Nuo praėjusio penktadienio kelias Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda šalia Priekulės - jau be užkardos, čia atsiradusios balandžio 23-iąją, kuomet buvo pradėta tilto per Perkaso upę rekonstrukcija ir atsirado papildomų 20 km apylanka per Ketvergius bei Agluonėnus.
Maždaug 1,5 mln. Lt vertės rekonstrukcijos darbus planuota baigti iki liepos 31 dienos, tačiau jų finalo sulaukta tik dabar.
Tiltą rekonstravusios bendrovės "Plungės Jonis" technikos direktorius Algirdas Kazlauskas "Vakarų ekspresui" sakė, jog darbai vėlavo dėl gamtos sąlygų ir su jomis susijusių technologinių priežasčių - vėlai atšilo, todėl nebuvo galima atlikti kai kurių betonavimo darbų.
Be to, nuardžius senas metalines 1910 metų statybos tilto konstrukcijas, paaiškėjo, jog būtina pakeisti daugiau detalių nei buvo planuota iš pradžių. Jas reikėjo papildomai užsakinėti ir gaminti.
Nors jau beveik prieš dvejus metus buvo parengtas vadinamojo Šilutės kelio atkarpos ties Klaipėda rekonstravimo specialusis planas, realių darbų pradžia tebeskendi gilioje migloje.
Pagal techninį projektą, kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda 222,52-228,92 km ruožo (arba atkarpos tarp Jakų žiedo ir vadinamosios Šernų sankryžos) rekonstrukcija numatoma 2013-2015 metais. Tačiau visiškai neaišku, ar iki to laiko darbai bus bent pradėti.
Važiuojant nuo Klaipėdos, aplinkkelis iš kelio Nr. 141 ties Dituvos kaimu suks Minijos upės link ir susijungs su vadinamuoju Agluonėnų keliu ties II Stragnais. Beje, jis tiesiamas per potvynio užliejamą zoną. Šviesoforų sankryžose ties įvažiavimu į aplinkkelį ir išvažiavimu iš jo nebus.
6,5 km ilgio kelio nutiesimas, kainavęs 33,6 mln. Lt, - tik pirmas Priekulės aplinkkelio tiesimo etapas. Vėliau turėtų būti vykdomi antrojo etapo darbai, kuomet aplinkkelis bus pratęstas nuo Agluonėnų kelio iki tilto per Veiviržo upę Klaipėdos rajono pakraštyje.
Antradienį Lietuvos automobilių kelių direkcijos sudaryta komisija priėmė Priekulės aplinkkelio statybos darbus. Todėl kelyje Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda esančiu nauju aplinkkeliu jau oficialiai leidžiamas transporto eismas.
Eismas Priekulės aplinkkeliu atidarytas praėjusią savaitę, tačiau jau po dienos dituviškiai pastebėjo, kad ties jų gyvenviete susidaro automobilių spūstys.
Automobilių srautui nuo Priekulės ties Dituva suteikta pirmumo teisė. Važiuojantieji uostamiesčio link iš Dituvos sodų turi sustoti prie "Stop" ženklo ir praleisti aplinkkeliu važiuojančiuosius nuo Priekulės ir Agluonėnų pusės.
"Prieš darbo pradžią iš sodų nusidriekė tokio ilgio eilės, kad atstumą nuo degalinės iki Dituvos kaimo teko važiuoti 13 min., o tai yra šiek tiek daugiau nei kilometras", – dienraščiui pasakojo dituviškių šeima.
Kintiškių šeima taip pat piktinosi, kad kelionė į uostamiestį užtruko kur kas ilgiau nei įprasta, nes automobilis penkiolikai minučių įstrigo spūstyje.
"Tol, kol mes stovėjome eilėje prieš "Stop" ženklą, aplinkkeliu tiesiai į Klaipėdą nuvažiavo 5 automobiliai", – tikino vairuotoja.
Planuojamas kelio ištiesinimas toje vietoje, įrengiant toje ištiesintoje atkarpoje žiedinę sankryžą. Būtų puiku, kad dabartinė situacija neužsitęstų ir būtų pradėtos statybos.
Kasdien į Klaipėdą savo automobiliais važinėjantiems Dituvos sodų, Priekulės, Drevernos ar Kintų gyventojams - naujos žinios. Maža to, kad jau dabar jiems kyla problemų ties sankryža su Priekulės aplinkkeliu, kelyje į uostamiestį numatoma dar viena naujovė.
"Vakarų ekspresas" jau yra rašęs apie tai, kad šiuo metu rengiamas kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda atkarpos tarp Dituvos kaimo ir vadinamojo Rimkų viaduko rekonstravimo projektas.
Viena šio kelio pusė - vedanti iš uostamiesčio iki Dituvos kaimo - buvo naujai nutiesta 2001 metais. Jos būklė iki šiol nėra bloga, tačiau priešinga kryptimi, į Klaipėdą, vedanti dviejų eismo juostų atkarpa - apgailėtina.
Šiuo metu bendrovė "Panevėžio keliai" kaip tik ir rengia šios beveik 6,5 km ilgio atkarpos rekonstravimo projektą.
Nuo vakar visą mėnesį bus galima susipažinti su kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda kaimynystėje esančios žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektu. Teigiama, kad šios žemės savininkai gali teikti pasiūlymus dėl šio projekto sprendinių, tačiau aišku viena - žemė vis vien bus paimta iš jų. Tačiau aišku ir tai, kad neaišku, kada prasidės kelio rekonstrukcija, dėl kurios ta žemė ir paimama.
Dar pernai rugpjūtį "Autosalone" rašėme apie tai, kad dėl žemės paėmimo procedūrų stringa numatoma minėto kelio atkarpos tarp 222,52 ir 228,92 km - ruožo, einančio palei Klaipėdą, nuo vadinamojo Rimkų (ar Šernų) viaduko iki Jakų sankryžos - rekonstrukcija.
Comment