Kitam etape statys. Jei spės iki šių metų galo atlikti visus darbus, tai galėtų jau kitais metais imtis kito etapo, t.y. viadukų statybos. Tas etapas turbūt 2 metus truks, o paskui dar vienas etapas iki Biruliškių, dar 2 metus, jei neužsidels ir statys 5 metus.
Kitam etape statys. Jei spės iki šių metų galo atlikti visus darbus, tai galėtų jau kitais metais imtis kito etapo, t.y. viadukų statybos. Tas etapas turbūt 2 metus truks, o paskui dar vienas etapas iki Biruliškių, dar 2 metus, jei neužsidels ir statys 5 metus.
Ką ten 2 metus veikti trečiame etape? Realiai ir dabar visą atkarpą nuo Biruliškių iki forto sankryžos (išskyrus aišku tiltus per Nerį) lengvai ir greitai galima padaryti 6 juostų išasfaltuojant papildomas juostas dabar esančioje skiriamojoje juostoje.
Ką ten 2 metus veikti trečiame etape? Realiai ir dabar visą atkarpą nuo Biruliškių iki forto sankryžos (išskyrus aišku tiltus per Nerį) lengvai ir greitai galima padaryti 6 juostų išasfaltuojant papildomas juostas dabar esančioje skiriamojoje juostoje,
Kad nebus taip paprasta Ne 6 juostos bus, o papildomi keliai bus lipdomi, o esami keliai bus suspaudžiami, kad viskas tilptų. Kai buvo planuojamas 3+3, taip turbūt ir būtų darę.
Na nors dabar dažniau teks vengti atkarpos ties mega, bet ryte važiuojant pro ten jau 7:30 darbai verda abejose pusėse. Nuotraukų nedariau, nes koncentracija į eismą, bet šiaip iškart matosi, kad vietos tikrai užteks normaliai ten papildomoms juostoms, ploto nenaudojamo per akis
Kitam etape statys. Jei spės iki šių metų galo atlikti visus darbus, tai galėtų jau kitais metais imtis kito etapo, t.y. viadukų statybos. Tas etapas turbūt 2 metus truks, o paskui dar vienas etapas iki Biruliškių, dar 2 metus, jei neužsidels ir statys 5 metus.
Turbūt sumaišė. Iki 2020 m. bus sutvarkyta tik ties Mega, kur dabar tvarko, o iki Biruliškių, jei žada, kad tvarkys 5 metus, turėtų būti baigta 2024 m.
Manau, kad nuo Kleboniškio tilto iki Biruliškių užtektų vieno etapo. Tas ruožas kelia mažiausiai problemų. Jei tiltą per Nerį tvarkys grubiai iki 2022 m., tai iki Biruliškių galėtų dar du metus tvarkyti ir gautųsi 2024 m.
Šiandien važiavau pro Mega nuo Vilniaus pusės, tai padariau kelias foto kiek spėjau. Ženklai 50km/h sudėti, tad galima tikėtis rimtų pravažumo problemų.
Turbūt sumaišė. Iki 2020 m. bus sutvarkyta tik ties Mega, kur dabar tvarko, o iki Biruliškių, jei žada, kad tvarkys 5 metus, turėtų būti baigta 2024 m.
Manau, kad nuo Kleboniškio tilto iki Biruliškių užtektų vieno etapo. Tas ruožas kelia mažiausiai problemų. Jei tiltą per Nerį tvarkys grubiai iki 2022 m., tai iki Biruliškių galėtų dar du metus tvarkyti ir gautųsi 2024 m.
Taip, bet raso apie du Fegdos laimejimus, viena uz 17 milijonu, kita uz 23, tiek pinigu tik etapui apieMega neitraukiant viaduku ir tiltu yra zenkliai perdaug, nes yra skelbta, kad visai rekonstrukcijai planuoja 100 mln, tiltams 60 mln. Tai cia kaip ir tie 40 mln skirti keliui nuo Biruliskiu iki Sargenu sankryzos.
Tiltai iki 2022 manau yra gan optimistinis variantas. Tai realu, jei niekas niekur neuzklius, o siuo metu dar nera laimetojo naujam tiltui statyti, nuo kurio ir prades. Nes abejoju ar per metus pastatys nauja tilta, tada bent metus rekonstruos jau esama ir dar viena sezona remontuos paskutini...
Šiandien važiavau pro Mega nuo Vilniaus pusės, tai padariau kelias foto kiek spėjau. Ženklai 50km/h sudėti, tad galima tikėtis rimtų pravažumo problemų.
Rimtesnes bedos yra piko metu, ypac ivykus avarijai. Vakar ir siandien rytais buvo avariju sia kryptim. Per pietus didesniu problemu kol kas nekelia. Vazineju kasdien, tik rytais i Vilniaus puse.
Taip, bet raso apie du Fegdos laimejimus, viena uz 17 milijonu, kita uz 23, tiek pinigu tik etapui apieMega neitraukiant viaduku ir tiltu yra zenkliai perdaug, nes yra skelbta, kad visai rekonstrukcijai planuoja 100 mln, tiltams 60 mln. Tai cia kaip ir tie 40 mln skirti keliui nuo Biruliskiu iki Sargenu sankryzos.
