Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Del to yra butinas senai numatytas tiltas nuo Silainiu kalno i Siaures pr. Tas is esmes nukrautu aplinkeli.
    Nukrautų nebent tik Varnių tiltą. Automobilių važiuojančių tik per tiltą t.y. nuo Panerių iki Jonavos g., gal tik koks 1% viso srauto. Plius susidarytų dar didesni kamščiai kitose sankryžose, pvz. Savanorių - Šiaurės pr.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.14, 14:22.
    Flickr

    Comment


      Puse Silainiu vaziuoja per aplinkeli. O Silainiuose gyvena zmoniu kaip keturiuose Anyksciuoe.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Puse Silainiu vaziuoja per aplinkeli. O Silainiuose gyvena zmoniu kaip keturiuose Anyksciuoe.
        Pats gyvenau Šilainiuse ir kad ir kur būčiau bedirbęs - šitas tiltas būtų visiškai nenaudingas, nes į Petrašiūnus ar Palemoną ar net Taikos galą važiuočiau (ir važiuodavau) per aplinkelį. Jis realiai pagerintų susisiekimą su klinikom ir Eigulių rajonu, kuris kaip žinia yra miegamasis ir srautų nėra kurie ten važiuotų. Net į Savanorių galą turbūt greičiau gautusi per bet kokį užkimštą aplinkelį (kuris kad ir užkištas visvien judėtų dvigubai greičiau nei Šiaurės pr.). Tai kas planuojama daryti su aplinkeliu yra bent koki dešimt kartų naudingiau nei tas Šiaurės pr. tiltas.

        Comment


          Reikia ir ta, ir ta daryti. Cia aisku kaip 2x2

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Kas dėl paskutinio paveiksliuko, tai iliustracija su A14 Autostrada Adriatica.
            Ačiū už pastabumą.

            Kažkaip šis projektas prašosi būti pervardintas iš Islandijos į Autostrada Adriatica.
            Tikėkimės, Kompetencijų agentūra moka ne tik daryti CopyPaste.

            Atsiprašau už nukrypimą nuo temos.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą

              Del to yra butinas senai numatytas tiltas nuo Silainiu kalno i Siaures pr. Tas is esmes nukrautu aplinkeli.
              Ir ką tai duotų? Dar labiau užkimštų miesto gatves ir sankryžas? Be to, tai apima tik atkarpą tarp Šilainių ir Eigulių.

              Comment


                Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis

                Comment


                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                  Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
                  Neblogas variantas būtų kokios spec. kameros, kur veikia panašiai kaip greičio radarai. Mato, kad ne taip rikiuojasi - bauda.

                  Comment


                    Reikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.

                    Comment


                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Reikia aiškių išankstinių kelio ženklų, kad vairuotojai aiškiai žinotų, kad reikia išsukti anksčiau iš kelio, kad pavažiavę į priekį galėtų apsisukti. Nereikės nei kamerų.
                      LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
                        O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          O tai gal tiesiog tegu uždeda nuorodą į Klaipėdą ir tada bus aišku.
                          Beje žiūriu sankryžos vaizdą iš palydovo, tai apsisukimas iš dalies suformavo iš sankryžos žiedinę sankryžą Nes gali važiuoti netaisyklingu apskritimu, naudodamas naudodamas apsisukimu, in infinte loop Kaip suprantu, nebegalima išsukti nuo Klaipėdos krypties į trečią išvažiavimą IX forto sankryžos. Kaip suprantu, taisykles turėtų pažeidinėti tie, kurie važiuoja nuo Klaipėdos link Sargėnų/Vandžiogalos. Reikėtų juos informuoti, kad išvažiavimas yra ne trečias, o antras. Iš pradžių reikia važiuoti link Šilainių, apsisukti ir tik po to į 222 kelią. Tada taip, nuorodų būtinai reikia, bet svarbiausia, kad būtų kryptis į Vandžiogalą, o jei dar būtų Sargėnai baltame fone, tai iš vis būtų puiku

                          Bet aišku, LAKD, sakytų, jei matai nuorodą, tai nereiškia, kad turi sukti. Jei nėra kitokio informavimo, tai reiškia, kad nėra. Kaip pvz. nėra Palangos krypties Vilniuje Jei matai Vandžiogalos kryptį ir pagal KET negali ten sukti, reiškia ta nuoroda tau nieko neturėtų reikšti.

                          Įtariu, panašiai veikia ženklai "Apylanka". Šiais ženklais nesiekiama pagerinti kelio informatyvumo. Siekiama, kad tais ženklais naudotųsi tik tie, kam reikia apvažiuoti remontą ir tik dubliuojantiems ženklais reikia papildomai patikslinti. Pvz. Ateities pl. viaduko remontas. Remonto pradžioje yra ženklas Apylanka su akligatviu, o paskui darai posūkį ir apvažiuoji remontą, vadovaudamasis ženklais "Apylanka". Pvz. jei atsirastų ženklai "Petrašiūnai" ar "Palemonas", pagerėtų informatyvumas, bet po to informatyvumą tektų pabloginti, nes baigtųsi remontas. Nenorima apsikrauti informacija
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.04.03, 21:26.

