Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
    Aš tai manau, kad nereikia bijot tų deimantinių sankrižų, viskas keičias. Manau kažkada žmonės bijojo ir šviesoforų įdiegimo, o dar ankščiau ir pačių automobilių...
    Ne baimėje reikalas, o tame, ar reikalinga tokia sankryža? Nemanau, kad A1/A6 sankryžoje toks būdas pagerins eismą
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Ne baimėje reikalas, o tame, ar reikalinga tokia sankryža? Nemanau, kad A1/A6 sankryžoje toks būdas pagerins eismą
      Nu nemanau, kad Lietuvos kelininkai eksperimentuotų su neišbandytais dalykais dviejų "E" kelių sankirtoj, kitavertus keistą, kad renkasi variantą su šviesaforais, juolab, kad yra vietos ir jau yra pats dobilas stovi, uztektų tik jį gerai rekonstruoti. Na, bet aš ne inžinierius tai garsiai nerėkausiu

      Comment


        Parašė r08n Rodyti pranešimą
        Dar trūksta Kauno rytinio aplinkkelio, aplenkiant Petrašiūnus ir Amalius.
        Nelabai tam keliui vietos yra, nebent visiškai šalia marių įkišti. Beto nelabai reikalingas. Pagrindiniai srautai aplink Kauną yra šiomis kryptimis: Vilnius-Klaipėda, VIA Baltica, Marijampolė-Jonava, Klaipėda-Jonava.
        Flickr

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Ne baimėje reikalas, o tame, ar reikalinga tokia sankryža? Nemanau, kad A1/A6 sankryžoje toks būdas pagerins eismą
          Sankryža bus ne todėl kad butų , bet aiškiai pasakyta : "Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu." o kad automobiliui saugiai įvažiuoti į srautą iš A6 į A1 tam reikia nemenko įsibėgėjimo kuom dobilo sankryža tikrai nepasižymi. Nebent dobilas užimtu žymiai daugiau vietos, ir turėtum važiuoti atgal, o po to apsisukęs važiuoti šalia A1 kad pasiektum tinkama greitį įsiliejimui į A1 . Tokia sistema manau mums labiau nepatiktu nei deimantine sankryža.
          LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

          Comment


            Parašė judosius Rodyti pranešimą
            Sankryža bus ne todėl kad butų , bet aiškiai pasakyta : "Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu." o kad automobiliui saugiai įvažiuoti į srautą iš A6 į A1 tam reikia nemenko įsibėgėjimo kuom dobilo sankryža tikrai nepasižymi. Nebent dobilas užimtu žymiai daugiau vietos, ir turėtum važiuoti atgal, o po to apsisukęs važiuoti šalia A1 kad pasiektum tinkama greitį įsiliejimui į A1 . Tokia sistema manau mums labiau nepatiktu nei deimantine sankryža.
            Taip, aš ir manau, kad deimantinė pasirinkta remiantis objektyviais faktais. Ir išvažiuojant tikriausiai reiks mažiau lėtinti, nei įvažiuojant į dobilą, kiek atsimenu tai į A6 Kauno kriptim nuo vilniaus sukant gana greit tas kelias užsisuka.

            Comment


              Aplinkelis per daug grandiozinis projektas šiems laikams ir nemanau, kad reikalingas, nors gyvenu beveik prie pat A1 tačiau visiškai netrukdo, net ta apsauginė sienutė nėra reikalinga. Deimantinė sankryža visiškas absurdas, bet, matyt, reikia kažkam pinigėlių išsiplauti. Geriau pastatytų ką nors panašaus į viaduką Jakų žiede, kad sumažinti problematiškiausią vietą, pvz Kaunas-Klaipėda arba Vilnius-Kaunas kryptimi. Ir neliktų problemos, nors ir dabar greitėjimo juostos pakankamai ilgos. Va po Megos viaduku yra problemų, labai trumpa greitėjimo/lėtėjimo juosta... Tad būna problemų. Dar įdomu, kad žada demontuoti senus tiltus, argi jie jau tokie beviltiški net po remonto.

