Tai nėra keli metrai. Kalba eina apie 500 metrus į vieną pusę arba 1 km į kitą pusę. GV tiltas yra absoliučiai nenaudotinas pėstiesiems, apie jį kaip alternatyvą pamirškit.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai
Collapse
X
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Esmė, kad dabar (o tas dabar yra ne tik šiandien, o dar kokie 2-3 metai į priekį, nes jeigu net jau dabar kažką planuoją prie Seimo, anksčiau ten nieko neatsiras), iš jūsų pažymėto taško A į tašką B eina žiauriai mažai žmonių, kurie gali praeit per GV tiltą (pats kartais pravažiuoju su dviračiu, taip, žinoma ten per siauras šaligatvis) o į kitas jūsų aprašytas vietas visai patogu nueit per Baltajį ir Žveryno tiltus. Don't get me wrong, aš esu už šį tiltą, bet tik su sąlyga, kad teritorija iš Seimo pusės keisis tuo pačiu metu, nes jeigu po 2 metų pastatys šitą tiltą, o dar 7-10 metų ten bus laukai, parkingas ir degalinė, tai kam jį statyt būtent dabar, kad Barcays ofisų darbuotojai galėtų nemokamai pasistatyt mašinas prie Seimo?Paskutinis taisė John; 2019.08.06, 16:29.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jeikia būti neblogam ufonautui, aiškinti, kad galima kur nors eiti per GV tiltą
- 4 patinka
Comment
-
Kartais iš Pašilaičių pusės važiuodamas Ukmergės gatve dviračiu pervažiuoju GV tiltą. Jis siauras, nepatogus. Ar naudočiau naujai projektuojamą tiltą? Ne. Kodėl turėčiau važiuoti lankstu per Žvėryną, jei man reikia į Senamiestį? Taip, GV tiltas nėra pritaikytas pėstiesiems, bet platesnis šaligatvis, triukšmo barjeras būtų geriau nei visiškai naujas tiltas iš kiemo-į-kiemą.
P.S. nepamirškite, kad dar yra planuojamas Kernavės tiltas. Manau, kad saugūs takai pėstiesiems link jo, aplink GV-Ukmergės žiedą būtų protingesnė investicija.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąKartais iš Pašilaičių pusės važiuodamas Ukmergės gatve dviračiu pervažiuoju GV tiltą. Jis siauras, nepatogus. Ar naudočiau naujai projektuojamą tiltą? Ne. Kodėl turėčiau važiuoti lankstu per Žvėryną, jei man reikia į Senamiestį? Taip, GV tiltas nėra pritaikytas pėstiesiems, bet platesnis šaligatvis, triukšmo barjeras būtų geriau nei visiškai naujas tiltas iš kiemo-į-kiemą.
P.S. nepamirškite, kad dar yra planuojamas Kernavės tiltas. Manau, kad saugūs takai pėstiesiems link jo, aplink GV-Ukmergės žiedą būtų protingesnė investicija.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTai visi iš Justiniškių, Viršuliškių, Pilaitės ir Karoliniškių nenorėtų daryti lanko per esamą Žvėryno tiltą, mielai varytų tiesiai Narbuto g., Sėlių g. ir naujuoju tiltu tiesiogiai į senamiestį.
Tuoj bus galima važiuot dviratine autostrada iki pat Mindaugo tilto ir tada per Katedrą. Arba į kitą pusę palei Nerį iki senojo Žvėryno tilto ir Gedimino prospektu.
Goštauto gatve kilpa gaunasi + didelis klausimas kada atsiras dvirtakis iki pat Operhauzo ar Katedros. Jei važiuot per Gedimino prospektą - tektų pavažiuot į pietus iki pat Žvėryno tilto, nes vargu ar greitu metu darys naują šviesoforą į Tumėno gatvę. Be to, jam ir prasmės nelabai yra - dėl stačių kampų Tumėno -> Gynėjų -> prospektas yra praktiškai tas pats kas Goštauto -> prospektas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kur iš naujojo tilto?
Tuoj bus galima važiuot dviratine autostrada iki pat Mindaugo tilto ir tada per Katedrą. Arba į kitą pusę palei Nerį iki senojo Žvėryno tilto ir Gedimino prospektu.
Goštauto gatve kilpa gaunasi + didelis klausimas kada atsiras dvirtakis iki pat Operhauzo ar Katedros. Jei važiuot per Gedimino prospektą - tektų pavažiuot į pietus iki pat Žvėryno tilto, nes vargu ar greitu metu darys naują šviesoforą į Tumėno gatvę. Be to, jam ir prasmės nelabai yra - dėl stačių kampų Tumėno -> Gynėjų -> prospektas yra praktiškai tas pats kas Goštauto -> prospektas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė auris88 Rodyti pranešimą
pro vilniaus vartus i gedo prospekta, arba i lukiskiu aikste, kas pesciom nevaiksto - tai jiems nesamone, jie automobiliu tokiu atstumu kaip nuo batojo iki zveryno tilto nejaucia. gelezinio vilko tiltas dviratininkams ir pestiesiems yra bevertis - jis kitam lygyje, o ir ji perejus nuo pedagoginio ner kur eit. pvz dabar patogus tiltas yra tik baltasis, zveryno tiltu eiti net pavojinga, ten labai daug dviratininku ir jie nenulipa taip ir varo, manau pastacius nauja tilta - ten uzdraus paspirtukus ir dviracius ir siaip naujasis tiltas labai logiskas - daugumai vaziuot iki zveryno tilto ar vingiuot iki baltojo - nera patrauklu
Nuo naujojo tilto patekti į Vilniaus vartus nebus patogu. Vargu ar tiltą iškels, kad jis eitų virš Goštauto gatvės. Kitas variantas būtų statyti šviesoforo ties sankryžą su Tumėno gatve. Bet kaip sakiau atstumas gaunasi tas pats ar važiuoti Goštauto iki Žvėryno tilto ir tada sukti į Gedimino prospektą. Ar važiuoti Tumėno, Gynėjų ir tada į prospektą. Net sakyčiau pavažiuot iki Goštauto ir tada prospektu tiesiai būtų patraukliau. Prospekto dvirtakis smagiau nei saugoti išsiparkuojančių Gynėjų gatvėje. Be to važiuojant per Tumėno/Gynėjų atsirastų vienas kairys posūkis be šviesoforo (Gynėjų -> prospektas arba Gynėjų -> Tumėno). Geriau važiuoti nuo Žvėryno tilto tiesiai prospektu nei daryti nesaugų kairį posūkį arba laukti prie papildomo šviesoforo.
