Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žvyrkelių asfaltavimas (visi 20 konkursų) pajudės jau šį pavasarį

    http://www.cvpp.lt/?option=com_vpt&I...1&vpt_bussect=

    Comment


      Dar du asfaltuojami ruožai Latvijos pasienyje

      Iš Lietuvos pusės bus galima nuvažiuoti asfaltu bent iki Latvijos sienos važiuojant iš Pakruojo ar Žeimelio į Bauskę ir iš Rokiškio ar Pandėlio į Neretą-Jekabpilį



      Pirkimas 173213
      Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 2912 Žeimelis–Vileišiai–Adiūnai (Ādžūni) ruožo nuo 0,00 iki 5,10 km ir Nr. 3647 Pandėlys–Suvainiškis–Nereta ruožo nuo 13,30 iki 18,30 km rekonstravimas

      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=280859
      Kelias Pakruojo rajone. Buv. pasienio punktas Ādžūni-Žeimelis


      Kelias Rokiškio rajone tarp Suvainiškio ir Panemunio
      Paskutinis taisė Romas; 2016.04.19, 22:25. Priežastis: Pridėtos nuotraukos

      Comment


        Šiemet bus išasfaltuota likusi 5 km kelio 2804 atkarpa. Želvos gyventojai galės pasiekti Vilnių asfaltu nevažiuodami kampais per Ukmergę ar Molėtus

        Pirkimas 283845. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr.2804 Giedraičiai–Bekupė–Želva ruožo nuo 9,30 iki 14,04 km rekonstravimas: http://www.cvpp.lt/index.php?option=...der_id=283845#


        Žemėlapis iš www.balticmaps.eu

        Asfaltuoto kelio pabaiga nuo Giedraičių pusės


        Asfaltuoto kelio pabaiga nuo Želvos pusės

        Comment


          RK1926. Vilkija-Pagiriai-Liučiūnai

          Asfaltu galima nuvažiuoti iš Panevėžio - Kėdainių per Cinkiškių sankryžą į Vilkiją ir toliau į Jurbarką ar (per keltą) į Šakių rajoną.
          Skubantiems iš Kauno į Jurbarką tai yra gera apylanka apvažiuojant rekonstruojamą ruožą tarp Raudondvario ir Vilkijos.

          Pernai išasfaltotas paskutinis rajoninio kelio 1926 ruožas nuo Vilkijos iki Pagirių. Kelias 1925 Čekiškė-Liučiūnai-Cinkiškiai buvo išasfaltuotas dar 2007-2008 metais.

          Žemėlapis iš www.balticmaps.eu

          Internete yra išlikęs video (filmuota apie 2013 metus), kaip rajoninis kelias Nr 1926 kelias atrodė, kai dar buvo žvyrkelis

          http://youtubic.ru/demo1/1.php?keywo...4%8Di%C5%ABnai)
          Paskutinis taisė Romas; 2016.05.09, 23:01.

          Comment


            RK1926 Vilkija-Liučiūnai. RK1925 Liučiūnai-Cinkiškiai

            Per Vilkiją - Liučiūnus - Cinkiškius aplenkėme rekonstruojamą kelio Nr. 141 Kaunas-Jurbarkas ruožą tarp Kulautuvos ir Batniavos (Bubių) su trimis šviesoforais

            Foto 2016 05
            2015-aisiais metais išasfaltuota atkarpa nuo Vilkijos




            Greičio ribojimo kalneliai įrengti prieš staigesnius posūkius




            Pagiriai. Toliau asfaltas buvo paklotas jau anksčiau


            Posūkis prieš Gaigalus






            Sankryža su 1925 keliu Čekiškė-Liučiūnai-Cinkiškiai


            Cinkiškių kryžkelė - dešinėje pusėje


            Kelias 1925 į Cinkiškius






            .
            Paskutinis taisė Romas; 2016.05.09, 23:01.

