Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A2] Vilnius - Ukmergė - Panevėžys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Didžiausia nesąmonė yra greičio matuokliai A2 ir A13 keliuose. Įdomu koks logiškas paaiškinimas jų atsiradimo būtent šiuose keliuose. Beprasmis lėšų švaistymas yra nutiesti automagistralės ar greitkelio lygio kelius ir juose verstis visus vilktis, bei griežtai kontroliuoti.
    Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
      Matuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo? Čia tiesiog lėšų švaistymas arba noras pasipinigauti iš baudų.

      Kiek per metus įvyksta avarijų A2 dėl leistino greičio viršijimo?

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Jeigu kelias yra automagistralė, tai nereiškia kad galima važiuoti kaip Vokietijos autobanais, t.y. "kiek traukia - tiek važiuoju".
        Ir kiek tokių važiuotojų ten yra? Spresti problemą reikia, jeigu tokia egzistuoja ir tokiomis priemonėmis, kurios būtų skirtos būtent tokios problemos sprendimui. Vargu ar ten yra kažks avaringumo padidėjimas ar bent avaringumo rizika keliasdešimties kilometrų ruože dėl greičio viršijimo. Yra ten probleminių taškų, bet yra ir taškinės greičio matavimo priemonės, kurios veiktų efektyviau būtent tame kritiniame taške. Kadangi vidutinis greitis nereiškia, kad būtent tame taške aš pravažiuosiu ne greičiau nei leistina, gal čia pralėksiu 200 km/h, o kitus keliolika saugių km pavažiuosiu ant 80.
        Dabar tai kvepia ne kažkokiu tiksliniu avaringumo mažinimu, o tiesiog būdu pasipinigauti.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
          Matuoklių tikslas ar užtikrinti eismo saugumą, ar prižiūrėti įstatymo raidę tiesiog vardan prižiūrėjimo?
          Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Tikslas - užtikrinti eismo saugą. Kuo greitis didesnis, tuo eismas yra nesaugesnis.
            Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Kaip matom kol kas eismo saugumo problemų A2 nėra. Kam spręst problemą kurios nėra?
              Jeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Jeigu tu kažkodėl galvoji kad problemų nėra, tai visai nereiškia kad problemų nėra.
                Na avaringumas minimalus. Kiek įvyksta avarijų - žiemą nučiuožia ant plikledžio arba susiduria su laukiniais gyvūnais. Abiem atvejais minimaliai skirtumo 20 km/h ten ar ten.

                Ir šiaip kiek tenka važiuot labai labai retai matau realius greičio viršyjimo atvejus. T.y. ne pusiau legalius +10, o kur rimtai praskrenda.

                Comment


                  Pakankamai dažnai važiuoju A2 keliu. Visų pirma pati automagistralė nėra avaringa - stovi geltoni avaringumo ženklai, tai kaskart matai statistiką. Avarijų tikrai nedaug, ir kaip minėjo - didžioji dalis avarijų - susidūrimai su briedžiais. O jei patį kelią dalint atkarpomis, tai ne atkarpa Vilnius - Ukmergė yra pavojingesnė, o atkarpa artėjant prie Panevėžio, kurioje yra aibė vieno lygio sankryžų.

                  Na ir reikia prisimint, kad pradėdami vidutinio greičio matuoklių projektą, garsiai skelbė, kad magistralėse matuoklių nebus. Kas pasikeite?

                  PS ar kas esat gave baudą?

                  Comment


                    Antradienį, a2, vilnius-panevezys, Širvintų rajone, barste smėlį. Dėl dangos stiprinimo per karščius, galbut?

                    Comment


                      Ar man vienam A2 greitėjimo-lėtėjimo juostos atrodo per siauros? ar atitinka jos reikalavimus?

