Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar girdėjosi kaip dirba poliakalė.

    Comment


      Parašė VNS Rodyti pranešimą
      Išvažiavimas iš šilanių/megos link Vilniaus nepadoriai patogus. Išbandyta. Tiesiog neišdilę prisiminai kokia bezabrazija ten iš esmės buvo.
      tikrai žymiai geriau nei buvo, bet panašu kad kelių projektuotojai "užsieny" nebuvę, nes darant tokio lygio rekonstrukciją tiesiog nepadoru nepadaryti įsiliejimo į pagrindinį kelią tokiu principu kad automatiškai atsiduri pirmoj juostoj ir bent kokį kilometrą gali važiuot laukdamas tarpo persirikiuot. Čia tuo tarpu neradęs tarpo tuoj turi sukti į Panerių gatvę arba sustoti

      Comment


        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

        tiesiog nepadoru nepadaryti įsiliejimo į pagrindinį kelią tokiu principu kad automatiškai atsiduri pirmoj juostoj ir bent kokį kilometrą gali važiuot laukdamas tarpo persirikiuot.
        perkelkit Nerį kokį puskilometrį ir išsipildys jūsų svajonės.

        -

        Comment


          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

          tikrai žymiai geriau nei buvo, bet panašu kad kelių projektuotojai "užsieny" nebuvę, nes darant tokio lygio rekonstrukciją tiesiog nepadoru nepadaryti įsiliejimo į pagrindinį kelią tokiu principu kad automatiškai atsiduri pirmoj juostoj ir bent kokį kilometrą gali važiuot laukdamas tarpo persirikiuot. Čia tuo tarpu neradęs tarpo tuoj turi sukti į Panerių gatvę arba sustoti
          Ten dar blogiau. Kasdien atvažiuoju nuo A1 Klaipėdos, ir važiuoju į A5 link marijampolės. Stebino, kodėl rytais susidaro kamštis ties Mega (link Vilniaus). Pasirodo, jei atvažiavęs nuo Klaipėdos visą laiką važiuosi pirma juosta (tranzitine), tai prieš tiltą per Nerį atsidursi lėtėjimo juostoje nusukti į Panerių gatvę. Ką sėkmingai ir daro furos. Ženklai deja ir prieš Megos viaduką, ir už jo rodo, kad visos 3 juostos veda į Vilnių.

          Kai vairuotojai supranta, kad jam reikia link Vilniaus, o ne į Panerių gatvę, kerta per stabdžius, sustoja pirmoje juostoje, ir laukia, kaip įšokti į 2 juostą. Rytinio piko metu kamštis garantuotas.

          Prie viso to, važiuojantys iš Šilainių, susikirtinėja su 1 juostos srautu.

          Kodėl negalima sudėti ženklų, kad norintys į Vilnių galėtų iš anksto persirikiuoti į 2-3 juostas?

          Attached Files

          Comment


            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

            Ten dar blogiau. Kasdien atvažiuoju nuo A1 Klaipėdos, ir važiuoju į A5 link marijampolės. Stebino, kodėl rytais susidaro kamštis ties Mega (link Vilniaus). Pasirodo, jei atvažiavęs nuo Klaipėdos visą laiką važiuosi pirma juosta (tranzitine), tai prieš tiltą per Nerį atsidursi lėtėjimo juostoje nusukti į Panerių gatvę. Ką sėkmingai ir daro furos. Ženklai deja ir prieš Megos viaduką, ir už jo rodo, kad visos 3 juostos veda į Vilnių.

            Kai vairuotojai supranta, kad jam reikia link Vilniaus, o ne į Panerių gatvę, kerta per stabdžius, sustoja pirmoje juostoje, ir laukia, kaip įšokti į 2 juostą. Rytinio piko metu kamštis garantuotas.

            Prie viso to, važiuojantys iš Šilainių, susikirtinėja su 1 juostos srautu.

            Kodėl negalima sudėti ženklų, kad norintys į Vilnių galėtų iš anksto persirikiuoti į 2-3 juostas?
            Nuo Vilniaus atvažiuojant ir norint pasirinkti kelią link Klaipėdos/Marijampolės, taip pat klaidinantys ženklai. Ženkluose ketrios juostos, realybėje penkios. Važiuojant antra juosta pagal ženklus turėtum nuvažiuoti į Marijampolę, bet pasirodo, kad atsiduri "akligatvyje" ir turi rikiuotis link Klaipėdos (pagal geltoną ženklinimą). Visiška nekompetancija darant tokią rekonstrukciją su ženklinimu.