            Comment


              Labas vakaras, norėjau paklausti, kada bus asfaltuojami mano pažymėti keliai? Vienas kelias (1) jungia Abromiškes ir kelią Vievis - Pakalniškės, antras (2) kelias jungia Vievį ir Vilkabalius. Iš Abromiškių, Elektrėnų pirmuoju keliu automobiliai važiuoja dažnai į Vievio ar Pakalniškių pusę, kelias judrus ir naudojamas, bet pastaruoju metu kelio būklė labai prasta, retai greideruojamas, tad žmones renkasi aplinkkelius, asfaltuotus kelius, taip darydami ratą, bet tausodami automobilį. Sekantis kelias taip pat naudojamas, prie pat Vilkabalių kuriasi nauja gyvenvietė Vievio šilas, bus keliasdešimt naujų namų, taip pat ir netoli šilo statomi namai, yra ir senųjų gyventojų, visiems šiems žmonėms tenka kas dieną važinėti prastai prižiūrimais žvyrkeliais, nes nei 1, nei 2 kelias nėra asfaltuoti.
              Paskutinis taisė Romas; 2016.06.23, 22:27. Priežastis: Buvo pasislinkęs tekstas

              Comment


                Jau išasfaltuota pusė kelio nuo Varėnos iki Rudnios.

                Comment


                  Siauri keliai

                  Turiu vieną tokį mėgėjišką klausimą. Ne taip seniai išsilaikiau teises, o iki tol mažai važinėjau Lietuvos keliais. Tačiau kuo daugiau keliauju, tuo dažniau nustembu.

                  Jau kurį laiką mane kamuoja klausimas, kaip suprasti štai tokius „asfaltuotus” kelius (atsiprašau už kokybę, ypač antrosios nuotraukos):





                  Konkretus kelias – Igliauka-Verebiejai (181), labai tiksliai vietos nebepasakysiu.

                  Asfaltas neblogos kokybės, palyginus naujas, tačiau vietos akivaizdžiai palikta tik vienam automobiliui, prasilenkimas – tik atsitraukus į neasfaltuotą dalį.

                  Ar reikia taip suprasti, kad tokie keliai atitinka saugos reikalavimus, net kai (vietomis) paliekamas greitis 90? Kodėl apskritai imamasi asfaltuoti, jei trūksta lėšų?

                  Dar įdomesnė vieta šia prasme yra gal daugeliui žinomas kelias Nemenčinė-Gėla (https://www.google.lt/maps/@54.84602...!6m1!1e1?hl=en). Ten šalia asfalto – duobė prie duobės. Kiek esu girdėjęs, bent anksčiau pasitaikydavo ir mirtinų avarijų.

                  Palyginimui, neseniai skersai išmaišiau didelę dalį Latvijos Kuršo, tai ten asfaltas tikrai prastesnės kokybės, bet keliai, kaip čia pasakius, „sąžiningesni”, platesni. Jei yra asfaltas – jis yra, tegu ir nelygus, užlopytas, o ne palikta per pusę su žvyru. Jei lėšų asfaltuoti nėra - neasfaltuoja, palieka geresniems laikams.

                  Įdomu būtų sužinoti, kas lėmė tokią lietuvišką (?) specifiką. Gal kam nors yra tekę domėtis Lietuvos ir pasaulio praktika?
                  Paskutinis taisė Kecal; 2016.09.16, 14:53.

                  Comment


                    Kelio Nr 4729 Lentvaris - Kariotiškės - RaudonėI ruožo kapitalinis remontas.









                    Comment


                      Teko susidurti su siaurais kaimo keliais Švedijoje, tai ten nėra tokio dalyko kaip žvyrkelis šalikelėje, iš karto žolė auga. Kas 500-1000 metrų padarytos tokios įvažos asfaltuotos prasilenkti automobiliams, t.y. vienas turi sustoti, kol kitas pravažiuoja ir tada vėl toliau važiuoji. Pavyzdys čia: Matosi kairėje stotelė pažymėta M ženklu
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Teko susidurti su siaurais kaimo keliais Švedijoje, tai ten nėra tokio dalyko kaip žvyrkelis šalikelėje, iš karto žolė auga. Kas 500-1000 metrų padarytos tokios įvažos asfaltuotos prasilenkti automobiliams, t.y. vienas turi sustoti, kol kitas pravažiuoja ir tada vėl toliau važiuoji. Pavyzdys čia: Matosi kairėje stotelė pažymėta M ženklu
                        Jau geriau žvyras negu nieko ar žolė
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Jau geriau žvyras negu nieko ar žolė
                          Geriau sveiki priekiniai šviestuvai ir stiklai, negu žvyras.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė Kecal Rodyti pranešimą
                            Palyginimui, neseniai skersai išmaišiau didelę dalį Latvijos Kuršo, tai ten asfaltas tikrai prastesnės kokybės, bet keliai, kaip čia pasakius, „sąžiningesni”, platesni. Jei yra asfaltas – jis yra, tegu ir nelygus, užlopytas, o ne palikta per pusę su žvyru. Jei lėšų asfaltuoti nėra - neasfaltuoja, palieka geresniems laikams.

