Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė.
    Darbų tempai kažkuo primena A4/A16 viaduką prie Trakų Vokės.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.06.10, 22:16.

    Comment


      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
      Dar ten jį krapšto? Jau pusę metų viena iš juostų uždaryta, dabar pilnai visą viaduką uždarė. Darbų tempai tiesiog zvizdiec.
      Kad tik dabar pradejo kazka daryt puse metu nei vieno zmogaus nedirbo, o per ateities pl vaziuot link garliavos isvis kosmaras, siandien 17h vakare kamstis buvo grinai nuo palemono naujo ruozo pradzios, veliau eile ilgejo iki termopalo

      Comment


        Mes karui esam visiškai nepasiruošę. Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su Vilnium daryk ką nori.
        Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.06.11, 11:59.

        Comment


          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
          Mes karui esam visiškai nepasiruošę.
          Užtenka rusam atkirst pora jungčių ties Kaunu ir technikos judėjimas paralyžuotas - su VIlnium daryk ką nori.
          Buvo absurdiškas sprendimas sukišti vietinį ir tranzitinį srautą į Islandijos plentą, netiesiant tikrojo šiaurinio A1 Kauno aplinkkelio Palemonas - Babtai su tiltu ties Lapėmis ir nenumatant automobilinio tilto galimybės "Rail Baltica" tilto trasoje ties Jonava
          Dabar pralaidumas pastačius 8 juostų tiltą lyg ir pagerės, bet pažeidžiamumas išliks tas pats.
          Paskutinis taisė Romas; 2024.06.11, 08:20.

          Comment


            Atnaujinimas dėl sankryžos su Ašigalio g.: Kauno miesto savivaldybė paskelbė darbų pirkimą. Pasiūlymų pateikimo terminas: 07-17.

            Parengti du atskiri projektai – sankryžos statybos (viadukas, žiedas ir jungtis į Briedžių tak.) ir greitėjimo/lėtėjimo juostų įrengimas (taip pat bus „pastumtas“ pats A1 kelias į centrinę juostą), tačiau viskas bus vykdoma vienu metu.
            Taip pat numatyti variantai visiškai uždaryti magistralinį kelią naktimis statant viaduką, Vilniaus krypties eismą leidžiant per žiedą Ašigalio gatvėje, o Klaipėdos kryptį nukreipiant per Šiaurės pr.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              O tai kur dingo 2+2+2+2?

              Comment


                Tai čia tik pabaigs įrengti sankryžą, o pilnas kelias vėliau bus tvarkomas. Brėžiniuose netgi pavaizduotas perspektyvinis kelias.
                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                Comment


                  Čia suprantu tik viaduko statyba, pačio A1 kelio rekonstrukcija vyks atskirai, ir jos darbų pirkimą vykdys ne miestas.
                  Idealu būtų, kad vykdant viaduko darbus nuo šio viaduko jau pilnai būtų sutvarkyti ir rekonstruota į 2+2+2+2 kelia iki tiltų per Nerį, nes dabar du metus statys šį viaduką, po to dar du metus rekonstruos kelią.. tai iš tų naujai pastaytų tiltų realios naudos mažai bus, butelio kakliukas bus dar gerokai prieš tiltus.

                  Comment


                    Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai

                    BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
                    Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
                    Liepos mėnesį numatoma rekonstruoti dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie PLC „Mega“. Jiems vykstant, eismas bus iš dalies ribojamas susiaurinant važiuojamąją gatvių dalį.
                    Kaip pažymima penktadienį išplatintame „BalticRED“ pranešime žiniasklaidai, AB „Baltic Shopping Centers“ užsakymu, rangos darbus atliks UAB „Kauno keliai“. Skaičiuojama, kad tam prireiks apie 3,1 mln. Eur su PVM.


