jau šiemet Klaipėdos prieigose (294–299-tas km) leistinas greitis buvo padidintas iki 130 km/h. Prieš Jakų žiedą leistinas greitis lengviesiems automobiliams padidintas iki 90 km/h. Kitų metų balandį, apribojus pėsčiųjų vaikščiojimą, maksimaliu 130 km/h greičiu bus galima važiuoti ties Babtais (119–122-as km). Greičio ribojimas dings 183–184-tame bei 192–193-ame kilometruose. 2012 m. 130 km/h greičiu bus galima pravažiuoti kelio ruožą ties Cinkiškėmis (126–128-tas km).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda
Collapse
X
-
Pastačius postą:
Kelininkai stabdo vilkikų vairuotojų savivalę
Vilkikų vairuotojai, bandantys išvengti valstybės institucijų kontrolės, tapo tikru galvos skausmu Klaipėdos ir Kretingos rajonų gyventojams.
Nuo šių metų pavasario Valstybinė kelių transporto inspekcija, Lietuvos automobilių kelių direkcija bei valstybės įmonė "Klaipėdos regiono keliai“ gauna daug Klaipėdos rajono miestelių gyventojų nusiskundimų dėl padidėjusio sunkiojo transporto eismo. Endriejavo, Veiviržėnų, Pėžaičių, Girininkų, Macuičių, Dovilų, Jokūbavo, Smilgynų, Paukštininkų gyventojai skundžiasi sunkiasvorių automobilių dienomis ir naktimis keliamu triukšmu bei padidėjusiu pavojumi važiuojant gana siauriais rajoniniais bei vietiniais keliais.
Comment
-
Ieškojau žemelapyje vieną vietą, tai apart jos radau aibę įrodymų, kad musų automagistralei iki autobahno dar toli toli. Raudonais taškeliais pažymėtos vietos kur yra įvažiavimai/išvažiavimai be jokiu greitėjimo/lėtėjimo juostų:
maps.ltEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
www.maps.lt palydovinės nuotraukos paskutinį kartą atnaujintos prieš maždaug 4-5 metus, jei ne daugiau. Gal dabar ten situacija pasikeitus?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPastačius postą:
Kelininkai stabdo vilkikų vairuotojų savivalę
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...vivale-504758/
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPatikrinimo vengiantys turi būti traktuojami kaip kontrabandininkai, o jų "fūros" konfiskuojamos. Viskas paprasta.
Comment
-
Nuotraukos fotografuotos šio mėnesio 12 dieną, kai visą kelią snigo, o kelio sąlygos buvo... na patys pamatysit.
1. Įvažiuojam į A1 ties Kryžkalniu
2.
3.Šilalės rajonui priklausanti kelio dalis tikrai gerai nuvalyta ir kokybiška
4.
5.
6.
7.
8.Baigėsi Šilalės rajonas
9.
10. Kažkur ties Endriejavu
11.Tiltas per Miniją
12.
13.
14.
15. Ties Dauparais
16. Matome patikrinimo postą
17. Kažkaip paklydęs sunkvežimis
18.
19.
20. Žiede
21. Klaipėda, Šilutės plentas
Comment
-
Metropolis
Automagistralė atkirstų nuo žemių
Dar viena pavyzdys, kuriame susikirto eismo dalyvių ir ūkininkų interesai A1 kelyje. Keista, kad iki šiol tokios Lietuvos magistralių probleminės vietos nebuvo sprendžiamos (pvz. už ES lėšas statomi viadukai), apsiribojant kelių dangų stiprinimu ir pan.:
Automagistralė atkirstų nuo žemių
Jei būtų panaikinta apsisukti automagistralėje skirta vieta, daugeliui tektų atsisakyti ūkininkavimo.
Paliepių seniūnijos Sujainių kaimo (Raseinių r.) ūkininkai sunerimo, kai seniūnė Virginija Kiaušienė jiems pranešė, kad šį pavasarį numatyta panaikinti apsisukti skirtą vietą automagistralės Vilnius–Klaipėda 183-iame (nuo Klaipėdos pusės – 127-ame) kilometre ties Sujainių kaimu.
Gyventojai tikina, kad jiems tai – tiesiog katastrofa, nes už automagistralės yra net 76 seniūnijos gyventojų žemės, kurių bendras plotas sudaro gerokai per 400 ha.
Bloga žinia
Pasėlių deklaravimo duomenimis, toje kadastrinėje vietovėje savo pasėlius yra deklaravę 49 Sujainių kaimo žemdirbiai. Dar apie 10 ūkininkų yra iš gretimo Gervinės kaimo. Be to, ta apsisukti skirta vieta naudojasi Lakštučių kaimo gyventojai ir kt. Kitoje automagistralės pusėje yra ir sujainiškių bei gretimų kaimų miškai.
