Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Ar ne vietiniai, statybas aptarnaujantys savivarčiais, dažniausi tokio pobūdžio pažeidėjai? Tokiu atveju nedaug ir naudos iš to posto, Gargždus ir karjerus kitais keliais galima pasiekti.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #42
      Yra daugybė kitų pažeidėjų. Juk pagrindiniai Lietuvos keliai gadinami tikrai ne vietinių savivarčių.

      Comment


        #43
        Įrengtas tiesiog pirmas tokio patikrinimo postas, ar kas sakė, kad tai pirmas ir paskutinis? Ateis laikas ir pastatys daugiau, jei bus poreikis aikšku....
        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

        Comment


          #44
          Dar kelios posto nuotraukos:
          1.

          2.
          Artėjam prie ženklų

          3.
          Daug ženklų

          4.

          5.
          eFoto | YouTube

          Comment


            #45
            O kokia maksimali masės norma norint važiuoti greitkeliu ?
            Ir kas atsitinka jei viršijama leistina sunkvežimio masė ? Iš karto bauda ? Ar nuvažiuojama į postą, iškraunami nereikalingi kroviniai ir sunkvežimis važiuoja toliau, o kroviniai laukia muitinėje, kol atvažiuos kitas firmos automobilis jų pasiimti?

            Šiaip tai aš nesu prieš šią naujovę. Transporto masę būtinai reikia kontroliuoti, nes kartais būtent dėl jos pertekliaus gadunami keliai.
            Idėja kaip suprantu, pasisemta iš Amerikos
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              #46
              Ačiū už nuotraukas. Nesuprantu kodėl nepadaryta normali lėtėjimo juosta. Dabar sotvi lėtėjimo juostoje ženklas 30, tai "fūra" turės jau pirmoje juostoje važiuodama nemenkai pristabdyti, tai stabdydama už savęs važiuojančius automobilius.

              Comment


                #47
                Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                Ačiū už nuotraukas. Nesuprantu kodėl nepadaryta normali lėtėjimo juosta. Dabar sotvi lėtėjimo juostoje ženklas 30, tai "fūra" turės jau pirmoje juostoje važiuodama nemenkai pristabdyti, tai stabdydama už savęs važiuojančius automobilius.
                Tai, kad toje vietoje įkaltas 50 ženklas stovi, skirtas visiem.

                Comment


                  #48
                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Tai, kad toje vietoje įkaltas 50 ženklas stovi, skirtas visiem.
                  O dabar spėkim ar kasnors prie jo pristabdo
                  You might surprise yourself.

                  Miestai.net FB

                  Comment


                    #49
                    Ką daro ženklas "50" automagistralėje ? Vėl kažkam gerai suveikė protas. Ar čia jau ta atkarpa kur baigiasi automagistralė? Bet kokiu atveju ženklas dėl nieko, tai nestebina, kad jo ir nesilaikoma būtų.

                    Comment


                      #50
                      Dar neprivažiavus šios vietos, šiek tiek arčiau tilto ties Dauparais yra ženklas 70 skirtas vien tik sunkvežimiams. (Čia šiaip prie visos informacijos apie ženklus)
                      eFoto | YouTube

                      Comment


                        #51
                        Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                        Ką daro ženklas "50" automagistralėje ? Vėl kažkam gerai suveikė protas. Ar čia jau ta atkarpa kur baigiasi automagistralė? Bet kokiu atveju ženklas dėl nieko, tai nestebina, kad jo ir nesilaikoma būtų.
                        Toks apribojimas tai tikrai ne vietoje. Tačiau kadangi tame ruože projektinis greitis gaunasi 50, todėl ekonominiais sumetimais ir projektuojamos tam tikro ilgio ir kampo įvažos/letėjimo juostos.

                        Comment


                          #52
                          Šioje konstrukcijoje matau tik vieną pliusą, tai, kad padaryta juosta surinkti eismui, kuri atskirta barjeru, čia geras sprendimas, nes magistralėse manau tai turėtų būti gan dažnas reiškinys. Kažkaip pas mus tai dar nėra labai praktikuojama. Tačiau greitėjimo juostos neįrengimas mažina gerumą šio sprendimo.

                          Comment


                            #53
                            Tai kad yra ir letėjimo juosta...
                            "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                            Comment


                              #54
                              Cia del vinjeciu ta transporto kontrole?

                              Comment


                                #55
                                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                Cia del vinjeciu ta transporto kontrole?
                                Dėl leistino svorio viršyjimų. Kas ypač gadina kelio dangą ir tai reikalauja nemažų lėšų iš biudžeto remontams.

                                Comment


                                  #56
                                  "Kauno tiltai" už 47 mln. litų rekonstruos magistralės Vilnius-Klaipėda ruožus
                                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-ruozus-289303

                                  Comment


                                    #57
                                    [A1] Greitkelis Vilnius-Kaunas

                                    Atnaujinama pagrindinė šalies magistralė

                                    "Vilnius-Kaunas-Klaipėda+Palanga"

                                    "DELFI"
                                    Paskutinis taisė Vidma; 2010.07.29, 20:22.

                                    Comment


                                      #58
                                      O tai geriau kai uždaro vieną juostą, lėtinti pradedi už dviejų šimtų metrų, automatiškai gaunasi kamštis, o darbininkas kokį kupstą krapšto ant kelio? Autostrada nėra labai apkrauta toje vietoje, ir gal tik perėjo per kelią, nes taisė kokį kelio ženklą ar dar kanors. O šone stovi autobusiukas su įjungtais oranžinės spalvos švyturėliais. Nieko aš nematau blogo, išskyrus tai kad daugelis vairuotojų nekreipia dėmesio į oranžinės spalvos švyturėlius. Oranžinis švirturėlis perspėja apie galimus pavojus (kelių eismo taisyklės XXIV dalis, 231). Taip kad nereik lėkti kaip akis išdegus ir spoksoti į kelią jame nieko nematant. O paskui rėkti, kad blogai žmonės dirba.

                                      Comment


                                        #59
                                        o mums teko pastovėti 15 dieną 12 nakties kelių kilometrų kamštyje, likus apie 10km iki cinkiškių įspūdingai atrodo tokiu laiku iiiilga raudonų švieselių virtinė vidury nakties

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                          o mums teko pastovėti 15 dieną 12 nakties kelių kilometrų kamštyje, likus apie 10km iki cinkiškių įspūdingai atrodo tokiu laiku iiiilga raudonų švieselių virtinė vidury nakties
                                          įtariu, savaitgaliniai poilsiautojai susigrūdo važiuodami namo
                                          sunku išvengti bandos jausmo (daryti taip, kaip daro dauguma), bet įmanoma, iš pajūrio yra ir kitų kelių... geriau važiuoti lėtai negu greitai stovėti
                                          pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X