Buvo anksčiau toks mano sugalvotas terminas Šimaš speed. Turbūt reikia pervadinti į VMS speed. Dar koks 20 kadencijų, ir gal jau ims daryti paruošiamuosius statybos darbus
Čia, kaip mašinose būna visokie kompresoriai / turbinos, tai tik pas VMS visokie ribotuvai.
---
Jei rimčiau, tai gerai, kad dviračių sankryža ne keturšalė, kaip prie Balto tilto, o prasislinkus. Užmes trikampiukus vienoj krypty, tai visai saugiai ir patogiai turėtų būt.
Gaila, kad Goštauto g. sankryžos pertvarkymas neįtrauktas kartu. Buvo ten planas padaryti žiedą, kad būtų saugiau visiems ir nebūtų tiek nenaudojamo asfalto ploto. Bet, matyt, prioritetai pasikeitę.
Galima palyginti su projektiniais pasiūlymais. Yra kažkodėl dingęs dviračių takas iki naujos perėjos per Goštauto g. Kitas pokytis, kad posūkis iš Goštauto g. link GV turės užvažiuojamąją dalį ir skiriamąją salelę, o pati Goštauto g. nebus susiaurinta iki minimalių pločių. Ir jo, jau anksčiau paminėta keturšalė sankryža Žvėryno pusėje nebebus keturšalė tiesiogiai. Nelabai suprantu kuo tai geriau (man panašu, kad tiesiog norėjo kuo mažiau ardyt esamą taką).
Comment