                    Planuojama, kad atlikus Jotvingių g. – Užnerio g. – „Mega“ (Islandijos pl. 32) – A1 jungiamojo kelio, privažiavimo kelio į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
                    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, už viaduko bus įrengta papildoma eismo juosta Vytėnų kryptimi, posūkiui į kairę „Megos“ link ir toliau liks dvi juostos;
                    • Važiuojant nuo A1 jungiamojo kelio, eismas šiuo metu organizuojamas dviem juostomis: viena juosta skirta sukti į dešinę Vytėnų kryptimi, kita – sukti į kairę Šilainių kryptimi. Po pertvarkos eismą šioje vietoje numatoma organizuoti dviem juostomis į dešinę Vytėnų kryptimi. Sukti į kairę Šilainių kryptimi nebebus leidžiama;
                    • Važiuojant nuo Vytėnų, numatoma įrengti papildomą – trečiąją – eismo juostą, skirtą eismui tiesiai ir į dešinę „Megos“ link;
                    • Važiuojant nuo „Megos“, šiuo metu yra dvi eismo juostos į dešinę Šilainių kryptimi ir viena eismo juosta, skirta posūkiui į kairę Vytėnų kryptimi. Čia ketinama atsisakyti posūkio į kairę Vytėnų kryptimi ir eismą perorganizuoti trimis juostomis į dešinę Šilainių kryptimi. Eismas Vytėnų kryptimi numatomas kitoje sankryžoje.

                    Numatoma, kad atlikus Užnerio g. – Islandijos pl. 30 – „Mega“ (Islandijos pl. 32) galinės dalies, privažiavimo kelių į „Megos“ (Islandijos pl. 32) teritoriją ir Islandijos pl. 30 teritoriją („McDonald‘s“, „Lidl“ ir „Decathlon“) rekonstrukcijos ir pertvarkos darbus, eismas keisis:
                    • Važiuojant nuo Šilainių Užnerio gatve, numatoma įrengti papildomas dvi eismo juostas. Tuomet dviem juostomis būtų galima važiuoti tiesiai Vytėnų kryptimi, papildoma atskira juosta būtų skirta sukti į dešinę, „Lidl“, „McDonald‘s“ link;
                    • Užnerio gatvės atkarpoje, eismo kryptimi nuo Vytėnų, numatoma papildomai įrengti vieną eismo juostą. Eismas tuomet būtų organizuojamas taip, kad viena juosta būtų galima sukti į kairę „Lidl“ link, viena juosta būtų galima važiuoti tiesiai Šilainių kryptimi, o kraštine juosta eismas vyktų tiesiai ir į dešinę „Senukų“ link. Užnerio gatvės ruože būtų įrengiama papildoma eismo juosta;
                    • Važiuojant nuo „Lidl“, vietoj dviejų esamų eismo juostų numatomos keturios, iš kurių sukti į kairę Šilainių link būtų skirtos dvi juostos, važiuojant tiesiai „Senukų“ link būtų galima važiuoti viena juosta kartu su galimybe sukti į kairę, o trečioji juosta būtų skirta sukti į dešinę Vytėnų link;
                    • Važiuojant nuo „Senukų“, planuojama įrengti papildomą – antrąją – eismo juostą.

                    Pranešime taip pat pažymima, kad rugpjūtį ketinama pradėti Šilainius su Vytėnais jungiančio viaduko (Jotvingių g.) kapitalinio remonto darbus.
                    Šiuo metu su Kauno m. savivaldybe derinama, kokios galimos eismo organizavimo viaduku schemos. Didžiąją dalį viaduko remonto darbų numatoma atlikti per rugpjūtį. Juos atlikus, eismas viaduku būtų organizuojamas ne keturiomis juostomis kaip iki šiol (po dvi juostas Vytėnų ir Šilainių kryptimi), o jau penkiomis (dviem juostomis Vytėnų ir trimis – Šilainių link)

                    https://sc.bns.lt/view/item/487483
                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...us-prie-megos/

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Gal kas nors galėtų papaišyti schemas, kur bus vykdomi darbai

                      BalticRED / Kas vyksta Kaune 2024.06.28
                      Rekonstruos dvi sankryžas ir privažiavimo kelius prie „Megos“
                      Straipsniuose pateikti aprašymai kaip ir atitinka rekonstravimo projektinių pasiūlymų brėžinius, kuriuos buvau įkėlęs į žemėlapį dar 2023 kovą.

                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                      Vis stebiu, kokius pirkimus vykdo savivaldybė ir užtikau tokį:

                      Užnerio gatvės ruožo nuo Užnerio g. 2 iki sankryžos su Vytėnų gatve Kauno mieste, rekonstravimo darbų pirkimas,
                      kitaip tariant nuo Senukų/Lidl sankryžos iki Vytėnų sankryžos.