              Comment


                "Deimanto" formos sankryža ten atsiras, nes jei visas ruožas bus platinamas iki trijų eismo juostų, tai tie A1 kelio viadukai virš Savanoriu pr. taptų per siauri, nes "dobilui" reikia letėjimo-greitėjimo juostų. Taigi rekonstruojant sankryžą į "deimanto formą", ant viadukų atsilaisvina viena juosta, kuri gali būti panaudota platinamam keliui iki trijų eismo juostų, taip sutaupoma. Kitas dalykas, kad dobilo lapo formos sankryžos turi tą vieną didelį minusą, kad greitėjimo juosta pereina į lėtėjimo juostą ir toje vietoje yra persikertantys srautai kas labai mažina saugumą, kartu ir leistiną greitį. Šią problemą išspręsti galima nebent tiesiai važiuojantį srautą atskiriant nuo nusukančio ir tik pastariesiems ribojant greitį, bet tada reikalingi dar platesni viadukai.

                Comment


                  Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                  Aplinkelis per daug grandiozinis projektas šiems laikams ir nemanau, kad reikalingas, nors gyvenu beveik prie pat A1 tačiau visiškai netrukdo, net ta apsauginė sienutė nėra reikalinga. Deimantinė sankryža visiškas absurdas, bet, matyt, reikia kažkam pinigėlių išsiplauti. Geriau pastatytų ką nors panašaus į viaduką Jakų žiede, kad sumažinti problematiškiausią vietą, pvz Kaunas-Klaipėda arba Vilnius-Kaunas kryptimi. Ir neliktų problemos, nors ir dabar greitėjimo juostos pakankamai ilgos. Va po Megos viaduku yra problemų, labai trumpa greitėjimo/lėtėjimo juosta... Tad būna problemų. Dar įdomu, kad žada demontuoti senus tiltus, argi jie jau tokie beviltiški net po remonto.
                  Kodėl ta "deimantinė" sankryžą yra jau toks absurdas ? Kuo tas "dobilo lapas" yra tokia vertybė, jei vis tiek išvažiavus į Savanorių pr. jau už 800 metrų yra šviesoforas.

                  Viadukas ties Mega irgi be galo problematiškas. Prie straipsnio pridėtuose brėžiniuose matosi, kad ir toje vietoje bus pakeitimų: atsiras papildomas jungiamasis kelias važiuojantiems nuo ir ant viaduko.

                  Tiltai tikrai prastokos būklės, o remontuojami buvo tik lankstai ir berods atraminiai guoliai.

                  Comment


                    Parašė Rimantas Rodyti pranešimą
                    Deimantinė sankryža visiškas absurdas, bet, matyt, reikia kažkam pinigėlių išsiplauti.
                    O tu pats realiai susidūręs su deimantinę sankrižą , kad gali sakyti, kad tai absurdas ir nėra reikalinga?

                    Comment


                      Parašė judosius Rodyti pranešimą
                      Sankryža bus ne todėl kad butų , bet aiškiai pasakyta : "Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu." o kad automobiliui saugiai įvažiuoti į srautą iš A6 į A1 tam reikia nemenko įsibėgėjimo kuom dobilo sankryža tikrai nepasižymi. Nebent dobilas užimtu žymiai daugiau vietos, ir turėtum važiuoti atgal, o po to apsisukęs važiuoti šalia A1 kad pasiektum tinkama greitį įsiliejimui į A1 . Tokia sistema manau mums labiau nepatiktu nei deimantine sankryža.
                      Taip, dobile yra labai didelė problema srautų susikirtimai jo viduryje, iš šonų greitėjimo/lėtėjimo juostas galima pailginti kiek norim, o čia jau sunkiau. Mieste toks variantas dar ne tokia problema, bet greitkelyje, kur srautai dideli ir svarbiausia greitis, kaip šiuo atveju, tiesiog nesaugus sprendimas.



                      Aišku, galimi ir tokie variantai, bet kainuotų dar kelis kartus brangiau, beto, visiškai efektyvūs būtų, jei maždaug visomis kryptimis srautai būtų vienodi ir gana nemaži.

                      http://motorwayarchive.ihtservices.c...99079619_3.jpg

                      http://ctgttp.org/photogallery/Inter...terchange3.jpg
                      Paskutinis taisė Lettered; 2011.08.26, 15:37.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Taip, dobile yra labai didelė problema srautų susikirtimai jo viduryje, iš šonų greitėjimo/lėtėjimo juostas galima pailginti kiek norim, o čia jau sunkiau. Mieste toks variantas dar ne tokia problema, bet greitkelyje, kur srautai dideli ir svarbiausia greitis, kaip šiuo atveju, tiesiog nesaugus sprendimas.

