Parašė disident
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė disident Rodyti pranešimąBet tai kai buvo prieš porą metų sugriuvęs vienas iš tiltų, taip pat buvo analogiška situacija, ir tikrai nepamenu, kad būtų buvę spūsčių iki Tėvynės.
Šiandien pats mačiau kamštį iki Tėvynės, o kartą teko stovėti praktiškai nuo muravos.. Žodžiu ten kamščiai tikrai būna nemaži
Comment
-
Eismo reguliavimo ar eismo trukdymo tarnybos?
Kaune yra automagistralės Vilnius-Klaipėda tiltas per Nerį. Šiuo metu jis remontuojamas. Remontus šioje vietoje visuomet lydi kamščiai. Kasdien bent dukart važiuoju šiuo tiltu. Vietoje dviejų vienos krypties eismo juostų, čia kasdien atsiveria bent 4 eismo juostos.
Nebegalioja jokie kelio ženklai, ženklinimas ir kitos kelių eismo taisyklės. Svarbiausia taisyklė - prisigrūsti iki pat siauriausios kelio vietos ir tuomet akiplėšiškai lįsti. Populiariausia važiuoti prieš eismą (užvažiavimui ant tilto), staigus lindimas į menkiausią atsiradusį tarpelį, važiavimas žole, grioviais. Kelių „džigitai“ jau gimę turėjo įstatytas kiaulės akis, todėl avarinių situacijų sudarymas įaugęs į kraują. Kokiems 10 proc. tautiečių garbės reikalas „apdėti lochus“, nes laukti bendroje eilėje yra visiška negarbė ir gėda. Dar kokie 20 proc. įsidrąsina pamatę pirmuosius.
Kelių policijos reakcija? Stovi po tiltu ir matuoja greitį. Nesertifikuotais savo „fenais“ pamosavę pasičiumpa kokį nabagą ir pusę valandos pildo protokolus. Po tiltu sustabdytas vairuotojas teisingai nubaustas, protokolas surašytas, baudų surinkimo planas vykdomas. Ekipažas atrodo gerai prieš viršininkus, viršininkas atrodo gerai prieš savo viršininką ir t.t. Pasaka be galo. O ant tilto gyva pekla verda.
Prie užkilimo ant tilto avarija? Kam vargintis, juk lengviau Jonavos gatvėje, už 300 metrų nuo avarijos vietos mosuoti fenais. Gal 6 juostų gatvėje kas nors viršys šiukštu bau neviršijamą 50 km/val greitį.
Kitaip kaip neįgalumu (nesugebėjimu savarankiškai atlikti kasdieninės veiklos) to pavadint negaliu. O ir pati neįgalumo forma - sunki. Išmokė gaudyt pažeidėjus pasislėpus pakrūmėse - gaudom. Vos tik atsirado kokia rimtesnė situacija, kur reikia pasukt galvą ir padirbėt - nė per kur.
Šaunuoliai sunkvežimių vairuotojai neapsikentę įvedinėja savo tvarką -užtveria antrą juostą ir situacija kaipmat ima gerėti. Stabilizuojasi bendras kolonos greitis. Išnyksta stop-trukt-stop važiavimas. Pravažiuoji padoriu tokiai vietai greičiu, o už tilto kamščio nė ženklo.
Turiu 10 metų aktyvaus vairavimo stažą ir nė vienos avarijos. Nesu nedrąsiai vairan įsikibęs klevelis šliaužiantis 30km/val. greičiu greitkelyje. Taip pat tikiu elementaria vairavimo (ir bendravimo)
kultūra.
Susidaro įspūdis, kad Lietuvoje eismo reguliavimo tarnybos yra labiau eismo trukdymo. Kai jų reikia, kai pažeidimai daromi nuolat ir masiškai, jokio reguliavimo nė su žiburiu nerasi.
Stacionaraus greičio matuoklio nuotraukos baudai skirti visiškai užtenka. Vieno policininko su vaizdo kamera pastatyti ant Megos tilto neįmanoma. Arba perkabint vieną iš greičio matuoklių, tykančių vairuotojų kokiame 5 namų kaime tolimam užkampyje. Mėnesio baudų planą įvykdytų per pusdienį.