Tiltai iki 2022 manau yra gan optimistinis variantas. Tai realu, jei niekas niekur neuzklius, o siuo metu dar nera laimetojo naujam tiltui statyti, nuo kurio ir prades. Nes abejoju ar per metus pastatys nauja tilta, tada bent metus rekonstruos jau esama ir dar viena sezona remontuos paskutini...
Kaip suprantu, Fegda pastatys šiuos ruožus:
17 mln. - ties Mega
23 mln. - Jonavos g. - Biruliškės
Beje gaunasi lygiai 40 mln.
Laimėtojas dar neaiškus:
apie 60 mln. - tiltas.
dabar kelio ženkluose "Marijampolė" turi būti ant žalio fono kaip ir "Klaipėda" nes A5 Kaunas-Marijampolė yra Automagistralė kai keis ženklus turi į tai atsižvelgti.
dabar kelio ženkluose "Marijampolė" turi būti ant žalio fono kaip ir "Klaipėda" nes A5 Kaunas-Marijampolė yra Automagistralė kai keis ženklus turi į tai atsižvelgti.
Nemanau, kad keis. Nuo Marijampolės pusės ženklas Klaipėda irgi mėlynas. Matyt dėl to, kad nepagalvotų, kad Vakarinis aplinkkelis yra automagistralė.
Žalias ženklas gali būti, jei automagistralė jau prie pat ar tik kelių sankryžų. Pvz. Jakų žiede Kauno ir Vilniaus kryptis galėtų būti žalia (nors nuorodos mėlynos), nes praktiškai iš karto prasideda greitkelis, o automagistralė apart greičio ribojimų skirtumų yra tas pats kas greitkelis.
dabar kelio ženkluose "Marijampolė" turi būti ant žalio fono kaip ir "Klaipėda" nes A5 Kaunas-Marijampolė yra Automagistralė kai keis ženklus turi į tai atsižvelgti.
Iki pačios tikros "žalios" A5 magistralės, kuri prasideda nuo Mauručių, nuo šiaurinio aplinkkelio gaunasi 25 kilometrai. Iki A1 link Klaipėdos 3-4 km. maždaug. Negaliu pakomentuoti tiksliai kaip yra su ženklinimo taisyklėmis, bet sakyčiau teisingai jog dėl kažkada toliau būsiančios atkarpos nesuteikia nereikalingų vilčių jog galėsi pedalą paspaust jau pasukęs už sankryžos. Projekte kiek mačiau palikti mėlyni ženklai, su kuo iš esmės sutinku.
Beje ne į temą, bet Vakarinis aplinkkelis nuo Akademijos iki Garliavos sankryžos ir Juragių naujai rekonstruota atkarpa yra tie ruožai dėl kurių bent man labiausiai skauda, jog jie nei greitkelis nei automagistralė. Nors lyginant bendrą infrastruktūrą (kelio kokybė, greitėjimo / letėjimo juostos ir t.t) seniau statytuose greitkeliuose ar magistralėse (A1, A2) yra žymiai prastesnių atkarpų, kur leidžiamas žymiai didesnis greitis. Tai tikrai mielai norėčiau jog atsirastų galimybės žalius ženklus sustatyt arčiau.
Iki pačios tikros "žalios" A5 magistralės, kuri prasideda nuo Mauručių, nuo šiaurinio aplinkkelio gaunasi 25 kilometrai. Iki A1 link Klaipėdos 3-4 km. maždaug. Negaliu pakomentuoti tiksliai kaip yra su ženklinimo taisyklėmis, bet sakyčiau teisingai jog dėl kažkada toliau būsiančios atkarpos nesuteikia nereikalingų vilčių jog galėsi pedalą paspaust jau pasukęs už sankryžos. Projekte kiek mačiau palikti mėlyni ženklai, su kuo iš esmės sutinku.
Juolabiau, kad rekonstravus A1 ruožą ties Giraite, automagistralės ženklas prasidės kone iš karto už šios sankryžos.
Beje ne į temą, bet Vakarinis aplinkkelis nuo Akademijos iki Garliavos sankryžos ir Juragių naujai rekonstruota atkarpa yra tie ruožai dėl kurių bent man labiausiai skauda, jog jie nei greitkelis nei automagistralė. Nors lyginant bendrą infrastruktūrą (kelio kokybė, greitėjimo / letėjimo juostos ir t.t) seniau statytuose greitkeliuose ar magistralėse (A1, A2) yra žymiai prastesnių atkarpų, kur leidžiamas žymiai didesnis greitis. Tai tikrai mielai norėčiau jog atsirastų galimybės žalius ženklus sustatyt arčiau.
Įkaltų 110 km/h ir būtų ramu. Jei ne visur, tai bent tam tikrose vietose tai tikrai.
na kol kas darbo tempai tikrai geri, matosi, kad DIRBAMA, o ne imituojama. Abipus atkarpoje ties mega nukasta daug grunto, perdėliota eismo tvarka. Jaučiasi, kad tikrai iki metų galo galima padaryti
Comment