Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1288441#post1288441

    Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...

    Tokiais tempais kartos turės pasikeisti, kol ta vargana 6km atkarpa bus sutvarkyta...
    O jūs nepastebime, kad tai visiškai pasikeitę projektai? Nei tiltų schema neatitinka su nuvažiavimais į Panerių ir Jonavos gatves, na gal kažkiek panašu viadukas į Islandijos gatvę. Tai galvojate kad Muravos toks projektas bus su besikertančiais priešpriešiniais eismais?

    Patvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      Patvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.
      Pagal per TPS vartus prieinamą informaciją, specialusis planas buvo patvirtintas tiek Kauno miesto, tiek rajono savivaldybėse, taigi galioja visa apimtimi.

      Click image for larger version

Name:	2024-12-08_18-24-55.png
Views:	1091
Size:	42,3 kB
ID:	2169781
      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

      Comment


        Kas buvo padaryta pagal projektą, o kur buvo nukrypta.

        Pagal projektą buvo įrengtas Giraitės ruožas. Netgi truputį pagerintas pagal tarptautines praktikas. Norėta padaryti tiesioginį išvažiavimą į Viada degalinę ir Giraitės-Užliedžių kelią, bet išvažiavimas padarytas per Giraitės viaduką, važiuojant jungiamuoju keliu.

        Megos sankryžos nuovažos irgi įrengtos pagal projektą, bet pakoreguoti vienpusiai jungiamieji keliai, priderinti prie visiškai pakeisto projekto ties Neries tiltais.

        Neįrengtos žiedinės sankryžos ties Panerių ir Jonavos gatvėmis. Užduotis jas įrengti pavestos Kauno miesto savivaldybės administracijai. Jonavos g. taip ir liko dviračių tako lankstas, kur žalioje vejoje tarp tako ir gatvės turėtų būti įtalpintas turbo žiedas.

        Beveik visiškai nesutvarkytas IX forto mazgas apart "laikino sprendimo", apsisukimo ties Žemaičių pl. važiuojantiems nuo Klaipėdos link Sargėnų. Galbūt irgi savivaldybės užduotis susitvarkyt. Dabar tvarkomas Vandžiogalos plentas, gal ateityje kaip min. įrengs turbo žiedą ties Vandžiogalos plento pradžia.

        Ateities projektai:

        Gal kas galit pasidalint brėžiniais kaip atrodys pakoreguotas A1 projektas tarp Jonavos g. ir A6 kelio?
        Kažkada dalinausi Keliai mašinos žmonės stop kadrais, kur vaizduojamas A1 su jungiamaisiais keliais iki pat A6 sankryžos, atsisakyta DDI sankryžos modelio. Atviras klausimas ar atitiks būtent tą projektą. Labai sunku įžiūrėt įvažas/nuovažas tarp jungiamųjų kelių ir pagrindinio kelio.

        Tuo pačiu Biruliškių sustojimas jau panaikintas, gal ten ir nebus jokio sustojimo, o A1/A6 sankryža galimai išliks dobilo formos, tik su pagerintu saugumu.

        Pietinės IX forto didžiosios sankryžos dalies sprendiniai, kuriais buvo pasidalinta šiame forume, yra kritikuotini, nes Varšuva->Ryga posūkiai labai staigūs. Tikslingiau būtų tiesiog įrengti papildomai estakadą kaip šiame forume buvo siūloma. I etapas būtų estakada, nuimtų srautą nuo A1, o II etapu tie tuneliniai pravažiavimai link Sargėnų pasiūlyti apie 2010 m.
        Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.08, 19:41.

        Comment


          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

          O jūs nepastebime, kad tai visiškai pasikeitę projektai? Nei tiltų schema neatitinka su nuvažiavimais į Panerių ir Jonavos gatves, na gal kažkiek panašu viadukas į Islandijos gatvę. Tai galvojate kad Muravos toks projektas bus su besikertančiais priešpriešiniais eismais?

          Patvirtintas ViaLietuvos kiek žinau yra tik nuo Muravos sankryžos(be pačios sankryžos) iki Sargėnų sankryžos. Na bet jūs gal daugiau žinote.
          Pastebime. O bet tačiau - eilinį kartą su teksto suvokimu problemos?

          Kalba eina apie tų varganų 6 km atkarpos sutvarkymą, pagaliau išsprendžiant (apsprendžiant) kamščius. Koks skirtumas, kokios formos nuvažiavimai nupiešti, svarbu kiek laiko niekaip nesugebama jų įgyvendinti.

          Jei kas nors apsiimtų suskaičiuoti, kiek pinigų prarandama (įtaka ekonomikai) tiems šimtų ar tūkstančių mašinų kasdien stovint tuose kamščiuose, net kabantys sodai ten nepasirodytų brangūs...

