Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Oi, ties Žvėryno st. tai duodu 100%, kad nenaikins. Juk tas viadukas per toli, kad galėtų būti patogi alternatyva kirsti gatvę. O va tą dešiniau perėją tai tikrai naikintų...
    O kaip čia suprasti? Panašu į vieną šalia kitos perėjos. Ar kai įsijungia šviesoforas, pėstieji vis tiek nebetrukdo eismui, nes transportas vis tiek stovi? Ar visgi...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	374
Size:	195,6 kB
ID:	1728558

    Comment


      Nelabai supratau, ką čia primalei. Šviesoforai suderinti ten ir iš esmės netrukdo, t.y. netenka stovėti prie vienos raudonos, pavažiuoti 20 metrų ir tada atstovėti prie kitos raudonos.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Va ką turiu omenyje. Įdomu ar toks sprendimas padidintų sankryžos pralaidumą ar ne.

        Click image for larger version  Name:	image_87821.jpg Views:	1 Size:	195,9 kB ID:	1728504
        Man atrodo tai nieko neduos. Nes is pradziu padarant viena juosta Narbuto g. tu sumazini beveik dvigubai vieno ciklo pralaiduma lengviosioms, paskui sukuri kazkokia papildoma tarpine sviesoforo faze, per kuria viena Narbuto puse stoves o kita vaziuos ir tik islygini ta prarasta skirtuma.
        Jau nekalbant apie tai, kad susiaurejimas iki vienos juostos yra LABAI konfliktine vieta, kur vaziuojantiems ta antra juosta teks kartais gerokai pastabdyt visa srauta, nes ju nenores ileist. O jei ileidines pirma juosta, stabdys srauta jau ten.. zodziu bus tik dar didesni kamsciai. Ne veltui dabar pries sankryzas yra platinama o ne siaurinama.
        Panasi situacija ir is Seliu g. puses.
        Ir aisku kentes pestieji, nes dar dvigubai ilgiau lauks zalios kaip ir kertant Narbuto taip ir Seliu, kas yra nepriimtina.
        Tuo labiau su isbalansuoji ir sekanti pesciuju perejos sviesofora per Narbuto. Ji priderinant prie sito gausis kad kertant viena puse pestieji stoves du kart ilgiau prie raudonos nei kertant antra puse, kas yra gan keista ir jie rinksis toje skiriamojoje juostoje. Dabar irgi tos abieju pusiu fazes turbut nesutampa, neziurejau, bet ten nera labai ilgas skirtumas.
        Sorry, nepades.
        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.06.14, 11:10.

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Trupantis Liubarto tiltas šiurpina vairuotojus, tačiau savivaldybei tiltas ir viadukas atrodo visiškai saugūs
          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...isiskai-saugus



          Straipsnyje yra foto.
          Apskirtai Liubarto tiltą reikia ne tik tvarkyti, bet ir esmo organizavimą labiau pritaikyti dviračiams. Bet aišku, Vilnius orientuojasi ne į tai.
          Realybė ta, kad Liubarto tiltą reikia apskritai griauti arba rekonstruoti. Jis visiškai netinkamas toje vietoje. Ten reikėjo kažko panašaus į Mindaugo ar Žvėryno tiltą, kuris būtų gatvės lygyje ir tiktų pėstiesiems.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Man atrodo tai nieko neduos. Nes is pradziu padarant viena juosta Narbuto g. tu sumazini beveik dvigubai vieno ciklo pralaiduma lengviosioms, paskui sukuri kazkokia papildoma tarpine sviesoforo faze, per kuria viena Narbuto puse stoves o kita vaziuos ir tik islygini ta prarasta skirtuma.
            Jau nekalbant apie tai, kad susiaurejimas iki vienos juostos yra LABAI konfliktine vieta, kur vaziuojantiems ta antra juosta teks kartais gerokai pastabdyt visa srauta, nes ju nenores ileist. O jei ileidines pirma juosta, stabdys srauta jau ten.. zodziu bus tik dar didesni kamsciai. Ne veltui dabar pries sankryzas yra platinama o ne siaurinama.
            Panasi situacija ir is Seliu g. puses.
            Ir aisku kentes pestieji, nes dar dvigubai ilgiau lauks zalios kaip ir kertant Narbuto taip ir Seliu, kas yra nepriimtina.
            Tuo labiau su isbalansuoji ir sekanti pesciuju perejos sviesofora per Narbuto. Ji priderinant prie sito gausis kad kertant viena puse pestieji stoves du kart ilgiau prie raudonos nei kertant antra puse, kas yra gan keista ir jie rinksis toje skiriamojoje juostoje. Dabar irgi tos abieju pusiu fazes turbut nesutampa, neziurejau, bet ten nera labai ilgas skirtumas.
            Sorry, nepades.
            Na, mintis buvo ta, kad grynai atsisakius sustojimų prie šviesoforo ir greitėjimo (o tai yra bene pagrindinė kamščių priežastis, ne šviesoforų sureguliavimai), tai pralaidumas (spėju iš oro) turėtų padidėt su viena juosta. Bet tu teisingai sakai dėl persirikiavimo.

