Parašė Lienzer
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO ten stotelių abipus kelio nėra? Naudosis tie, kurie naudojasi tomis stotelėmis.
Juk tie patys pestieji galetu paejeti iki autostrados tilto per Sventaja, po kuriuo tiek masinos gali pravaziuoti, tiek pestieji pereiti.
Visgi, sis tiltas turbut intensyviau bus naudojamas i sodus (kurie yra i rytus nuo autostrados) einanciu ukmergieciu. Bet ir tuo atveju skaiciai judejimo bus labai nedideli, beveik visi cia juda su auto.
Naujai statoma pesciuju ir dviratininku tilta nuo esamos "patiltes"(po autostrados tiltu per Sventaja) skiria tik 400 m., vadinasi del 800 m. atstumo sutapymo statomas sis naujasis tiltas. Gal ir grazu, bet uz tas lesas buvo galima padaryti puikius dviraciu ir pesciuju takus visoj Ukmergej (tame tarpe ir normalu dviraciu bei pesciuju taka is sodu i Ukmerge per ta pacia "patilte").Paskutinis taisė Lienzer; 2015.10.03, 20:30.
Comment
-
Parašė Adaras Rodyti pranešimąO Jūs siūlote pėstiesiems eiti automagistrale?
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąKaip ir rasiau, yra galimybe paejeti siek tiek toliau ir (galbut pagerinus infrastruktura) pereiti po tiltu per Sventaja.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNuo tos vietos iki tilto per Šventąją yra apie puse kilometro. Tiek ten tikrai niekas neis.
O ir siaip pasakymai, kad puses km nieks nevaikscios - nerimta, juk kas puse km tiltu pestiesiems ar viaduku kas 2 km nestatysi.
Comment
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąJei neklystu, vaiksciojo arba rinkdavosi kitus budus kirsti autostrada, nes ties ta vieta skiriamojoj juostoj buvo tvora.
O ir siaip pasakymai, kad puses km nieks nevaikscios - nerimta, juk kas puse km tiltu pestiesiems ar viaduku kas 2 km nestatysi.
Ir išties įdomu ar tokio viaduko statybos sąmata būtų didesnė už pėsčiųjų viaduko + jungiamųjų kelių transporto eismui statybą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJeigu žiūrint kaip ten turėtų būti teisingiausia eismo saugumo atžvilgiu ir racionaliausia visiems eismo dalyviams, tai tokioje vietoje turėtų būti dviejų lygių pralanka. T.y. rajoninis kelias 4803 eitų virš magistralės viaduku (arba tuneliuku po juom), bet tai nebūtų transporto mazgas su nuvažiavimais į automagistralę. Viaduku galėtų saugiai ir pėstieji pereiti, dviratininkai pravažiuoti ir gyventojai automobiliais iš Ukmergės tiesiai nuvažiuoti į sodus. Tuo pačiu vietinis eismas į sodus neįvažiuotų į magistralę ir nesipintų su ja "tranzitu" važiuojančiu transportu.
Ir išties įdomu ar tokio viaduko statybos sąmata būtų didesnė už pėsčiųjų viaduko + jungiamųjų kelių transporto eismui statybą.
Comment
-
Šią naktį dėl viaduko įrengimo 3 valandas bus draudžiamas eismas ties Ukmerge
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...rge-221-618535
Pėsčiųjų viaduko perdangą ties Žemaitkiemio sankryža magistralės A2 Vilnius–Panevėžys 72,18 kilometre ant įrengtų atramų bus keliama naktį iš ketvirtadienį į penktadienį. Konkretūs konstrukcijos kėlimo darbai vyks 29 d. nuo 1 val. iki 4 val. Tuo metu eismas magistralės ruože ties Ukmerge bus draudžiamas ir organizuotas apylanka.
Comment
-
Kiek senstelėjusios "Panevėžio keliai" rekonstruojamos Žemaitkiemio sankryžos nuotraukos.
03 22
Paskutinis taisė Xedos; 2016.04.28, 17:16.
Comment
-
-
Magistralėje Panevėžys–Vilnius – įspūdinga 77 tonas sveriančio viaduko kėlimo operacija
http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-618891
Comment
-
Žemaitkiemio pėsčiųjų viaduko vaizdai. Birželio vidurys.
"Panevėžio kelių" nuotraukos
http://www.keliozmones.lt/viewtopic....511883ae9af0ee
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąGal kas žinot, kada buvo pradėta tiesti ir užbaigta automagistralė Vilnius - Panevėžys? Lyg tai pamenu, kad iki Panevėžio ji buvo nutiesta jau tik dešimtam dešimtmety
https://lt.wikipedia.org/wiki/Magist...s_A2_(Lietuva)
Kelias pradėtas tiesti apie 1980 m. Apie 1985 m. buvo atidaryta eismui A2 atkarpa tarp Vilniaus ir Ukmergės. 1998 m. visiškai užbaigta atkarpa tarp Ukmergės ir Panevėžio.
Comment
Comment