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Gal kas galit pasidalint brėžiniais kaip atrodys pakoreguotas A1 projektas tarp Jonavos g. ir A6 kelio?
            Reiktų rasti/gauti VĮ „Kelių ir transporto tyrimo institutas“ 2018 m. parengtus projektinius pasiūlymus, nes pagal juos ir buvo parengti (beveik) visi jau įgyvendinti projektai.

            Ruožo nuo 99,03 iki 101,79 km rekonstravimo projektinių pasiūlymų aprašo iškarpa:
            Click image for larger version

Name:	2024-12-08_22-20-16.png
Views:	1022
Size:	50,5 kB
ID:	2169869

            Projektų etapiškumas, kaip nurodytas papildomo susitarimo prie 2010 m. gruodžio 6 d. sutarties Nr. S-736 techninėje užduotyje:
            • 1-as etapas. Ruožo nuo 100,47 iki 101,60 km rekonstravimas bei apsisukimo Sargėnų sankryžoje įrengimas. [pastaba – iš dalies atitinka spec. plano sprendinius] Įgyvedinta
            • 2-as etapas. Ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km rekonstravimas. [pastaba – neatitinka spec. plano sprendinių]
              • 1 dalis. Šiaurinio tilto ir viaduko statyba ir viaduko Sargėnų sankryžoje rekonstrukcija. Įgyvedinta
              • 2 dalis. Vidurinio tilto ir viaduko rekonstrukcija. Įgyvedinta
              • 3 dalis. Pietinio tilto ir viaduko kapitalinis remontas. Neįgyvendinta [pastaba – šiuo metu vyksta viaduko projektavimas]
            • 3-ias etapas. Ruožo nuo 102,90 iki 107,00 km rekonstravimas. Įgyvedinta
            Click image for larger version  Name:	2024-12-08_22-03-44.png Views:	0 Size:	17,4 kB ID:	2169864
            Click image for larger version  Name:	2024-12-08_22-03-53.png Views:	0 Size:	73,6 kB ID:	2169865

            Click image for larger version  Name:	2024-12-08_22-04-37.png Views:	0 Size:	72,1 kB ID:	2169866

            Panašu, kad kitokio naujesnio projekto ruožui nuo 94,00 iki 99,03 km nėra apart KTTI parengtų projektinių pasiūlymų, kurių man nepavyko rasti internete. Dar nebandžiau ieškoti per archive.org senose, jau nebeveikiančiose arba nebeatnaujinamose, svetainėse.
            Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.12.08, 22:25. Priežastis: Projektinių pasiūlymų iškarpa
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

              https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1288441#post1288441

              Šiame forume, 2016m Romo įdėtos schemos, kaip turi būti pertvarkyta Muravos sankryža. Iki 2025m liko 3 savaitės, o dabai ten vis dar nenumatyti...

              Tokiais tempais kartos turės pasikeisti, kol ta vargana 6km atkarpa bus sutvarkyta...
              Kaip tai nevyksta, jau kokie metai laiko rekonstruojamas nusukimas link Jonavos nuo Vilniaus pusės. Už kokių metų kitų šį nusukimą gal jau pilnai pabaigs ir galės pereiti prie kitų greitėjimo lėtėjimo juostų.

              Comment


                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                Kaip tai nevyksta, jau kokie metai laiko rekonstruojamas nusukimas link Jonavos nuo Vilniaus pusės. Už kokių metų kitų šį nusukimą gal jau pilnai pabaigs ir galės pereiti prie kitų greitėjimo lėtėjimo juostų.
                ,
                Tai ir sakau - kartos žmonių pasikeis, kol ten kažką pabaigs.

                Tokiais tempais ruošiant projektus, įeities sąlygos pasikeičia kol prieinama iki realių darbų...

                Comment


                  Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                  Pastebime. O bet tačiau - eilinį kartą su teksto suvokimu problemos?

                  Kalba eina apie tų varganų 6 km atkarpos sutvarkymą, pagaliau išsprendžiant (apsprendžiant) kamščius. Koks skirtumas, kokios formos nuvažiavimai nupiešti, svarbu kiek laiko niekaip nesugebama jų įgyvendinti.

                  Jei kas nors apsiimtų suskaičiuoti, kiek pinigų prarandama (įtaka ekonomikai) tiems šimtų ar tūkstančių mašinų kasdien stovint tuose kamščiuose, net kabantys sodai ten nepasirodytų brangūs...


                  Kai įkeli Romo nuorodą kaip bus pertvarkytos juostos, aš sakau kad taip nebus nes dar nėra prijekto, tik pasvarstymai kaip gal būt galėtų būti.

                  Tai dabar jau nesvarbu kokios formos nuvažiavimai?

                  Aš teigiu, kad buteliuko kailiukas nusikels toliau ilgam, nes dar nėra projekto, tai kas čia ko nesuvokia?