            Na, tiesiog šoviau idėją, kuri šovė į mane

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Na, mintis buvo ta, kad grynai atsisakius sustojimų prie šviesoforo ir greitėjimo (o tai yra bene pagrindinė kamščių priežastis, ne šviesoforų sureguliavimai), tai pralaidumas (spėju iš oro) turėtų padidėt su viena juosta. Bet tu teisingai sakai dėl persirikiavimo.

              Na, tiesiog šoviau idėją, kuri šovė į mane
              Esant šviesoforui gali reguliuoti ciklus, kiek sek. važiuos Narbuto g., o kiek Sėlių, panaikinus šviesoforą tokios galimybės nebelieka. Plius atvažiuojantys Narbuto g. ne tik turės susiprastinti iki vienos juostos, prie pėsčiųjų šviesoforo toliau stos, žodžiu gaunasi siauras butelio kaklelis.
              Flickr

              Comment


                Tarp Žvėryno ir kitos pusės yra keliolikos metrų aukščių skirtumas. Neįmanoma Liubarto tilto nugriauti, nes jis išsprendžia esamas transporto problemas. Be abejo, jam reikia renovacijos, nes parūdijęs ir asfaltas - lopai ant lopų.

                Parašė John Rodyti pranešimą

                Realybė ta, kad Liubarto tiltą reikia apskritai griauti arba rekonstruoti. Jis visiškai netinkamas toje vietoje. Ten reikėjo kažko panašaus į Mindaugo ar Žvėryno tiltą, kuris būtų gatvės lygyje ir tiktų pėstiesiems.

                Comment


                  Paradoksalu, kad Liubarto tiltu buvo nukreiptas VT ir sunkiasvoris eismas dėl labai blogos Žvėryno tilto būklės, tačiau dabar situacija apsivertė – jei ir toliau nieko nebus daroma, veikiausiai teks grąžinti troleibusus į Žvėryno tiltą ir Mickevičiaus g.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Tas Liubarto tiltas neblogai siūbuoja.Prieš metus važiavau, tai kažkoks ale bezdžionių tilto efektas pasijuto, nebevažiuoju pro ten daugiau, nu maža ką.

                    Comment


                      Paskelbtas konkursas pėsčiųjų tiltui per Nerį Vilniuje
                      https://www.lrytas.lt/bustas/archite...iuje-11348843/

                      Vilniaus miesto savivaldybė paskelbė architektūrinės idėjos konkursą pėsčiųjų tiltui per Nerį Vilniuje. Kaip skelbta anksčiau, tiltas sujungs A. Goštauto ir Upės gatves, netoli Geležinio vilko tilto, jo statybai savivaldybė planuoja skirti ne daugiau nei 5 mln. eurų. Konkurso dalyvių pasiūlymų laukiama iki rugsėjo 26 dienos. Trijų geriausių idėjų autoriai bus apdovanoti piniginiais prizais: pirmosios vietos laimėtojui atiteks 9 tūkst. eurų, antrosios – 7 tūkst. eurų, trečiosios – 4 tūkst. eurų. Svarbiausios keliamos užduotys – užtikrinti saugų ir patogų susisiekimą dviračiais tarp dviejų gatvių, pritaikyti tiltą specialiųjų tarnybų automobiliams, užtikrinti, kad po tiltu galės vykti saugi laivyba, t. y. tilto vietoje upės farvateryje būtina išlaikyti 30 metrų pločio ir 5 metrų aukščio nuo upės iki tilto ribą. Konkrečią tilto vietą galės parinkti projektuotojai.

                      Comment


                        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                        Paskelbtas konkursas pėsčiųjų tiltui per Nerį Vilniuje
                        https://www.lrytas.lt/bustas/archite...iuje-11348843/
                        Toks greitas šito tilto kišimas, kai yra daugybė aktualesnių vietų tokių pinigų investavimui, gali reikšti, kad ministerijos atsiras parkinge prie Seimo, kas būtų tikrai super.

