Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip pat vietiniai gyventojai prašė ištestuoti sprendimus prieš darant fiziškai, tai tas turbūt ir yra dabar daroma ant tilto.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-04-09 113831.jpg
Views:	340
Size:	199,5 kB
ID:	2194644

    Comment


      O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.

      Iš STR
      37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;

      (papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)
      Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 15:07.

      Comment


        Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
        O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.

        Iš STR
        Kad nebūtų rėkimo "Juostas siaurina! Neina pravažiuot!".

        Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.

          Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
          Click image for larger version

Name:	Screenshot_21.png
Views:	256
Size:	1,09 MB
ID:	2194723

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.

            Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
            Click image for larger version  Name:	Screenshot_21.png Views:	8 Size:	1,09 MB ID:	2194723
            Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.

            Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
            Paskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 16:04.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.

              Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
              Ten problema, kad kai eismas gatvėje stovi, tai tie įsiliejantys įvažiuoja į gatvę ir skersi sustoja, bei blokuoja pravažiavimą kol eismas gatvėje nepajuda + atvažiuojančių nuo apačios srautas yra didžiausias ir jie užpildo gatvę. Todėl jeigu stotelė bus už įvažos, tai vis vien VT turės laukti kol iš įvažos įvažiavę automobiliai nuvažiuos tolyn. Mano variante tai VT iki stotelės atvažiuotų be trikdžių (nes ir ant tilto turėtų būti VT juosta, nes kitam transportui vienos per akis), o iš stotelės galėtų pajudėti tada kai eismas gatvėje pajuda, taip sutaupant laiko brovimuisi pro automobilius. Brėžinys tai labai grubus ir apačioje pravažiaimas turėtų būti tik vieno automobilio pločio.

              Comment


                Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.
                  Šiaip ten būtų pakankamai daug erdvės. Jeigu jau ruošiamės/norime turėti tramvajų, tai tramvajaus stotelių peronuose, kurie būna viduryje gatvės, dažnu atveju būna gerokai mažiau erdvės, t.y siauriau Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.

                  Comment

                  Working...
                  X