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        Ar man vienam A2 greitėjimo-lėtėjimo juostos atrodo per siauros? ar atitinka jos reikalavimus?
                        Ne vienam. A2 neatitinka autostrados reikalavimų. Nei dėl U-turn apsisukimų, nei dėl lėtėjimo/greitėjimo juostų. Nekalbant apie dangos būklę ir provėžas.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Ne vienam. A2 neatitinka autostrados reikalavimų. Nei dėl U-turn apsisukimų, nei dėl lėtėjimo/greitėjimo juostų. Nekalbant apie dangos būklę ir provėžas.
                          A1 Kaunas-Klaipėda ir A2 Vilnius-Panevėžys šiandien kol kas užtektų greitkelio (mašinos mėlynam fone) kategorijos arba tik 110 km/h ženklus (už greitkelio ruožų ribų) sustatytų kur įrengtos stotelės be asfaltuotų pėsčiųjų takų link jų, o autostrados tik Via Baltica naujos atkarpos. Europoje greitkelių ruožai gali būti ir Vilniaus Geležinio Vilko gatvės ekvivalentas, tai dėliojimas lankstesnis, tik reikia stengtis, kad tam ruože nebūtų stotelių ar kitų elementų skitų pėstiesiems kelią pereiti. Geriau turėt standartus atitinkančius kelius, nei gaudyt kilometrus iš autostrados standartų neatitinkančių ruožų. Estija neturi nei greitkelio nei autostrados ruožų, bet reputacija nuo to jai nenukenčia. Nemanau, kad kažkas atsitiktų dėl to ir Lietuvai.

                          Mano atžvilgiu kaip tik krenta šalies reputacija kai duodami autostrados ruožai keliams, kurie neturėtų būti autostrados pagal savo standartus.

                          Kol kas matau, kad iki 2021 ar 2022 m. autostrados statusą atitiks Mauručiai-Marijampolė ir Grabučiškės-Mijaugonys, nes bus panašaus lygio keliai nusukimų atžvilgiu. Mijaugonys-Vilnius liks vieno lygio nusukimų iš greitkelio su greitkelio pradžios ir pabaigos ženklais. Greitkelio statusą atitiks ten kur nėra stotelių ir U formos apsisukimų - Ariogala-Dauparai (be Sujainių apsisukimo, bet su Antkopčio apsisukimu) ir keletas A2 atkarpų.

                          Mačiau planuoja iki 2035 m. įrengti kintamos informacijos kelio ženklus, tai manau, galės lanksčiau tas kategorijas dėliot. Dabar pagrinde taiko ne į kelio standartą, o galimybę važiuoti tam tikru greičiu. Įtariu ir Kaunas-Vilnius daug kur (jei ne visur) paliks greitkelį, bet galės leist 130 km/h netgi kur nors netoli Vievio, nes elektroniniai kelio ženklai leis. Tas pats ir su Vilnius-Panevėžys.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.08, 23:30.

                          Comment


                            Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
                            Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
                              Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.
                              Kodėl absurdiškus? Ar manote, jog magistralėse galima nesilaikyti KET? Ar esate iš tų, kur visą prevenciją darytumėte tik prie mokyklų ir gatvėse su dideliu avaringumu? Kas atrodo logiška, bet realybėje kelių gaidelių (kalba apie 30< kmph viršytojus) demografija ta pati, ir juos žymiai efektyviau sugaudyti ir pamokyti prevenciniu teisių atėmimu magistralėse ir kokiam Geležiniam Vilke kur jiems suteikiamos geriausios sąlygos parodyti savo tikrąsias spalvas pagal geriausią Šveicariškąją praktiką.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                Kodėl absurdiškus? Ar manote, jog magistralėse galima nesilaikyti KET
                                Magistralėse reiktų perimti geriausias vokiškas tradicijas

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Magistralėse reiktų perimti geriausias vokiškas tradicijas
                                  Kodėl? XXI amžiuje svarbiems asmenims skubėti nebėra kur, o pasilakstymas dideliu greičiu bendro naudojimo keliuose tėra atgyvenusi pramoga nesubrendusiems asmenims, kaip koks tag'ų tepliojimas ant sienų.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Nesuprantama, kam reikia siūlyti mažinti maksimalų greitį kelyje A2, jei ten labai retai atsitinka avarijos.
                                    Ir taip ten numatoma įdiegti absurdiškus vidutinio greičio matuoklius.
                                    Įrengtų kintamos informacijos ženklus. Geromis sąlygomis būtų nurodytas 130 km/h greitis. Kelio statusas (greitkelis, autostrada, paprastas 2x2) atitiktų kelio savybes. Juolabiau, kad greičio mažinimą autostradose visuomenė sutiktų neigiamai. Automagistralė turėtų būti tik tarptautinę praktiką atitinkančios atkarpos. Geriausia būtų, jei A2 būtų sutvarkomos/iškeldinamos stotelės ir visame ruože, išskyrus apsisukimus, ir būtų nenutrūkstamas greitkelio statusas, tol kol nesutvarkomos greitėjimo/lėtėjimo juostos. Sutvarkius greitėjimo/lėtėjimo juostas, autostrados statusas grįžtų bent jau į tam tikras atkarpas.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.09, 14:12.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                      Kodėl? XXI amžiuje svarbiems asmenims skubėti nebėra kur, o pasilakstymas dideliu greičiu bendro naudojimo keliuose tėra atgyvenusi pramoga nesubrendusiems asmenims, kaip koks tag'ų tepliojimas ant sienų.
                                      Teko skaityti psichologinių studijų, kad greičio neribojimas padeda sąmoningiau pasirinkti greitį. Tada iš tiesų vertinamos eismo sąlygos, o ne važiuojama aklai pagal ženklą. Kiek teko važinėti Vokietijoje - panašu, kad teorija praktikoje veikia gerai.

