Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelias pradėtas tiesti apie 1980 m. Apie 1985 m. buvo atidaryta eismui A2 atkarpa tarp Vilniaus ir Ukmergės. 1998 m. visiškai užbaigta atkarpa tarp Ukmergės ir Panevėžio.
    Atrodo, kad Vikipedijoje yra klaida. Pradžia - apie 1974-76 metus. Iki Ukmergės (sankryžos su A6 Kaunas - Utena) autostrada buvo nutiesta jau 1981 metais.
    Kai 1989 m. vyko Baltijos kelias, daug kam buvo staigmena, kad ten yra naujas kelias, nes apie tikslias kelių trasas sovietmečiu nebuvo skelbiama.
    Pirmą kartą visą nauąj trasą nuo Panevėžio pavyko įveikti 1990 m. vasarį. Tuomet daug kur buvo tik viena juosta.

    Comment


      Neseniai važiavau šiuo keliu:

      Comment


        1) Kelias A14 iki KK 108 praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
        2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
        Paskutinis taisė Romas; 2018.11.25, 20:04. Priežastis: Kopija iš temos "A14 Vilnius - Utena"

        Comment


          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
          1) Kelias praktiškai primena greitkelį 110 km/h, jungiamieji keliai, nuosekliai nuo kelio išsišakojančios nuovažos.
          2) Galvoju, kad pagal šių pateiktų sankryžų pavyzdžius, galėtų būti rekonstruotos vieno lygio sankryžos A2 kelyje, nereikėtų išpirkinėti žemių, užtektų tiesiog išnaudoti tą plačią žalią veją
          Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks

          Comment


            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

            Dėl A2 - šiemet juk nuėmė apribojimus ties vieno lygio sankryžomis (įrengė išmaniuosius ženklus), dar reiktų pažiūrėt avaringumo statistiką, bet kyla abejonių dėl pasiūlymo racionalumo. Žinoma visuomet norime, kad būtų "gražiau", bet visam grožiui pinigų nepakaks
            Sutinku, saugumo statistika, įgyvendinant projektus, svarbiausia. A2 kelią gelbėja mažas eismo intensyvumas. Iš visų tų vieno lygio sankryžų, Krikštėnų sankryža būtų arčiausiai to, kad nusipelnytų rekonstrukcijos.

            Tiesiog galvoju, kad visai cool idėja, kaip nesiplečiant į laukus pastatyti originalių 2 lygių sankryžų, paįvairinant jomis kelionę
            Paskutinis taisė PoDV; 2018.04.12, 17:46.

            Comment


              Prasideda svarbaus Bukiškio mazgo rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)

              Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.

              Pradėjus vykdyti rekonstravimo darbus, eismas bus dar sudėtingesnis. Dėl šios priežasties darbų vykdymo metu bus keičiama eismo organizavimo schema, aktuali važiuojantiems į Avižienių gyvenvietę iš Vilniaus ir vykstantiems nuo Bendorių ir Riešės gyvenviečių į Vilnių...
              Sankryžos rekonstravimo projekte numatyta įrengti papildomą lėtėjimo juostą valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius–Panevėžys, papildomą greitėjimo juostą valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala, valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala ir Mokyklos g. sankryžą rekonstruoti į žiedinę. Numatytas ir šios žiedinės sankryžos apšvietimas, taip pat pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros įrengimas.
              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ismo-ribojimu/ .


              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                vakar važiavau šiuo keliu. vyksta kelio remonto dabai, tvarkomos provėžos. su tokiu "juostiniu" remontu, gabalų pjaustymu, siūlių tvarkymu ir neribotu greičiu (max-130 km/h) galima nueiti į griovį. atsargiai važiuokite

                Comment


                  Po Avižienių-Bukiškių viaduku yra šviesoforas. Kamščiai yra net savaitgaliais.
                  Sunku pagalvot, kas ten vyksta darbo dienomis rytais, kai į Vilnių pajuda visas Klevinės-Bendorių masyvas ir vakarais.

