Pagal projektinius pasiūlymus bus rekonstruojamas taip pat kaip ir tiltas per Nerį – griaunamas ir statomas iš naujo. Griovimas vyktų naktimis, o eismas nukreipiamas laikinuoju keliu su žvyro danga.
Nenurodyta vieta ir projekto pavadinimas.
Reikėjo šiek tiek panagrinėti brėžinį, kol buvo surastas raktinis žodis "Industrijos Parko g." esanti kitapus autostrados A1 ties Sitkūnais.
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
Aktyviai? mačiau TV laida "Gazas Dugnas" dažnai ten išbando mašinas 0-100km/h, ar 100-0km/h. Dar grybautojai naudoja šitas atkarpas nuo viaduko.
Nesuprantu, kam reikėjo daryti 2 atkarpas po beveik kilometrą asfalto. Perspektyva? Na jei ta perspektyva būtų buvus 2-3 metai, tai gal ir OK, bet dabar tai perspektyvų nesimato 10 metų i priekį.
Dabar stovi nenaudojama beveik 2km asfalto.
Reikėjo privažiavimo į sklypus? tose atkarpose manau būtų pilnai užtekę žvyro dangos
Na didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.
Ne į niekur, o į sklypus. Beje apsukus kamerą 180 laipsnių pasimatytų kad labai aktyviai naudojami šie jungiamieji keliai.
Taip į sklypus, kurie pagal Regia turi privažiavimus iš kitos sklypų pusės nuo užplanuotos Stasio Krasausko g.(išskirtas sklypas keliui). Tad kelias kaip ir į niekur ir dar su įvažomis kažkam į sklypus už ačiū... (patekimui ant viaduko šie keliukai nuo miško kažin ar "aktyviai" naudojami, reik stirnų klaust).
Na didesnės nesamonės, kaip gruntiniai pagalbiniai keliai prie autostrados is nesugalvosi. Vasarą važiavom link Lenkijos, tai buvo labai smagu važiuoti dulkėse, kurias kelia tuo lygiagrečiai autostrados nutiestu pagalbiniu žvyrkeliu 100km/h važiuojantis automobilis.
Taip, ir man teko. Tik gal nelyginkime pagalbinio kelio, kuris atlieka susisiekimo funkciją, kuris sujungia pilnavertiškus 2 taškus, su 1km atkarpomis, kurios baigiasi "tupiku" į mišką, kur palikti privaziavimai tik į kelis sklypus, tam, kad traktorius galėtų privažiuoti laukų suarti.
Nelabai įsivaizduoju, kad ten kas lakstytų 100km/h, ar bent 50km/h jei būtų žvyro danga
Puikiai atsimenu, kai statė Giraitės viaduką, ir pompastiškai atidarinėjant, Skuodis, paklaustas, kodėl darant tokios apimties darbus, nebuvo pakeista asfalto danga, numykė, kad deja, dangai neliko pinigėlių, teks palaukti geresnių laikų.
Beje, čia dažnai minima, kad rekonstruojant kelią, atliekamas auditas, ir dėl to, pvz. atsiranda kelio ženklai, kur anksčiau jų nebuvo, nors greitis leidžiamas buvo didesnis.
Klausimas žinovams: kaip priduodamas toks projektas kaip prie Giraitės, kur važiuojant antra juosta, ir kairėje užvažiavus ant priasfaltuotos juostos, mašiną realiai jaučiamai tampo dėl nelygumų. O greitis ten 130 km/h...
Comment