Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
kas blogiausia kad rekonstrukcija numatyta iki Muravos sankryžos o pati sankryža nebus rekonstruojama, nors ji ir tragedija dabartiniam apkrovimui. Taip pat norėtųsi jau platesnio kelio mažiausiai iki Neveronių, jei ne su atskirais jungiamaisiais keliais, tai bent 3+3 kelio.
Comment
-
Pirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąPirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos.
O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
A1 nuo Muravos iki Neveronių (ar net iki Vilniaus kažkada tolimesnėje ateityje) būtų geriau jau sutvarkius A5 Vakarinį aplinkkelį. Pastarąjame ruože tragedija su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, pats kelias yra tranzitinis Via Baltica. Turiu įtarimą, kad dėl tilto per Nemuną elementų negali kelkraštyje padaryti trečios juostos, nors ji ten reikalinga.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąGreitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
kaip?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?
Parašė taspac Rodyti pranešimą
Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
Dabar atvažiuojantys nuo Vilniaus pusės ir norintys į Megą, turi nusukti prieš Nerį į naują tiltą, nes pervažiavę senuoju tiltu į Megos nusukimą nepapuls.
Kai uždarys vidurinį tiltą, tai visas eismas kreipsis į naują tiltą ir su greitėjimo juosta bus panašios bėdos. Aišku čia žmonės pažeidinės taisykles (jei nesudės kuoliukų) ir kirs ištisines juostas ir važiuos šalikele (ji platesnė už važiuojamąją dalį) kuri eina per viaduką ir daugiau kaip pusę tilto ir pasibaigia lėtėjimo juosta į Panerių g.
Comment
-
Gal reikėjo Panerių g. ir Jonavos g. juostas sujungti, pratęsti ištisines ties įsukimu ir nusukimu (pvz. 100 m ilgio ištisinė linija), kad per vidurį liktų normalesnio greičio zona rikiąvimuisi, juolabiau kelkraštis platus.
Klausimas ar dabar geriau, kai aštriu kampu įsuki į kelią ir turi pora šimtų metrų bėgėjimuisi į intensyvų kelią, kuris uždarius vidurinį tiltą tik dabar labiau suintensyvės.
Comment
-
Parašė vaidast Rodyti pranešimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Effka Rodyti pranešimą
Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.
M. Skuodis pridūrė įsitikinęs, kad čia ir kitose vietose dar reikia atnaujinti automagistralės dangą. Tai – tolimesni žingsniai, kurie visos automagistralės būklę „pakels į aukštesnį lygį“
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąKažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...-
- 1 patinka
Comment
Comment