P.S. Taip, aš irgi laaabai skubu, man irgi labai labai labai reikia pravažiuot greičiau, su mažais vaikais, palikau namie įjungtą viryklę, uošvienė gimdo ir t.t.Istorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Man tenka bent 2 kartus mažiausiai pravažiuoti pro šį tiltą, tad labai teisingai nušviesta situacija. O pats pikčiausias dalykas kad policija pakankamai dažnai stovi tik pravažiavus tilta ir gaudo šnekančius telefonu ir t.t. nors prieš tiltą pastoviai sukeliamos avarinės situacijos. Žinoma prie to stipriai prisideda ir prastas vairuotojų informavimas. Jei ne fūros tai būtų išviso baisu toje vietoje. Kaune esu pastebėjęs dar vieną vietą kur policija nesiima jokių veiksmų, tai taikos ir ateities plento sankryža, ir gudročiai sukantys iš antros juostos kuomet didelis kamštis taikos prospekte susidaro.. O policija už kelių šimtų metrų stovi ir tikrina mašinas su raudonais numeriais ir t.t.
Comment
-
o klausimas tada - iš kur į kur važiuoji, kad kelias per magistralę tau yra neišvengiamas? Pastebėjau, kad srautas iš Jonavos gatvės palyginus su pirmosiomis dienomis kai tik uždarė tiltą, yra gerokai sumažėjęs, ko gero, dauguma keliaujančių miesto ribose pasirinko Varnių tiltą, važiavimas magistrale, ko gero neišvengiamas tik sukantiems į Lapes? Aš pats važiuoju iš Vilniaus į Šilainius, tai jau paskutinį kartą įjungiau durnių ir nuvažiavau laisva dešne juosta pro visą kamštį į Jonavos gatvę, šiaip niekada taip nedaryčiau, bet kad nėra jokios alternatyvosIstorijos nesuklastosi! P. B. Prūdas
Comment
-
Parašė Maarko Rodyti pranešimąo klausimas tada - iš kur į kur važiuoji, kad kelias per magistralę tau yra neišvengiamas? Pastebėjau, kad srautas iš Jonavos gatvės palyginus su pirmosiomis dienomis kai tik uždarė tiltą, yra gerokai sumažėjęs, ko gero, dauguma keliaujančių miesto ribose pasirinko Varnių tiltą, važiavimas magistrale, ko gero neišvengiamas tik sukantiems į Lapes? Aš pats važiuoju iš Vilniaus į Šilainius, tai jau paskutinį kartą įjungiau durnių ir nuvažiavau laisva dešne juosta pro visą kamštį į Jonavos gatvę, šiaip niekada taip nedaryčiau, bet kad nėra jokios alternatyvos
Na o šiandien važiuojant mačiau kad tiltas jau tuščias, likę tik pastoliai po tiltu, o deformacinės siūlės jau užbetonuotos ir užasfaltuotos, tad tikėtina kad kitą savaitę jau atidarys tiltą manau. Visi konteineriai jau iškraustyti ir kelininkų daigtų jau nebesimato.
Comment
-
Apie užbaigimą ir spauda jau rašo
Baigtas Kauno Kleboniškio tilto remontas
Baigtas Kauno Kleboniškio tilto remontas – pirmadienio rytą eismas judriausiu Lietuvos tiltu atnaujintas - pakeisti tilto lankstai ir deformacinės siūlės.
Comment
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Comment
-
Lygtais šiton temon įkėliau
Magistralės A1 ties Kaunu laukia grandiozinės permainos (yra foto)
Antradienį Kauno savivaldybėje pristatyti pagrindinės Lietuvos magistralės A1 atkarpos ties Kauno rekonstrukcijos planai. Planuojama iš esmės rekonstruoti 13 km ruožą (94-107 km), įrengti eilę naujų sankryžų ir kelių, pastatyti naujus tiltus. Optimistiškais paskaičiavimais, viso projekto įgyvendinimas kainuotų ketvirtį milijardo litų, o visi darbai truktų 4-5 metus.
Po rekonstrukcijos eismo juostų skaičius greitkelyje ties Kaunu turėtų padidėti iki 3, o Kleboniškio tiltai išplatės iki 4 eismo juostų. Po rekonstrukcijos kelyje būtų galima važiuoti 110-130 km/val. greičiu.
Comment
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Mano šviesiaplaukė galva neišneša tokio komplikuoto vaizdo...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNesuptrantu ir aš kuo ji pranašesnė nei paprasta klasikinė dobilo tipo.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimąUžima žymiai mažiau vietos.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kam toks privalumas toje vietoje? Juolab dobile srautai praktiškai nesusikerta, o čia...
Bet įgyvendinus tą deimantinę sankryžą, įtariu, kad nekas būtų su srautais Jonava - Kaunas kelyje.
Comment
Comment