Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Va ką turiu omenyje. Įdomu ar toks sprendimas padidintų sankryžos pralaidumą ar ne.
Jau nekalbant apie tai, kad susiaurejimas iki vienos juostos yra LABAI konfliktine vieta, kur vaziuojantiems ta antra juosta teks kartais gerokai pastabdyt visa srauta, nes ju nenores ileist. O jei ileidines pirma juosta, stabdys srauta jau ten.. zodziu bus tik dar didesni kamsciai. Ne veltui dabar pries sankryzas yra platinama o ne siaurinama.
Panasi situacija ir is Seliu g. puses.
Ir aisku kentes pestieji, nes dar dvigubai ilgiau lauks zalios kaip ir kertant Narbuto taip ir Seliu, kas yra nepriimtina.
Tuo labiau su isbalansuoji ir sekanti pesciuju perejos sviesofora per Narbuto. Ji priderinant prie sito gausis kad kertant viena puse pestieji stoves du kart ilgiau prie raudonos nei kertant antra puse, kas yra gan keista ir jie rinksis toje skiriamojoje juostoje. Dabar irgi tos abieju pusiu fazes turbut nesutampa, neziurejau, bet ten nera labai ilgas skirtumas.
Sorry, nepades.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.14, 11:10.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąTrupantis Liubarto tiltas šiurpina vairuotojus, tačiau savivaldybei tiltas ir viadukas atrodo visiškai saugūs
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...isiskai-saugus
Straipsnyje yra foto.
Apskirtai Liubarto tiltą reikia ne tik tvarkyti, bet ir esmo organizavimą labiau pritaikyti dviračiams. Bet aišku, Vilnius orientuojasi ne į tai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Man atrodo tai nieko neduos. Nes is pradziu padarant viena juosta Narbuto g. tu sumazini beveik dvigubai vieno ciklo pralaiduma lengviosioms, paskui sukuri kazkokia papildoma tarpine sviesoforo faze, per kuria viena Narbuto puse stoves o kita vaziuos ir tik islygini ta prarasta skirtuma.
Jau nekalbant apie tai, kad susiaurejimas iki vienos juostos yra LABAI konfliktine vieta, kur vaziuojantiems ta antra juosta teks kartais gerokai pastabdyt visa srauta, nes ju nenores ileist. O jei ileidines pirma juosta, stabdys srauta jau ten.. zodziu bus tik dar didesni kamsciai. Ne veltui dabar pries sankryzas yra platinama o ne siaurinama.
Panasi situacija ir is Seliu g. puses.
Ir aisku kentes pestieji, nes dar dvigubai ilgiau lauks zalios kaip ir kertant Narbuto taip ir Seliu, kas yra nepriimtina.
Tuo labiau su isbalansuoji ir sekanti pesciuju perejos sviesofora per Narbuto. Ji priderinant prie sito gausis kad kertant viena puse pestieji stoves du kart ilgiau prie raudonos nei kertant antra puse, kas yra gan keista ir jie rinksis toje skiriamojoje juostoje. Dabar irgi tos abieju pusiu fazes turbut nesutampa, neziurejau, bet ten nera labai ilgas skirtumas.
Sorry, nepades.
Na, tiesiog šoviau idėją, kuri šovė į mane
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, mintis buvo ta, kad grynai atsisakius sustojimų prie šviesoforo ir greitėjimo (o tai yra bene pagrindinė kamščių priežastis, ne šviesoforų sureguliavimai), tai pralaidumas (spėju iš oro) turėtų padidėt su viena juosta. Bet tu teisingai sakai dėl persirikiavimo.
Na, tiesiog šoviau idėją, kuri šovė į mane
Comment
-
Tarp Žvėryno ir kitos pusės yra keliolikos metrų aukščių skirtumas. Neįmanoma Liubarto tilto nugriauti, nes jis išsprendžia esamas transporto problemas. Be abejo, jam reikia renovacijos, nes parūdijęs ir asfaltas - lopai ant lopų.
Parašė John Rodyti pranešimą
Realybė ta, kad Liubarto tiltą reikia apskritai griauti arba rekonstruoti. Jis visiškai netinkamas toje vietoje. Ten reikėjo kažko panašaus į Mindaugo ar Žvėryno tiltą, kuris būtų gatvės lygyje ir tiktų pėstiesiems.