                  Dabar eina ginčas dėl eismo krypčių nuorodų, kurios buvo pateiktos projekte, tai gal tada reikėjo ginčyti ir teikti pakeitimus? Visų įmanomų įgeidžių vistiek nesudės, vienas nori Šilainių, kitas Domeikavos, trečias Mergos, ketvirtas dar ko nors.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą



                    Kai įkeli Romo nuorodą kaip bus pertvarkytos juostos, aš sakau kad taip nebus nes dar nėra prijekto, tik pasvarstymai kaip gal būt galėtų būti.

                    Tai dabar jau nesvarbu kokios formos nuvažiavimai?

                    Aš teigiu, kad buteliuko kailiukas nusikels toliau ilgam, nes dar nėra projekto, tai kas čia ko nesuvokia?

                    Dabar eina ginčas dėl eismo krypčių nuorodų, kurios buvo pateiktos projekte, tai gal tada reikėjo ginčyti ir teikti pakeitimus? Visų įmanomų įgeidžių vistiek nesudės, vienas nori Šilainių, kitas Domeikavos, trečias Mergos, ketvirtas dar ko nors.
                    Šios temos pranešimas #71. 2010.12. Lygiai 14 metų atgal. Žadėjo, kad darbai bus baigti prieš 10 metų!!!! Nuo žadėtos pabaigos praėjo 10 metų, o mes vis dar diskutuojam, toks projektas ar ne toks, nuovažų forma tokia ar nevisai...

                    Attached Files

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Šios temos pranešimas #71. 2010.12. Lygiai 14 metų atgal. Žadėjo, kad darbai bus baigti prieš 10 metų!!!! Nuo žadėtos pabaigos praėjo 10 metų, o mes vis dar diskutuojam, toks projektas ar ne toks, nuovažų forma tokia ar nevisai...
                      tai dar kartą klausiu, ko tu čia prie manęs pr....sai?
                      Aš kažkur sakiau kad darbai atlikti laiku?
                      Tavo vėl įdėta nuoroda kalba apie 6 eismo juostų tiltus, projektas įgyvendintas su 8-iom.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        tai dar kartą klausiu, ko tu čia prie manęs pr....sai?
                        Kitą kartą tiesiog praeik pro šalį su savo ne-į-temą komentarais.
                        Attached Files

                        Comment


                          Nemaitinkit trolio šioje temoje.
                          Jau pats laikas sukurti atskirą temą toksiškam vieno asmens bendravimui.
                          Ten thomcius galės vadinti visus kaip jis nori bei visiškai atsiskleisti visomis spalvomis - netrukdomas nesusipratėlių, kurie nori kažką diskutuoti apie gatves ir kelius.

                          Comment


                            Diena.lt 2024.12.20
                            Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
                            Prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ baigti daugiau kaip 3 mln. EUR (be PVM) kainavę viaduko rekonstrukcijos darbai ir eismas neberibojamas. Eismas čia organizuojamas jau penkiomis juostomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link). (...)

                            Atlikus viaduko rekonstrukcijos darbus:
                            • Eismas organizuojamas nebe keturiomis, bet penkiomis eismo juostomis;
                            • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko įrengta papildoma eismo juosta, todėl eismas Vytėnų kryptimi vykdomas dviem juostomis. Posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau lieka dvi juostos;
                            • Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas organizuojamas dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebeleidžiama;
                            • Važiuojant nuo Vytėnų, įrengta papildoma – trečioji – eismo juosta, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
                            • Važiuojant nuo „Megos“, atsisakyta posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismas perorganizuotas trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.


                            Keičiasi ir eismas vairuotojams, važiuojantiems į greitojo maisto restoraną „McDonald‘s“, parduotuves „Lidl“ ir „Decathlon“. Čia jis organizuojamas taip (...):

                            AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, viaduko ir privažiuojamųjų kelių prie „Megos“ rekonstrukcijos darbus atliko UAB „Kauno keliai“. (...)

                            https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...o-mega-1205013

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Diena.lt 2024.12.20
                              Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie „Megos“
                              blemba kaip būtų jėga, kad visi tokių strapsnių rašytojai apie eismo pasikeitimus išmoktų ir eismo schemas prie straipsnio įdėt. Dabar turi skaitydamas bandyt isivaizduot iš jų nedetalių aprašymų.

                              Comment


                                Pasikeitė kryptys juostose, nuo Megos atvažiavus link viaduko, pirma juosta tik link Klaipėdos. Visi važiuoja autopilotu kaip įpratę - tiesiai, per ištisines. Galėjo stulpelius sustatyti.

                                Iš Lidl išsukus link MCDonalds, paliktas horizontalus ženklinimas, padrąsinantis važiuoti, bet už dešimt metrų plytos sustatytos. 9 iš 10 važiuoja per plytą.
                                Paskutinis taisė gerietis; Šiandien, 00:10.
                                -

                                Comment

                                Working...
                                X