Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
https://eismoinfo.lt/ žemėlapyje patogu patikrinti jau remontuojamas trasas A1 teko neseniai važiuoti - darbai verda visuose raudonai pažymėtuose ruožuose. Tuo tarpu A2 pagal žemėlapį tvarkomas tik prie Panevėžio.
Comment
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąSpalio 30 d. važiavau is Vilniaus i Panevėžį. Kelio bukle nekokia, o mazdaug 52-56 km pasijaučiau kaip karve ant ledo gilia žiema. Kas lemia toki slidu kelią?
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąJeigu kalbat apie atkarpą prieš Širvintų nuvažiavimą, tai ten nuo vasaros karščių bitumas iškilo (kitaip vadinama "asfalto prakaitavimu") ir nesutvarkė. O ant tokio bitumo ne taip gerai sukimba padangos.
Neaišku, ar tuos kelius teks kažkada iš naujo perdaryti, ar užteks pabarstyti skadele
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąSpalio 30 d. važiavau is Vilniaus i Panevėžį. Kelio bukle nekokia, o mazdaug 52-56 km pasijaučiau kaip karve ant ledo gilia žiema. Kas lemia toki slidu kelią?
Bitumo čiuožykla magistralėje Širvintų rajone (tarp Viesų ir Krikštėnų sankryžų) yra skandalas. Juk ten yra 110-130 km/h greitis ir pasekmės išskridus iš trajektorijos gali būti labai skauudžios
Į impotenciją vis labiau linkstanti Lietuvos kelių direkcija vietoje skubaus autostrados sutvarkymo turbūt pastatys greičio ribojimo ženklą "70" ir dar pridės kelis greičio matuokllus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPer ilgąjį savaikgalį teko šiek tiek pasivažinėti po Lietuvą. jau nestebina, kad pastaruosius kelis metus rekonstruojamuose žvyrkeliose vietoje noramlas asfalto buvo klojama kažkokia chaltūra, kuri "ašaroja", o važiuojant per karščius jautiesi kaip perstiprų lietų. Be naujųjų asfaltuotų rajoninių kelių šiandien teko matyti "ašarojančią" atkarpą kelyje KK 120 tarp Anykščių ir Kavarsko, gal tokių atkarpų yra ir daugiau.
Neaišku, ar tuos kelius teks kažkada iš naujo perdaryti, ar užteks pabarstyti skadele
Teko šį savaitgalį ir ir man važiuoti A2.
Bitumo čiuožykla magistralėje Širvintų rajone (tarp Viesų ir Krikštėnų sankryžų) yra skandalas. Juk ten yra 110-130 km/h greitis ir pasekmės išskridus iš trajektorijos gali būti labai skauudžios
Į impotenciją vis labiau linkstanti Lietuvos kelių direkcija vietoje skubaus autostrados sutvarkymo turbūt pastatys greičio ribojimo ženklą "70" ir dar pridės kelis greičio matuokllus.
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąTai ar tik ne ten pries keleta savaiciu pastate zenkla 90 ????? tarp kitko stovi ir ekipazas....
Kažkaip neatsimenu, kad bitumo čiuožykloje už Širvintų (Viesų) mazgo 52 km būtų ženklas "90",
Nesimatė ir policijos ekipažo.
Bet kad Lietuvoje teka bitumo upės net vėlyvą rudenį tai tikrai kažkas netvarkoj.
Comment
-
BNS / VZ.LT 2021.12.15
Apeliacinis teismas nusprendė, kad tunelio ties posūkiu į Tarandę rangovo kokursas gali tęstis
Automobilių tunelio ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės Vilnius–Panevėžys pradžioje, statybos rangovo konkursas gali būti tęsiamas, nusprendė teismas.
Lietuvos apeliacinis teismas lapkričio 13 d. atmetė bendrovės „Tilsta“ ieškinį ir panaikino Vilniaus apygardos teismo rugsėjį priimtą sprendimą, kuriuo konkurso organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) buvo įpareigota nutraukti konkursą.
Apeliacinis teismas taip pat panaikino to paties teismo rugpjūtį pritaikytas konkursą stabdžiusias, laikinąsias apsaugos priemones. Šįkart teismas nutarė, kad, skirtingai nei anksčiau teisme įrodinėjo „Tilsta“, pirkimo sąlygos dėl papildomų darbų yra aiškios.
„Aplinkybė, kad ieškovė („Tilsta“ – BNS) nesutinka prisiimti tokios rizikos, kokią nustato pirkimo sąlygos, nedaro šių sąlygų neaiškių“, – rašoma teismo nutartyje.
Teismas taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad pirkime nustatyta fiksuoto įkainio su peržiūra kainodara, o techniniame projekte nurodyti preliminarūs darbų kiekiai, kuriuos potencialus tiekėjas turi pats įkainoti.
„Tokia kainodara nustatoma tada, kai pirkimo vykdytojas iš anksto nežino tikslaus numatomų pirkti prekių ar paslaugų kiekio, tačiau rengdamas pasiūlymą, tiekėjas turi realias galimybes iš anksto numatyti ir įvertinti sutarties vykdymo išlaidas bei prisiimti riziką dėl sutarties vykdymo“, – nurodė teismas.