                  Kelių savaičių senumo nuotraukos iš autostrados
                  Foto 2018.09

                  Ties Avižienių-Bukiškių sankryža








                  Galinės sankryža autostrados 15-me kilometre


                  Comment


                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.10.10, 08:30.
                    Flickr

                    Comment


                      Galėjo dar viena žiedą padaryti iškart nuo išsukimo iš A2. Nes po kelių metų vėl gali pradėti šios vietos remontus.

                      Comment


                        Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
                        Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.

                        Comment


                          /\ savivaldybe net nebuvo tikra ar rekonstruos Mokslininku g. su M.Lietuvio g. tiesimu, tai apie viaduka sitoje vietoj teks kuriam laikui pamirst

                          Comment


                            Parašė luknas Rodyti pranešimą
                            Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasisdeda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės. Kadangi planuojama rekonstruoti Mykolo Lietuvio ir Mokslininkų gatves, kurios dar labiau apkraus Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sakryžą, todėl šioje vietoje po kelerių metų bus kaip šiuo metu Liepkalnio sankryžoje.
                            Blogai, kad greitosios pagalbos automobilių atvykimo į Santaros klinikas žymiai pailgės.
                            Čia, matyt, pasekmė to, kad rekonstruojama sankryža ties Bukiškiu ir Avižieniais (prie A2). Anksčiau dalis mašinų nuo Molėtų plento pusės per Riešę, Bendorius ir Bukiškį važiuodavo link Vilniaus (ar vakarinio aplinkkelio). Taip pat iš Santariškių daug mašinų važiuodavo pro Bajorus ir Bukiškį link vakarinio aplinnkelio.

                            Comment


                              Parašė luknas Rodyti pranešimą
                              Nuo šių metų rudens Geležinio Vilko ir Mokslininkų gatvių sankryžoje rytais ir vakarais formuojasi didelės spūstys, ko anksčiau nėra buvę. Rytais kamštis prasideda nuo miesto ribos (apie 2,5- 3 km ilgio), Didžiosios Riešės.
                              Parašė HSV Rodyti pranešimą
                              Čia, matyt, pasekmė to, kad rekonstruojama sankryža ties Bukiškiu ir Avižieniais (prie A2). Anksčiau dalis mašinų nuo Molėtų plento pusės per Riešę, Bendorius ir Bukiškį važiuodavo link Vilniaus (ar vakarinio aplinkkelio). Taip pat iš Santariškių daug mašinų važiuodavo pro Bajorus ir Bukiškį link vakarinio aplinnkelio.
                              Nedidelis empyrinis tyrimas pasikalbėjus su Senojo Ukmergės plento rajono gyventojais patvirtino šią hipotezę.
                              Gudeliai ir Riešė į miestą važiuoja ne Ukmergės plentu ir Vakariniu aplinkkeliu, o Molėtų plentu - Geležinio Vilko gatve.

                              Praplatinus Geležinio Vilko-Žalgirio g. sankryžą link miesto centro, ten natūraliai padaugėjo automobilių - gal pavyks greičiau pravažiuoti. Tuo tarpu liko seni kamščiai Geležiniame Vilke iki Baltupių, bei susidarė nauji ar pailgėjo kamščiai nuo A14 link Molėtų pl. - Mokslininkų g. sankryžos.
                              Tačiau persikėlus kamščiams link miesto ribos, jų kažkiek sumažėjo vidurinėje miesto dalyje ties Kuro aparatūros sankryža (Ozo-Kalvarijų). Gal sumažėjo eismo ir Ukmergės gatvėje.

                              Viską buvo galima nuspėti ar sušvelninti, išskyrus remonto A2-KK171- Senojo Ukmergės plento sankryžoje darbų pradžią ne vasarą, o rugsėjo-spalio mėnesiais, kai didžiausi srautai.
                              Mažas darbų organizavimo netikslumas, o atsiliepė ne tik priemiesčiams, bet ir visai šiaurinei miesto pusei.

                              Comment


                                Darbai prie Musės upelio. Žurnalas „Švyturys“ 1976 m.


                                Comment


                                  BNS 2019.06.12
                                  LAKD įrengs dar 100 vidutinio greičio matuoklių, matuos net automagistralėje
                                  Viešųjų pirkimų puslapyje Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė, kad dar 50-tyje Lietuvos kelių ruožų įrengs vidutinio greičio (sektorinius) matuoklius.

