Siandien buvau nuvaziaves i parduotuve ir pamaciau gan neiprasta transporto priemone, kadangi turejau tik telefona, teko fotkinti su juo...neradau temos kur galeciau sias foto patalpinti, tai sukuriau sita...tikiuosi kad foto atsiras daugiau.
Šis, rodos, trijų ratų. Tai automobilis, bet mažesnio litražo. Kuo dar skiriasi nuo įprastų - nežinau, būtų įdomu sužinot. Anksčiau Anglijoje jie buvo gan populiarūs.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Siais laikais analogiski triraciai ar keturraciai labiausiai paplite atsilikusiose salyse - Nepale, Indijoje, Pakistane, Bangladese ir panasiose.
Pagal konstrukvija tai gali buti arba triratis motociklas su kebulu, arba triratis automobilis. Arba keturratis - dazniausiai su motociklo varikliu.
Buvo laikai, kai jie ir Europoje buvo gana populiarus - 60-ieji, 70-uju pradzia: Italija, Prancuzija...
O pas mus tarybiniais laikasi buvo dvivietes invalidams skirtos keturrates masineles - S3.
196x laida, motociklo variklis:
Suriko nuotykiuose su tokia vazineja.
Ir velesniu laiku laida - mazdaug astuntojo desimtmecio pabaiga.
Variklis - tiksliai nepamenu - gali buti motociklo, o gal ir "Zaporoziecio". Variklis gale.
Transportas įprastas, bet pritaikymas tikrai ne.
Vietos autobusas Kihnu saloje Estijoje 2006 08. Veža vietinius gyventojus iš uosto (atvykus keltui) po kaimelius.
Transportas įprastas, bet pritaikymas tikrai ne.
Vietos autobusas Kihnu saloje Estijoje 2006 08. Veža vietinius gyventojus iš uosto (atvykus keltui) po kaimelius.
Net ir taip sakyti nelabai iseina. Dar tarybinese KET buvo parasyta, panasiai ir dabartinese KET, kad tai yra sunkvezimis, skirtas keleiviams vezti. Jam keliami papildomi reikalavimai bortu auksciui, suolams ir pan.
Net ir taip sakyti nelabai iseina. Dar tarybinese KET buvo parasyta, panasiai ir dabartinese KET, kad tai yra sunkvezimis, skirtas keleiviams vezti. Jam keliami papildomi reikalavimai bortu auksciui, suolams ir pan.
Nu taip, jis yra ir liks sunkvežimis, bet konkrečiu atveju jis atlieka autobuso funkciją - reguliariai vežioja keleivius iš taško A į tašką B.
Nu taip, jis yra ir liks sunkvežimis, bet konkrečiu atveju jis atlieka autobuso funkciją - reguliariai vežioja keleivius iš taško A į tašką B.
Nejaugi Estijoje negali ten kokio normalesnio autobuso surasti. Negi PAZ'o neranda? Ar bent mikroautobuso. Kaip zmonems per lietu vaziuoti ar ziema? Lietuvoje iki tokio lygio dar nenusiritome. O dar Estija Lietuvoje kaip pavyzdi pristato...
Būdamas JAV, Tampoje (Florida), teko šiek tiek pasėdėti ir pasivažinėti, vieno amerikiečio žaisliukiu, jausmas nepakartojamas, kiek pamenu gali išvystyti iki 240 km/h, o valdymas tiesiog fantastiškas
Comment