Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar ryte važiavau naujuoju keliu iš Vilniaus link A5 vakarinio aplinkkelio.
    Užkliuvo du dalykai.
    1. Krypčių ženklinimas.
    Pirmame atsišakojime rodyklės tiesiai. KLAIPĖDA, o šoną ŠĖTA, MEGA, VANDŽIOGALA.
    Net važiuodamas ne pirmą kartą suglumau, nes visiškai nepaminėta Marijampolė ar Varšuva, nekalbant apie Jurbarką.
    Paskui vienoje vietoje jau paminėta Varšuva.
    Tačiau nėra išankstinių rodyklių, kurią eilę užsiimti.
    Prie.pat išsukimo į A5 užprogramuotos avarinės situacijos, nes bus ne vienas, kas paskutiniu momemtu pamatys posūkį ir mesis per kelias juostas link Vakarinio aplinkkelio.

    2. Priešingoje juostoje buvo eismo įvykis, jau buvo atvykusi policija. Kamštis nuo Klaipėdos buvo gal iki Senukų (Užliedžių) viaduko, o važiuojant A5 kamštis tęsėsi keli kliometrus (bet Nemuno dar nesiekė).
    Atgal iš Marijampolės važiavau per Prienus - net sutemus tai buvo patikimiau nei dalyvauti Kleboniškio loterijoje.

    Pats projektavimo principas sukoncentruoti vietinį ir tranzitinį eismą yra ydingas. Nesvarbu, ar du ar keturi "meškinio" tiltai vienoje vietoje, bet tai yra tik dar didesnė eismo koncentracija.
    Toks srautų koncentravimas yra dovana rusų diversantams.

    Labai lėtai rekonstruojamas KK139 pietrytinis aplinkkelis per HES'ą, statomas mega giga geležinkelio tiltas per Nerį, tačiau be automobilinio tilto. Apie tikrąjį Kauno A1 Šiaurinį aplinkkelį nuo Palemono link Babtų su tiltu ties Lapėmis visi jau seniai užmiršo.

    Vakarykštis incidentas rodo, kad rusų diversantam nereikės dviejų brangių raketų norint sutrikdyti eismą ties Kleboniškiu. Užteks pažadėti kokiems.piktavaliams 20 eurų, kad jie užkištų kokias dvi senas mašinas ir rezultatas bus toks pats.

    Comment


      Pagaunu logiką, kodėl nestatė tiesiog naujo kelio iš Palemono per Lapes į Babtus.

      Sutinku, kad objektyviai ir kariniu požiūriu būtų buvę geriau tiesiog statyt naują kelią. Vis tiek realybėje turėtume tranzitinį ir vietinio statuso kelius tik skirtingose vietose.
      Nebūtų tų nesąmonių kaip dabar paliko su tuo absurdišku susiaurėjimo iš 5 juostų į 2 važiuojant Vilniaus kryptimi. Labai sunku suderinti tinkamą ženklinimą kai esi įjungęs max taupymą kelių sektoriuje ir neatnaujinsi krypties rodyklės kas 2 metus. Dabar matyt trūks tinkamo krypčių ženklinimo kol nepradės platint ruožo link A6 sankryžos.

      Siekiant sutaupyti, tada geriau statyt kelią etapais tiesiog jį platinant. Nereikia išpirkti žemių. Gali pats pasirinkti kokį ruožą tvarkyti, o kokį palikti kitam kartui. Su Palemono-Babtų ruožu gali būti sudėtingiau, gali būti labai sunku jį nutiesti vienu ypu su mūsų biurokratinėmis kliūtimis ir finansiniais pajėgumais. Sutinku, kad tikrai reikėjo ieškot alternatyvių kelių, pvz. naujas tiltas per Nerį tarp Islandijos pl. ir Varnių g. ir nauja autostrada, kaip nukraut didžiulį srautą Islandijos plente. Pačiam Islandijos plente sutvarkyt per trumpas greitėjimo ir lėtėjimo juostas, sutvarkyt konfliktines vietas (pvz. ties Tėvynės viešbučio degalinėmis) ir turėt 100 km/h kelią su apribotu lėtai važiuojančiu transportu.

      Tas pats klausimas iškiltų ir Vakariniam aplinkkeliui, bet naujas alternatyvus kelias (pvz. Mauručiai-Sitkūnai), jungiantis A5 ir A8 būtų ilgesnis ir brangesnis, o alternatyvias gatves Vakariniam aplinkkeliui tiesti sunkiau, Nemuno pakrantė tarp Raudondvario ir Kulautuvos yra kažkuria dalimi kurortinė. Ten galbūt būtų sunkiau išsisukti nuo tiesiog esamo A5 kelio platinimo.
      Paskutinis taisė PoDV; Vakar, 11:46.

      Comment

      Working...
      X