Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Niekas ten 10 metų kamščiuose nestovės 95-99,1 km yra tarp Savanorių pr. viaduko ir tilto per Nerį. Ten mažiausiai problemų ir galima bus rekonstruoti vėliausiai.
    Bet kol remontuos tą atkarpą teks vėl kamscius prisiminti ir viaduko iš Žukausko gatvės per iautostrada dar 10 metu laukti reiks. Kol statytų tiltus galetu link Biruliškių ir tvarkyti. Visiška nesąmonę sugalvojo
    Paskutinis taisė abatareika; 2019.09.01, 19:23.

    Comment


      Parašė abatareika Rodyti pranešimą

      Bet kol remontuos tą atkarpą teks vėl kamscius prisiminti ir viaduko iš Žukausko gatvės per iautostrada dar 10 metu laukti reiks. Kol statytų tiltus galetu link Biruliškių ir tvarkyti. Visiška nesąmonę sugalvojo
      Nėra pinigų iškart viską statyti

      Comment


        Šiandien važiavau nauja dalimi, tai asfaltas pasirodė žiauriai nelygus, tikiuosi dar po visko lies papildomą asfalto sluoksnį...

        Comment


          Rašė, kad dar bus paskutinis sluoksnis, tikėkimės, kad tiesa

          Comment


            Click image for larger version

Name:	IMG_01.JPG
Views:	402
Size:	100,7 kB
ID:	1754631Click image for larger version

Name:	IMG_02.JPG
Views:	421
Size:	122,2 kB
ID:	1754632Click image for larger version

Name:	IMG_03.JPG
Views:	413
Size:	117,6 kB
ID:	1754630Click image for larger version

Name:	IMG_04.JPG
Views:	401
Size:	118,8 kB
ID:	1754628Click image for larger version

Name:	IMG_05.JPG
Views:	419
Size:	123,1 kB
ID:	1754629Click image for larger version

Name:	IMG_06.JPG
Views:	402
Size:	117,9 kB
ID:	1754633Click image for larger version

Name:	IMG_07.JPG
Views:	406
Size:	128,3 kB
ID:	1754635Click image for larger version

Name:	IMG_08.JPG
Views:	407
Size:	132,1 kB
ID:	1754637Click image for larger version

Name:	IMG_09.JPG
Views:	421
Size:	120,6 kB
ID:	1754634Click image for larger version

Name:	IMG_10.JPG
Views:	406
Size:	127,0 kB
ID:	1754639Click image for larger version

Name:	IMG_11.JPG
Views:	407
Size:	128,0 kB
ID:	1754636Click image for larger version

Name:	IMG_12.JPG
Views:	411
Size:	122,0 kB
ID:	1754638Click image for larger version

Name:	IMG_13.JPG
Views:	399
Size:	126,7 kB
ID:	1754640Click image for larger version

Name:	IMG_14.JPG
Views:	403
Size:	140,1 kB
ID:	1754641Click image for larger version

Name:	IMG_15.JPG
Views:	400
Size:	133,9 kB
ID:	1754642Click image for larger version

Name:	IMG_16.JPG
Views:	410
Size:	133,9 kB
ID:	1754644Click image for larger version

Name:	IMG_17.JPG
Views:	394
Size:	129,2 kB
ID:	1754646Click image for larger version

Name:	IMG_18.JPG
Views:	410
Size:	122,2 kB
ID:	1754643Click image for larger version

Name:	IMG_19.JPG
Views:	407
Size:	123,3 kB
ID:	1754645Click image for larger version

Name:	IMG_20.JPG
Views:	410
Size:	138,8 kB
ID:	1754648Click image for larger version

Name:	IMG_21.JPG
Views:	397
Size:	133,4 kB
ID:	1754647Click image for larger version

Name:	IMG_22.JPG
Views:	392
Size:	141,0 kB
ID:	1754649
            Occupation: igra na balalaikach v traktirach

            Comment


              na įspūdingai atrodo, tikrai gerookai juostų prisidės. Čia kur nuo tilto fotografuota, tai į upę šiaip sustūmė gruntą ar jau kaip ir tilto statybai ruošiasi?

