Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Ir kurių galų tobulinti kol kas tobulą Sargėnų sankryžą? Ten ir taip 3 lygiai, tai kaip bevažiuotum didelės problemos nebus. Tuo tarpu yra pilna vieno lygio sankryžų, kur bet koks viadukas situaciją iš esmės pagerintų. Arba net sąlyginai pigių pėsčiųjų viadukų įrengimas būtų kur kas naudingesnis eismui, leidžiantis padidinti greitį.
    Nėra ji visiškai tobula arba bent jau tokia nebus atlikus viso ruožo rekonstrukciją:

    1) Labai trumpa greitėjimo juosta, kuri pereina į lėtėjimo juostą. Netgi bendros šios juostos ilgis yra nepakankamas vien greitėjimo juostai, jau net nekalbant apie lėtėjimo. Norint padidinti leistiną greitį, ši vieta ir yra sprendžiama. Nuvažiavimas yra naikinamas, todėl sankryža rekonstruojama, įrengiant galimybė nuvažiuoti kitoje vietoje.
    2) Kadangi po "Megos viaduku" įrengiamas jungiamasis kelias, kuris turės savo lėtėjimo juostą, šio išvažiavimo greitėjimo juosta tampa pernelyg trumpa ir išvažiavimas koreguojamas.

    Comment


      Oho, dar darys dviejų lygiu sankryžą su S.Žukausko gatve (ties troleibusų parku). Ar ne per daug įvažiavimų/nuvažiavimų nuo automagistralės ties Kaunu bus? Turiu omeny, ar tikrai reikia įrenginėti naują sankryžą (kad ir dviejų lygių, kad ir su visomis greitėjimo/lėtėjimo juostomis, bet tai vistiek papildomas trikdis nepertraukiamam transporto judėjimui), kai planuojama didinti leistiną greitį. ?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
        Ir kurių galų tobulinti kol kas tobulą Sargėnų sankryžą? Ten ir taip 3 lygiai, tai kaip bevažiuotum didelės problemos nebus. Tuo tarpu yra pilna vieno lygio sankryžų, kur bet koks viadukas situaciją iš esmės pagerintų. Arba net sąlyginai pigių pėsčiųjų viadukų įrengimas būtų kur kas naudingesnis eismui, leidžiantis padidinti greitį.
        Pritariu. Tie apmąstymai apie sankryžų tobulinimą, išskyrus trečiąjį (viadukas ties troleibusų parku) manau, visai nereikalingi ir net švaistūniški.
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          Parašė John
          Manau, bet kam, kas yra važiavęs A1 pro Kauną, turėtų būti aišku, kad ten verkiant reikia viską pertvarkti ir padidinti pralaidumą bei greitį. Dabartinė situacija iš esmės yra nepatenkinama.
          Nepatenkinama nebent avaringumo prasme. O štai kamščių beveik niekada nebūna. Jie susidarydavo tik rekonstruojant Kleboniškio tiltą.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Kada nors Kūčių dieną mėginai važiuoti?...Vasaros vakarais gal ir nieko, bet jeigu tik sniegas, ar dar kas nors...Arba neduok Dieve, avarija, tada kamščio ilgis skaičiuojamas kilometrais.

            Comment


              Gal Vilnieciam ir keistai atrodo, kad kasnors daroma kitur Lietuvoj apart Vilniaus, taciau si vieta yra vienas is didziausiu musu autostrados buteliu kakliuku

              Comment


                Geriausia ką matau, tai visi mėlyni keliai projekte, jau kažkas panašaus į Europa planuojama padaryti...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Magician Rodyti pranešimą
                  Kada nors Kūčių dieną mėginai važiuoti?...Vasaros vakarais gal ir nieko, bet jeigu tik sniegas, ar dar kas nors...Arba neduok Dieve, avarija, tada kamščio ilgis skaičiuojamas kilometrais.
                  Realiai reiktų padaryti visur ilgas lėtėjimo/greitėjimo juostas (kai kur jų iš vis nėra,pvz. ties Kleboniškio tiltu) taip pat praplatinti iki 6 juostų nuo Via Balticos sankryžos su A1 iki maždaug Rumšiškių.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                    Geriausia ką matau, tai visi mėlyni keliai projekte, jau kažkas panašaus į Europa planuojama padaryti...
                    O ką reiškia mėlyni? Panašu į atskirtus kelius.