                        Atvaizdas
                        Šiame paveiksliuke pavaizduota patobulinta dobilo tipo sankryža, kurioje besikertantys srautai nesukelia problemų, nes pagrindinis srautas (tiesiai važiuojantys) yra atskiras, o sukantiems nutiesti papildomi jungiamieji keliai. Tačiau toks dalykas reikalauja arba keturių viadukų, arba dviejų, bet plačių (po 5 eismo juostas).

                        Aišku, galimi ir tokie variantai, bet kainuotų dar kelis kartus brangiau, beto, visiškai efektyvūs būtų, jei maždaug visomis kryptimis srautai būtų vienodi ir gana nemaži.

                        http://motorwayarchive.ihtservices.c...99079619_3.jpg

                        http://ctgttp.org/photogallery/Inter...terchange3.jpg
                        Tačiau ar tai tikrai reikalinga ir ar racionalu investuoti didelius pinigus į sankryžą, kad garantuoti nenutrūkstamą srautą, kai už 800 m yra šviesoforinė sankryža.

                        Comment


                          Kadangi apačioje (A6 plente) vistiek bus šviesoforai, tai gal jau geriau pertvarkyti tą sankryžą į paprastą deimantą, be reversinio judėjimo (persirikiavimas į kairę kelio pusę ir vėliau grįžimas į dešinę)? Paprasčiau tariant, atvažiavusiems nuo Kauno centro pusės reikės pravažiavus po viadukais pasukti į kairę užvažiuojant į A1 link Klaipėdos, o atvažiavusiems nuo Jonavos pusės - pasukti į kairę užvažiuojant link Vilniaus. Na o A1 maksimaliai pailginti greitėjimo/lėtėjimo juostas.
                          Toks mazgas yra labiau įprastas lietuviui nei reversinis deimantas, tad ir avarijų turėtų būti mažiau. O ir paprasčiau viskas vyksta.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            Kadangi apačioje (A6 plente) vistiek bus šviesoforai, tai gal jau geriau pertvarkyti tą sankryžą į paprastą deimantą, be reversinio judėjimo (persirikiavimas į kairę kelio pusę ir vėliau grįžimas į dešinę)? Paprasčiau tariant, atvažiavusiems nuo Kauno centro pusės reikės pravažiavus po viadukais pasukti į kairę užvažiuojant į A1 link Klaipėdos, o atvažiavusiems nuo Jonavos pusės - pasukti į kairę užvažiuojant link Vilniaus. Na o A1 maksimaliai pailginti greitėjimo/lėtėjimo juostas.
                            Toks mazgas yra labiau įprastas lietuviui nei reversinis deimantas, tad ir avarijų turėtų būti mažiau. O ir paprasčiau viskas vyksta.
                            Tas "deimantas" su persirikiavimais gerai, nes iki šviesoforų sutalpina daug nusukusių nuo magistralės A1. Jei padaryti paprastus šviesoforus, tai nusukus nuo A1, nuvažiavimo gale iškart būtų šviesoforas, ties kuriuo kauptųsi automobiliai. Tada norint neužkimšti pačio magistralinio kelio, reikia daryti ilgus nuvažiavimus ir tai didina sankryžos užimamą plotą. Kitas dalykas, tai tie persirikiavimai nereikalauja jokių papildomų išlaidų nei paprastų šviesoforų su saugumo salelėmis pastatymas, o sankryža gaunasi tobulesnė.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Kodėl ta "deimantinė" sankryžą yra jau toks absurdas ? Kuo tas "dobilo lapas" yra tokia vertybė, jei vis tiek išvažiavus į Savanorių pr. jau už 800 metrų yra šviesoforas.
                              Tai tas sviesaforas ir irengus deimantine sankryza isliktu. Taigi vietoj vieno atsiras dvi sviesaforu sankryzos. Tavo pranesimas skambetu logiskai jeigu atsiradus deimanto sviesaforo neliktu to "uz 800m".