Gaunasi 5mln už "patrauklumą" kuris neduoda jokios praktinės naudos ir reikalauja papildomų išlaidų, kad būtų minimaliai išnaudojamas
- 3 patinka
Comment
-
Svarstoma, ar Vilniui reikia naujo pėsčiųjų tilto: 5 mln. eurų už 50 sutaupytų metrų? https://www.15min.lt/verslas/naujiena/kvadratinis-metras/nekilnojamasis-turtas/svarstoma-ar-vilniui-reikia-naujo-pesciuju-tilto-5-mln-euru-uz-50-sutaupytu-metru-973-1185110
„5 mln. eurų dėl 50 sutaupytų metrų pėstiesiems? Kažkas man čia ne taip. Net ir įsivaizduojant, kad Geležinio Vilko ir Liubarto tiltai netinka pėstiesiems, nesuvokiu, kam naujasis tiltas apskritai bus reikalingas. Visas Konstitucijos pr. ir toliau į centrą vaikščios Baltuoju tiltu, o Žvėrynas – Žvėryno tiltu. Net ir iš „Green Hall“ einant naujuoju tiltu iki, pvz., Lukiškių aikštės pėstieji sutaupys vos 50 m pasivaikščiojimo puikiai sutvarkyta Neries krantine. (...) Mes rimtai tokie turtingi?“ – klausimus viešoje feisbuko grupėje „Miesto planavimo diskusijos“ kėlė Lukas Palaitis.
Lietuvos dviratininkų bendrijos atstovas Eduardas Kriščiūnas feisbuke stebėjosi, kaip galima skelbti konkursą daiktui, kurio nėra patvirtintuose miesto planuose. „Jo nesant planuose juk net ryšiai su kitais objektais neaiškūs, o ir pats pirkimas niekuo nepagrįstas. Kam tada sudaromi planai, biudžetai, jei ir be jų galima leisti miesto pinigus?“ – klausė jis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai esu už dubliuojančius tiltus, kurie atstotų intensyvias gatves, kurios nepritaikytos pėstiesiems.
Viena, kai tilte neintensyvus eismas, o kita kai turime šalia tranzitinio eismo tiltą.
Pvz. Kaune planuojami du tokie tiltai Centre ir jie labai pagerintų nemotorinio transporto (pavadinkim) susisiekimą Vienas per Nerį, kitas per Nemuną
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Niekam nereikalingus, nes eiti (važiuoti dviračiu/paspirtuku) Geležinio vilko šaligatviu (labiau siaura gumbuotos smalos juosta iš tikro) yra labai patogu, kai kiti ant 80/90 šalia prašvilpia arba apnudydami dyzelio dūmais arba aptaškydami (priklausant nuo oro).
O po to dar tenka kirsti įvažiavimus/išvažiavimus, kur nors teoriškai yra perėjos, bet dauguma nesidairydami prašvilpia su vėjeliu, nes nėra ko čia kėgliams maišytis, jei mašinos nenusiperka varguoliai.
- 5 patinka
Comment
-
Palaikau, kad tikrai geriau tuos pinigus skirti kitiems pėsčiųjų/dviračių projektams. Naudos/kainos santykis tikrai būtų didesnis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Bent jau pagal Darnaus judumo planą, tai Litexpo tiltą siūloma įrengti, o kitiems tiltams paruošti projektus/kaštų-naudos analizę.
Taip pat užsiminta apie Uperio įrengimą "traukai įvertinti".
Įrengti tiltą per Nerį ties Vingio parku ir "Litexpo" parodų rūmais
Parengti projektinius pasiūlymus ir atlikti kaštų naudos analizę dėl pėsčiųjų - dviračių tilto per Nerį ties Edukologijos universitetu,, viaduko per T. Narbuto gatvę Žvėryne, per Ukmergės gatvę Šeškinėje, per Geležinio Vilko gatvę ties „Ozu“ įrengimo
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŽvėryno tilto nepatogumas dviratininkams yra centai palyginus su Gerosios vilties tiltu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Please. Vilniuje reikia ne tik šito tilto, bet ir dar minimum dviejų pėstiesiems tinkamų tiltų centrinėje miesto dalyje. Vilnius yra visiškai apgailėtinas pagal savo patogumą pėstiesiems. Reikia būti visiškai aklam arba daužtam, kad to nematyti.
Comment
Comment