Jo, tas matuoklis ten įnešę sumaišties - nuo 130km/h staigiai stabdyti iki 90 km/h. šiaip sau malonumas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąJo, tas matuoklis ten įnešę sumaišties - nuo 130km/h staigiai stabdyti iki 90 km/h. šiaip sau malonumas.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKad greičio matuoklis laiškų neatsiųstų,
Comment
-
Matau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai nestabdyk staigiai, o numesk greitį laipsniškai, kai tik pamatai, kad artėji prie ženklo. Važiavau ta atkarpa paskutinius porą metų ~50 kartų ir dar negavau laiško. O šiaip, jei ne paslaptis, kiek laiko vairuoji auto? Jei kątik išlaikei teises ir važiavai ta atjarpa pirmą kartą, tai suprantama, kad neiškart pavyksta laipsniškai keisti greitį. Tikiu atveju siūlyčiau važiuoti tiesiog lėčiau.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąMatau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąMatau mėgsti riziką - mano rizikos tolerancija mažesnė O jei rimtai, nevažiuoju aš nei prieš tą ženklą 130 kmh, nei už to ženklo 90 kmh, tačiau tai nereiškia, kad nereikia ir to greičio mažint per 40kmh. Yra ženklinimo taisyklės, kur aiškiai nurodoma, kad negaima ženklinimu mažinti leistino greičio daugiau nei 20 km/h per kartą - o to šis ruožas švelniai tariant neatitinka.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?
Kai toks pilietis prieš nosį iššoka į antrą juostą ir važiuoja 90km/h, kai leistinas greitis.130 km/h , tai toks lėtuolis kelia didesnį pavojų nei kas nors laisvoje autostradoje spustelį gazą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiaip LAKD pasitengė kad autostradų pirmose eilėse yra gilios provėžos ir atsiranda daug "antraeilininkų" kurie nesilaiko taisyklės važiuoit kraštine dešine juosta.
Kai toks pilietis prieš nosį iššoka į antrą juostą ir važiuoja 90km/h, kai leistinas greitis.130 km/h , tai toks lėtuolis kelia didesnį pavojų nei kas nors laisvoje autostradoje spustelį gazą.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKiek yra "antraeilininkų", tiek ir yra - prieklauso nuo važiavimo laiko .
Blogiau kad LAKD palieka provėžas net autostrdoje.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su antraeilininkais nebent tokia problema, kad A1 (A2 rečiau), kai būna daug eismo, "greitaeigiai" antraeilininkai susidarius lėtesniam eismui antra juosta ištisa kolona visvien sėdi antroje juostoje, nors pirmoje yra vietos. Jeigu jie laiku grįžtu į pirmą juostą, antra juosta būtų gerokai laisvesnė ir greitesnė. Taip viskas veikia Vokietijoje, kur nepriklausomai nuo greičio visi grįžta į pirmą juostą, jeigu ten yra kur grįžti.
Comment
-
Pabūsiu nepopuliarus matyt, bet A1 dažnai važiuoju antra juosta, net jei aplink niekur nė gyvos dvasios, vien dėl pirmos juostos dangos kokybės. Aišku, kai yra eismas, ir jei aš numatęs važiuoti greičiu, kuris mažesnis nei judančių antra juosta, traukiuosi į pirmą. Bet pirmos juostos kokybė daug ruožų laukia dėmesio.
- 1 patinka
Comment
-
A1 dėl intensyvaus eismo tenka važiuoti tai visai kolonai antrąja juosta. Retai aš ten važiuoju - gal porą kart per metus, bet pastebėjau, kad ruože nuo Kauno iki rodos Babtų, kur nusuka didžioji dalis vilkikų, tiesiog per didelis pirmos (fūros 80-90 kmh) ir antros juostos (visi kiti 110+ kmh) eismo dalyvių greičių skirtumas. Trečia juosta išspręstų šią problemą.
A2 kelyje tokių bėdų nepastebėjau, gal ruožas iki Maišiagalos intensyvesnis ir tiems antraeilininkams mažiau randu pateisinimo.
Comment
-
Visiškai nesvarbu ar aš viršiju greitį, ar važiuoju lėčiau - ženklinimas turi didinti eismo saugumą, o ne pavojingų situacijų riziką.
Tokių nesamonių autostradose ir kitur ir turėsim tol, kol jas toleruosim ir pateisinsim (tiek šitoje vietoje, tiek remontuojamų ruožų ženklinimas toli nuo idealo).