Ūkininkų sąjungos Raseinių skyriaus pirmininkas Eugenijus Jasiulis sako, kad, panaikinus minėtą apvažiavimą, dalis jų seniūnijos teritorijos būtų padalyta į „šiapus“ ir „anapus“ magistralės, o norėdamos susitikti tos „pusės“ turėtų sukarti ilgą kelią per Viduklės ar Raseinių viadukus, kurie yra gana toli nuo Sujainių. Ūkininkams tektų įveikti apie 30 km papildomo kelio.
Paliepių seniūnijos seniūnės pavaduotoja Remigija Skrodenienė šią mintį tęsia: „Na, tarkime, ūkininkas, kuris neskaičiuoja nei degalų, nei laiko, į savo laukus brazda per arčiausiai esantį Viduklės viaduką. Bet ar tie saugaus eismo sergėtojai bent matė, kokiu keliu toliau ūkininkui tektų važiuoti į savo laukus? Tai yra siaurutis miško keliukas pro Paupį, kuriame dvi transporto priemonės niekaip neprasilenktų. Jei tektų prasilenkti, tarkime, kombainui ar traktoriui, reikėtų dviejų eismo reguliuotojų abiejuose to keliuko galuose.“
Bet netgi ne kilometrai, kurie šiuo metu kone kasdien „brangsta“, šioje situacijoje būtų didžiausia bėda. Blogiausia tai, kad Kelių eismo taisyklės draudžia žemės ūkio mašinoms važiuoti automagistrale, jų įvažiavimas į automagistralę jau gali būti fiksuojamas kaip saugaus eismo pažeidimas.
Ūkininkų sąjungos vadovas Eugenijus sako, kad jokių kitų privažiavimo kelių į ūkininkų laukus tiesiog nėra, išskyrus tą vienintelę vietą apsisukti ties Sujainiais, kurią ketinama panaikinti.
Renka parašus
Nepavydėtinoje padėtyje atsidūrė ir gyvulių augintojai, kurių pievos bei ganyklos yra už automagistralės. Ganiavos metu prie karvių per dieną tenka sukarti 2–3 kartus. Reikia ne tik pašerti ar pagirdyti gyvulius, bet ir karves pamelžti. Galvijų augintojai sako, kad jei ganyklas pasiekti jiems būtų leista tik per Viduklės ar Raseinių viadukus, tektų atsisakyti tokio ūkininkavimo, nes dėl šiandien smarkiai padidėjusių degalų kainų toks ūkininkavimas būtų ne tik nuostolingas, bet ir pražūtingas. O ir laiko žemdirbys neturi tiek, kad galėtų tuščiai šitiek kilometrų minti. Ūkininkai guodžiasi, kad kitapus automagistralės esančios jų žemės prarastų ir savo prekinę vertę, nes be privažiavimo jų niekas nė nepirktų.
Todėl Sujainių žmonės parašė kolektyvinį laišką savo rajono vadovams, aplinkos ir susisiekimo ministrams, kreipėsi į savo išrinktą Seimo narį Edmundą Jonyną. Laišką pasirašė per 600 ūkininkų. Šiuo laišku žmonės prašo nenaikinti dabartinės apsisukti skirtos vietos automagistralėje, kol nebus pastatytas viadukas ties Sujainiais. Ūkininkai žino, kad tokį projektą rengiamasi įgyvendinti 2012– 2013 m.
Tunelis per mažas
Tiesa, palei Upę po tiltu yra įrengtas požeminis išvažiavimas, kuriuo galima patekti į kitą automagistralės pusę. Bet juo galima važiuoti tik dviračiu ar lengvuoju automobiliu, šiuolaikinei žemės ūkio technikai šis tunelis yra per žemas, jo aukštis – tik 2,5 metro.
Gyvenvietės ūkininkams dėl susidariusios situacijos apmaudu dar ir todėl, kad apie laukiančius nepatogumus jie sužinojo tik dabar. Rajono valdžia – irgi. O tik pernai ji išasfaltavo kelio atkarpą nuo gyvenvietės iki automagistralės. Išasfaltavo kaip tik ūkininkų patogumui, kad mažiau būtų laužoma technika.
Ūkininkai išgirdo ir dar vieną naujieną – šį pavasarį automagistralė ties nuvažiavimu į Sujainius bus aptverta tinklo tvora. Girdi, saugumui užtikrinti. Bet ūkininkai teigia, kad toks atsargumas niekuo nepagrįstas, nes dėl to, kad jie naudojasi šiuo apsisukimu, čia nėra buvę jokio eismo įvykio, netgi nėra susidariusi avarinė situacija.