            P.S. Tai buvo prieš gerą mėnesį, gal dabar jau kažkas pasikeitė.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Klebonoškio tilto žemės grąžtai/poliakalės persikraustė i dešinį Neries krantą (dar viena pasislėpusi už tilto atramos). Palei Panerių g.gruntas sutvirtintas ikaltais į žemę metaliniais profiliais.
              -

              Comment


                Šiai dienai ženklinimas tragiškas, nes jis sudėtas toks koks bus reikalingas projektą pabaigus (greičiausiai 2025m) tai yra pastačius abu tiltus ir užbaigus Sargėnų mazgą.
                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	709
Size:	71,5 kB
ID:	1788594

                Comment


                  Suprantama, bet nejaugi taip sudėtinga padaryti ryškų ir aiškų laikinąjį horizontalųjį ženklinimą. Dabar jis beveik nusitrynęs, kas kaip išmano, tas taip važiuoja.

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Suprantama, bet nejaugi taip sudėtinga padaryti ryškų ir aiškų laikinąjį horizontalųjį ženklinimą. Dabar jis beveik nusitrynęs, kas kaip išmano, tas taip važiuoja.
                    Laikinas horizantalus ženklinimas yra tik važiuojant nuo Vilniaus, bet ten dar ir nėra paskutinio asfalto sluoksnio, tai gal būt rimčiau padarys kai baigs asfaltuot.

                    Comment


                      Foto iš oro:

                      https://www.facebook.com/65823300103...2131645310075/

                      Comment


                        Trečiojo tilto per Nerį statybos darbai dar juda, bet projektas gali sustoti

                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/03/...-gali-sustoti/

                        Comment


                          Tilto statybos darbai prie Kauno vyksta visu pajėgumu

                          http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/tilt...-visu-pajegumu

                          Sakyčiau visai neblogas tempas. Kažin realu iki liepos turėt atramas jeigu viskas vyktų pagal planą ar perdaug optimistiška?
                          Paskutinis taisė Luckeris; 2020.04.17, 21:54.

                          Comment


                            Na ką, pirmas rimtesnis incidentas dėl nesamoningo kelio žymėjimo..

                            Spūstis greitkelyje ties Kaunu: vilkikas pametė krovinį

                            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ini-59-1306042

                            Gerai, kad nepasimaišė kokia lengvoji pakeliui - nelabai kas norėtų plieno rulonus ant stogo pasivežioti...

                            Comment


                              Man susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Man susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.
                                Gali būti, manau vistiek išlieka poreikis naujo aplinkkelio nuo Ramučių iki Babtų, bei tilto nuo Žeimenos g. pabaigos iki Baltų pr.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Man susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.
                                  Cia net Prževalskio arkliui buvo aišku

                                  Comment


                                    Kad pusei Kauno nereikėtų vazineti autostrada, reikia pabaigti statyti senai tam numatytą tiltą nuo Baltu pr iki Šiaurės pr link Klinikų.

                                    Comment


                                      Bet realiai naują tiltą planuoja tik iš viso kažkur į Užnemunės šlaitą.

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą

                                        Gali būti, manau vistiek išlieka poreikis naujo aplinkkelio nuo Ramučių iki Babtų, bei tilto nuo Žeimenos g. pabaigos iki Baltų pr.
                                        Iki Babtų nereikia. Ar tikrai iš A6 į A1 Klaipėdos link (tiksliau iki ViaBalticos) tikrai tokie dideli srautai, kad reikėtų aplinkkelio? Nemanau.

                                        Comment


                                          jau tiek apie tai prisidiskutavom dar tuomet kai buvo svarstoma ką reiktų daryti, kad dabar atnaujinti tą temą (diskusiją) nėra jokios prasmės. Pabaigs, pamatys rezultatus, darys vėl naujus tiltus, naujus kelius, visiems bus darbo ir džiaugsmo dirbant.
                                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                                          Comment

                                          Working...
                                          X