                    Comment


                      Parašė Smauglys Rodyti pranešimą
                      O ką reiškia mėlyni? Panašu į atskirtus kelius.
                      Apjungiamieji keliai, kurie surenka vietinį transportą

                      Comment




                        infraplanas
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Įdomu, ar dviračių takai nenumatomi?

                          Verta pažymėti, jog tik įrengus dviračių taką lesitinas greitis A1 ruože Grigiškės- Gariūnai buvo padidintas iki 100 km/h
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            o tu paspausk ant mano pateikto zemelapio, gausi 36 puslapiu PDF'a...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Jau maždaug savaitė kai prie "Megos" viaduko buvęs radaras perkeltas už tilto per Nerį ir šiuo metu atsuktas į nuo "Megos" važiuojančius Vilniaus kryptimi.
                              Who is Zaiza?

                              Comment


                                Parašė Luigi Rodyti pranešimą
                                Jau maždaug savaitė kai prie "Megos" viaduko buvęs radaras perkeltas už tilto per Nerį ir šiuo metu atsuktas į nuo "Megos" važiuojančius Vilniaus kryptimi.
                                Jau menesis koks jei ne daugiau..

                                Comment


                                  Informacija apie parengtą valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 94,00 iki 107,00 km rekonstravimo specialųjį planą ir poveikio aplinkai vertinimo ataskaitą

                                  Vieša specialiojo plano ir PAV sprendinių ekspozicija nuo 2012 m. vasario 6 d. iki 2012 m. kovo 6 d. vyks:– Kauno miesto savivaldybėje, (I aukšte), Laisvės al. 96, Kaune;– Kauno rajono savivaldybėje (II aukšte ir 226 kabinete), Savanorių pr. 371, Kaune; (...)

                                  Viešas susirinkimas vyks 2012 m. kovo 7 d. 14 val. VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto salėje, esančioje I. Kanto g. 25, Kaune.

                                  Taip pat susipažinti su parengto specialiojo plano sprendiniais nuo 2012 m vasario 6 d. iki 2012 m. kovo 6 d. galima pas specialiojo plano rengėją UAB „Kelprojektas“ (I. Kanto 25, Kaune, 401 kabinete) ir pas planavimo organizatorių Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (Perspektyvinio planavimo skyriuje, Basanavičiaus g. 36/2, Vilniuje, 206 kabinete).

                                  Susipažinti su parengta PAV ataskaita galima nuo 2012 m. vasario 22 d. iki kovo 6 d. pas PAV dokumentų rengėjus UAB „Infraplanas“ (K. Donelaičio g. 55-2, Kaune) ir VĮ Transporto ir kelių tyrimo institute (I. Kanto g. 25, Kaunas) bei adresais internete: http://www.infraplanas.lt, http://www.tkti.lt. Pasiūlymus dėl PAV ataskaitos galima teikti nuo 2012 m. vasario 22 d. iki kovo 22 d. raštu (...)

                                  http://www.lra.lt/lt.php/veikla/teri...taskaita/10962

                                  Comment


                                    Paskelbus Lietuvos nepriklausomybę susirūpinta krašto keliais. Nors carinė Rusija paliko du plentus (Joniškis/Šiauliai/Tauragė ir Zarasai/Kaunas/Kalvarija) jie neturėjo tarpusavio ryšio ir talkino tik šalies tranzitui. Sustiprėjus ekonomikai, tvarkant susisiekimą pirmiausia reikėjo plento į Žemaitiją. 1939 m. šis plentas buvo atidarytas ir davė pradžią būsimai Kaunas- Klaipėda autostrados krypčiai.
                                    Dar iki II Pasaulinio karo, keliaujant iš Kauno į žemaičius teko važiuoti pro Raudondvarį. Pokariu, užliejus Kauno mares ir iškėlus Kaunas- Vilnius plentą toliau nuo Nemuno pradėtas įgyvendinti sujungimo su Žemaičių plentu planas. Taip per Pakaunės laukus nusidriekė Šiaurinis aplinkkelis (Islandijos pl.)
                                    Viena iš sudėtingesnių aplinkkelio dalių buvo Šiaurinis Kauno tiltas. 1964 m. baigtas pirmasis 320 m tiltas, vėliau 1983 m. gretimai antrasis 330 m. tiltas. Abu šie tiltai įėjo į mūsų šalies kelią Nr.1 Vilnius- Klaipėda.

                                    1963 m. Šiaurinio aplinkkelio pirmasis tiltas per Nerį (vaizdas nuo Vilijampolės).