                      Kadangi užsakovas (statytojas) kartu su KMS yra AB „Baltic Shopping Centers“ (priklauso „Mega“, vysto ir gretimą kvartalą kur jau stovi Lidl, McDonalds ir Decathlon), tikėtina greitu metu bus paskelbtas pirkimas ir abiejų sankryžų rekonstravimui.

                      Į žemėlapį įkėliau dabartinio pirkimo projektą ir projektinius pasiūlymus sankryžoms (visas žemėlapis paspaudus ant iškarpos)
                      Click image for larger version

Name:	2023-03-19_21-56-40.png
Views:	2643
Size:	238,0 kB
ID:	2038152
                      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                      Comment


                        Dėkui, panašu, kad tik geryn. Gal kai verslas darys, tai viskas greičiau įvyks nei, kad per praėjusius remontus ten.

                        Comment


                          Ar yra žinoma iki kada planuojama baigti visus kitus (tiltai per Nerį? ir nusukimai visokie) apart šito naujo?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            BNS 2024.07.28
                            Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
                            Kaune, automagistralėje Vilnius–Klaipėda, ties Kleboniškio mišku, neprivažiavus tilto per Nerį, ruošiamasi baigti statyti viaduką. Preliminari maksimali projekto vertė – 9,3 mln. eurų (su PVM). Kauno savivaldybės administracijos direktorius Tadas Metelionis sako, kad viaduko su naujomis greitėjimo ir lėtėjimo juostomis statyba numatyta siekiant pagerinti susisiekimą Kauno priemiesčiuose.
                            „Nutiesus naują jungtį Klaipėdos link sumažės transporto srautas Savanorių prospekto ir A1 magistralinio kelio mazge. Tai ypač aktualu piko metu“, – komentare BNS sakė T. Metelionis. (...)

                            Pasak jo, pirmieji darbai Ašigalio gatvėje buvo pradėti dar 2017–2018 metais, kai suformavus žiedinę sankryžą ir sujungus gatvę su magistraliniu keliu atsirado papildomas įvažiavimas ir išvažiavimas iš miesto link Vilniaus.
                            „Pagerinome susisiekimą su žiedine sankryža Ašigalio gatvėje, užbaigdami maždaug pusantro kilometro besitęsiančios S. Žukausko gatvės rekonstrukciją. Pastačius viaduk, turėsime dar vieną patogią jungtį su miesto aplinkkeliu“, – sakė administracijos direktorius.

                            Miestas jau paskelbė rangovo konkursą, kuriam paraiškų laukiama iki liepos 31 dienos.
                            T. Metelionio teigimu, tikimasi rangovą turėti jau rudenį ir darbus atlikti per 12 mėnesių. Projekto finansavimas numatytas šių metų Kauno biudžete, o tiksli projekto suma paaiškės radus rangovą.

                            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...klaipeda-kaune

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              BNS 2024.07.28
                              Bus statomas viaduką prie Kleboniškio miško
                              Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.

                              Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.

                              Comment


                                Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                Labai tikiuosi pavyks rangovą rasti iš pirmo karto. Ir tas rangovas bus ne Autokausta.

                                Žiūrint strategiškai - šis viadukas turėjo būti pastatytas dar prieš pradedant tiltų per nerį statybai ir rekonstrukcijai. Taip būtų nuimta nemažai srauto, kuris suka į Jonavos gatvę ar išvažinėja per Jonavos gatvę link Vilniaus pusės.
                                nepaminėjai iš kurios pusės važiuojant.

                                Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.

                                Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                  Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
                                  O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    O direkcija išvis kažką čia būtų pradėjusi? Šis viadukas nėra jokio valstybinės reikšmės kelio dalis, o sankryža su vietinės reikšmės gatve. Gatves stato ir prižiūri savivaldybės.
                                    tai nori pasakyti kai stato valstybinės reikšmės kelius, tai dviaukštes sankryžas su vietinės reikšmės keliais statosi savivaldybės? Ar pastato direkcija ir jau kelius iki tų viadukų pasistato savivalda?
                                    Čia kaip ir žiedą su keliu iki magistralės sklypo įrengė savivaldybė, o jau greitėjimo lėtėjimo juostas statė direkcija. Viadukas šiuo atveju ir atsidurs magistralės sklype.
                                    Viaduką naikinant Giraitės apsisukimą ir turėjo įsirengti savivalda?

