Remiantis infrastruktūros planais, data duota tokia.
Ar dar bus komentarų, pastabų dėl mano darbo? Norėčiau jį perduoti puslapio www.motorways-exitlists.com savininkams, kur šis list'as ir bus publikuotas...
AB „Panevėžio keliai“ valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje Vilnius-Panevėžys atnaujins asfalto dangą 10,2 kilometrų ruože. Susidėvėjusiai kelio dangai atnaujinti bus panaudota šiuolaikiška šlamo dangos technologija.
Vadovaujantis 2011 m. balandžio 04 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos šlamo danga bus įrengiama magistralės Vilnius-Panevėžys kairiosios pusės atkarpoje nuo 55,00 iki 65,2 kilometro. Darbai bus vykdomi Širvintų ir Ukmergės rajonų teritorijoje. Sutarties kaina su PVM – 3,2 mln. Lt.
Šlamo dangos – tai apsauginis kelio paviršiaus sluoksnis, susidedantis iš mineralinių medžiagų mišinio, bituminės emulsijos, vandens ir priedų mišinio, kuris ruošiamas darbų vykdymo vietoje ir čia pat klojamas specialia technika. Šlamo dangą gali sudaryti vienas ar daugiau sluoksnių.
Šlamo dangos įrengiamos panaudojant savaeigius nepertraukiamo veikimo skleidimo įrenginius. Naudojami tokie skleidimo įrenginiai, kurie leidžia įrengti važiavimo juostą visu pločiu.
Šlamo dangų mišiniai ruošiami vientisi (homogeniški), klojimui reikalingos konsistencijos ir išleidus iš maišytuvo yra nedelsiant paklojami. Klojimas vykdomas nenutrūkstamai visame ruože. Taip įrengtas sluoksnis būna vienodos paviršiaus struktūros.
Įrengiant šlamo dangas transporto eismas gali būti leidžiamas tiktai pasibaigus bituminės emulsijos skaidymosi procesui. Jeigu po šlamo dangos įrengimo lieka nesurištos mineralinės medžiagos, pirmosiomis dienomis reikalingas transporto eismą, ribojimas, o dėl technologinių priežasčių remontuojamame kelyje gali būti ribojamas greitis.
Šlamo danga atnaujina seną asfaltbetonio, betono ar kitokią kelio dangą, neleidžia paviršiniam vandeniui patekti į pagrindo sluoksnius, užipildo tuštumas, plyšius, įdubimus, suteikia dangai šiurkštumo. Ši technologija Lietuvoje naudojama daugiau kaip dešimtmetį.
AB „Panevėžio keliai“ yra bene vienintelė šalyje kelių statybos kompanija, sėkmingai įsisavinusi ir naudojanti šlamo dangos technologiją. Pirmą kartą šlamo danga ant asfalto dangos buvo paklota magistralėje Vilnius-Panevėžys, ant betono dangos - kelyje Vilnius-Minskas. Šlamo danga yra atnaujinti kelio Panevėžys-Šiauliai bei kelio Vilnius-Utena atskiri ruožai.
Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
Laiku nepareikalavo BIG'o statytojų ir Perkūnkiemio vystytojų, kad pastatytų viadukus arba bent jau normalias jungtis su lygiagrečiais keliais- dabar dėl to ir kenčia visi vairuotojai. O juk kadaise planuota, kad Ukmergės gatvėje nebus jokių vieno lygio sankryžų...
Važiavau vakar po švenčių namo į Vilnių ir tik bac, apie 19.00-19.15 neprivažiavus Avižienių prasidėjo kamštis, na galvojau eismo įvykis gal koks, vis gi po švenčių daug pachmielnų vairuotojų, o, bet, tačiau atstovėjus apie pusvalandį kamštyje paaiškėjo, kad viso daugiakilometrinio kamščio priežastis yra BIG*o šviesoforas. Sakykit gerbiamieji, ar ten visada toks kamštis susidaro ar tik čia išimtinis atvejis??
Tokia situacija tik per šventes, kai visi grįžta į Vilnių. Pats vakar atstovėjau šį kamštį.
Paprastojo suopio fotosesija, anapus apsauginės tvoros besiganančios stirnos, karvės ir gandro duetas - visa tai GRYNAS.lt skaitytojui Dariui pavyko įamžinti nuotraukose vos per kelias minutes ir tik vienoje kelioje Vilnius-Panevėžys pusėje.
„O vis dėlto gražu pas mus Lietuvoje. Tikras lietuviškasis safaris!“ - sakė nuotraukų autorius, apgailestaudamas, kad su savimi neturėjo teleobjektyvo.
GRYNAS.lt primena, kad autostrada Vilnius-Panevėžys pastaruoju metu pagarsėjo kaip laukinių gyvūnų ir automobilių susidūrimo vieta. Vien Ukmergės rajone šiemet įvyko penki laukinio gyvūno sukelti eismo įvykiai automagistralėje, nors nuo to turėtų apsaugoti ir metalinės tvoros, ir neseniai žvėrims įrengtos nušokimo rampos.
Kelininkai sako, kad magistralėse Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys tinklo tvoromis aptverta beveik 400 pakelės kilometrų, įrengta vienuolika požeminių perėjų, įvažiavimų į miškus. Tačiau žvėrys į kelią esą patenka ir dėl žmonių aplaidumo.............................
Nėra čia Ukmergės ir Panevėžio, bet yra jų aplinkkeliai. Šiaip čia yra praeito video tęsinys, negalėjau sudėti visus klipus į vieną didelį, nes YouTube turi apribojimą maksimum 15 minučių trūkmės vaizdo.
Čia stop-kadras (05:01) su traktoriumi (su priekaba) pakrautu malkomis. Traktorius kirto įstrižai "mūsų autobaną" kaip kokiam kaimo kelyje:
Comment