              Comment


                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                na įspūdingai atrodo, tikrai gerookai juostų prisidės. Čia kur nuo tilto fotografuota, tai į upę šiaip sustūmė gruntą ar jau kaip ir tilto statybai ruošiasi?
                Koks tikslas šiaip sustumti gruntą į upę? Darbai turėjo prasidėti šiemet, tai matyt jau prasidėjo ir daro privažiavimus prie kolonų statybų. Taip pat mačiau kad arčiausiai kelio esančio elektros linijos stulpo dirbo bokštelis, matyt nuleis linija po žeme.

                Comment


                  Tiesiog ir man tokios mintys kyla, bet norisi kažko oficialiai, ar nestringa procesai

                  Comment


                    Geriau įsižiūrėjus nuotraukoje, matosi kad taip pat gruntas į upę sustumtas ir kitoje Neries pusėje. Vienintelis paaiškinimas, tilto statybos pradžia.

                    Comment


                      Jau paleido eismą Sargėnų viaduko praplatinta dalimi, dabar tvarko senąją dalį. Panašu, kad iki žiemos pilnai paleis eismą išplatintu viaduku ir nereikės atvykusiems iš Garliavos pusės sulįsti visiems į vieną juostą. Kam reiks į KLaipėdą laikysis pirmos, kam į Vilnių - antros.

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                        Problema tame, kad kai planavimas blogas, tada belieka eit merams ir kaulyt, būsi geras, tai iškaulysi kaulą. Situacija su 130 keliu primena šiaurinio Kauno aplinkelio situaciją, buvo laukiama iki negaliu, dabar paskubomis bandoma tvarkyt (irgi kiek pamenu įsikišus merui), bet vargas kam ten tenka važinėtis kasdien.... Ekonomistai galėtų paskaičiuot kiek BVP prarandama kamščiuose vien dėl planavimo "nieko nedaryti iki neatvažiuos meras"
                        Nėra ten kažkokia problema Šiaurinis aplinkelis, vidutiniškai +10 min piko metu net dabar darbų metu, nebent būna avarija arba penktadienis koks. Kasdieną važinėju 9 fortas-LEZ kryptim jau eilę metų. Jautriausia vieta A1 ir A5 susikirtimas iš A5 pusės. Bet šiemet jau pabaigs tą viaduką platint ir bus geriau.

                        Comment


                          Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                          Nėra ten kažkokia problema Šiaurinis aplinkelis, vidutiniškai +10 min piko metu net dabar darbų metu, nebent būna avarija arba penktadienis koks. Kasdieną važinėju 9 fortas-LEZ kryptim jau eilę metų. Jautriausia vieta A1 ir A5 susikirtimas iš A5 pusės. Bet šiemet jau pabaigs tą viaduką platint ir bus geriau.
                          iš kur tokių kaip tu atsiranda??? Tai avarijos ir yra problema, sužeisti-žuvę žmonės.
                          Kai remontuoja aplinkkelį tai kemšasi ne tik jis, bet ir Savanorių pr., Nuokalnės g. ir kitos mieste.

                          Comment


                            Parašė vaidast Rodyti pranešimą
                            Jau paleido eismą Sargėnų viaduko praplatinta dalimi, dabar tvarko senąją dalį. Panašu, kad iki žiemos pilnai paleis eismą išplatintu viaduku ir nereikės atvykusiems iš Garliavos pusės sulįsti visiems į vieną juostą. Kam reiks į KLaipėdą laikysis pirmos, kam į Vilnių - antros.
                            iki metų galo jie turi paleisti visą dalį iki Neries.

