Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dabar srautai susilieja, dažniausiai užtenka persirikiavimo į intervalus sumažinus greitį. Ten gi tiesiog kirsis su masyviais srautais. Pvz., atvažiavęs iš Vilniaus turėsiu praleisti visus važiuojančius iš Kauno į Jonavą ir Klaipėdą. Taip užsikimš ir įvažiavimas iš Jonavos, kas dabar neįmanoma net teoriškai.
    Maža to, ir judėjimas dobilu tolygesnis, be staigių posūkių.

    Comment


      DDI (Diverging Diamond Interchange) "skyrimasis deimantas" sankryžos vizualizacija:

      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Sunku man suprasti deimanto sanmkryžos pranašumus, o tiksliau gal būtų ir nebloga mintis, bet viską gadina dveji šviesoforai, kai tuo tarpu dobilo sankryžoje šviesoforų nėra ir eismas vyksta nenutrūkstamai.

        Tačiau man visai patiktų, jeigu deimanto sankryža būtų šiek tiek pakoreguota. Žaliu fonu nupieštas tiltas:



        Tokiu atveju būtų išvengta šviesoforų ir eismas vyktų nenutrūkstamai. Vairuotojams įsukti arba išsukti iš autostrados reikėtų ne 270 laipsnių, o tik 90, o tai padidintų greitį ir galbūt saugumą.

        Beto tokioje sankryžoje kelias, reikalingas posukiui ar įsūkimui atlikti, sutrumpėtų dvigubai. O ir vietos tokia sankryža tikriausiai mažiau užimtų, lyginant su dobilu.

        Dar vienas privalumas yra tas, kad deimato sakryžoje eismas posūkiuose vyksta viena kryptimi, kai tuo tarpu dobilo sankryžoje išsukiamuose keliuose eismas vyksta dvejomis kryptimis arba reikalingos dvejos atskiros juostos (viena išsukimui iš autostrados, kita įsukimui).

        Dėl sutrumpėjusio kelio ir padidėjusio greičio, tikėtina, kad tokia sankryža būtų daug efektyvesnė, tačiau manau tik tokiu atveju, jeigu eismas nebūtų pertrauktas ir nebūtų pristatyta šviesoforų.
        Paskutinis taisė Eidvis; 2011.08.24, 20:06.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

          Tačiau man visai patiktų, jeigu deimanto sankryža būtų šiek tiek pakoreguota. Žaliu fonu nupieštas tiltas:
          Aš pirma ir pagalvojau, kad ten tiltai, kol neįmetė realios sankryžos

          Comment


            /\ ant tiltu guli A1
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              /\ ant tiltu guli A1
              Gal ant viadukų? Tiltas yra statinys, nutiestas virš kokio nors vandens telkinio- upės, užtvankos ir tt.

              Ta deimantinė sankryža tai labai smagiai atrodo, net eismas keliasdešimt metrų vyks kairiąja kelio puse Bet, mano nuomone, toje vietoje (Muravos sankryža) toks sprendimas tik padidins spūstis, dabartinis variantas yra praktiškesnis.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Gal ant viadukų? Tiltas yra statinys, nutiestas virš kokio nors vandens telkinio- upės, užtvankos ir tt.
                Viadukas irgi tiltas.

                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Ta deimantinė sankryža tai labai smagiai atrodo...
                Deimantinė sankryža atrodo taip:



                pas mus bus patobulintas deimantas t.y. DDI (angl. Diverging Diamond Interchange, lt. skyrimoji deimantinė sankryža):
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  A1. Tikrasis Kauno aplinkkelis

                  Labai gaila, kad net neužsimenama apie tikrąjį Kauno aplinkkelį autostradoje A1 Palemonas - Lapės - Babtai, kuris yra numatytas Kauno rajone bendrajame plane.


                  Išdidintas ir pasuktas tikrojo Kauno aplinkkelio fragmentas

                  Šaltinis : Kauno SĮ "Kauno planas". Kauno rajono bendrasis planas. 3 brėžinys. Susisiekimo infrastruktūra
                  http://www.kaunoplanas.lt/bendrieji_...as_sprendiniai


                  Panašu, kad šio aplinkkelio idėja bus palaidota, kaip ir tiesaus išvažiavimo iš Vilniaus per Pilaitę į A1 ties Rykantais

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Labai gaila, kad net neužsimenama apie tikrąjį Kauno aplinkkelį autostradoje A1 Palemonas - Lapės - Babtai, kuris yra numatytas Kauno rajone bendrajame plane.
                    Atvaizdas


                    Išdidintas ir pasuktas tikrojo Kauno aplinkkelio fragmentas
                    Atvaizdas

                    Šaltinis : Kauno SĮ "Kauno planas". Kauno rajono bendrasis planas. 3 brėžinys. Susisiekimo infrastruktūra
                    http://www.kaunoplanas.lt/bendrieji_...as_sprendiniai


                    Panašu, kad šio aplinkkelio idėja bus palaidota, kaip ir tiesaus išvažiavimo iš Vilniaus per Pilaitę į A1 ties Rykantais
                    Būkim atviri, iš Pilaitės išvažiavas bus visiškai nebereikalingas pabaigus Vakarinio antrą etapą, o antras Kauno aplinkkelis būtų didelė prabanga.
                    Flickr

                    Comment


                      /\ Prabanga yra maltis per miestą. Bet pas mus laiko niekas neskaičiuoja.
                      O tie "deimantai" vargu ar ką nors pakeis. Nebent deimantais apipils tuos, kas juos įrenginės...

