Neseniai važiavau šiuo keliu:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
1) Kelias A14 iki KK 108 praktiškai primena greitkelį110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą1) Kelias praktiškai primena greitkelį110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks
Tiesiog galvoju, kad visai cool idėja, kaip nesiplečiant į laukus pastatyti originalių 2 lygių sankryžų, paįvairinant jomis kelionęPaskutinis taisė PoDV; 2018.04.12, 16:46.
Comment
-
Prasideda svarbaus Bukiškio mazgo rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)
Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.
Pradėjus vykdyti rekonstravimo darbus, eismas bus dar sudėtingesnis. Dėl šios priežasties darbų vykdymo metu bus keičiama eismo organizavimo schema, aktuali važiuojantiems į Avižienių gyvenvietę iš Vilniaus ir vykstantiems nuo Bendorių ir Riešės gyvenviečių į Vilnių...Sankryžos rekonstravimo projekte numatyta įrengti papildomą lėtėjimo juostą valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius–Panevėžys, papildomą greitėjimo juostą valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala, valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala ir Mokyklos g. sankryžą rekonstruoti į žiedinę. Numatytas ir šios žiedinės sankryžos apšvietimas, taip pat pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros įrengimas.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Po Avižienių-Bukiškių viaduku yra šviesoforas. Kamščiai yra net savaitgaliais.
Sunku pagalvot, kas ten vyksta darbo dienomis rytais, kai į Vilnių pajuda visas Klevinės-Bendorių masyvas ir vakarais.
Kelių savaičių senumo nuotraukos iš autostrados
Foto 2018.09
Ties Avižienių-Bukiškių sankryža
Galinės sankryža autostrados 15-me kilometre
Comment
-
Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąNuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąNuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sankryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasideda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės.Parašė HSV Rodyti pranešimąČia, matyt, pasekmė to, kad rekonstruojama sankryža ties Bukiškiu ir Avižieniais (prie A2). Anksčiau dalis mašinų nuo Molėtų plento pusės per Riešę, Bendorius ir Bukiškį važiuodavo link Vilniaus (ar vakarinio aplinkkelio). Taip pat iš Santariškių daug mašinų važiuodavo pro Bajorus ir Bukiškį link vakarinio aplinnkelio.
Gudeliai ir Riešė į miestą važiuoja ne Ukmergės plentu ir Vakariniu aplinkkeliu, o Molėtų plentu - Geležinio Vilko gatve.
Praplatinus Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžą link miesto centro, ten natūraliai padaugėjo automobilių - gal pavyks greičiau pravažiuoti. Tuo tarpu liko seni kamščiai Geležiniame Vilke iki Baltupių, bei susidarė nauji ar pailgėjo kamščiai nuo A14 link Molėtų pl. - Mokslininkų g. sankryžos.
Tačiau persikėlus kamščiams link miesto ribos, jų kažkiek sumažėjo vidurinėje miesto dalyje ties Kuro aparatūros sankryža (Ozo-Kalvarijų). Gal sumažėjo eismo ir Ukmergės gatvėje.
Viską buvo galima nuspėti ar sušvelninti, išskyrus remonto A2-KK171- Senojo Ukmergės plento sankryžoje darbų pradžią ne vasarą, o rugsėjo-spalio mėnesiais, kai didžiausi srautai.
Mažas darbų organizavimo netikslumas, o atsiliepė ne tik priemiesčiams, bet ir visai šiaurinei miesto pusei.
Comment
-
BNS 2019.06.12
LAKD įrengs dar 100 vidutinio greičio matuoklių, matuos net automagistralėje
Viešųjų pirkimų puslapyje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad dar 50-tyje Lietuvos kelių ruožų įrengs vidutinio greičio (sektorinius) matuoklius.
Bus 260 vidutinio greičio ir 70 stacionarių greičio matuoklių
10 metų veikusius 139 stacionarius matuoklius keičia papildomi (prie dabar 25-iose zonose veikiančių) sektoriniai ir momentiniai matuokliai, kurie bus įsigyjami viešųjų pirkimų būdu.
Iki šiol Lietuvoje veikė 50 sektorinių matuoklių 25 atkarpose. Daugiausiai jų veikia apie Vilnių, Panevėžį, Prienus, Marijampolę. Vidutiniai greičio matuokliai šiemet per keturis mėnesius užfiksavo 37.193 Kelių eismo taisyklių pažeidimus.
Iš viso, LAKD pateiktais duomenimis, šiemet ketinama įrengti 130 vidutinio greičio matuoklių ruožų (arba 260 vienetų).
Taip pat planuojama įsigyti dar 70 momentinio greičio matuoklių.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
Paskelbė, kur stovės 100 naujų vidutinio greičio matuoklių
Naujieji sektoriniai matuokliai šalies keliuose turėtų būti įrengti iki 2020 metų. Maksimali suma, kurią pagal kokurso sąlygas gali mokėti LAKD, – 2,6 mln. eurų.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...-jusu-10703985
Comment
-
Tame BNS - LAKD pranešime yra įdėti prastos kokybės žemėlapiai
Tai pat kažkodėl bet kokia tvarka surašyti kelių ruožai, kur bus statomi vidurinio greičio matuokliai. Gal tam ,kad mažiau matytųsi keliai s ukeletu matavimo ruožų.
Surašiau tuos radarų ruožus iš eilės pagal kelių numerius.
1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km),
(...)
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...jusu-10703985/
Absurdų tame radarų sąraše toli ieškoti nereikia:
Kelias KK 102 nuo Vilniaus m. ribos iki Nemennčinės rekonstruotas į 2*2 juostų kelią. Ten pristatyta greičio ribojimo ženklų "70", o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
Kelias A14 tarp Riešės ir HBH yra 2*2 juostų. Pristatyta kelio ženklų "80" o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
Keli greičio matavimo ruožai autostradoje A2 išvis odiozinis atvejis
Radarai dažnai tėra pinigų įsisavinimas neturintis nieko bendro su eismo saugumu. Sektoriniai matuokliai dažniausiai yra statomi bei bus statomi saugiuose ruožuose, kur yra normali danga, geras matomumas, ir galima aplenkti susitvenkusius kamščius.
LAKD kelių tiesimo ir rekonstrukcijos ambicijos žemiau plintuso net strateginiame plane, o radarams pinigai bus švaistomi jau dabar.
Kelių direkcija daro viską, kad būtų pervardinta į Lietuvos Greičio Matuoklių direkciją.
- 1 patinka
Comment
-
Naujų 50 vidurinio greičio matavimo radarų žemėlapis
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
Kažkaip mažai bendro su avaringiausių ruožų žemėlapiu
2017 metų "Juodųjų dėmių" žemėlapis
https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąDidžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
Comment
Comment