                            Įdomu būtų sužinoti, kas lėmė tokią lietuvišką (?) specifiką. Gal kam nors yra tekę domėtis Lietuvos ir pasaulio praktika?
                            Šioje vietoje aš neįžvelgčiau jokios didelės problemos, juo labiau nepasisakyčiau už tai, kad palikti žvyrkelius jeigu nedaromas platus asfaltas.
                            Taip asfaltuoti yra tik mažo eismo intensyvumo keliai. Važiuojant kokį 5 km ruožą, tokiame kelyje dažniausiai tenka prasilenkti tik su 2-3 automobiliais. Visiškai nėra problemos tokiu atveju pasitraukti į šoną ir prasilenkti. Jeigu taip patinka žvyras, tai galima ir visą atkarpą važiuoti vienu ratu ant žvyro. Tik kažkodėl niekas taip nedaro
                            Gal važiuojant 1-2 kartus per metus ir tas žvyrkelis neatrodo labai prastai, bet kiekvienas, kuris važinėja dažnai, pasakys, kad ir siauras asfalto ruožas geriau nei žvyrkelis.

                            O dėl greičio 90 km/h, tai mūsuose vyrauja labai bukas požiūris, kad jeigu leidžiama 90, tai vadinasi tiek (arba +10 daugiau) reikia ir važiuoti, visiškai neatsižvelgiant į kelio būklę, aplinkos sąlygas ir t.t. Jeigu kelias siauras, vingiuotas (nėra gero matomumo į priekį), tai ir pasirenki saugų greitį ir juo važiuoji. Ar saugiai galima važiuoti tik jei būtų prismaigstytą milijonas stulpų su skardiniais "blynais" ?

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Šioje vietoje aš neįžvelgčiau jokios didelės problemos, juo labiau nepasisakyčiau už tai, kad palikti žvyrkelius jeigu nedaromas platus asfaltas.
                              Taip asfaltuoti yra tik mažo eismo intensyvumo keliai. Važiuojant kokį 5 km ruožą, tokiame kelyje dažniausiai tenka prasilenkti tik su 2-3 automobiliais. Visiškai nėra problemos tokiu atveju pasitraukti į šoną ir prasilenkti. Jeigu taip patinka žvyras, tai galima ir visą atkarpą važiuoti vienu ratu ant žvyro. Tik kažkodėl niekas taip nedaro
                              Gal važiuojant 1-2 kartus per metus ir tas žvyrkelis neatrodo labai prastai, bet kiekvienas, kuris važinėja dažnai, pasakys, kad ir siauras asfalto ruožas geriau nei žvyrkelis.
                              Skamba įtikinamai, tik taip išeitų, kad Latvijoje ir Lietuvoje eismo intensyvumo suvokimas labai skiriasi, bent rajoniniuose/krašto keliuose. Ten pasitaiko, kad iki 10 km gali ir visai nieko nesutikti sąlyginai plačiame kelyje, o pas mus automobilių gerokai tirščiau, o kai kurie keliai, kaip čia pasakius...

                              Pamenu, dar visai „žalias“ pasukau iš Kėdainių link Kauno pro Labūnavą/Babtus, tai drabužius po to gręžti buvo galima Matomumas vietomis prastas, kelias siauras, pakraščiai ištrupėję, o mašinų - tikrai nemažai. Dabar, aišku, jau gal visai kitoks būtų jausmas, patirties atsirado.

                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              O dėl greičio 90 km/h, tai mūsuose vyrauja labai bukas požiūris, kad jeigu leidžiama 90, tai vadinasi tiek (arba +10 daugiau) reikia ir važiuoti, visiškai neatsižvelgiant į kelio būklę, aplinkos sąlygas ir t.t. Jeigu kelias siauras, vingiuotas (nėra gero matomumo į priekį), tai ir pasirenki saugų greitį ir juo važiuoji. Ar saugiai galima važiuoti tik jei būtų prismaigstytą milijonas stulpų su skardiniais "blynais" ?
                              Galiu paliudyti, kad bent mano vairavimo mokykloje buvo akcentuojama, kad saugus ir leistinas greitis skiriasi. Tačiau važinėjant būna akivaizdu, kad arba ne visur aiškinama, arba toli gražu ne visi klausosi.

