Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Kaunas - Kryžkalnis - Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Savaitgalį važiavom į pajūrį. Penktadienį vakare, atkarpoje nuo Babtų iki maždaug Raseinių pakelėse matėme 4-5 mašinas su prakirstom padangom.... Abiejose kelio pusėse, skirtingose vietose.. Tokia ta svarbiausio kelio būklė
    IMHO magistralės būklė tolygio prastėja. Ypač važiuojant pirma juosta vietomis nešioja kaip reikalas ir jau net atsiranda suirusio asfalto duobių.
    Nelabai matosi remonto darbų (neskaitant kelių viadukų rekonstrukcijos ir tiltų Kaune).

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
      Penktadienį vakare, atkarpoje nuo Babtų iki maždaug Raseinių pakelėse matėme 4-5 mašinas su prakirstom padangom.... Abiejose kelio pusėse, skirtingose vietose.. (
      Važiavau praėjusį savaitgalį, tokių vietų nepastebėjau, spaudoj irgi nerašė, kad naujos duobės, kaip tą praėjusį savaitgalį atsivėrė, tai nelabai suprantu, kur ten prakirst buvo galima.

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

        Važiavau praėjusį savaitgalį, tokių vietų nepastebėjau, spaudoj irgi nerašė, kad naujos duobės, kaip tą praėjusį savaitgalį atsivėrė, tai nelabai suprantu, kur ten prakirst buvo galima.
        Kadangi tempiausi prikabinamą namelį, teko visą kelią važiuoti pirma juosta (neskaitant kelių fūrų aplenkimo). Tai pirma juosta (ypač atkarpoje iki ~Raseinių) tragedija. Duobės, lopai, belenkiek vietų kur pagrindas jau suiręs, įkritęs, asfaltas toje duobėje sutrupėjęs...

        Kai važiuojama greičiau, ir galima važiuoti antra juosta, aišku danga ten geresnė...

        Comment


          Oiii, suvargusi ta mūsų magistralė...

          Comment


            Akivaizdžiai - katastrofiškai nėra pinigų. Jei būtų vienur kitur blogai - būtų galima kaltinti kažkokią firmą ar rangovų nekvalifikaciją. Bet duobės ir tiltų griuvimai yra masiški. Silpnas, nepartinis ministras - lieka paskutinis tarp kitų ministrų ir neparūpina savo sričiai lėšų. Gal pagerės 2026 metais, po rinkimų 2024 (2025 metų biudžetą sudėlios dabartinis ministras).

            Comment


              Tvarkomų atkarpų pernai daugiausia buvo tarp Kryžkalnio ir Klaipėdos.
              Tarp Kauno ir Raseinių minimaliai sutvarkytų atkarpų.
              Šiemet darbų nepastebiu, greičiausiai daro bent metų ilgumo pertrauką. Nors tam keliui tų perasfaltavimų po ruožą kiekvienais metais. Šiemet aktualesnė būtų būtent Kauno-Raseinių atkarpa.

              Comment


                Automagistralė yra tragedija. Nėra ką diskutuoti, pamirštas, netvarkomas kelias nuo Kauno iki Raseinių.
                P.S. Nuo Vilniaus iki Kauno, kažkur prie Kaišiadorių yra kelių km atkarpa pirmoje juostoje, kur gali dantys išbyrėti.
                Studentas

                Comment


                  Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                  Automagistralė yra tragedija. Nėra ką diskutuoti, pamirštas, netvarkomas kelias nuo Kauno iki Raseinių.
                  P.S. Nuo Vilniaus iki Kauno, kažkur prie Kaišiadorių yra kelių km atkarpa pirmoje juostoje, kur gali dantys išbyrėti.
                  Tą atkarpa yra nuo Žiežmarių iki Rumšiškių

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Šalia automagistralės Vilnius-Kaunas-Klaipėda bus įrengtos 5 poilsio aikštelės

                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/05/...sio-aiksteles/

                    Kas čia per reikalai? Nesigirdėjo, kad kažkam trūksta susitojmo vietų.
                    tokių kaip Kryžkalnį nelabai yra daugiau autostradoje, na dar viena Vilnius-Kaunas prie Mijaugonių. Tai jei įrengs dar 5 (tarkim dar 2 link Klaipėdos ir 3 atgal) nemanau jog bus daug, svarbu aplinka graži būtų, na ir gal elektromobilių įkrovimo stotelės.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      tokių kaip Kryžkalnį nelabai yra daugiau autostradoje, na dar viena Vilnius-Kaunas prie Mijaugonių. Tai jei įrengs dar 5 (tarkim dar 2 link Klaipėdos ir 3 atgal) nemanau jog bus daug, svarbu aplinka graži būtų, na ir gal elektromobilių įkrovimo stotelės.
                      Kalbi apie circle k kryžkalniį?
                      Aš kaip tik galvojau, kad čia kalba apie mažas polsio aikšteles be pastatų, kurių yra memažai.