Parašė John Rodyti pranešimą
Kas kaltas, kad važiuoji nesilaikydamas KET ir, be kita ko, keli pavojų kitiems eismo dalyviams? Kuo čia dėtas ženklas tokiu atveju?
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąVisiškai nesvarbu ar aš viršiju greitį, ar važiuoju lėčiau - ženklinimas turi didinti eismo saugumą, o ne pavojingų situacijų riziką.
Tokių nesamonių autostradose ir kitur ir turėsim tol, kol jas toleruosim ir pateisinsim (tiek šitoje vietoje, tiek remontuojamų ruožų ženklinimas toli nuo idealo).
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąA1 dėl intensyvaus eismo tenka važiuoti tai visai kolonai antrąja juosta. Retai aš ten važiuoju - gal porą kart per metus, bet pastebėjau, kad ruože nuo Kauno iki rodos Babtų, kur nusuka didžioji dalis vilkikų, tiesiog per didelis pirmos (fūros 80-90 kmh) ir antros juostos (visi kiti 110+ kmh) eismo dalyvių greičių skirtumas. Trečia juosta išspręstų šią problemą.
A2 kelyje tokių bėdų nepastebėjau, gal ruožas iki Maišiagalos intensyvesnis ir tiems antraeilininkams mažiau randu pateisinimo.
A1, beje, antraeilininkai važiuoja kolonomis ir negrįžta į 1 juostą net ir tada, kai kokį kilometrą į priekį 1 juosta būna laisva. Ir kalba čia eina ne apie tuos, kurie su savo senom Opel Astrom velkasi 80km/h antra juosta (tokių praktiškai nebūna), bet tie, kurie šiaip jau mėgsta važiuoti greitai, bet dėl savo nesupratimo, kaip veikia eismas, ir nepagarbos kitiems eismo dalyviams tiesiog nuolat sėdi antroje juostoje ir kelia sangrūdas. Galų gale, visi tokie važiuoja 2 juosta kokiais 100-110 ir taip visą kelią nuo Klaipėdos iki Vilniaus ar atvirkščiai.
- 2 patinka
Comment
-
Šį mėnesį teko 5 kartus važiuoti keliu A2 ten - atgal važiuojant į Pakruojį, Rygą ir kelis kartus važiuojant į patį Panevėžį
Šiek tiek rašiau apie A2 temoje "Lietuvos keliai žiemą". Esmė - eismo intensyvumas ten mažesnis nei A1. Pirma juosta dažniausia yra nuvažinėta, o antra - dažnausiai būna nenuvalyta; bet jei turi stiprius nervus, tinkamas padangas ir tvirtai laikai vairą, tai nėra taip jau sunku aplenkti kokią lėtesnę mašiną važiuojant per purų nenuvažinėtą sniegą.
Paskutinis važiavimas buvo užvakar - nuo antradienio jau įsibėgėjus atlydžiui.
Kadangi nėra "šlapios" temos "Lietuvos kelia lyjant" ar "Lietuvos kelia tirpstant sniegui", tai pasidalinsiu įspūdžiais šioje temoje. Tas paskutinis važiavimas buvo bjauresnis nei visi kiti kartu sudėjus (nors eismas darnbo deiną ir nebuvo intensyvus). Oro temperatūra siekė +0,5°...+1,5°C, apie dangos tempertatūrą niekas neinformavo - būtų tikrai pravertę.
Pirmoje juostoje - ten, kur yra provėžuota - važiavimas šlapiu asfaltu yra menkas malonumas. Kadangi visi važiuoja ir nestabdo, tai ir važiuoji kolonoje kol neteks stabdyti akvaplaniravimo būdu. Esant mažam eismui tokių stabdymų nebuvo.
Antroje juostoje sniegas per 10 dienų taip ir nebuvo normaliai nuvalytas iki pat krašto. Bevek visą kelią (išskyrus apie 20 km prieš Panevėžį, kur dar laikėsi gruodas) iš kairės pusės buvo 1,5-2,0 m pločio tirpstančio sniego bala, o pakalnėse ji būdavo per visą antrą juostą. Lenkiant kokią "fūrą", autobusą ar lėtaeigį "miesto visureigį", kurio niekas nemokė laikytis dešinės ir kuris kažkodėl važiuoja užlipęs ratais ant punktyrinės linijos, kairieji ratai patenka į tą balą ir yra rizika, kad būsi sumėtytas. Ypač pavojingas lenkimas tamsoje kai sunkiau nutaikyti, kur ta bala susiaurėja ir prastesnis matomumas, nes būsi gerokai aptaškytas.
Saugių kelionių ir linksmų švenčių
Comment
Comment