                                    Comment


                                      Jei rekonstruoja kelią, tai iškart įrengiamos ir sankryžos/sankirtos su vietinės reikšmės keliais (kai reikalinga tokias perstatyti ar įrengti). Tačiau esant poreikiui prijungti vietinės reikšmės gatvę, niekas neuždraudė savivaldybei išsiimti prisijungimo sąlygas ir pasistatyti sankryžą.T.y. tai ką savivaldybė kaip ir priklauso pasidarė. Analogiškai viadukas prie Megos irgi statytas ne tuometinės LAKD.
                                      Geležinkelio viadukai virš valstybinės reikšmės kelių irgi statomi LTG, kaip pvz. LTG dabar stato ir valstybinės reikšmės ar vietinės reikšmės kelių objektus Rail Baltica trasoje.
                                      Jei kalbėti apie Giraitės sankryžą, tai ten buvo sankryža su valstybinės reikšmės keliu Nr. 1921, kurį valdo kelių direkcija.

                                      Kaip jau rašiau kažkada temoje apie A5 ir jungtimi berods ties Kazliškiais: būtų kiek keistoka, kad jeigu savivaldybė sugalvoja pasidaryti gatvę, tai LAKD metę į šalį kitus projektus turėtų bėgte imti ir statyti naują sankryžą.
                                      Paskutinis taisė sleader; 2024.07.29, 16:39.

                                      Comment


                                        Šis viadukas buvo numatytas viso šio ruožo rekonstrukcijoje. Savivaldybė atliko darbus kas kaip ir priklausytų savivaldai, tai pastatė atšaką nuo Ašigalio g. įrengė pylimą viadukui o LAKD įrengė greitėjimo lėtėjimo juostas. Viaduką planavo statyti LAKD. Kadangi LAKD terminai ir planai neaiškūs Kauno miesto savivaldybė ėmėsi šį projektą įgyvendinti pati.
                                        Antradienį Kauno miesto taryba pritarė sprendimui projektuoti ir statyti viaduką ties Ašigalio gatve. Savivaldybė sudarys bendradarbiavimo sutartį su iki šiol tokius planus turėjusia Lietuvos automobilių kelių direkcija. Statybos planuojamos valstybinėje žemėje.
                                        https://m.kauno.diena.lt/naujienos/k...adukas-1087767
                                        Kauno savivaldybė atliks darbų už daugiau nei milijoną eurų – supilami kelio pylimai, bus įrengtos komunikacijos, žiedinė sankryža. LAKD įrengs greitėjimo ir lėtėjimo juostas.
                                        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...udens-77616673

                                        Toliau jau yra LAKD strateginis planavimas, kuriuos darbus vykdyti pirmiau kuriuos vėliau kokiais etapais ir t.t.


                                        Kas dėl Megos viaduko - tai jis buvo pastatytas ir dabar rekonstruojamas Megos savininkų lėšomis.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                          nepaminėjai iš kurios pusės važiuojant.

                                          Pataisyk jeigu klystu. Nes šiuo metu be būsimo viaduko eismas nuo Jonavos gatvės (Eiguliams) link Vilniaus jau kaip ir nuimamas per Ašigalio išvažiavimą, o būsimas viadukas nuims link Klaipėdos. Ir nuims dalį eismo atvažiuojančius nuo Vilniaus.

                                          Ir šis projektas pajudintas Kauno savivaldybės (krabo) nes kelių direkcija būtų pradėjusi nuo nulio tik pabaigus tiltų per Nerį statyboms. O šiuo metu jau turime kelis metus dalinai veikiančia sankryžą.
                                          Taip nuims dalį eismo atvažiuojant nuo Vilniaus pusės ir dalį eismo važiuojantiems iš Ašigalio g. link Klaipėdos. Jei šis viadukas būtų buvęs prieš pradedant statyti tiltus - būtų žymiai lengviau buvę išvažiuoti iš miesto tiek link Klaipėdos tiek įvažiuoti nuo Vilniaus pusės. Tikrai buvo nemažos spūstys statybų metu išvažiuojant iš Jonavos g. link Klaipėdos arba atvažiuojant nuo Vilniaus kai reikėdavo pasukti link Jonavos g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X