Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
    Įdomu kaip pilnas sprendimas sujungus Senąjį kelią su Šešuolių g. pakeistų srautus visam rajone
    Iš tikrųjų tai niekas labai nepasikeistų. Važiuojantys rytais į šiaurinę miesto dalį, dabar gali pasukti į aplinkkelį ir po to į tą pačią Šešuolių gatvę. Esant jungčiai, tiesiog tai daryti būtų patogiau, bet kažko grandioziško ji neduotų.

    Tikrai kažką grandioziško miestui duotų jungtis iš Žvėryno į Justiniškių g. (miško proskyna), bet čia jau atskira tema.
    Snowflakes will attack U <3

    Comment


      Toje vietoje tarsi pakaktų sankirtos, jungiančios Sidaronių-Šešuolių gatves su Vakariniu aplinkkeliu. Bet stačiakampiai plane tikriausiai žymi paprastą viaduką be patekimo iš vieno kelio į kitą galimybės. Jei taip, tai įdomu kodėl suplanuotas toks sprendimas, reikalaujantis dviejų viadukų vietoj vieno ir papildomos gatvės atkarpos. Galbūt ties Sidaronių-Šešuolių gatvėmis tiesiog nėra vietos viadukui su nuovažomis. Arba planuojama, kad didžioji dalis srauto iš Buivydiškių toliau vistiek tęsis Pilaitės prospektu.

      Comment


        Narbuto viadukas.















        Comment


          Statoma antžeminė Narbuto perėja.



          Comment


            Narbuto viadukas

            Click image for larger version

Name:	20180503_145805.jpg
Views:	136
Size:	240,9 kB
ID:	1638969

            Click image for larger version

Name:	20180503_145903.jpg
Views:	132
Size:	251,5 kB
ID:	1638970

            Click image for larger version

Name:	20180503_145914.jpg
Views:	131
Size:	337,8 kB
ID:	1638971

            Click image for larger version

Name:	20180503_150011.jpg
Views:	131
Size:	209,9 kB
ID:	1638972
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Narbuto viadukas, atrodo susimauta nes lyg tai ten nebus mašinoms, tik pėstiesiems, o buvo puiki galimybė sujungt tas gatves abiejose pusėse..



              Comment


                Taip, bus tik dviračių ir pėsčiųjų tiltas.

                Padarius automobilių tiltą, Č. Sugiharos, A.P Kavoliuko ir I. Šimulionio gatvės taptų pakankamai intensyvaus tranzitinio eismo gatvėmis (bent jau piko metu) važiuojantiems į Ozo g. / Akropolį.
                O miegamųjų rajonų vidinės gatvės neskirtos tranzitui.

                Comment


                  Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                  Narbuto viadukas, atrodo susimauta nes lyg tai ten nebus mašinoms, tik pėstiesiems, o buvo puiki galimybė sujungt tas gatves abiejose pusėse..
                  labai gerai, kad nebus mašinoms! kiek gi gali miestas regresuoti su tuo automobiliazmo skatinimu

                  Comment


                    O as galvoju kad labai blogai jog jos netaps tranzitinem gatvem. Nes gatviu tinklas turi tureti kuo daugiau jungciu, kitaip visus suvarom i chordas, kaip Laisves pr., ir to pasekoje stovime 10 minuciu prie Mados. O Kavoliuko g. ir taip jau seniausiai tranzitine.
                    Cia nera joks automobilijazmo skatinimas, cia yra naturalus dalykas kad rajonai turi tureti daug jungciu o ne viena-dvi, kurios visalaik uzsikemsa. O automobiliazmas mazinamas kitais budais - mokamu parkingu, tarsos mokesciais, patogiu VT ir kt.

                    Comment


                      Olandijoje kaip tik rajonai projektuojami su 1 siauru išvažiavimu, kad būtų kaip įmanoma nepatogiau naudotis asmeniniu transportu. Tai tegu jau ten kelkraščiuose stovi automobiliai, nei tarp jų skraido visokie tranzitiniai ereliai.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Galėjo pastatyt tiltą su galimybe važinėti automobiliams, o tada galėtų žiūrėti reikia draudimo ar ne, gal drausti važinėti tik vakarais ar pan. Na bet tuščios kalbos dabar tik

                        Comment


                          Vienintelis draudimas, kurį pas mus supranta - betoninis blokas.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Na, sovietmečiu tiek Kavoliuko, tiek Šimuliono gatvės buvo suplanuotos kaip tranzitinės, Šimulionio g. net VT važinėjo. Aišku, tai buvo klaida. Problema, kad šios gatvės dabar liko per plačios, todėl teko pridėti visokių iškilių perėjų, gulinčių policininkų ir pan. Galbūt kada nors bus imtasi jų siaurinimo įrengiant parkavimo vietas ir normalius dviračių takus (dabar tai ten pasityčiojimas). Bet ne prie šitios valdžios.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Na, sovietmečiu tiek Kavoliuko, tiek Šimuliono gatvės buvo suplanuotos kaip tranzitinės, Šimulionio g. net VT važinėjo. Aišku, tai buvo klaida. Problema, kad šios gatvės dabar liko per plačios, todėl teko pridėti visokių iškilių perėjų, gulinčių policininkų ir pan. Galbūt kada nors bus imtasi jų siaurinimo įrengiant parkavimo vietas ir normalius dviračių takus (dabar tai ten pasityčiojimas). Bet ne prie šitios valdžios.
                              Na ne tai kad tranzitinės, o skirtos sujungti gretimus mikrorajonus, ar kitaip tariant išvažiuoti iš mikrorajono. Tuo tarpu Laisvės pr. jau skirtas pravažiuoti mikrorajonus tranzitu. Šiuo atveju tikrai galėtų gautis absurdiška situacija, kad šiomis gatvėmis būtų patogiau patekti nuo Vakarinio link Ozo, nei per Viršuliškių šviesoforus, kur turėtų eiti tikrasis tranzitas be šviesoforinių sankryžų. Tektų dirbtinai apsunkinti eismo sąlygas, kas tik dar labiau kirstųsi su logika.

                              Comment


                                Click image for larger version

Name:	2F86718D-7DFF-4BA5-A567-E571C5EB9713.jpeg
Views:	115
Size:	279,4 kB
ID:	1639520Click image for larger version

Name:	80BE06BD-4E95-4B7A-94DD-FDE40048F7E4.jpeg
Views:	175
Size:	272,6 kB
ID:	1639519
                                Flickr

                                Comment


                                  Jei čia testuoja Vingio tilto spalvas, tai balsuočiau už geltoną.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Jei čia testuoja Vingio tilto spalvas, tai balsuočiau už geltoną.
                                    O taip, 50% tilto jau nugruntuota ir 25% jau padengta geltonai.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Liubarto tiltas

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Click image for larger version

Name:	80BE06BD-4E95-4B7A-94DD-FDE40048F7E4.jpeg
Views:	175
Size:	272,6 kB
ID:	1639519
                                        ​​​​
                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Jei čia testuoja Vingio tilto spalvas, tai balsuočiau už geltoną.
                                        Taip ir bus


                                        Comment


                                          Kadangi ten nėra kamerų tai bus apipaišyta jau kitą savaitę. Ir šiaip ta geltona spalva beskonybė baisi, palikę geriau būtų pilką.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X