                            Comment


                              Parašė vaidast Rodyti pranešimą
                              Jau paleido eismą Sargėnų viaduko praplatinta dalimi, dabar tvarko senąją dalį. Panašu, kad iki žiemos pilnai paleis eismą išplatintu viaduku ir nereikės atvykusiems iš Garliavos pusės sulįsti visiems į vieną juostą. Kam reiks į KLaipėdą laikysis pirmos, kam į Vilnių - antros.
                              Jo, o visas VIA BALTIKA srautas, važiuojantis link Klaipėdos, pavažiuos 100m toliau ir sustos po tuo pačiu nauju viaduku, nes srautai kertasi su gryžtančiais namo Sargėnų-Domeikavos gyventojais... Taip ir yra iki šiol, kasdien.

                              Tiesiog genealus sprendimas - pažiūrėkit kamščio nebėra. Oi kamštis truputį toliau - čia jau nauja problema, spresim už 15 metų, kai gausim tam lėšų...
                              Mano blogas

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                iš kur tokių kaip tu atsiranda??? Tai avarijos ir yra problema, sužeisti-žuvę žmonės.
                                Kai remontuoja aplinkkelį tai kemšasi ne tik jis, bet ir Savanorių pr., Nuokalnės g. ir kitos mieste.
                                Avarijos piko metu techninės, dažniausiai dėl atstumo nesilaikymo ar žioplinėjimo.

                                Comment


                                  Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                                  Avarijos piko metu techninės, dažniausiai dėl atstumo nesilaikymo ar žioplinėjimo.
                                  o nemanai, kad atstumo nesilaikymas yra dažniausiai dėl per didelio kelio apkrovimo? Tarkime ar Vakariniame Vilniaus aplinkkelį taip pat dažnai vyksta avarijos kaip Kauno šiauriniame?

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Jo, o visas VIA BALTIKA srautas, važiuojantis link Klaipėdos, pavažiuos 100m toliau ir sustos po tuo pačiu nauju viaduku, nes srautai kertasi su gryžtančiais namo Sargėnų-Domeikavos gyventojais... Taip ir yra iki šiol, kasdien.

                                    Tiesiog genealus sprendimas - pažiūrėkit kamščio nebėra. Oi kamštis truputį toliau - čia jau nauja problema, spresim už 15 metų, kai gausim tam lėšų...
                                    Ir sutinku ir nevisai. Prielaida gera. Bus matyt. O kas labiausiai stabdo Sargėnų srautą, kairieji posūkiai? Gal Sargėnuose gatvę rekonruot geriausia būtų su kairių posūkių salelėm? Ten lyg kažka panašaus planuoja...

                                    Comment


                                      Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                                      Ir sutinku ir nevisai. Prielaida gera. Bus matyt. O kas labiausiai stabdo Sargėnų srautą, kairieji posūkiai? Gal Sargėnuose gatvę rekonruot geriausia būtų su kairių posūkių salelėm? Ten lyg kažka panašaus planuoja...
                                      Taip, sumažins kairių posūkių ir darys juostas įsiliejimui. kaip suprantu platins pačią gatvę, vietos ten yra.
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                        Taip, sumažins kairių posūkių ir darys juostas įsiliejimui. kaip suprantu platins pačią gatvę, vietos ten yra.
                                        kada darbų pradžia numatoma?

                                        Comment


                                          Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                                          Ir sutinku ir nevisai. Prielaida gera. Bus matyt. O kas labiausiai stabdo Sargėnų srautą, kairieji posūkiai? Gal Sargėnuose gatvę rekonruot geriausia būtų su kairių posūkių salelėm? Ten lyg kažka panašaus planuoja...
                                          Tam, kad išspręsti tokią problemą vieną kartą ir visiems laikams, reikia statyti viaduką į kairę, kad A5 įsilietų tiesiai į A1 iš dešinės, o ne sukirtinėti srautus.

                                          Net jei ir panaikins spūstis po tiltu, kai Sargėnų srautas stovi o A5 negali per juos pravažiuoti, vistiek ten yra potencialiai pavojinga vieta, kai mašinos atvažiuoja dideliu greičiu nuo šilainių, o lėtas A5 srautas turi greitėti ir jų trajektorijos susikerta.
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X