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Tai tas sviesaforas ir irengus deimantine sankryza isliktu. Taigi vietoj vieno atsiras dvi sviesaforu sankryzos. Tavo pranesimas skambetu logiskai jeigu atsiradus deimanto sviesaforo neliktu to "uz 800m".
                                Tam, kad suprasti visą logiką reikėtu perskaityti ir kitus pranešimus. Norint palikti dobilo lapo sankryžą ir ją padaryti visiškai saugią, reiktu gerokai paplatinti dabar esančius du viadukus arba pastatyti dar du siauresnius iš šonų, skirtus nusukančiam srautui. Dabartiniai viadukai turi tik po tris eismo juostas (2 + 1 lėtėjimo/greitėjimo), taigi platinant visą kelią iki 3+3 eismo juostų, pasirinktas optimaliausias, paprasčiausias ir pigiausias variantas, kad vietoje vienos lėtėjimo/greitėjimo juostos padaryti vieną paprastą eismo juostą.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Tam, kad suprasti visą logiką reikėtu perskaityti ir kitus pranešimus. Norint palikti dobilo lapo sankryžą ir ją padaryti visiškai saugią, reiktu gerokai paplatinti dabar esančius du viadukus arba pastatyti dar du siauresnius iš šonų, skirtus nusukančiam srautui. Dabartiniai viadukai turi tik po tris eismo juostas (2 + 1 lėtėjimo/greitėjimo), taigi platinant visą kelią iki 3+3 eismo juostų, pasirinktas optimaliausias, paprasčiausias ir pigiausias variantas, kad vietoje vienos lėtėjimo/greitėjimo juostos padaryti vieną paprastą eismo juostą.
                                  Ta as suprantu. Nesupratau argumento del to sviesaforo uz 800m - jis bet kokiu atveju yra ir bus. Keistai nuskambejo, kad sviesaforas nera taip blogai, nes va uz 800m dar vienas sviesaforas. Tas uz 800m isvis ne prie ko, tai kita sankryza.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Ta as suprantu. Nesupratau argumento del to sviesaforo uz 800m - jis bet kokiu atveju yra ir bus. Keistai nuskambejo, kad sviesaforas nera taip blogai, nes va uz 800m dar vienas sviesaforas. Tas uz 800m isvis ne prie ko, tai kita sankryza.
                                    Esmė tame, kad naujo šviesoforo atsiradimas nieko labai daug negadina, nes už 800m yra kitas šviesoforas, miestas ir ribojamas greitis. Jei tai būtų bent 5 ar 10 km atkarpa, kurioje eismas vyktu nenutrūkstamai, tada "dobilo lapo" tipo sankryžos (kurioje eismas vyksta nestabdomai) pertvarkymas į šviesoforinę atrodytų kiek keistokai. Tačiau dabar investuoti daugybę milijonų siekiant išvengti šviesoforo, kai toks yra toliau - nėra jokios prasmės.

                                    Comment


                                      Magistralės A1 ties Kaunu laukia grandiozinės permainos

                                      Technologijos.lt

                                      Optimistiškais paskaičiavimais, viso projekto įgyvendinimas kainuotų ketvirtį milijardo litų, o visi darbai truktų 4-5 metus.

                                      Po rekonstrukcijos eismo juostų skaičius greitkelyje ties Kaunu turėtų padidėti iki 3, o Kleboniškio tiltai išplatės iki 4 eismo juostų vienai krypčiai. Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu.

                                      Sankryža būtų vadinamosios deimanto formos, kuri yra kol kas naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje – tokio tipo sankryžos yra vos 5 JAV ir 3 Prancūzijoje. Tiesa, amerikiečiai deimanto formos sistemą planuoja įdiegti dar 28 sankryžose.






                                      Neblogai
                                      Paskutinis taisė toleranceofculture; 2011.10.15, 11:16.
                                      Dear Sir,

                                      Comment


                                        /\ Beveik prieš du menesius apie tai buvo kalbeta čia
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Ir kurių galų tobulinti kol kas tobulą Sargėnų sankryžą? Ten ir taip 3 lygiai, tai kaip bevažiuotum didelės problemos nebus. Tuo tarpu yra pilna vieno lygio sankryžų, kur bet koks viadukas situaciją iš esmės pagerintų. Arba net sąlyginai pigių pėsčiųjų viadukų įrengimas būtų kur kas naudingesnis eismui, leidžiantis padidinti greitį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X