                      Comment


                        Kiek esamų poilsio aikštelių yra pvz tualetai (ne kilnojamos budelės, bet normalūs, su galimybe nusiplauti rankas ir pan.)? Sakai netrūksta?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Kalbi apie circle k kryžkalniį?
                          Aš kaip tik galvojau, kad čia kalba apie mažas polsio aikšteles be pastatų, kurių yra memažai.
                          na sorry truputį nepataikiau su vieta, kalbu apie aukščiausia automagistralės vietą, ne apie privatų verslą. Kur yra vieši WC ir suoliukai, ar pavėsinės, žaidimų aikštelė vaikams.

                          Comment


                            Būdavo smagu sustot rytiniam vasaros piknikui iš Vilniaus ar Kauno pakeliui į Klaipėdą - prie Gynėvės. Ten motelis "Pastogė", gražios pavėsinės, kuriom leisdavo naudotis ir padorus WC. Kiek suprantu, ten viskas bankrutavę, ir į teritoriją neįeisi. Aišku, CircleK ir kitos degalinės nukonkuravo daugumą tokių sustojimo vietų. Nors teoriškai sugalvojus konversijos planą, būtų smagu, kad būtų - vieta graži.

                            Comment


                              Foto 2023.08
                              Paupio sankryža (180 km) su keliu RK3215 Raseiniai-Paupys-Eržvilkas

                              Comment


                                Automagistralėje tarp Vilniaus ir Klaipėdos laukia nepatogumai – netrukus prasidės kelio darbai
                                Remonto ir kelio atnaujinimo darbus šiais metais planuojama vykdyti septyniuose automagistralės Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožuose, kurių bendras ilgis sudaro beveik 23 km. Planuojama, kad kovo pabaigoje–balandžio pradžioje darbai prasidės šešiuose automagistralės ruožuose, o vasaros pradžioje – dar viename.

                                Važiuojant iš pajūrio Vilniaus link, paprastojo remonto darbai vyks ruože nuo Paparčių iki Sausinės (107,254–108,66 km ir 108,71–111,614 km (kilometrai nurodyti nuo Vilniaus).

                                Comment


                                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                  Įdomu, kad pirmame ruože darbai jau visai į pabaigą. Atitvarai pastatyti, šiandien jau Kelių priežiūra piešė linijas...
                                  Pirmas ruožas kaip suprantu Paparčiai-Sausinė Kauno kryptimi (prieš Giraitę link Kauno dabar remontuojamas ruožas).

                                  Išskyrus, kad darbai buvo vykdomi vasaros sezono įkarštyje, nėra priekaištų dėl stojančių darbų, viskas po truputį vyksta, eismas organizuojamas siauromis 4 juostomis, civilizuotai atskirti priešpriešiniai srautai.

                                  Patiko, kad ruožas netgi buvo patobulintas, stotelėse (Sausinės ir Muniškių) įrengtas fizinis trinkelių ir bordiūrų barjeras, priartinantis prie autostradai labiau tinkamo stotelės standarto. Iš kitos pusės, šiek tiek abejoju ar buvo tiesiami pėsčiųjų takai link tų stotelių, nes reikalingos papildomos lėšos.

                                  Lieka įdomu ar ir kitoje pusėje kada nors tvarkant kelią nebus padaryta tas pats, nors ten ženklinimas kitoks (viena stora A juostos linija), kai Kauno kryptimi buvo matyt iš senų laikų likęs ženklinimas (galima pažiūrėt 1996-1999 Ortofoto), kur stotelė buvo atskirta dvejomis storomis linijomis. Sitkūnų sustojimas Klaipėdos kryptimi net perasfaltavus neturi fizinio atskyrimo, bet gal ten pati stotelė yra per siaura arba nesaugi tokiai infrastruktūrai, pvz. per toli greitėjimo juostoje, nors labai seni ortofoto rodo, kad stotelė buvo atskirta dviguba linija, o po vėlesnių perasfaltavimų tik viena linija.