- 2 patinka
Comment
-
Paskelbtas konkursas pėsčiųjų tiltui per Nerį Vilniuje
https://www.lrytas.lt/bustas/archite...iuje-11348843/
Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė architektūrinės idėjos konkursą pėsčiųjų tiltui per Nerį Vilniuje. Kaip skelbta anksčiau, tiltas sujungs A. Goštauto ir Upės gatves, netoli Geležinio vilko tilto, jo statybai savivaldybė planuoja skirti ne daugiau nei 5 mln. eurų. Konkurso dalyvių pasiūlymų laukiama iki rugsėjo 26 dienos. Trijų geriausių idėjų autoriai bus apdovanoti piniginiais prizais: pirmosios vietos laimėtojui atiteks 9 tūkst. eurų, antrosios – 7 tūkst. eurų, trečiosios – 4 tūkst. eurų. Svarbiausios keliamos užduotys – užtikrinti saugų ir patogų susisiekimą dviračiais tarp dviejų gatvių, pritaikyti tiltą specialiųjų tarnybų automobiliams, užtikrinti, kad po tiltu galės vykti saugi laivyba, t. y. tilto vietoje upės farvateryje būtina išlaikyti 30 metrų pločio ir 5 metrų aukščio nuo upės iki tilto ribą. Konkrečią tilto vietą galės parinkti projektuotojai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąPaskelbtas konkursas pėsčiųjų tiltui per Nerį Vilniuje
https://www.lrytas.lt/bustas/archite...iuje-11348843/
Comment
-
Nelabai suprantu, kodėl antroje iš eilės tiltų arch. konkurso užduotyje nurodomas reikalavimas 4 m pločio dviračių takui. Juk pagal STR jie variuoja nuo 2,5 m iki 3,5 m (kai eismas lygus arba viršyja 750 dviratininkų per valandą). Tarkim tilto nepraplatinsi lengvai, tai galima avansu statyt patį plačiausią dviračių taką, bet užduotį reiktų formuoti ne 4 m, o 3,5 m ir prabėžiant, kad takas atitiktų visus suagumo zonų reikalavimus (ten visokie puse metrų iš abiejų pusių nuo kliūčių), kaip numato STR. 4 m reikalavimą galima suprast, kaip klaidą arba lūkestį, kad į tako plotį be problemų tilptų kuolelis nuo autotransporto, bet užduotis vistiek kažkokia klaidinanti. Ties Vingio parku ne visi ir siūlė tuos "reikalaujamus" 4 m pločio takus.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąTik idėja, bet gal dėl "pritaikyti tiltą specialiųjų tarnybų automobiliams"?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Toks greitas šito tilto kišimas, kai yra daugybė aktualesnių vietų tokių pinigų investavimui, gali reikšti, kad ministerijos atsiras parkinge prie Seimo, kas būtų tikrai super.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Greitas? Ar nebuvo tas tiltas planuotas dar sovietmečiu?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Gal ir buvo, sovietmečiu daug kas buvo suplanuota, bet aš kalbu apie tai, kad visai neseniai pradėjo kalbėt apie šį tiltą, o jau po poros mėnesių skelbia konkursą, nors realiai yra žymiai svarbesnių dalykų nei tiltas iš Žveryno į tuščius laukus ir trasą, todėl ir pagalvojau, kad gal žino kažką daugiau ir tą teritoriją greitu metu planuoja užstatyt.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Gal ir buvo, sovietmečiu daug kas buvo suplanuota, bet aš kalbu apie tai, kad visai neseniai pradėjo kalbėt apie šį tiltą, o jau po poros mėnesių skelbia konkursą, nors realiai yra žymiai svarbesnių dalykų nei tiltas iš Žveryno į tuščius laukus ir trasą, todėl ir pagalvojau, kad gal žino kažką daugiau ir tą teritoriją greitu metu planuoja užstatyt.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?
Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.
T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).Paskutinis taisė mantasm; 2019.08.05, 19:52.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.
Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.
T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
Comment
Comment