Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai nori pasakyti kai stato valstybinės reikšmės kelius, tai dviaukštes sankryžas su vietinės reikšmės keliais statosi savivaldybės? Ar pastato direkcija ir jau kelius iki tų viadukų pasistato savivalda?
    Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
    Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?
    Dar galima uždrausti komercinio transporto eismą ten, ir verslas pats pastatys viaduką, ane? Kai šnekam apie Kalvarijos g. > A5 sankryžą, tai LAKD ne prie ko, o čia jau savivaldybė ne prie ko?

    Comment


      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

      Dar galima uždrausti komercinio transporto eismą ten, ir verslas pats pastatys viaduką, ane? Kai šnekam apie Kalvarijos g. > A5 sankryžą, tai LAKD ne prie ko, o čia jau savivaldybė ne prie ko?
      Na kaip be tavo komentarų man

      iPhone atsakė, tiksliau patvirtino mano žodžius, kad šitas viadukas buvo LAKD planuose, bet savivaldybė nematė aiškių datų kada ji imsis šių darbų, todėl perėmė nes tai miestui svarbu.


      Dėl A5 tai kaip ir minėjau, toj atkarpoje dar liko neįrengtos 4,5 greitėjimo lėtėjimo juostos esamiems įvažiavimams. Kas trukdė savivaldybei išasfaltuoti iki armoniškių g. ar iki Viados degalinės Baltijos g. ir Alšėnų g. Plius ta kelio atkarpa numatoma rekonstruoti iki autostrados lygio, tad pinigai išmetami į balą.

      Comment


        BNS 2024.09.11
        „Via Balticos“ ir Kleboniškio tilto statyboms skirta dar 42 mln. eurų
        Kleboniškio (A. Meškinio) tilto rekonstrukcijai – vidurinio tilto statyboms (bendra vertė – 70,5 mln. eurų) skirta dar 15,3 mln. eurų.

        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ar-42-mln-euru

        Comment


          Kodėl vyksta toks cirkas????
          Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1338
Size:	635,4 kB
ID:	2153005Negi nebuvo galima padaryti taip?
          Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1327
Size:	604,3 kB
ID:	2153006
          Naujausios foto paimtos:
          https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...kaip-vaziuoti/

          Comment


            Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
            Kodėl vyksta toks cirkas????
            Todėl, nes
            Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-20-27.png
Views:	1294
Size:	1,01 MB
ID:	2153027
            Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-21-10.png
Views:	1176
Size:	13,7 kB
ID:	2153028

            Iš projekto ištrauka:
            Kauno m. savivaldybei įrengus planuojamą jungiamąjį kelią nuo suprojektuotos sankryžos 100,45 km, sankryžos 100,24 km nuovažos bus išardytos.

            Jungiamajame 5K kelyje naujai projektuojama sankryža su planuojamu savivaldybės keliu 100,45 km. Šiame darbų etape numatyta sutvarkyti nuovažas iš jungiamojo kelio 5K su saugumo salele į planuojamą kelią iki kelio sklypo ribos.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
              Todėl, nes
              Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-20-27.png
Views:	1294
Size:	1,01 MB
ID:	2153027
              Click image for larger version

Name:	2024-09-19_23-21-10.png
Views:	1176
Size:	13,7 kB
ID:	2153028

              Iš projekto ištrauka:
              Aš šitą mačiau, bet galvojau kur tas violetinis punktyras bus iškart normalus kelias, o tą nesamonę panaikins. Ai, taigi mes gyvenam pinigų plovimo mašinoje ir visiems reikia darbo duot ir visi turi uždirbt po kelis kartus. Absurdas...

              Comment


                į kalipėdą :d
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?

                  Comment


                    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
                    O kuo įvaža iš naujojo kelio bus geresnė už esamą? Dėl galimybės įrengti greitėjimo juostą?
                    Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai

                    Comment




                      . Nuo rugsėjo 26 dienos 11.00 val. keičiasi eismo organizavimas A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu per Nerį, pranešė akcinė bendrovė „Via Lietuva“.



