Dėl šios priežasties svarstoma galimybė atsisakyti mažai naudojamos važiuojamosios juostos Žvėryno kryptimi. Šiuo metu iš Naujamiesčio pusės automobiliai ant tilto patenka tik viena važiuojamąja juosta, kuri ant tilto išsišakoja į dvi. Įgyvendinus sprendimą, būtų palikta tik viena juosta šia kryptimi, o likusi erdvė panaudota pėsčiųjų takui įrengti.
O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?
O tai iš Naujamiesčio pusės gal patenka kaip 1+A, bet patampa tiesiog 2, gal palikt juostų skaičių (jei reikia, sumažinus jų plotį), bet ir ant tilto kad būtų 1+A, o ne tiesiog 2 ?
Klausimas ar tam yra poreikis. Neteko matyti kamščių ta kryptimi. Pagrindinė problema toj vietoj yra nusukimas „žemyn“ link Neries. Kartais būna avarinių situacijų kai iš antros juostos kerta pirmą/A juostą prieš pat nosį viešam transportui.
Vakarinio piko metu sankryžoje su Vytenio g. (nuo centro pusės) prisigrūda sukantys automobiliai, tai kartais blokuoja tiesiai važiuojantį VT. Jei azartiškas vadyla, tai per ištisines apvažiuoja ir per geltoną šviesoforą gali pravaryt, bet tvarkingai, užsidirba +1 ciklą palaukt.
Informuojame, kad šiuo vyksta Liubarto g., dalyje Jasinskio g. gatvės tik dangos remonto darbai, nekeičiant gatvės parametrų. Dviračių trasų planavime dviračių judėjimas bendrame sraute su automobiliais numatytas tik A. Mickevičiaus g., nuoroda: https://maps.vilnius.lt/transportas, kitomis gatvėmis dviratininkai gali taip pat naudotis bet privalu laikytis KET reikalavimų. Papildomai informuojame, kad Liubarto g., Jasinskio g., tilte per upę, Jasinskio g., iki V. Kudirkos g., naujo dviračio tako įrengimas ar juostos pažymėjimas šiuo metu nėra numatytas.
Nors ne pirmą kartą man taip: kelių el. stulpų sakė nestatys, bet po poros metų 1 pastatė, perlūžusį laiptą suremontavo po 4–5 m., ir dar kažkoks atvejis buvo su pertraukėle ir pasakymu, kad tikrai nedarys.
Reziumuojant, tikrai matyt nebus tako tęsinio Jasinskio g. (nes siaura), bet reikia, kad kilpą padarytų žemyn pajungiant į Goštauto g. dvirtakį vedantį į Verslo trikampį, tai tada takas bus naudingas. Dar link Kęstučio g. paturbint būtų gerai, bet tikriausiai bus "už projekto ribų". Jei kas siųsit siūlymus, tai galit prašyti pratęsti darbų vykdymo ribą (kartą pratęsė Dariaus ir Girėno g. dvirtakio projekte ir Laisvės pr. Žemynos gimnazijos stadijono tvoros kampą ties dvirtakiu padarė permatomą nors nepatėko į tvarkomo skvero ribas).
<...>
Alberto tilto, jungsiančio A. Goštauto ir Upės g., statybos turėtų prasidėti dar 2025-aisiais, Užvingio tilto, jungsiančio Vingio parką su „Litexpo“ teritorija, statybos leidimą tikimasi gauti taip pat šiemet. Šių metų pabaigoje ar kitų metų pradžioje turėtų prasidėti ir viaduko bei požeminės perėjos statybos Ukmergės g., ties būsimu Daugiafunkciu kompleksu.
<...>
Mano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.
Jau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.
Mano statymas, kad "2025" realybėje reiškia ne anksčiau 2030. Jei visgi tikrai pradės tiltą statyti 2025, šausiu šompaną (arba kokį gerą alų) į Benkunsko ir Bužinsko sveikatą.
Aš manau, kad šiemet jie turi šansų išrinkti rangovą ir pradėti paruošiamuosius statybos darbus, aka darbo projektą (neatsimenu šiaip ar jo dabar reikia būtent šitam projektui ar ne) ir t.t. Tai šiemet fizinių darbų galim ir nepamatyt. Savivaldybė, jau ne kartą pavyko įsitikinti, statybų pradžia laiko bene sutarties pasirašymą ar bent jau darbo projekto rengimą.
Jau praėjo 1/4 metų, statybos darbais dar net nekvepia, nėra jokių konkursų, nieko. Jeigu iki metų galo kokį projektavimo konkursą paskelbs, bus pasiekimas.
Čia projektavimo jau nebereikia jokio. Alberto tiltui turėtų būti gautas leidimas greitu metu, iš karto žada skelbti rangovo paiešką.
Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Pagal judumo veiksmų planą (beje patvirtintą Gruodį, t.y. mažiau nei prieš 5 mėnesius) Užvingio tiltas numatytas 2027 metais, o Alberto tiltas išvis nepaminėtas (įkelė kažkokią liniją dviračių takui iki 2030). Va tokia ir nauda iš tų JUDU planų ir apskritai VMS požiūris į planavimą.
Dėl Užvingio, tai mane maloniai nustebintų jeigu krutintų jį kai dar tik įsibėgėja dideli daugiabučių projektai vienoje Neries pusėje, o kitoje pusėje pagr. akcentas - Akropolis - visiška tyla jau kuris laikas. Būčiau spėjęs, jog realūs darbai prasidės tik pasistačius visiems Business Garden, Darnu projektams, Revingiui, Akropoliui ir t.t
Ir taip, tiltas skirtas ne tik jungti šituos projektus, bet tai tikrai turi įtakos planams.
Gal vystytojai iš abiejų pusių dalinai finansuos šitą tiltą? Realiai savivaldybė turėtų planuoti pėsčiųjų tiltą maždaug ties estrada, kad pagerintų susisiekimą karoliniškių/lazdynų su miesto centru.
Comment