                        Comment


                          Nelabai suprantu, kodėl antroje iš eilės tiltų arch. konkurso užduotyje nurodomas reikalavimas 4 m pločio dviračių takui. Juk pagal STR jie variuoja nuo 2,5 m iki 3,5 m (kai eismas lygus arba viršyja 750 dviratininkų per valandą). Tarkim tilto nepraplatinsi lengvai, tai galima avansu statyt patį plačiausią dviračių taką, bet užduotį reiktų formuoti ne 4 m, o 3,5 m ir prabėžiant, kad takas atitiktų visus suagumo zonų reikalavimus (ten visokie puse metrų iš abiejų pusių nuo kliūčių), kaip numato STR. 4 m reikalavimą galima suprast, kaip klaidą arba lūkestį, kad į tako plotį be problemų tilptų kuolelis nuo autotransporto, bet užduotis vistiek kažkokia klaidinanti. Ties Vingio parku ne visi ir siūlė tuos "reikalaujamus" 4 m pločio takus.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Tik idėja, bet gal dėl "pritaikyti tiltą specialiųjų tarnybų automobiliams"?
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Tik idėja, bet gal dėl "pritaikyti tiltą specialiųjų tarnybų automobiliams"?
                              Kitaip sakant "escape route", jei įvyktų sukilimas?

                              Comment


                                Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                Toks greitas šito tilto kišimas, kai yra daugybė aktualesnių vietų tokių pinigų investavimui, gali reikšti, kad ministerijos atsiras parkinge prie Seimo, kas būtų tikrai super.
                                Greitas? Ar nebuvo tas tiltas planuotas dar sovietmečiu?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Greitas? Ar nebuvo tas tiltas planuotas dar sovietmečiu?
                                  Gal ir buvo, sovietmečiu daug kas buvo suplanuota, bet aš kalbu apie tai, kad visai neseniai pradėjo kalbėt apie šį tiltą, o jau po poros mėnesių skelbia konkursą, nors realiai yra žymiai svarbesnių dalykų nei tiltas iš Žveryno į tuščius laukus ir trasą, todėl ir pagalvojau, kad gal žino kažką daugiau ir tą teritoriją greitu metu planuoja užstatyt.

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                    Gal ir buvo, sovietmečiu daug kas buvo suplanuota, bet aš kalbu apie tai, kad visai neseniai pradėjo kalbėt apie šį tiltą, o jau po poros mėnesių skelbia konkursą, nors realiai yra žymiai svarbesnių dalykų nei tiltas iš Žveryno į tuščius laukus ir trasą, todėl ir pagalvojau, kad gal žino kažką daugiau ir tą teritoriją greitu metu planuoja užstatyt.
                                    Žmonės tiesiog per daug įpratę, kad BP numatyti infros sprendimai neįgyvendinami nė kiek. Dėl to turim jau pasenusį ir nueinantį BP, kurio krūva sprendimų taip ir liko neįgyvendinti.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Gal ir buvo, sovietmečiu daug kas buvo suplanuota, bet aš kalbu apie tai, kad visai neseniai pradėjo kalbėt apie šį tiltą, o jau po poros mėnesių skelbia konkursą, nors realiai yra žymiai svarbesnių dalykų nei tiltas iš Žveryno į tuščius laukus ir trasą, todėl ir pagalvojau, kad gal žino kažką daugiau ir tą teritoriją greitu metu planuoja užstatyt.
                                      O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O kokie tie svarbesni dalykai? Keletą pavyzdžių gal?
                                        Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.

                                        Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.

                                        T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
                                        Paskutinis taisė mantasm; 2019.08.05, 19:52.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Tiltas ties Litexpo<->Vingio parku? Pėsčiųjų tiltas iš Valakampių į Verkius irgi atneštų daug daugiau naudos, atsirastų patogus būdas susisiekti su centru iš tos pusės pasinaudojant esamais dvirtakiais palei upę. Dabar lieka arba Kalvarijų gatvė, arba reikia kirsti kampą per Kryžių taką, kuriame vargu ar kadanors bus asfaltuotas dvirtakis ir šiaip reljefas nepalankus.

                                          Dar visai nieko būtų pagaliau užbaigti dvirtakį nuo Gariūnų tilto iki VA žaliojo viaduko į Lazdynus bei padaryti jungtį per pasakų parką iki Laisvės prospekto.

                                          T.y. statyti infrastruktūrą kur jos realiai nėra. O ne daryti dar vieną alternatyvą kur jau yra bent pusėtinų variantų (Baltas tiltas ir senasis Žvėryno).
                                          Bene visose paminėtos vietose irgi yra bent pusėtinos alternatyvos. Tai kam ten daryt, kai galima daryt... nežinau, ką nor kitą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X