Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bene visose paminėtos vietose irgi yra bent pusėtinos alternatyvos. Tai kam ten daryt, kai galima daryt... nežinau, ką nor kitą?
Šitas Šimašiaus tiltas turbūt būtų dar mažiau naudingas nei MG Baltic viadukas esantis netoliese.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.
Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.
T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai infrastruktūros nėra ir kur nors miške už miesto. Davai stato tiltą kur nors Bezdonyse? Ar gal visgi reikia statyti infrastruktūrą, kur yra didžiausia žmonių koncentracija?
Comment
-
Miesto planavimo grupėje irgi diskutuojama apie tilto prasmingumą
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų pėstiesiems? Kažkas man čia ne taip. Net ir įsivaizduojant, kad Geležinio vilko ir Liubarto tiltai netinka pėstiesiems, nesuvokiu kam naujasis tiltas apskritai bus reikalingas. Visas Konstitucijos pr. ir toliau į centrą vaikščios Baltuoju tiltu, o Žvėrynas - Žvėryno tiltu. Net ir iš "Green Hall" einant naujuoju tiltu iki pvz Lukiškių aikštės pėstieji sutaupys vos 50 m. pasivaikščiojimo puikiai sutvarkyta Neries krantine. 5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų? (ar 150 jei kokį įstrižą takelį padarysit, bet esmės tai nekeičia) Mes rimtai tokie turtingi? Povilas Poderskis, o dabar sąžiningai ir atvirai sakykite - kas yra tikrasis tilto užsakovas? Ir kodėl šio tilto statybos apskritai yra svarstomos, kai mieste dar tiek daug TIKRŲ transporto ir susisiekimo problemų?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisi gudrūs kritikuot, kai galima išsirankioti argumentus ir pateikti viską taip, kaip patogu pačiam. Kažkodėl niekas nekomentuoja šito:
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąMiesto planavimo grupėje irgi diskutuojama apie tilto prasmingumą
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Gal nes yra GV tiltas per kurį nei pėsčiųjų nei dviračių eismas nėra uždraustas? Dar nelabai aišku ką veikti toje pažymėtoje vietoje ir kiek žmonių per dieną nueina ten nuo Barclays, kad būtų prasminga leist 5 milijonus, kai nėra pinigų svarbesniems dalykams... Šito tilto statyba dabar pasiteisins tik jeigu yra žinoma, kad greitu metu užstatys tuos laukus prie Seimo, nes jeigu ne, pastačius tiltą nuo jo net nebus kaip normaliai praeit link Gedimino pr. ar Lukiškių g., kas darys jį visiškai beprasmišku.
Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Idėja šito tilto tame, kad į tą oranžinį burbulą įeina visos vakarinio Vilniaus ***niškės, kas yra didelė dalis šito miesto gyventojų.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNiekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Turbūt nori pasakyti, kad atmynus kelis kilometrus 100m yra svarbus skirtumas, kuris yra lemiamas renkantis transporto rūšį.
- 1 patinka
Comment
-
Šita logika tiktų jei turėtume neribotus išteklius ir man nepatiktų, kad šitas tiltas niokoja natūralų vingį ar dar kas. Deja miesto biudžetas nėra guminis. Svarstoma ne ar daryti X Y Z, o kam teikti pirmenybę. Ir teikti šitam projektui pirmenybę tikrai nereikėtų. Kai bus išspręstos opesnės problemos, kai kažkas vyks su seimo parkingu... Tada gal ir būtų prasmės šnekėti apie šitą tiltą.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai norit pasakyt, kad iš visų Vakarinio Vilniaus ****niškių žmonės, važiuodami į centrą, važiuos prie šito tilto, kad paskui nuo jo eitų pėsčiom? Eeem, kam jiems tai? Ten yra kažkokie traukos centrai, apie kuriuos mes dar nežinom?
O dėl traukos centrų - aš važinėjau šituo maršrutu du metus. Siūlau nueit pasivaikščioti aplink Vertus ir Danske, kurie įsikūrę Gynėjų g. gale ir pažiūrėti žmonių srautus ryte/vakare. Į šitą sąrašą galima būtų įtraukti ir Seimo kompleksą, Mažvydo biblioteką ir visus pastatus kurie garantuotai atsiras dabartiniam 2.5ha "Seimo parkingo" sklype. O po pasivaikčiojimo pėsčiomis pereiti GV tiltą ir pasimėgauti dulkių ir NOx aromatais. Itin aštriems pojūčiams patirti siūlau tai daryti per lengvą lietutį su 80km/h pralekiančiom fūrom šalia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
... nes nuo pažymėto pastato daugiau nėra kur eit? Nesuprantu posto esmės. Įjunkit vaizduotę ir pamatysit, kad nuo pažymėto pastato galima patekti ir į planuojamą kompleksą prie bažnyčios, į būsimą teritoriją prie Seimo, būsimą Lukiškių kompleksą ir t.t.
Niekas dabar tilto nestato. Jūs gi žinot kokie tempai. Geriausiu atveju ne kitais, o dar kitais metais jį pradės statyt.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąJie važiuos per šitą tiltą, nes tai bus trumpiausias kelias iki centro. Tiltas statomas pėstiesiems IR dviračiams/paspirtukams/etc.
Comment
Comment