                                      Lietuvoje daug didesnį pavojų eismo saugumui kelia antraeilininkai. Arba nejaučiantys aplinkos, kurie užkiša prieš nosį lenkti fūrą 90km/h. Arba prilimpa prie šiknos (beje, dažnai nekoreliuoja su ryškia viršijančiais greitį). Arba apvažiuojami antra juosta padidina greitį ir susilygina (yra tekę susidurti dar blogiau - ne susilygina, bet rodos specialiai laikosi akloj zonoj).

                                      Su "skubėti nėra kur" galima taip pat sėkmingai agituoti ir už 70km/h. Prastas argumentas yra prastas.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Teko skaityti psichologinių studijų, kad greičio neribojimas padeda sąmoningiau pasirinkti greitį. Tada iš tiesų vertinamos eismo sąlygos, o ne važiuojama aklai pagal ženklą. Kiek teko važinėti Vokietijoje - panašu, kad teorija praktikoje veikia gerai.

                                        Lietuvoje daug didesnį pavojų eismo saugumui kelia antraeilininkai. Arba nejaučiantys aplinkos, kurie užkiša prieš nosį lenkti fūrą 90km/h. Arba prilimpa prie šiknos (beje, dažnai nekoreliuoja su ryškia viršijančiais greitį). Arba apvažiuojami antra juosta padidina greitį ir susilygina (yra tekę susidurti dar blogiau - ne susilygina, bet rodos specialiai laikosi akloj zonoj).

                                        Su "skubėti nėra kur" galima taip pat sėkmingai agituoti ir už 70km/h. Prastas argumentas yra prastas.
                                        Kodėl prastas? O kodėl žmonės keliaudami dažnai renkasi ne greičiausią skrydį, o pigiausią? Su dyzeliniu passatu iki jūros gali nulėkti už 15 eur arba dvigubai greičiau už 45 eur. Manote dauguma rinktųsi didesnį greitį? Aš manau, kad kaip ir Vokietijoje srautas vis tiek judėtų panašiu į dabartinį greitį, o visokie pavieniai greituoliai tik dar drąsiau keltų avarines situacijas lėkdami ženkliai didesniu greičiu už srauto.

                                        Lietuvoje greičio limito panaikinimas pasitarnautų tik mažumai, kurie tiek pasiturintys jog neskaičiuoja pinigų kurui ir nevertina padidėjusios rizikos arba šiaip yra visokie ereliai, kuriems svarbu prasilėkti su vėjeliu, o pasiekę pajūrį ieško kambariuko (tegu ir be langų) pas visokias tetules, kad tik pigiau būtų.

                                        O šiaip tai būtų smagu jeigu jūsų pačio argumentai turėtų kokį nors ryšį su išvadomis. Čia jūsų asmeninė dedukcija, patirtis (galbūt teko kažkiek pavažinėti?) ar kažkokia kita (pishologinė?) studija leidžia manyti, jog Lietuvos keliuose už saugaus greičio viršijimą didesnė problema yra antraeilininkai? Ir jeigu ji tokia didelė, kaip ją suderinti su greičio limito panaikinimu? Galbūt yra kažkoks greitis nuo kurio atsitrenkus į antraeilininką jis sublimuoja ir galima toliau netrukdomai judėti?

                                        Comment


                                          Norėčiau, kad Kaunas-Klaipėda ir Vilnius-Panevėžys numatytas greitis būtų 110 arba 120, bet elektroniniai ženklai, jei oro, eismo ar kelio dangos sąlygos yra geros, leistų 130. Keistųsi ženklinimas iš žalio į mėlyną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X