                                  Bus 260 vidutinio greičio ir 70 stacionarių greičio matuoklių
                                  10 metų veikusius 139 stacionarius matuoklius keičia papildomi (prie dabar 25-iose zonose veikiančių) sektoriniai ir momentiniai matuokliai, kurie bus įsigyjami viešųjų pirkimų būdu.
                                  Iki šiol Lietuvoje veikė 50 sektorinių matuoklių 25 atkarpose. Daugiausiai jų veikia apie Vilnių, Panevėžį, Prienus, Marijampolę. Vidutiniai greičio matuokliai šiemet per keturis mėnesius užfiksavo 37.193 Kelių eismo taisyklių pažeidimus.

                                  Iš viso, LAKD pateiktais duomenimis, šiemet ketinama įrengti 130 vidutinio greičio matuoklių ruožų (arba 260 vienetų).
                                  Taip pat planuojama įsigyti dar 70 momentinio greičio matuoklių.

                                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
                                  BNS 2019.06.12
                                  Paskelbė, kur stovės 100 naujų vidutinio greičio matuoklių
                                  Naujieji sektoriniai matuokliai šalies keliuose turėtų būti įrengti iki 2020 metų. Maksimali suma, kurią pagal kokurso sąlygas gali mokėti LAKD, – 2,6 mln. eurų.
                                  https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...-jusu-10703985

                                  Comment


                                    A2 tikrai labai pavojingas kelias. Laukiam kada A1 padarys sektorinį nuo Vilniaus iki Klaipėdos.

                                    Comment


                                      Tame BNS - LAKD pranešime yra įdėti prastos kokybės žemėlapiai
                                      Tai pat kažkodėl bet kokia tvarka surašyti kelių ruožai, kur bus statomi vidurinio greičio matuokliai. Gal tam ,kad mažiau matytųsi keliai s ukeletu matavimo ruožų.
                                      Surašiau tuos radarų ruožus iš eilės pagal kelių numerius.
                                      1. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 11,77 iki 24,85 km (13,08),
                                      2. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 26,24 iki 44,55 km (18,31 km),
                                      3. A2: Vilnius-Panevėžys, nuo 45,46 iki 64,07 km (18,61 km),
                                      (...)



                                      https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630
                                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...jusu-10703985/


                                      Absurdų tame radarų sąraše toli ieškoti nereikia:
                                      Kelias KK 102 nuo Vilniaus m. ribos iki Nemennčinės rekonstruotas į 2*2 juostų kelią. Ten pristatyta greičio ribojimo ženklų "70", o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
                                      Kelias A14 tarp Riešės ir HBH yra 2*2 juostų. Pristatyta kelio ženklų "80" o dabar bus ir sektorinis greičio matuoklis
                                      Kelią KK 130 Kaunas - Prienai LAKD numato taisyti tik po 15 metų, o greičiui matuoti numato tris ruožus, kur dėl prastos kelio būklės net fiziškai neįmanoma išvystyti leistino 70 km / h greičio.
                                      Keli greičio matavimo ruožai autostradoje A2 išvis odiozinis atvejis

                                      Radarai dažnai tėra pinigų įsisavinimas neturintis nieko bendro su eismo saugumu. Sektoriniai matuokliai dažniausiai yra statomi bei bus statomi saugiuose ruožuose, kur yra normali danga, geras matomumas, ir galima aplenkti susitvenkusius kamščius.

                                      LAKD kelių tiesimo ir rekonstrukcijos ambicijos žemiau plintuso net strateginiame plane, o radarams pinigai bus švaistomi jau dabar.
                                      Kelių direkcija daro viską, kad būtų pervardinta į Lietuvos Greičio Matuoklių direkciją.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2019.06.15, 13:36. Priežastis: Kopija iš temos "Greičio matuokliai"

                                      Comment


                                        Naujų 50 vidurinio greičio matavimo radarų žemėlapis

                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...je-787-1158630


                                        Kažkaip mažai bendro su avaringiausių ruožų žemėlapiu
                                        2017 metų "Juodųjų dėmių" žemėlapis

                                        https://www.ktti.lt/naudinga-informa...iu-zemelapiai/

                                        Comment


                                          Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X