Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet šitas grybas vis išlenda, nepasiduoda

    Comment


      Parašė Auwris Rodyti pranešimą
      Bet šitas grybas vis išlenda, nepasiduoda
      ale kokia jo reklama vaziuojant link Babtu uz Senuku logisitikos centro autostradoje

      Comment


        Dideli pokyčiai automagistralėje ties Kaunu: baigtas didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas
        Via Lietuva 2024-11-29
        Eismas naujai pastatytais A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais bus paleistas etapais. Nuo šeštadienio (lapkričio 30 d.) eismas su tam tikrais apribojimais bus pradėtas organizuoti naujai pastatytu tiltu Vilniaus kryptimi, o nuo pirmadienio (gruodžio 2 d.) – antru naujai pastatytu tiltu ir Klaipėdos kryptimi. Nuo gruodžio 3 d. eismas abiem naujai pastatytais tiltais per Nerį Kaune vyks be jokių apribojimų.
        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

        Comment


          Nevisai supratau, tai pietinį tiltą neremontuos? Ar jau kažkaip labai greitai suremontavo?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Nevisai supratau, tai pietinį tiltą neremontuos? Ar jau kažkaip labai greitai suremontavo?
            Irgi pastebėjau, kad visiškai nieko nekalba apie pietinio tilto ir viaduko remontą.
            Pietinio viaduko per Jonavos g. kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašyta 09-23, tai tikėkimės bent kitais metais vasarą pradės (sutartis galioja 48 mėn, bet į ją įeina ir projekto vykdymo priežiūra).
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Šiandien (12-02) pilnai atidaryti abu viduriniai tiltai, tačiau, žinoma, kamščiai niekur nedingo.
              Kleboniškio (A. Meškinio) tiltai 12-02: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)

              Vytėnų sankryžos vakarinė pusė (projekto ruožo pabaiga).


              „Didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas“ žvelgiant link Vilniaus.


              Nuvažiavimas į jungiamąjį kelią (ant seno tilto). Norintys nusukti į Panerių g. turi išsukti dar prieš „Megos“ viaduką, pražiopsojus teks suktis pro Jonavos g.
              Taip pat matosi būsimas išsukimas į Panerių g., kai savivaldybė nusities jungiamąjį kelią.


              Apšvietimo stulpai ant (vidurinio) kairiojo tilto, mažų „platformėlių“ prie tilto šono.


              Pėsčiųjų ir dviračių tako nusileidimas į Jonavos g.


              Link Vilniaus jung. kelyje praktiškai iš 3 juostų susiaurėja į 1, tada galiausiai įsiliejama į pagrindinį kelią. Pridedam dar pakankamai trumpą greitėjimo juostą ir turime butelio kaklelį naujoje vietoje kiekvieną rytą (anksčiau butelio kaklelis buvo iškart už Vytėnų sankryžos).
              Atvažiuojant nuo Vilniaus pagrindinis srautas netrukdomai važiuoja tiesiai, į jungiamąjį kelią išvažiuoti galima tik 1 juosta.


              Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.


              Link Klaipėdos.





              Paskutinis taisė Kirstukas; 2024.12.03, 00:14. Priežastis: Patikslinimas dėl šiandien, nes vakar
              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

              Comment


                Kada bus nutiesti jungiamieji keliai palei Islandijos pl. ties Kleboniškio mišku?
                Kitaip išties mažokai prasmės iš tų 4-ių tiltų.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Kada bus nutiesti jungiamieji keliai palei Islandijos pl. ties Kleboniškio mišku?
                  Kitaip išties mažokai prasmės iš tų 4-ių tiltų.
                  Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.

                  Comment


                    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                    Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.
                    Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.

                    Ten pastatė kokį naują ženklą, kad žinoti kur žmonėms važiuoti į tokias kryptis, kaip pvz.:
                    • PC Mega (ar visas tas prekybos parkas)?
                    • Kaunas: Vilijampolė?
                    • Kaunas: Šilainiai?
                    • Sargėnai?
                    Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.

                    Už tilto, kažkodėl jau yra nuorodos ir į Rygą, ir į Varšuvą. Kodėl čia, prieš tiltą, negalima parodyti, kad į Varšuvą ir Marijampolę irgi tiesiai, kaip ir į Klaipėdą, kad būtų galima aiškiai suprasti kur reikia važiuoti.

                    Comment


                      Kelininkai laikosi savo principų - atidarius tiltą 0 informacijos atvažiuojant nuo Vilniaus, kuria juosta reikia važiuoti kad patektum kur reikia. Per kelias dienas tikiuosi atsiras.
                      -

                      Comment


                        Parašė Effka Rodyti pranešimą

                        Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
                        Super projektavimas

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Super projektavimas
                          Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
                            Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.
                              Bet srautai labai skirtingi priklausomai nuo sezono, paros laiko, tuomet kartais būtų užsikišęs tranzitinis kelias, o jungiamasis laisvas, o kartais atvirkščiai. Jeigu nuo 0 būtų statomas, tai ir šitas tiltas būtų tiesiog 4x4 pločio, o ne hibridas iš kelių tiltų.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
                                Tik patikslinu, kad 3x3 yra"
                                | . . | | . . | | . . |
                                | . . | | . . | | . . |

                                tikriausiai turima omenyje 3+3?
                                | . . | | . . |
                                | . . | | . . |

                                Comment


                                  Parašė Effka Rodyti pranešimą

                                  Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
                                  Kiek teko nagrinėti projektus, tai bent jau iki Ašigalio g. sankryžos turėtų būti su jungiamaisiais keliais.
                                  3+3 kelias buvo numatytas specialiajame plane visame ruože nuo Megos iki Muravos, tačiau ten taip pat buvo numatyta tik platinti tiltus iki 3 juostų, kas, kaip matom, neįvyko, o pastatė naujus.
                                  Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.
                                    [...]
                                    Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.
                                    Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.

                                    Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.

                                    Click image for larger version

Name:	2024-12-03_14-10-19.png
Views:	331
Size:	497,7 kB
ID:	2168624Click image for larger version

Name:	2024-12-03_14-10-39.png
Views:	333
Size:	957,1 kB
ID:	2168625
                                    Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                    Comment


                                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                                      Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.

                                      Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
                                      Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Kai perjungia eismo tvarką, kaip šiuo atveju, nei žinantys kelią, nei navigacija kelio nežinio.
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
                                          Taip. Gera smegenų mankšta važinėt be navigacijos. Smegenų neuroplastiškumui į naudą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X