Konkursą teismui apskundusi „Tilsta“ teigė, jog dėl brėžinių neatitikimų techniniame darbo projekte, tiekėjai negali įvertinti darbų kainos ir apimties. Direkcija teismo dokumentuose nurodė, kad nei sprendime atmesti „Tilstos“ pretenziją, nei sutarties projekte nebuvo nurodyta, kad kainos padidėjimo rizika tenka bendrovei.
Tunelinio viaduko bei kelio trečios eismo juostos statybos konkursą LAKD paskelbė 2020 m. pabaigoje.
Kelių direkcija yra patvirtinusi, kad neįvardijamos vertės konkursas iki jį apskundžiant teisme dar nebuvo pasibaigęs.
Apie 5.000 gyventojų vienijanti Tarandės bendruomenė jau anksčiau prašė valstybės institucijų ir Vilniaus miesto bei rajono savivaldybių skubiai spręsti jų susisiekimo problemą, kuri ypač paaštrėjo nutiesus vakarinį aplinkkelį. Vilniaus–Ukmergės kelio posūkyje į sparčiai augančią gyvenvietę susidaro didelės spūstys, čia didelė avarijų rizika.
Abi savivaldybės bei LAKD dar 2019 m. pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią numatyta iki 2024 m. įrengti dešinįjį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės
www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7F667z4QL
- 5 patinka
Comment
-
LAKD 2022.10.24
Kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruože eismo saugą užtikrins ir įrengta kelio apsaugos nuo akinimo sistema
Sutvarkytas magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožas nuo viaduko ties Panevėžio aplinkkeliu, einantis per Šilagalio kaimą ir besibaigiąs ties Panevėžio miesto riba. Atlikus remonto darbus, užtikrintos sklandesnės ir saugesnės kelionės.
Ruožo, kurio ilgis daugiau kaip 4 km, paprastais remontas atliktas įgyvendinus VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo dar 2021 m. spalio mėn. pasirašytą sutartį „Dėl magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys ruožo nuo 128,42 iki 132,55 km abiejų kelio pusių paprastojo remonto darbai“. Sutarties vertė – daugiau kaip 2,8 mln. Eur su PVM.
Šiame ruože skiriamojoje juostoje įrengta kelio apsaugos nuo akinimo sistema, kuri tvirtinama ant esamų kelio apsauginių atitvarų. Ši sistema yra eismo saugą gerinanti priemonė, apsauganti vairuotojus nuo priešprieša atvažiuojančių transporto priemonių priekinių žibintų akinimo. Kadangi šio kelio ruožo skiriamoji juosta yra siaura, tamsiuoju paros metu transporto priemonės vairuotojai yra akinami kitų transporto priemonių, važiuojančių priešprieša. Akinamiems vairuotojams sunkiau pastebėti labiausiai pažiedžiamus eismo dalyvius ar gyvūnus kelyje.
https://lakd.lt/naujienos/magistrali...kinimo-sistema
Comment
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimą90 ženkliukas ten jau senokai uz kavines "savana". Su proveza ir ciuozykla ten galetu buti ribojimas ir 50. Tiesa antroje juostoje bukle geresne.
Provėžos baisios net sausu oru. Kokia čiuožykla ten yra lyjant, geriau nespėliotii.Paskutinis taisė Romas; 2022.10.25, 08:11.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąkodėl netvarkų jie tų provežų? Jos ten jau buvo prieš 10 metų kiek prisimenu...
O be to, kai kur taip sutvarko, kad nežinai ar ne blogiau nei buvo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNeturi pinigų tiesiog.
Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) tiek ir tesugeba - vietoj kelio taisymo pastatyti greičio ribojimo ženklų ir radarų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAbsurdiškiems radarams autostradoje (!) pinigų užteko.
Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) tiek ir tesugeba - vietoj kelio taisymo pastatyti greičio ribojimo ženklų ir radarų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAbsurdiškiems radarams autostradoje (!) pinigų užteko.
Lietuvos radarų direkcija (buv. Kelių direkcija) tiek ir tesugeba - vietoj kelio taisymo pastatyti greičio ribojimo ženklų ir radarų.
Comment
-
Atleiskit, o kuo ta vieta baisi sausu oru? Esu ne kartą važiavęs - lijant padangų galimybių nesirįžtu bandyt, bet sausu oru tai nieko ten tokio baisaus nepastebėjau.
Parašė Romas Rodyti pranešimąSavaitgalį važiavau A2 į Ukmergės pusę, Nuo "Suzanos" (ne "savanos") kavinės ties tiltu per Širvintą iki Krikštėnų sankryžos greitis ribojamas iki 90 km/val.
Provėžos baisios net sausu oru. Kokia čiuožykla ten yra lyjant, geriau nespėliotii.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąAtleiskit, o kuo ta vieta baisi sausu oru?
Tačiau pabandžius persirikiuoti į kitą juostą ten tikrai juntama, kokios gilios provėžos.
Comment
Comment