                              Comment


                                Dėl siauro asfalto krašto keliuose, tai įtariu tokia situacija susiklostė todėl, kad tie keliai tiesiog išasfaltuoti buvo seniai, kai intensyvumas net magistraliniuose keliuose buvo ne daugiau, kaip 10 automobilių per parą. Turbūt kokiam 7 ar 8 praeito amžiaus dešimtmetyje. Tuo metu tokio asfalto pločio pakako. Tuo labiau, kad net šiandien magistraliniai laikomi keliai iš pradžių buvo asfaltuojami tik tokio pločio. Ten kur įvyko rekonstrukcija išplatino, o kur ne, tiesiog palaikė afalto dangą tokią kokia yra nurodyta projekte.

                                Comment


                                  Šis kelias nebuvo nurodytas žvyrkelių programoje. Bus susisiekimas asfaltuotu keliu nuo Gilūtų su rajono centru Ignalinoje ir išasfaltuotos prieigos prie Paliesiaus dvaro.

                                  Pirkimas 311229. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1408 Mikalavas–Paringys–Bernotai–Gilūtos ruožo nuo 15,971 iki 20,706 km ir kelio Nr. 1414 Mielagėnai–Paliesius ruožo nuo 2,080 iki 2,359 km kapitalinis remontas
                                  http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=311229

                                  Žemėlapis iš maps.lt

                                  Comment


                                    Kelio Nr4729 Lentvaris - Kariotiškės - Raudonė I ruožo nuo 4,101 iki 7,331 km asfaltavymo darbai.

















                                    Comment




















                                      Comment


                                        Į žvyrkelių asfaltavimo 2016 m. programą įtrauktos kelios pavasarį nenurodytos atkarpos iš Lietuvos kelių biudžeto lėšų
                                        1303. Biržai – Pasvaliečiai – Saločiai. Bus išasfaltuotas visas kelias


                                        Kelias Nr. 4724 Onuškis–Žilinai–Puodžiai 2,19-5,80 km Bus išasfaltuotas visas kelias
                                        Kelias Nr. 4716 Dzenkūniškės–Beižionys–Klėriškės 0,06-5,37 km. Bus susisiekimas su Beižionimis iš Vilniaus ir Trakų
                                        4724 Onuškis–Žilinai–Puodžiai 2,19-5,80 km Bus išasfaltuotas visas kelias


                                        Gal jau kitąmet bus alternatyvi trasa iš Vilniaus į Jonavą. Bus išasfaltuotas visas kelias Nr.4306 Musninkai–Liukonėliai (liko 17,70 iki 22,31 km) nuo Liukonių iki Jonavos. Gaila, kad lieka neišasfaltuota kelio Nr.4306 atkarpa Musninkai - Liukonys ir kelio Nr.4809 Lokėnai – Vepriai – Gelvonai atkarpa



                                        Yra ir daugiau anksčiau nepažymėtų kelių.
                                        Atnaujintas žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis: http://gis.eismoinfo.lt/arcgis/apps/...0ebd1ba8a0f36d

                                        Comment


                                          Gal praleidau, bet kas priima sprendimus (teikia siūlymus) dėl ruožų asfaltavimo - savivaldybių lygmenyje ar iš LAKD pusės sistemiškai?

                                          Džiugu matyti naujus ruožus, tačiau kartais keistoka žemėlapyje matyti, kad ruožas asfaltuojamas nepilnai - pritrūkstą kokių 2 km ruožo. Keletu atveju tyrinėjant matyti, kad tokie nutrūkimai baigiasi ties rajono riba.
                                          Iš vairuotojų pusės nesmagu, nes pilnai sujungus ruožus asfalto danga atsivertų daug alternatyvių maršrutų (kaip ir Romo minėtu atveju link Jonavos). Galbūt to norima išvengti (?), kad vietinių kelių eismo neapkrautų tranzitinis eismas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X