Parašė Auwris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąkodel nieko nebedaro prie giraites? tiek nebedaug liko, nulis technikos gal teismai jau kokie prasidejo?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąkodel nieko nebedaro prie giraites? tiek nebedaug liko, nulis technikos gal teismai jau kokie prasidejo?
- 5 patinka
Comment
-
kazkaip niekam netrukdo dirbti aplink, namai statosi, lenkai autostrada stampuoja nuo sienos, lietuviam matai pertraukos man kiekviena diena baisu ziuret i ta eile isvaziuojant nuo giraites i autostrada kur urodai nesugebejo padaryti greitejimo juostos normalios ir turi ivaziuoti i pirma juosta autostrados kur furos nesitraukia
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąkazkaip niekam netrukdo dirbti aplink, namai statosi, lenkai autostrada stampuoja nuo sienos, lietuviam matai pertraukos man kiekviena diena baisu ziuret i ta eile isvaziuojant nuo giraites i autostrada kur urodai nesugebejo padaryti greitejimo juostos normalios ir turi ivaziuoti i pirma juosta autostrados kur furos nesitraukia
Comment
-
teko šiandien praeiti naujo tilto techniniu šaligatviu, dalinuosi keletu foto:
Praėjimo plotas kokie 75 cm, dviem prasilenkti jau reiktų šonu, bet juk čia tik techninis šaligatvis.
Nesuprantu tokiu masyvių ženklų rėmų, o ženklas uždėtas vos pastebimas ir nuoroda į Šėta, rimtai? ne į Vilijampolę, ne į Lapes. Tiesiai ir galėjo nurodyti Klaipėda, Waršuva, juk šiuo tiltu mažiausiai du metus naudos būtent kaip A1 kelio dalį, o ne kaip vietinio susisiekimo. Bet galbūt taip reikia objekto pridavimui? Paskui sudės kitus...
Stiklinė triukšmo sienelė virš 3 metrų, ir per ją matosi upė, įdomūs padaryti langeliai apšvietimo stulpų aptarnavimui. Durys triukšmo sienelėje dar veda į niekur, nes nepabaigtas pylimas megos pusėje.
- 29 patinka
Comment
-
Parašė vaidast Rodyti pranešimą
Pakenciamas tas isvaziavimas, po fura ner ko list, o kai vaziuoja lengvos ten vietos ivaziuot uztenka. Nereikia iskart sokt i pirma juosta. Ta isvaziuojanti eile siemet netgi mazesne nei buvo iki darbu pradzios.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimą
Matosi kad nevazineji cia kasdien ir nematai kas vyksta isvaziuojant i autostrada 90% vairuotoju neuztenka ploto ir jie laukia kol pirmoje juostoje nebus visiskai auto ir tik tada isvaziuoja..... tada turi rizikuoti juos lenkti per sona o yra vienas gudrocius kur specialiai filmuoja ir i e policija deda ir viskas tik del to kad padarytu normalia greitejimo juosta
Comment
-
Atidarė naują tiltą, sekančio tilto pirkimai prasidės po savaitės, žada nugriauti ir pastatyti per 2 metus, na tai dar pridėkime +/- 6-12mėn
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/03/...per-neri-foto/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMan buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?
Ilgametį Klaipėdos krypties tiltą išplatins (kiek pamenu, kažkur šioje temoje buvo aptarta kaip tai bus padaryta) ir pritaikys 110 km/h greitį.
Vilniaus krypties tiltą, kiek teko skaityti, tik atnaujins, pakeis apšvietimą, atnaujins dangas (ypač šaligatviui to reikia), bet visi parametrai liks tie patys (t.y. jokio kelkraščio, siauras šaligatvis).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Jep, trys tiltai.
Ilgametį Klaipėdos krypties tiltą išplatins (kiek pamenu, kažkur šioje temoje buvo aptarta kaip tai bus padaryta) ir pritaikys 110 km/h greitį.
Vilniaus krypties tiltą, kiek teko skaityti, tik atnaujins, pakeis apšvietimą, atnaujins dangas (ypač šaligatviui to reikia), bet visi parametrai liks tie patys (t.y. jokio kelkraščio, siauras šaligatvis).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Išplatins nuo 2 iki 4 juostų vidurinį? Tą buvau ir paniršęs.
Comment
-
Vienas tranzitinis, bet į abi puses, ten tiesiog po rekonstrukcijos keturios juostos bus (2+2)
O mane sudomino viena citata iš aukščiau nurodyto straipsnio:
Vairuotojai naująjį tiltą išbandyti gali jau šiandien. Eismas tiltu organizuojamas Vilnius–Klaipėda kryptimi, vairuotojams nusukant į Lapes bei Panerių gatvę, taip pat vykstant į prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“. Naujai atidarytu tiltu ir viaduku važiuos visi nuo Jonavos g. esamu jungiamuoju keliu užkilsiantys eismo dalyviai.
Magistralinio kelio ruožas, kuriame vyksta eismas Klaipėdos link, liks tranzitinėms transporto priemonėms iki kol bus pradėti viduriniojo tilto per Nerį rekonstravimo darbai
Comment
-
Taip, šiuo metu visi trys tiltai naudojami. Išbandžiau naująjį šiandien, nuo Kleboniškio į Panerių g.
Naujame tilte dabar 2 eksploatuojamos juostos ir dar 1 plati dešinėje laisva palikta, tik pabaigoje pavirsta į lėtėjimo juostą nusukimui.
Jau spėjo naujojo tilto pradžioje keli automobiliai susidaužyt, nesusigaudę naujoje realybėje.-
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMan buvo susišvietę, kad bus 2 viduriniai tranzitiniai, kraśtiniai vietiniai. O bus tik trys, tai tranzitinis bus tik vienas į Klaipėdos pusę?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDar tik rangovo konkursą skelbs viduriniam... Negi nebuvo galima suderinti taip, kad vidurrinis būtų pradėtas rekonstruot iškart atidarius naująjį? Eilinį kartą nesugebėta optimaliai darbus daryti?
Sutinku, kad norisi greičiau tų darbų, norisi, kad ne vien tiltus sutvarkytų, bet ir ruožą iki Muravos, ten daug netvarkingų įvažų/nuovažų, pats kelio intensyvumas iki pat Muravos jau tikrai viršija normas 2x2 kelio kategorijai.
Netgi A1 iki Muravos neužtenka, dar Vakariniame aplinkkelyje srautas didžiulis, kelias tranzitinis Via Baltica, ten irgi reikia panašaus platinimo. Tai tas nerimas dėl gaišimo suprantamasPaskutinis taisė PoDV; 2022.03.31, 22:09.
Comment
Comment