Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    ...

    Netgi A1 iki Muravos neužtenka, dar Vakariniame aplinkkelyje srautas didžiulis, kelias tranzitinis Via Baltica, ten irgi reikia panašaus platinimo. Tai tas nerimas dėl gaišimo suprantamas
    kas blogiausia kad rekonstrukcija numatyta iki Muravos sankryžos o pati sankryža nebus rekonstruojama, nors ji ir tragedija dabartiniam apkrovimui. Taip pat norėtųsi jau platesnio kelio mažiausiai iki Neveronių, jei ne su atskirais jungiamaisiais keliais, tai bent 3+3 kelio.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

      kas blogiausia kad rekonstrukcija numatyta iki Muravos sankryžos o pati sankryža nebus rekonstruojama, nors ji ir tragedija dabartiniam apkrovimui. Taip pat norėtųsi jau platesnio kelio mažiausiai iki Neveronių, jei ne su atskirais jungiamaisiais keliais, tai bent 3+3 kelio.
      A1 nuo Muravos iki Neveronių (ar net iki Vilniaus kažkada tolimesnėje ateityje) būtų geriau jau sutvarkius A5 Vakarinį aplinkkelį. Pastarąjame ruože tragedija su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, pats kelias yra tranzitinis Via Baltica. Turiu įtarimą, kad dėl tilto per Nemuną elementų negali kelkraštyje padaryti trečios juostos, nors ji ten reikalinga.

      Comment


        Pirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
        Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.

        Comment


          Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
          Pirkimo skelbimas dėl viduriniojo tilto darbų paskelbtas tik šiandien https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-665721
          Kaip gaila, kad taip vis dar nesinchronizuotai viskas vyksta. Manau atidarius vakar trečiajį tiltą, darbai viduriniajame turėjo startuoti max 1-2 mėn.laikotarpyje.
          Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.

          Comment


            Parašė taspac Rodyti pranešimą

            Pagrindinė kamščių bėda čia būdavo, kad įsukantieji nuo Jonavos g. link tilto ir nesant ilgos greitėjimo juostos rikiuodamiesi stabdydavo eismą ir taip formuodavosi kamštis. Dabar jie visi važiuos papildomu tiltu, tai gal net ir šis papildomas tiltas kamščių problemą išspręs. Pravažiavus tiltą, šalia Megos, kamštis jau baigdavosi. Vilniaus kryptimi, jei neklystu, didelių kamščių nebūdavo.
            Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos. O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

              Klysti, kamštis rytais būna iki Akademijos.
              Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?


              O kas liečia dėl atidaryto tilto, tai kiek ta greitėjimo juosta prailgėjo? 10m? Didžiausia bėda yra vairavimo kultūroje, kad lietuviai nemoka įleidinėti kitų užtrauktuko principu, važiuojantys nuo Vilniaus dažnas viršija leistina greitį ir atvažiuojantys nuo Jonavos g. nespėja įsibėgėti iki "gaidelių" greičių ir tada stabdo greitėjimo juostoje, taip gaunasi užburtas stiklas, vieni stabdo, kiti rikiuojasi tik išvažiavę per ištisinę liniją ir bando lenkti tas kuris stabdo. Žodžiu vyksta chaosas.
              Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                A1 nuo Muravos iki Neveronių (ar net iki Vilniaus kažkada tolimesnėje ateityje) būtų geriau jau sutvarkius A5 Vakarinį aplinkkelį. Pastarąjame ruože tragedija su greitėjimo ir lėtėjimo juostomis, pats kelias yra tranzitinis Via Baltica. Turiu įtarimą, kad dėl tilto per Nemuną elementų negali kelkraštyje padaryti trečios juostos, nors ji ten reikalinga.
                Bet juk ten srautai turėtų sumažėti atidarius pietrytinį aplinkkelį?

                Comment


                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                  Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
                  Greitėjimo juostos problema liko, tik sumažėjusi ne piko metu. Piko metu ištisinis srautas link Šilainių/Megos nauju lėtu tiltu važiuoja ant 100 ir į tą pati srautą įsirikiuoti nuo Jonavos gatvės atvažiuojantiems reikia panašia greitėjimo juosta kaip seniau. Sakyčiau atvažiuojančius nuo Vilniaus pusės reikėjo leisti į kairę naujo tilto juostą, o ne į dešinę kaip dabar padarė. Na ir dar ką nors padaryt, fotoaparatų ar net sektorinį matuoklį, kad lėtomis vietinio eismo juostomis vairuotojai realiai lėčiau važiuotų, o ne kaip dabar tuo pačiu greičiu kaip pagrindinėm juostom.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė taspac Rodyti pranešimą

                    Ar jis formuojasi ties šiuo tiltu ar prie 9 forto kelių susiliejimo?
                    teko už praeitais metais šioje atkarpoje 3 mėn. pavažinėti, tai 7:30 papuldavau į kamštį ties Neste-Depo ar dar anksčiau ir pasibaigdavo už tilto ties nusukimu į Jonavos g. nes prieš tiltą į dvi juostas bando sulysti eismas nuo Marijampolės, eismas nuo Klaipėdos ir eismas nuo Šilainių, Sargėnų. Taip pat pro plytą dar vienas kitas bando įlysti iš Panerių g.