                                  Iš kitos pusės, buvo panaikintas Gailiušų sustojimas Klaipėdos kryptimi (tarp Sitkūnų ir Babtų), kuris neturi jokios bent kiek tinkamos autostradai infrastruktūros, stotelė liko tik Kauno kryptimi. Nenustebčiau, kad Gailiušų sustojimas autostradoje gali būti panaikintas iš vis. Tai yra atoki vietovė, pritarčiau, kad VT verčiau būtų organizuojamas Muniškių-Stabaunyčiaus-Babtų trasoje.

                                  Dar Al1 kažkada minėjo, kad nieks Kaunas-Klaipėda stotelių neiškeldinės kaip Kaunas-Vilnius, gal turėjo inside'o nežinau, bet sutinku, kad VT keliavimas tampa apsunkinamas kai stoteles iškelia ir reikia sukinėtis. Pats dažnai važinėjau Vilnius-Kaunas autobusu tai tie užsukimai į Elektrėnus ar Rumšiškės tikrai nepatogūs, geriau stotelės tokiu atveju būtų įrengiamos parareliai autostrados einančiuose jungiamuosiuose keliuose arba autostradoje, bet fiziškai atskirtose stotelėse.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.04, 21:29.

                                  Comment


                                    A5 temoje diskusijos apie triukšmo sienutės ir jų spalvas.

                                    Prie Jakų netoli Klaipėdos kažkas atkreipė dėmesį į sienutės spalvas, tai spėjo kažkas nudažyt trispalvę.
                                    Iki 2022 m. neteko pastebėti tokių piešinių, tai spėju susiję su naujausiais geopolitiniais įvykiais. Pagal Google Street view istorinius vaizdus piešinys atsirado kažkur tarp 2022 m. ir 2023 m. Pati sienutė įrengta iš vis gal 2010 ar 2011 m., dėl to niekas taip ir daugiau neatkreipė dėmesio į sienutės spalvas. Net man nelabai kažkokių asociacijų kildavo, nebent "mėlyna = jūra". Jei šiandien įrenginėtų tokiom spalvom gal labiau atkreiptų publiką dėmesį.
                                    https://maps.app.goo.gl/DquipYJR3NBCAgZL7
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.18, 23:48.

                                    Comment


                                      Iš straipsnio neaišku, kuris Sitkūnų viadukas bus rekonstruojamas - esantis sankryžoje su A8 "Via Baltica" link Panevėžio ar vietinės reikšmės viadukas į Sitkūnų gyvenvietę.
                                      Tačiau paskaičius iki galo apie eismo intensyvumą panašu, jog tai antras variantas.

                                      LRT.lt 2024.09.30
                                      Planuojama rekonstruoti viaduką prie Sitkūnų
                                      Valstybės valdoma bendrovė „Via Lietuva“ planuoja rekonstruoti 91 metro ilgio avarinės būklės nesaugų viaduką prie Sitkūnų Kauno rajone, automagistralėje Vilnius–Klaipėda.
                                      „Via Lietuvos“ atstovės Jolitos Orentaitės teigimu, kad darbai artimiausiu metu nebus pradėti, o jų pradžia paaiškės sužinojus kitų metų finansavimo galimybes. (...)

                                      Skelbiama, kad rekonstrukcijos metu dalis viaduko gali būti uždaryta, laikinai bus ribojamas eismas.
                                      2022 metų duomenimis, viaduku per parą pravažiuodavo vidutiniškai apie 470 transporto priemonių.

                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lnius-klaipeda

                                      Comment


                                        Šiaip logiška, kad senesnis Sitkūnų viadukas turėtų sulaukti remonto, nes spėju nieks neremontavo jo, net kai statė A1/A8 sankryžą.
                                        Idealu būtų jei į remontą įtrauktų Sitkūnų stotelių iškėlimą iš autostrados, nes jos įrengtos per toli greitėjimo juostoje, kosmetiniai patobulinimai (nedidelis fizinis barjeras) kaip Sausinės sustojime link Kauno, nesigauna.

                                        Visada mačiau, kad Sitkūnų sustojimą reiktų įrengti sankryžos jungiamuosiuose keliuose, suformuojant žiedą ties pagr. įvažiavimu į Sitkūnų gyvenvietę. Pati sankryža leidžia tokį variantą įgyvendinti santykinai nebrangiai, kainuotų tik stotelių įvažos ir žiedas.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2024.09.30, 19:26.

                                        Comment


                                          Pagal straipsnį manau, kad kalba apie senajį Sitkūnų viaduką ties Dojumi. Nes straipsno gale parašyta "2022 metų duomenimis, viaduku per parą pravažiuodavo vidutiniškai apie 470 transporto priemonių". Per viadukų einattį nuo Panevėžio per valandą jaučiu panašiai mašinų pravažiuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X