Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Merkio vagos plotis plačiausiose vietose 25-45m, tuo tarpu Neries Vilniuje 90-100 m. Nesu tiltų ekspertas, bet iš bendrosios fizikos spėju kad 2-3 kartus ilgesniam tiltui konstrukcija bus daugiau kartų sudėtingesnė. Turėtų būti ir platesnis kad būtų galima prasilenkti normaliai nes 100m tai ne 20m ir nelauksi kol praeis iš kitos pusės žmogus. Dar ir neįgaliems turi būti pritaikytas - VMS yra nusprendus nebestatyti naujų statinių, kurie būtų nepritaikyti neįgaliems - pvz Šnipiškėse apžvalgos bokšto atsisakyta, nes be lifto. Dar ir vizualinė dalis - visiems titltams skelbiami architektūriniai konkursai, o čia statysim bele ką laikinai, nors tas laikinai gali būti ir keliasdešimt metų?
Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kodėl tada stato krantinę su atsijom? Ten irgi neįgaliesiems bus nekažką. Arba neasfaltuotas dvirtakis nuo Gariūnų tilto iki Lazdynų.
Na taip, kai prasideda pertekliniai reikalavimai ir norisi architektūros šedevro Užvingyje ar Valakampiuose tada ir sėdim be nieko. Apart tų atvejų kai vsio zokono ir pateptieji stato Misionierių sodus ir naująsias Avuliofkes. Galėtų pateptieji pradėt statyt ir elementarią infrastruktūrą. Bent miestui naudos būtų.
Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.
Dabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDėl neasfaltuoto dvirtakio: blogai.
Dėl atsijos - čia mažas dalykas. Visi projektai turės dalių nepritaikytų neįgaliesiems - neatsisakom amfiteatrų, laiptų ir panašiai, svarbu kad yra alternatyva. Blogai, kai statinys iš esmės pritaikytas tik pilno mobilumo žmonėms.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąDabar įsivaizduok save politiko vietoj. Kaip tu rinkėjams parduotum tiltą, kuris kainuoja pusę tiek, kiek normalus tiltas, kuris atrodo baisiai, kuriuo negali naudotis neįgalieji, dviratininkai ir tėvai su vaikais vežimėliuose, kur sniegą gali valyti tik rankomis ir kastuvu, nes su traktoriuku neužvažiuosi, ir t.t. Mažų mažiausiai meras būtų visuotinai išjuoktas ir iškritikuotas, jau nekalbant apie tyrimus dėl galimos korupcijos.
Dėl naudojimosi - kažkaip nebūna problemų su dviračiu Vokėj per tiltą pervažiuot. Aišku reiktų truputi platesnio, kad būtų patogui prasilenkti. Žiemą Užvingio ar Valakampių-Verkių tiltai šiaip ar taip būtų ryškiai mažiau naudojami. Aišku pavienių entuziastų visada yra, bet visgi arklio dalis dviraičų/paspirtukų/pėsčiųjų srauto yra pavasarį/vasarą/žiemą. Ir net žiemą ryškiai skiriasi užkietėjusių entuziastų kiekis geresniu oru ir iškart po pūgos.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąNu niekaip netikiu, kad eilinis pakabinamas tiltukas su žvyruoti priėjimu kainuotų pusę grandiozinio projekto kainos Jei tiek kainuotų tai tikrai reiktų ieškot korupcijos.
- 2 patinka
Comment
-
Viadukas virš aplinkkelio. Rytuose garažų dar yra, o su daugiabučių statybomis artėja dviračių ir pėsčiųjų tako jungtis. Iš vakarų nuo asfaltuotos Vakarinės g. į rytus:
Vaizdas atgal:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar kabantis tiltas kaip Vokėje šalia geležinkelio tilto nėra saugus ir neatitinka STR? Jei neatitinka, kodėl tokius sėkmingai stato turistiniuose maršrutuose, pvz per Merkį?
Uperis buvo blogas pavyzdys. Kiek pamenu privalėjo būti su prižiūrėtoju, veikė tik atitinkamom valandom, vasarą ir t.t. Elementarus medinis kabantis tiltas veikiantis 24/7/365 yra visai kito lygio infrastruktūra.
Kuo didesni priežiūros kaštai? Perdažyt kas kelis metus ir kas 10 metų pakeist išpuvusias lentas? Tai ir gelžbetoniniam reikia priežiūros.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąReikia greičiau statyti pėsčiųjų ir dviračių viaduką virš GV ties Didlaukio gatve.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
,,Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. 30-315/21 „Dėl susisiekimo komunikacijų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų sudarymo lentelių formų tvirtinimo“ buvo patvirtinta projektų rengimo, įgyvendinimo ir reitingavimo tvarka. Pagal šią tvarką užsakomi planuojamų rekonstruoti gatvių projektai. Su tvarka galite susipažinti internete https://aktai.vilnius.lt/document/30351672. Šiuo momentu Didlaukio g. per Geležinio Vilko g. pagal sudarytą reitingą tarp pėsčiųjų ir dviračių takų statybos, rekonstravimo ir remonto projektų rengimo ir jų įgyvendinimo planų projektus iš 38 projektų yra 12 vietoje.''
