Bet šitas grybas vis išlenda, nepasiduoda
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąBet šitas grybas vis išlenda, nepasiduoda
Comment
-
Dideli pokyčiai automagistralėje ties Kaunu: baigtas didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas
Via Lietuva 2024-11-29
Eismas naujai pastatytais A. Meškinio (Kleboniškio) tiltais bus paleistas etapais. Nuo šeštadienio (lapkričio 30 d.) eismas su tam tikrais apribojimais bus pradėtas organizuoti naujai pastatytu tiltu Vilniaus kryptimi, o nuo pirmadienio (gruodžio 2 d.) – antru naujai pastatytu tiltu ir Klaipėdos kryptimi. Nuo gruodžio 3 d. eismas abiem naujai pastatytais tiltais per Nerį Kaune vyks be jokių apribojimų.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNevisai supratau, tai pietinį tiltą neremontuos? Ar jau kažkaip labai greitai suremontavo?
Pietinio viaduko per Jonavos g. kapitalinio remonto techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašyta 09-23, tai tikėkimės bent kitais metais vasarą pradės (sutartis galioja 48 mėn, bet į ją įeina ir projekto vykdymo priežiūra).
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien (12-02) pilnai atidaryti abu viduriniai tiltai, tačiau, žinoma, kamščiai niekur nedingo.
Kleboniškio (A. Meškinio) tiltai 12-02: (paspaudus ant nuotraukų visa galerija)
Vytėnų sankryžos vakarinė pusė (projekto ruožo pabaiga).
„Didžiausias per 30 metų tiltų statybos projektas“ žvelgiant link Vilniaus.
Nuvažiavimas į jungiamąjį kelią (ant seno tilto). Norintys nusukti į Panerių g. turi išsukti dar prieš „Megos“ viaduką, pražiopsojus teks suktis pro Jonavos g.
Taip pat matosi būsimas išsukimas į Panerių g., kai savivaldybė nusities jungiamąjį kelią.
Apšvietimo stulpai ant (vidurinio) kairiojo tilto, mažų „platformėlių“ prie tilto šono.
Pėsčiųjų ir dviračių tako nusileidimas į Jonavos g.
Link Vilniaus jung. kelyje praktiškai iš 3 juostų susiaurėja į 1, tada galiausiai įsiliejama į pagrindinį kelią. Pridedam dar pakankamai trumpą greitėjimo juostą ir turime butelio kaklelį naujoje vietoje kiekvieną rytą (anksčiau butelio kaklelis buvo iškart už Vytėnų sankryžos).
Atvažiuojant nuo Vilniaus pagrindinis srautas netrukdomai važiuoja tiesiai, į jungiamąjį kelią išvažiuoti galima tik 1 juosta.
Net ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.
Link Klaipėdos.
- 36 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKada bus nutiesti jungiamieji keliai palei Islandijos pl. ties Kleboniškio mišku?
Kitaip išties mažokai prasmės iš tų 4-ių tiltų.
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąNet ir atidarius tiltą link Klaipėdos vis tiek ilgas kamštis, tikėtina dėl žioplinėjančių. Waze taip pat ilgą laiką nebuvo nuimta plyta per naująjį tiltą, todėl klaidinančiai nurodydavo sukti į jung. kelią.
Ten pastatė kokį naują ženklą, kad žinoti kur žmonėms važiuoti į tokias kryptis, kaip pvz.:- PC Mega (ar visas tas prekybos parkas)?
- Kaunas: Vilijampolė?
- Kaunas: Šilainiai?
- Sargėnai?
Už tilto, kažkodėl jau yra nuorodos ir į Rygą, ir į Varšuvą. Kodėl čia, prieš tiltą, negalima parodyti, kad į Varšuvą ir Marijampolę irgi tiesiai, kaip ir į Klaipėdą, kad būtų galima aiškiai suprasti kur reikia važiuoti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Super projektavimas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tam , kam ir 4 tiltai - atskirti vietino ir tranzitinio transporto srautus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kam dar jungiamieji keliai, jei pats pagrindinis kelias bus 3x3?
| . . | | . . | | . . |
| . . | | . . | | . . |
tikriausiai turima omenyje 3+3?
| . . | | . . |
| . . | | . . |
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Jei neklystu, nebus jungiamųjų kelių, bus tik 3x3 kelias iki Muravos sankryžos.
3+3 kelias buvo numatytas specialiajame plane visame ruože nuo Megos iki Muravos, tačiau ten taip pat buvo numatyta tik platinti tiltus iki 3 juostų, kas, kaip matom, neįvyko, o pastatė naujus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ilgas kamštis, nes pas mus su krypčių nuorodomis ir šiaip išankstiniu informavimu yra visiška tragedija.
[...]
Ar paliko tą patį buvusį ženklą E85 - Google Maps , kuris rodo kažkokias juokingas kryptis į Šėtą ar Vandžiogalą. Kas po galais į Šėtą ar Vandžiogalą važiuoja pro čia, o ne pro A8 "Via Baltica"? Tai kaip čia tikėtis, kad nebus žioplinėjančių, nes pirmą kartą važiuojant neįmanoma suprasti kur reikia nusukti. Juo labiau dar ir ženklas tėra tik pačioje letėjimo juostos pabaigoje ir jį pamatęs, jau turi būti iš anksto ten persirikiavęs (atlikęs analizę prieš važiuojant), nes pamačius ženkla - jau per vėlu.
Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Liko ir liks tas pats ženklas pagal projektą, mažai tikėtina, kad Via Lietuva savo iniciatyva keis ženklus.
Įdomu tai, kad projektiniuose pasiūlymuose (2018) ženkluose buvo nuorodos į Vilijampolę, o toliau už tilto ir nuorodos į Šilainius/Vytėnus, dabar yra tik nuorodos į Šilainius/Vytėnus prieš pat nusukimą jau Megos sankryžoje. Spėjimas, kad galbūt susiję su tuo, kad naujuose jung. keliuose bus 90 greitis, todėl yra tik išankstinės nuorodos į Krašto/Magistralinius kelius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar kas nors šiais laikais dar važinėja pagal ženklus? Tie, kas žino kelią, į ženklus nežiūri, o tie, kas nežino, važiuoja pagal navigaciją.
- 2 patinka
Comment
Comment