Taip pat vietiniai gyventojai prašė ištestuoti sprendimus prieš darant fiziškai, tai tas turbūt ir yra dabar daroma ant tilto.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
O koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
37.2. apsauginė juosta (b1), įrengiama aukštos kategorijos gatvėse (12 lentelė). Kitur įrengiama kartu su automobilių stovėjimo juosta (f). Plotis – 0,50 m;
(papildoma ištrauka iš lentelės: gali būti įrengiama arba neįrengiama priklausomai nuo poreikio)Paskutinis taisė Julius.ste; 2025.04.09, 15:07.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąO koks ten realus poreikis turėti 4 metrų pločio juostas? Atsižvelgiant, kad vyksta autobusų eismas, tai 3.5 m. Bet kam dar tas papildomas pusmetris.
Iš STR
Šiaip liūdna, kad visai nesprendžiamos problemos su Jasinskio VT stotelėm. Ten labai nepatogu – vienoj pusėj įvažiuoti ir išvažiuoti, o kitoj pusėj – išvažiuot link Žvėryno. Ir kam tiek daug nenaudojamo ploto ant viaduko per Geležinio Vilko g.? Realiai jį galima dvigubai susiaurinti – nuvažiavimai link Goštauto g. galėtų atsišakoti žymiai arčiau Neries. Žodžiu. Kaip visada, lyg ir kažkas į gera, bet ne iki galo.Lietuva visiems.
- 8 patinka
Comment
-
Ten stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
- 6 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen stotelę bent jau pietinėje pusėje reikėtų įrengti taip, kad nesikirstų VT ir užvažiuojančių nuo apačios trajektorijos prieš stotelę. Kadangi dabar atvažiuojantys nuo apačios (tunelio ir iš po tilto) dažnai dviejomis juostomis lenda į Jasinskio g. ir ten VT labai lėtai ir ilgai slenka iki stotelės, o išvažiuojant iš stotelės vėl ilgai slenka kol įsilieja į srautą, ypač kai ties šviesoforu ten jiems reikia užsukti, o ten siaura.
Geriausia būtų taip stotelę perkelti į raudonai pažymėtą vietą. Dalį žemiau stotelės padarant ant iškeltos važ. dalies:
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumoPaskutinis taisė abruo; 2025.04.09, 16:04.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nemanau, kad reikia palikti tiek asfalto. Stotelės vietą nupiešėte gerai, bet įvažiavimas nuo apačios į Jasinskio g. turėtų įsilieti prieš ją (ant viaduko virš Geležinio Vilko g.), o ne už jos. Ir, aišku, įsilieti vienos juostos gana staigiu posūkiu – kad nori nenori reiktų praleisti važiuojančius VT juosta, o ne troleibusui reiktų laukti, kol tame sraute bus tarpas, kaip kad dabar reikia.
Ir liktų daug ploto, kurį būtų galima paversti gėlynais ir pievute visiškai nesumažinant nei juostų skaičiaus, nei pralaidumo
- 2 patinka
Comment
-
Na taip, sutinku dėl to. Jūsų variante išloštume greitesnį VT judėjimą pro šitą stotelę ir galimybę joje pastoviniuoti atidarytomis durimis, kas pridėtų naudos VT keliaujantiems. Kita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKita vertus, tas pravažiavimas iškart už stotelės labai jau nejaukus, pavojingas pėstiesiems. Sutikčiau tik tada, jei jis būtų pakeltas ir grįstas grubia danga, o ne asfaltu.Būtų pirmoji stotelė pasipratinti prie tramvajaus.
- 2 patinka
Comment
Comment