Lyg ir gera žinia, kad viadukas 12 vietoje ir nėra prioritetų pabaigoje. Deja, man nepavyko pateikta nuoroda gauti minimo sąrašo - nematau minimo dokumento nuėjęs nuoroda.
- 2 patinka
Comment
-
Bus atkurta Vilkpėdės ir Lazdynų jungtis: žadama rekonstruoti kabantį tiltą
Vienas pirmųjų projektų – 1957 m. statyto Bukčių tilto rekonstrukcija. Per jį bus atkurta pėsčiųjų jungtis su Lazdynais. Po rekonstrukcijos tiltas atgims nauju, Elektrinės tilto, vardu ir per Nerį suformuos jungtį tarp kairėje upės pusėje esančių Eigulių g. ir Elektrinės g. planuojamų dviračių takų ir dešinėje upės pusėje esančios Miškinių g. ir Lazdynų mikrorajono.
2021 m. atlikus tilto ekspertizę, paaiškėjo, kad eksploatacijai tinkami tik esami lynai. Rekonstrukcijos projektu bus siekiama atkurti pirminį tilto dizainą paliekant lynus, tačiau buvusios metalinės konstrukcijos dėl korozijos yra nebepanaudojamos.
Elektrinės tilto per Nerį Vilniuje rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus rengusi bendrovė „TEC Infrastructure“ visuomenę kviečia aptarti projektą birželio 30 d. 17.00 val. nuotolinės konsultacijos metu.
Prisijungimo nuoroda https://bit.ly/3OiBWFf
- 5 patinka
Comment
-
Reportažas prieš atidarant Baltąjį tiltą 1995 metais:
https://fb.watch/eLR7frj_Fp/
Keli komentarai:
1. Tiltas dešinėje Neries pusėje buvo nuvestas į pievą
2. Svarbiose sankryžose norėjo daryti brangų malonumą - dviejų lygių sankryžas, bet vakaruose jau baigėsi šita mada
3. Darbų sauga...
- 3 patinka
Comment
-
Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
„Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“
https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/
- 2 patinka
Comment
-
Hmm, įdomiai. O ne geriau būtų lėšas ir pastangas mesti kiek aukštėliau numatomam tiltui, kuriuo vyktų ir transporto eismas? Viena statyba ar nebūtų išspręstos visos trys problemos? Nes jei šį pastatys čia, ar, ir kaip tai gali įtakoti aukščiau numatomo tilto statybos planus? Ar nebus kažkaip taip, kad jei šitą pastatys, tuomet kils ,,pasiteisinimai'', kad šalia dar vieno tilto statyti netikslinga, ar panašiai?
Ar ne per didelė prabanga statyti pėsčiųjų dviratininkų tiltus tokiose vietose, kuomet jo nėra net tokiose vietose:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTa prasme ar yra prasmė statyt tiltą per upę, kur nėra jokio praėjimo vs. statyt ten, kur yra pėsčiųjų perėja ir praeit įmanoma?
Jei jau niežti pastatyti pėsčiųjų tiltą, Verkiai - Valakampiai daug daugiau prasmės būtų.
- 1 patinka
Comment
-
Priežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.
Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.
Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
Beje, Ž.Panerių vaikų dalis mokosi Lazdynuose.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija.
Verkiai - Valakampiai jau tikrai būtų tik rekreacijai. Nors sutikčiau, kad jo reikėtų. Reikėtų ir šiaip tiltų ir pačiame miesto centre.
Dėl Ožkinių tilto - šiuo metu nuo Balsių į Ožkinius autobusas tik ratais-kvadratais per Popieriaus gatvę. Tiesiai eit į tą kalniuką - ne itin jauku. Vaikams mint dviračiu tamsoj irgi nekažką. Vargu ar daug žmonių paleis mažamečius (Balsiuose gimnazijinių klasių nėra) eit kilometrą-du kai galima paleist Antakalnyje prie mokyklos. Be to Balsių mokyklos užpildytos ir šitoje pusėje esančių mokinių.
Man asmeniškai tai praverstų šitoks tiltas. Bet finansinės logikos visiškai nematau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMes jau tokie turtingi, kad statytume "leisure" tiltus tokiose vietose?Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriežasčių galima sugalvot, jeigu tik nori. (Pavyzdžiui, pagerinti ugdymo įstaigų pasiekiamumą anapus Neries gyvenantiems, pagerinti viešojo transporto prieinamumą per Nemenčinės pl. Tai jau dvi rimtesnės priežastys, negu tik rekreacija. (...).
Kai kažkada bus nutiesta Mykolo Lietuvio gatvė, ta gatvė pravers ir visai Šiaurės vakarų daliai - Fabijoniškėms, Pašilaičiams ir toliau važiuojant Vakariniu aplinkkeliu link Pilaitės, o sunkvežimiams - link A.Panerių ar Kauno. Būtų nuimtas savaitgalinis eismas Kareivių - Ozo gatvėmis. Tiesa, eismui nuo Balsių pagerinti (kur ir taip karyt važiuoja nemažai mašinų) reikėtų normalaus pločio 2*2 Žaliųjų Ežerų gatvės gatvės. Regioniname parke niekas neleis platinti gatvių.
Tačiau visa tai tėra proto mankšta - artimiausius 20 metų nebus jokio Ožkinių tilto.
- 1 patinka
Comment
Comment