                      Pranešama, kad nuo Klaipėdos Vilniaus kryptimi eismas vyks vienu iš naujai pastatytų tiltų. Tuo metu eismo organizavimas važiuojantiems Klaipėdos kryptimi nesikeičia. Tokia eismo organizavimo tvarka galios iki metų pabaigos, t. y. tol, kol bus baigti visi vidurinio tilto rekonstravimo darbai.
                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/09/...oniskio-tiltu/

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Veikiausiai. Nuo 0 į greito eismo kelią įvažiuojančios mašinos saugumo neprideda. Tik įvykus avarijai toje vietoje formuodavosi milžiniški kamščiai
                        Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.

                        Comment


                          Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

                          Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.
                          Pagal juos jis yra geras dar + gi buvo patvarkytas, kai nukrito + tikėtina, kad jo apkrovimas bent sunkiasvorėmis transporto priemonėmis nebebus toks, koks buvo arba yra dabar.

                          Comment


                            Nesu tiltų specialistas, bet matyt pigiau perkelti įvažiavimą į kitą vietą, nei ant tilto pridėti papildomą juostą arba jį išvis griauti, juolab, jeigu po palopymo dabartinis tiltas atitiks visus reikalavimus.

                            Comment


                              Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą

                              Faktas, kad dabar negerai. Mane tik stebina pasirinkimas likusį tiltą rekonstruoti, vietoj pilno perstatymo.
                              What? Kaip gali stebint toks dalykas?
                              Ždž. norėjai kad projektas ilgiau užtruktų bei kainuotų daugiau - sveikinu
                              Ačiū dievui, nedundukai dirba šitam projekte ir pataupė, kur tikrai galima. O kai jau reiks tiltą perstatyt, šalia bus 3 kiti.

                              Comment


                                Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                Nesu tiltų specialistas, bet matyt pigiau perkelti įvažiavimą į kitą vietą, nei ant tilto pridėti papildomą juostą arba jį išvis griauti, juolab, jeigu po palopymo dabartinis tiltas atitiks visus reikalavimus.
                                Aš irgi nesu tipltų specialistas, bet spėčiau kalbam apie order of magnitude didesnes kainas (dešimtimis kartų).

                                Comment


                                  LRT bent jau įdėjo eismo organizavimo schemą.

                                  Žinia važiuojantiems pro Kauną: keičiasi eismo organizavimo tvarka Kleboniškio tiltu
                                  lrt.lt 2024-09-23
                                  Click image for larger version

Name:	1863802-541626-756x425.jpg
Views:	566
Size:	36,9 kB
ID:	2153672

                                  Vėl bus „zigzagai“, vėl pirmą dieną visi išsigandę bus. Tikėkimės bent geltonų dažų nepagailės rangovas (ar kad ir ką ten naudoja).
                                  Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                  Comment


                                    Grafikas topinis (nieko neįžlibinsi). Kiek suprantu, iš 3-jų tiltų veiks tik vienas šiaurinis? Bus milžiniški kamščiai.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Grafikas topinis (nieko neįžlibinsi). Kiek suprantu, iš 3-jų tiltų veiks tik vienas šiaurinis? Bus milžiniški kamščiai.
                                      Man rodos iš 4 juostų komplektų veiks 2 šiauriniai.

                                      Comment


                                        Vidurinis tilta irgi turėjo būt tik rekonstrukcija, o ne naujai pastatytas, bet pradėjus darbus buvo nuspręsta, kad reik griaut ir statyt nauja. Su 3 tiltu irgi gali taip būti

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Grafikas topinis (nieko neįžlibinsi). Kiek suprantu, iš 3-jų tiltų veiks tik vienas šiaurinis? Bus milžiniški kamščiai.
                                          Veiks du "šiauriniai", dabartinis Vilnius-Klaipėda ir vienas iš naujų pastatytų (šiauriausias).
                                          Antrasis naujas pietinis ir senasis Klaipėda-Vilnius neveiks.

                                          Čia jeigu vidurį dabar statomą padalintume į "du tiltus".
                                          Paskutinis taisė Auwris; 2024.09.24, 01:03.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X