Aistras dar labiau įkaitino viešoje erdvėje pasirodžiusi informacija, kad maždaug už 300 metrų nuo dabar esančio apsisukimo po automagistrale planuojama įrengti požeminį išvažiavimą. „Kuriems galams jį rengti, jei nei kombainu, nei kita stambesne technika tuo tuneliu nepralįsi?“– klausia ūkininkai.
Kaimiečiai neatmeta galimybės, kad jei į jų pageidavimus nebus atsižvelgta, jie organizuos piketus ir kitokias protesto akcijas, nes jie yra įvaryti į kampą: jei laukai taps nebepasiekiami, jie turės atsisakyti ir ūkininkavimo. Ir netgi ima įtarinėti, jog galbūt kas nors kaip tik to ir siekia, nes tuomet labai pigiai nupirktų jų žemes.
Egidijus Skrodenis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo saugumo skyriaus vedėjas
Žemdirbių pageidavimu paliekame viską taip, kaip buvo iki šiol, jie ir toliau galės apsisukti įprastinėje vietoje. Tikrai niekam nenorime pakenkti ar kaitinti aistrų, o ypač dabar, artėjant sėjos metui, kai ūkininkams reikės daug važinėti. Tačiau yra ir kiti eismo dalyviai, kurie pyksta dėl greičio ribojimo šiame ruože.
O abiem šalims įtikti, kaip žinote, nėra paprasta. Todėl šiuo metu aiškinamės, kiek eismo dalyvių naudojasi tuo apsisukimu ir kt. Tikime, jog čia pastatysime viaduką ir tuomet problemos neliks. Tada visiems bus saugiau, žemės ūkio technikai visai nebereikės įvažiuoti į automagistralę. O kol kas viskas lieka taip, kaip buvę.
info: http://verslas.delfi.lt/country/auto....d?id=42897387
Kiek teko pastebėti, toje pat magistralės vietoje, keli km arčiau Kauno, yra pora km atkarpa, kur t.p. ribojamas (bent jau vasaros sezono metu) greitis, greičiausiai, dėl magistrale šmirinėjančių pėsčiųjų...
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar viena kliūtis, iškart po ženklo "Atsargiai! Ožiai", vienas jų atstovas:
Dubisos slėnis. Kryptis į Klaipėdą.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Dar vienas "ožys" be jokių signalų:
Autobahn "Via Baltic"... kabutėse...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė John...Baisiausia tai, kad policija visiškai abejinga tokiems pažeidimams...
O kur dar grybų/uogų prekeiviai.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVa, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":
Atvaizdas
Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaip tai nėra apribojimų? Juk 130 km/h maksimalus leistinas greitisEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVa, kokių kliūčių buna "Automagistralėje":
Atvaizdas
Prie kavinės „170,6 km“, greičių apribojimų čia nėra.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKaltas šiuo atveju ne dviratininkas, o kelių direkcija, nepamenu, kad arti būtų viadukas.. Taigi, ta mūsų automagistralės koncepcija labai abejotina - mažai tunelių ir viadukų dvikojams ir keturkojams žvėrims. Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.
P.S. už 120 metrų nuo tos vietos, matomos nuotraukoje, po automagistrale praeina berods žvyrkelis.
O dėl sustojimo aikštelių, tai jų atsirastu daugiau, jei tik būtų poreikis. Kažkaip nepamenu jog esančios aikštelės būtų sausakimšos nuo automobilių ar sunkvežimių.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą..Taip pat ir pakelės sustojimo aikštelių mažoka.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNuo Kauno iki Kryžkalnio (gal ir iki Klaipėdos) nėra WC.
Comment
-
Parašė JohnĖ, Morta, a tai ką tau trugda ka žmuogus sustuoja? A koks tava reikals? Nu gal jam reikėja sustot. Ka čia daba stukalini?
Šiaip jo, tokių vaizdelių matosi daug. O kur dar grybų/uogų prekeiviai arba šalikele važiuojantys dviratininkai. Baisiausia tai, kad policija visiškai abejinga tokiems pažeidimams. Dar drįsčiau teigti, kad tokių vaizdelių dažnumas A1 ir A2 tiesiogiai koreliuoja su keliuose žuvusių žmonių skaičiumi 1mln. gyventojų. Kitaip tariant, tai bendras mūsų vairavimo ir KET laikymosi kultūros atspindys.
Comment
Comment