                          Comment


                            Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                            Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
                            Gerai būtų įdėti schemą, kurioje vietoje vyksta veiksmas

                            Comment


                              Mano kažkur šioje temoje palikta grubaus dizaino schema

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                LAKD naudojasi tuo, kad nuo Klaipėdos pusės Vandžiogalos krypties niekada ir nebuvo ir pats turi žinoti kaip važiuoti kaip commuter'is Bet sutinku, kad šalia "KAUNAS" ženklo baltame fone galėtų atsirasti " |222| VANDŽIOGALA" nuo Klaipėdos pusės. Nors gal geriau tegul būna populiaresnė kryptis Domeikava, nes Vandžiogalą gal ne visi žino Aš žinau Vandžiogalą, nes mėgstu į žemėlapius spoksoti
                                Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.

                                Comment


                                  Parašė vaidast Rodyti pranešimą

                                  Yra aiškus ženklas, netgi du jei neklystu, ties balta nuoroda į Kauna važiuojant nuo Klaipėdos tik pravažiavus 9 forto stotelę, kad Vandžiogala pasieksi pasukęs į Kauną. Čia ženklai tikrai aiškūs manau ir yra nuo pirmos dienos atidarius apsisukimą. Tačiau viskas palikta su sena kryptim Klaipėda-Vandžiogala kaip buvo ir ten taip pat aukštai dar kabo, kad iš a1 kertant Via Baltica srautą pasuksi į 222. Dauguma krypties Klaipėda-Vandžiogala vairuotojų vaziuoja automatu nes ten srautas pagrinde vietinis, plius palindus po viaduku nereikia niekur persirikiuoti, kai važiuojant nauju apsisukimu reikia praleisti srautą Kaunas - KLaipėda.
                                  Suprantu taip, kad Vandžiogalos kryptis tebekabo, nes A5 srautas, įvažiuojantis į A1, sužino, kad vėl pasukus dešinėn, galima važiuoti į Vandžiogalą. A1 nuo Klaipėdos važiuojantys turi paisyti KET ir į Vandžiogalos kryptį nekreipti dėmesio, juolab, kad kaip jūs minėjot, ji nurodyta iš anksto dar prieš pačią sankryžą ir yra nurodyta kaip sukti.

                                  Taip išeina, kad ne su nuorodomis problema, o su pačiu KET laikymųsi. Nevažiavau dar pro ten, tai čia tik mano prielaida

                                  Comment


                                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                    Apsisukimas šalia šilainių turgaus atidarytas, tačiau srautas toliau sėkmingai lenda senuoju apsisukimu. Kad ir vakar - rytinio piko metu net dvi viena paskui kitą mašinos tiesiog įsigrūdo nuo Klaipėdos pusės, taip stabdydamos via baltika srautą. Ten kaip minimum reikia tų oranžinių kuoliukų atskyrimui, nes net ir padarius kad ir dvigubą ištisinę, atsiras erelių, kurie rikiuosis
                                    Įdomu, ar neatsisakė IX forto perdarymo projekto, kur numatyti pravažiavimai po apačia ties dabar įrengtu apsisukimu. Spėju šiuo projektu kaip tik ir norima atsisakyti šios kilpos, nes ji nepatogiai įrengta, labai arti įvažiuojančio kelio.

                                    Comment


                                      Jei neklystu sekmadienį 21.30 per LRT rodys laidą "Keliai mašinos žmonės", joje kalbės apie šiaurinio aplinkkelio rekonstrukciją, kam įdomu mestelkit akį

                                      Comment


                                        Parašė Effka Rodyti pranešimą
                                        Jei neklystu sekmadienį 21.30 per LRT rodys laidą "Keliai mašinos žmonės", joje kalbės apie šiaurinio aplinkkelio rekonstrukciją, kam įdomu mestelkit akį
                                        OK, įdomu būtų pamatyti, ką yra numatę A1 ruože link Savanorių pr./A6 kelio sankryžos. Nors esu matęs brėžinius, ką daugmaž darys ties Mega, bet būtų įdomu sužinoti kas bus tolesniuose etapuose.

                                        Beje, peržiūrėjau programą (šiuo atveju tv24.lt), vis tik rodys sekmadienį 21:00 po Panoramos.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          OK, įdomu būtų pamatyti, ką yra numatę A1 ruože link Savanorių pr./A6 kelio sankryžos. Nors esu matęs brėžinius, ką daugmaž darys ties Mega, bet būtų įdomu sužinoti kas bus tolesniuose etapuose.

                                          Beje, peržiūrėjau programą (šiuo atveju tv24.lt), vis tik rodys sekmadienį 21:00 po Panoramos.
                                          Minėjai brėžinius, o yra internete gal patalpinti? Būtu neblogai pamatyti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X