                    Parašė taspac Rodyti pranešimą

                    Greitėjimo juosta pailgėjo visu tiltu. Nes atvykstantys iš Jonavos g. važiuoja nauju tiltu ir jau palyginus greitu greičiu įsilieja už tilto ties Mega + nekurie išvis neįsilieja nes nusuka link šilainių/Megos. O vykstantys nuo Vilniaus važiuoja senuoju tiltu, tad prieš tiltą jau buvusio srautų susikirtimo nėra. Jis atsiranda už jo, ties Mega, kur jau greitis didesnis ne visi liejasi į srautą..
                    Apie ką jūs šnekat? Greitėjimo juosta pasibaigia, dar prieš Jonavos g, viaduką. Ji yra iš akies 10-20 metrų ilgesnė nei senoje atkarpoje. Jį perėjau pėsčias foto čia #1207 ir jau pervažiaves automobiliu.
                    Dabar atvažiuojantys nuo Vilniaus pusės ir norintys į Megą, turi nusukti prieš Nerį į naują tiltą, nes pervažiavę senuoju tiltu į Megos nusukimą nepapuls.
                    Kai uždarys vidurinį tiltą, tai visas eismas kreipsis į naują tiltą ir su greitėjimo juosta bus panašios bėdos. Aišku čia žmonės pažeidinės taisykles (jei nesudės kuoliukų) ir kirs ištisines juostas ir važiuos šalikele (ji platesnė už važiuojamąją dalį) kuri eina per viaduką ir daugiau kaip pusę tilto ir pasibaigia lėtėjimo juosta į Panerių g.

                    Comment


                      Gal reikėjo Panerių g. ir Jonavos g. juostas sujungti, pratęsti ištisines ties įsukimu ir nusukimu (pvz. 100 m ilgio ištisinė linija), kad per vidurį liktų normalesnio greičio zona rikiąvimuisi, juolabiau kelkraštis platus.

                      Klausimas ar dabar geriau, kai aštriu kampu įsuki į kelią ir turi pora šimtų metrų bėgėjimuisi į intensyvų kelią, kuris uždarius vidurinį tiltą tik dabar labiau suintensyvės.

                      Comment


                        Oficialiai atidarytas viadukas prie Giraites

                        https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...nu-221-1690216

                        Comment


                          Parašė vaidast Rodyti pranešimą
                          Oficialiai atidarytas viadukas prie Giraites

                          https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...nu-221-1690216
                          Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.

                          Comment


                            Parašė Effka Rodyti pranešimą

                            Galėjo dar prikabinti ir kelio dangos remontą, nes vietom tikrai prasta ir susidėvėjusi.
                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/06/...viadukas-foto/

                            M. Skuodis pridūrė įsitikinęs, kad čia ir kitose vietose dar reikia atnaujinti automagistralės dangą. Tai – tolimesni žingsniai, kurie visos automagistralės būklę „pakels į aukštesnį lygį“

                            Comment


                              Parašė vaidast Rodyti pranešimą
                              Oficialiai atidarytas viadukas prie Giraites

                              https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...nu-221-1690216
                              Click image for larger version

Name:	284000143_385137760308227_7879098526850017374_n.jpg
Views:	724
Size:	581,8 kB
ID:	1973124

                              Comment


                                Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.

                                Comment


                                  Kažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?

                                  Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092448.jpg
Views:	633
Size:	89,5 kB
ID:	1973214 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092425.jpg
Views:	618
Size:	165,8 kB
ID:	1973215

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                    Kažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?

                                    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092448.jpg
Views:	633
Size:	89,5 kB
ID:	1973214 Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2022-06-08 092425.jpg
Views:	618
Size:	165,8 kB
ID:	1973215
                                    Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...
                                    Mano blogas

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Nelabai suprantu tik, kam tie akligatviai link Klaipėdos pusės. Jeigu ir statys kažką po dešimtmečio kito, tai ten viskas apirs ir apaugs.
                                      Mano teorija būtų jog privalo padaryt privažiavimus į sklypus

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                        Kažkaip nesuprantu, kodėl tokie stambūs stulpai neatitverti?
                                        gatvėse/keliuose medžiai irgi neatitverti. Čia gi jau nebe autostrada, kur tie stulpeliai stovi.

                                        -

                                        Comment


                                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                          Kam jie išvis tokie monstriniai reikalingi tokiem salyginai nedideliem ženklam...
                                          esate konstruktorius? pasiūlysit savo variantą?
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X