O kas girdėt dėl vidurinio tilto per Nerį ties Mega? Kažkaip ilgai viskas tylu ir ilgai joki darbai nevyksta nuo pavasario. Įdomu kodėl viskas tiek laiko užstrigę? Ar buvo konkursas paskelbtas šį vidurinį tiltą griauti ir naują statyti? O gal konkursas įvykęs ir paskelbtas nugalėtojas?
pažiūrim ką komentuoja veikėjai kurie turi virš 10k pranešimų, o gi nesąmones. Svarbu išsižioti ir bet kokia tema pareikšti savo nuomonę.
"Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų" jis jau avarinės būklės ir neatitinka šiuolaikinių srautų, nes statytas 1960.
"Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?" Kur tu jį pastatysi? Virš esamų tiltų? Likusį tilta kuris jaunesnis mažiausiai 20 metų, kapitaliai remontuos kai perstatys vidurinį.
"Kokie dar tiltai tokiu metu? Karas vyksta." Vykstant agresijai pašonėje, valstybės gerina kelius ir skiria pinigus iš karinių fondų.
Tarp tų analogiškų yra 20+ metų statybos skirtumas šiaurinis pastatytas 1960(1961), pietinis jau po 1980.
Tiek tame pačiame Kaune, tiek kituose miestuose puikiai stovi tiltai statyti 7 dešimtmetyje ir niekas neplanuoja jų griauti. Apie dar senesnius tiltus net nekalbu.
"Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?" Kur tu jį pastatysi? Virš esamų tiltų? Likusį tilta kuris jaunesnis mažiausiai 20 metų, kapitaliai remontuos kai perstatys vidurinį.
O tai kas ten, tankiai apstatytos teritorijos, kad nebūtų vietos? Aplink tik laukai ir krūmynai visokie, sočiai vietos naujam tiltui tiek iš vienos pusės dabartinių tiltų, tiek kitos.
pažiūrim ką komentuoja veikėjai kurie turi virš 10k pranešimų, o gi nesąmones. Svarbu išsižioti ir bet kokia tema pareikšti savo nuomonę.
"Kad normalus ir tas esamas. Asfaltą truputį palygintu ir dar 100 metų" jis jau avarinės būklės ir neatitinka šiuolaikinių srautų, nes statytas 1960.
"Gal tada labiau apsimoka statyti tiesiog naują 2 juostų? Jei vieną paliks, nes dar geras, kai koks tikslas griauti analogišką šalia?" Kur tu jį pastatysi? Virš esamų tiltų? Likusį tilta kuris jaunesnis mažiausiai 20 metų, kapitaliai remontuos kai perstatys vidurinį.
"Kokie dar tiltai tokiu metu? Karas vyksta." Vykstant agresijai pašonėje, valstybės gerina kelius ir skiria pinigus iš karinių fondų.
Teisybę pastebėjai, kad šie veikėjai turintys virš 10 k pranešimų rašo, totalias nesamones, svarbu, kad kažką parašyt. Jeigu nesupranta ir nežino tikros sistuacijos, geriau jau patylėtų, tai bent protingesni atrodytų.
Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.
Naujasis tiltas Ok, bet nuvažiavimas nuo jo į Panerių gatvę ir įvažiavimas iš Panerių g. link Megos tai nelabai.
Nusukant nėra juostų atskyrimo, nepasirinkus saugaus greičio ir esant šlapiai dangai galima išlėkti į priešingo eismo juostą.
Užkilus ir sukant link Megos nėra perspėjančių ženklų, žemas metalinis bortas prasideda jau pusūkyje, matosi kad ne vienas jau trenkėsi į jį. Pradžioje jis žemas, yra lengva nulėkti tiesiai skersai A1.
Pirmiausia manau vairuot reiktų išmokti, o tada kelius kaltinti
pagal žymes ant borto ne visiems gerai išmokti pasisekė.
Tik neaišku kam ta bortelį statė, jei jis nesaugo nuo susidūrimų.
O pagal Smauglio logiką reiktų visas atskyrimo tvoreles keliuose panaikinti?
Tipo "Pirmiausia manau vaikščioti reiktų išmokti, o tada per žemus tilto turėklus kaltinti".
Viaduko per šiaurinį Kauno aplinkkelį schema bei dalis vaizdo kaip keisis eismas šioje atkarpoje:
na dar jungiamųjų kelių nebus, tai yra čia parodyta jau 4x2 kelias, kolkas bus 2x2. Na arba 2x3 kur letėjimo greitėjimo juosta bus vietoje šalikelių, kaip dabar yra nusukime į Eigulius.
Ar 2004-2005 m. kada daugmaž įrengė tą viaduką buvo kalbama apie siaurinimus?
Ten buvo statomas kaip lengvųjų auto tunelis. Gan įdomus įrenginys tiems laikams. Turbūt pirmasis automobilių tunelis Kaune. Vėliau tik Akropolio tunelis atsirado (techniškai galera, nes net tunelio ženklų neturi, Nemuno pusėje atvira).
Viaduko per šiaurinį Kauno aplinkkelį schema bei dalis vaizdo kaip keisis eismas šioje atkarpoje:
Ar galima rasti viso ruožu brėžinius kur A1 kelio ruožas pilnai rekonstruotas į 4x2 profilį (4 keliai po dvi juostas)?
...arba gal išeitų pasidalinti brėžiniais šioje temoje?
Kaip suprantu, nors projektas pasikeitė, bet rekonstruojama atkarpa nesikeičia, t.y. prasideda nuo Biruliškių kairinio apsisukimo.
Ar galima rasti viso ruožu brėžinius kur A1 kelio ruožas pilnai rekonstruotas į 4x2 profilį (4 keliai po dvi juostas)?
...arba gal išeitų pasidalinti brėžiniais šioje temoje?
Kaip suprantu, nors projektas pasikeitė, bet rekonstruojama atkarpa nesikeičia, t.y. prasideda nuo Biruliškių kairinio apsisukimo.
Ar galima rasti viso ruožu brėžinius kur A1 kelio ruožas pilnai rekonstruotas į 4x2 profilį (4 keliai po dvi juostas)?
...arba gal išeitų pasidalinti brėžiniais šioje temoje?
Kaip suprantu, nors projektas pasikeitė, bet rekonstruojama atkarpa nesikeičia, t.y. prasideda nuo Biruliškių kairinio apsisukimo.
I etapas prasideda ar gal geriau skambėtų pasibaigia, nes jį darys paskutinį, nuo įvažiavimo iš Jonavos pusės į Klaipėda. Tarp Tėvynės ir Viados. Biruliškių sankryža yra II etapas, kuris nemanau, kad prasidės anksčiau nei 2030m. bet gal ir klystu.
PS.: brėžinių +/- panašių į realybę yra šioje temoje.
Comment