Vakar girdėjosi kaip dirba poliakalė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąIšvažiavimas iš šilanių/megos link Vilniaus nepadoriai patogus. Išbandyta. Tiesiog neišdilę prisiminai kokia bezabrazija ten iš esmės buvo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
tiesiog nepadoru nepadaryti įsiliejimo į pagrindinį kelią tokiu principu kad automatiškai atsiduri pirmoj juostoj ir bent kokį kilometrą gali važiuot laukdamas tarpo persirikiuot.
-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
tikrai žymiai geriau nei buvo, bet panašu kad kelių projektuotojai "užsieny" nebuvę, nes darant tokio lygio rekonstrukciją tiesiog nepadoru nepadaryti įsiliejimo į pagrindinį kelią tokiu principu kad automatiškai atsiduri pirmoj juostoj ir bent kokį kilometrą gali važiuot laukdamas tarpo persirikiuot. Čia tuo tarpu neradęs tarpo tuoj turi sukti į Panerių gatvę arba sustoti
Kai vairuotojai supranta, kad jam reikia link Vilniaus, o ne į Panerių gatvę, kerta per stabdžius, sustoja pirmoje juostoje, ir laukia, kaip įšokti į 2 juostą. Rytinio piko metu kamštis garantuotas.
Prie viso to, važiuojantys iš Šilainių, susikirtinėja su 1 juostos srautu.
Kodėl negalima sudėti ženklų, kad norintys į Vilnių galėtų iš anksto persirikiuoti į 2-3 juostas?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ten dar blogiau. Kasdien atvažiuoju nuo A1 Klaipėdos, ir važiuoju į A5 link marijampolės. Stebino, kodėl rytais susidaro kamštis ties Mega (link Vilniaus). Pasirodo, jei atvažiavęs nuo Klaipėdos visą laiką važiuosi pirma juosta (tranzitine), tai prieš tiltą per Nerį atsidursi lėtėjimo juostoje nusukti į Panerių gatvę. Ką sėkmingai ir daro furos. Ženklai deja ir prieš Megos viaduką, ir už jo rodo, kad visos 3 juostos veda į Vilnių.
Kai vairuotojai supranta, kad jam reikia link Vilniaus, o ne į Panerių gatvę, kerta per stabdžius, sustoja pirmoje juostoje, ir laukia, kaip įšokti į 2 juostą. Rytinio piko metu kamštis garantuotas.
Prie viso to, važiuojantys iš Šilainių, susikirtinėja su 1 juostos srautu.
Kodėl negalima sudėti ženklų, kad norintys į Vilnių galėtų iš anksto persirikiuoti į 2-3 juostas?
P.S. Tai buvo prieš gerą mėnesį, gal dabar jau kažkas pasikeitė.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąSuprantama, bet nejaugi taip sudėtinga padaryti ryškų ir aiškų laikinąjį horizontalųjį ženklinimą. Dabar jis beveik nusitrynęs, kas kaip išmano, tas taip važiuoja.
Comment
-
Trečiojo tilto per Nerį statybos darbai dar juda, bet projektas gali sustoti
https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/03/...-gali-sustoti/
Comment
-
Tilto statybos darbai prie Kauno vyksta visu pajėgumu
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/tilt...-visu-pajegumu
Sakyčiau visai neblogas tempas. Kažin realu iki liepos turėt atramas jeigu viskas vyktų pagal planą ar perdaug optimistiška?Paskutinis taisė Luckeris; 2020.04.17, 21:54.
- 3 patinka
Comment
-
Na ką, pirmas rimtesnis incidentas dėl nesamoningo kelio žymėjimo..
Spūstis greitkelyje ties Kaunu: vilkikas pametė krovinį
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ini-59-1306042
Gerai, kad nepasimaišė kokia lengvoji pakeliui - nelabai kas norėtų plieno rulonus ant stogo pasivežioti...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąMan susidaro įspūdis, kad po visos rekonstrukcijos kamščiai niekur nedings, ypač jungtyse ir jungiamuosiuose keliuose.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Gali būti, manau vistiek išlieka poreikis naujo aplinkkelio nuo Ramučių iki Babtų, bei tilto nuo Žeimenos g. pabaigos iki Baltų pr.
Comment
-
jau tiek apie tai prisidiskutavom dar tuomet kai buvo svarstoma ką reiktų daryti, kad dabar atnaujinti tą temą (diskusiją) nėra jokios prasmės. Pabaigs, pamatys rezultatus, darys vėl naujus tiltus, naujus kelius, visiems bus darbo ir džiaugsmo dirbant.As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
Comment