                                    Būsimos autostrados vieta (vaizdas nuo Kleboniškio pušyno kalvos) . Baltojo „Moskvičiaus“ vietoje 1983 m. eis antrasis tiltas per Nerį.




                                    Remtasi Gedimino Alberto Reinio, E-net, Miestai.net
                                    Rytas. Šlapia. Miglos. Tiltas. Upė.
                                    www.airfoto.lt

                                    Comment


                                      Ne kur baltas moskvičius stovi, o kitoje pusejė tiltas yra pastatytas naujasis tiltas. Senasis tiltas turėjo tris deformacines siūles galuose ir per vidurį, naujasis dvi-pradžioje ir pabaigoje.

                                      Comment


                                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                        Ne kur baltas moskvičius stovi, o kitoje pusejė tiltas yra pastatytas naujasis tiltas. Senasis tiltas turėjo tris deformacines siūles galuose ir per vidurį, naujasis dvi-pradžioje ir pabaigoje.
                                        Vilniaus kryptimi yra po du lankstus ir deformacines siūles. Klaipėdos kryptimi esančiame tilte tiek lankstų, tiek deformacinių siūlių yra po 5.

                                        Comment


                                          Platinant greitkelį Vilnius-Klaipėda teks išpirkti nemažai sklypų
                                          Ingrida Žirlienė ("Lietuvos rytas") 2012-04-16 07:55
                                          Jau baigtas rengti greitkelio Vilnius–Klaipėda rekonstrukcijos ties Kaunu planas. Platinant kelią prireiks net 25 hektarų žemės.

                                          Iš viso numatoma rekonstruoti 13 kilometrų ruožą, o 6,5 kilometro ruožas nuo Biruliškių iki Sargėnų sankryžų bus išplatintas nuo esamų keturių iki šešių eismo juostų. Projekto metu bus pertvarkytos penkios skirtingų lygių sankryžos ir projektuojamos dvi naujos.

                                          Dėl šešių eismo juostų numatoma paplatinti du dabartinius pėsčiųjų viadukus, o Sargėnų sankryžoje numatomi trys nauji tuneliniai viadukai. Be to, bus nutiestas 7 kilometrų pėsčiųjų ir dviratininkų takas.

                                          Abiejų senųjų tiltų per Nerį, iš kurių vienas buvo įlūžęs 2009 metų pabaigoje, laukia pertvarka: bus išardytos jų perdangos ir įrengtos naujos. Nauji tiltai bus pritaikyti šešių eismo juostų keliui.

                                          Greitkelio ruožas nuo 94-ojo iki 107-ojo kilometro – vienas intensyviausių Lietuvoje.

                                          Apie jo rekonstrukciją Lietuvos automobilių kelių direkcija prabilo įvertinusi, jog piko metu pastaraisiais metais kelio ruože ties Kaunu nuolat susidaro spūstys.

                                          Atlikus rekonstrukciją keliuose ruožuose būtų galima padidinti leistiną greitį iki 110 kilometrų per valandą.

                                          Transporto ir kelių tyrimo instituto duomenimis, greitkelio ruožas nuo Biruliškių iki Sargėnų sankryžų yra virtęs Kauno gatve, jungiančia Savanorių prospektą su Šilainiais, Vytėnais, Sargėnais bei prekybos centru „Mega”.

                                          Projekto vadovas Genius Boruta pasakojo, kad rekonstrukcijos planas jau pristatytas visuomenei, specialistai vis dar laukia pastabų.

                                          „Kai planas bus galutinai patvirtintas, prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra.

                                          Pati kelio rekonstrukcija šiais metais dar neprasidės”, – tikino G.Boruta.

                                          Iš viso reikės paimti daugiau kaip 25 hektarus žemės. Iš privačių savininkų reikės išpirkti daugiau kaip 10 hektarų.

                                          Pradžia – prieš 4 dešimtmečius

                                          Greitkelis Vilnius–Kaunas buvo atidarytas 1970 m. lapkritį, tai buvo viena moderniausių magistralių Sovietų Sąjungoje. Iki tol nebuvo tiesaus kelio nuo Kauno iki Vilniaus, nes dalį senojo ruožo užliejo Kauno marios.

                                          Ruožas Kaunas–Klaipėda pradėtas tiesti 1971 m., atidarytas 1987 m. rugsėjo 1 d. Magistralinis kelias A1 jungia tris didžiuosius Lietuvos miestus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X