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Prabanga yra maltis per miestą. Bet pas mus laiko niekas neskaičiuoja.
                        Zada padidinti leistina greiti iki 110...
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        O tie "deimantai" vargu ar ką nors pakeis. Nebent deimantais apipils tuos, kas juos įrenginės...
                        Kazko man irgi tie "deimantai" neatrodo racionalus, aisku jei statyti nauja venzeli, tiek to, bet perdarineti is dobilo... hmm, nesuprantu kur nauda...
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Mano šviesiaplaukė galva neišneša tokio komplikuoto vaizdo...
                          Va kaip viskas vyksta:



                          (Atkreipkite dėmesį į reversinį eismą -- persirikiavimą į kairę pusę).
                          Paskutinis taisė r08n; 2011.08.26, 13:16.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            /\ Prabanga yra maltis per miestą. Bet pas mus laiko niekas neskaičiuoja.
                            O tie "deimantai" vargu ar ką nors pakeis. Nebent deimantais apipils tuos, kas juos įrenginės...
                            Tai argi dabar tenka maltis per Kauną? A1 aplinkelyje- nei vienos vieno lygio sankryžos, į miestą įvažiuojama tik teoriškai (balti ženklai "Kaunas" pasirodo tik nuvažiavus nuo aplinkelio), o be to, po rekonstrukcijos leistinas greitis bus padidintas ir kelias išplatės iki 3x3. 130 km/h- čia, aišku, nebus leista, bet 110 ar bent jau 100 - visai realu. Tik su deimantais nereikia žaisti..
                            Taip pat, klausimas toks, ar iš viso tas tikrasis aplinkelis reikalingas. Dabartiniame Islandijos plente srautai nemaži, bet kažkodėl tai kamščių beveik niekada nebūna- jie susidaro tik tuomet, kai kažką remontuoja, pvz: Kleboniškio tiltą. Visai įmanoma, kad vietiniai gyventojai nėra patenkinti transporto skleidžiamu triukšmu- bet pastatys (jei pastatys?) akustinę sienutę, ir problemos neliks.

                            Gaila, žinoma, kad dviračių takas bus tik tarp Eigulių ir Kleboniškio tilto. Galėtų ir per visą ruožą taką nutiest, jei jau imasi rekonstrukcijos.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Jeigu padidinti greiti dabartiniame iki 110 (dabar 80), tai kalbos apie planuojama isorini nebebus. Aisku, tam reikia irengti kelia kaip Nyderlanduose, be kiosku/stoteliu salia kelio, su barjerais nuo zmoniu/zveriu/garso... ir t.t....
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Panašu, kad šio aplinkkelio idėja bus palaidota, kaip ir tiesaus išvažiavimo iš Vilniaus per Pilaitę į A1 ties Rykantais


                                Romai, tas aplinkelis tai juoko kalnas. Visu pirma, net nelabai isisvaizduoju ten esancios zemes ispirkimo proceso valstybes reikmems.
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                  Romai, tas aplinkelis tai juoko kalnas. Visu pirma, net nelabai isisvaizduoju ten esancios zemes ispirkimo proceso valstybes reikmems.
                                  Visi nauji Lietuvos keliai yra tokioj pačioj stadijoj. Per 20 metų per klaidą pavyko nutiesti tik dvi Via Baltikos atkarpėles, o toliau tik blizginama tai, kas buvo.

                                  Grįžkim į Islandijos gatvės temą.
                                  Geriau diskutuokim apie amžinas vertybes, t.y., deimantus.

                                  Comment


                                    O kur ir kokių naujų kelių labai reikia? Neskaitant aplinkelių.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      O kur ir kokių naujų kelių labai reikia? Neskaitant aplinkelių.
                                      Aplinkkeliai jau visur yra galima sakyti, reikia 4 eismo juostų kelio.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Aplinkkeliai jau visur yra galima sakyti, reikia 4 eismo juostų kelio.
                                        Dar trūksta Kauno rytinio aplinkkelio, aplenkiant Petrašiūnus ir Amalius.

                                        Comment


                                          Aš tai manau, kad nereikia bijot tų deimantinių sankrižų, viskas keičias. Manau kažkada žmonės bijojo ir šviesoforų įdiegimo, o dar ankščiau ir pačių automobilių...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X