Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vėl delfi straipsnis įdėtas apie rekonstrukciją, bet ir vėl nė žodžio KADA PRADĖS

    Comment


      Belibirda ten gausis. Brangus projektas su labai abejotina nauda.

      Comment


        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
        Vėl delfi straipsnis įdėtas apie rekonstrukciją,
        Gal kas nors galėtų įdėti nuorodą ir įkelti sankryžų brėžinius.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Gal kas nors galėtų įdėti nuorodą ir įkelti sankryžų brėžinius.
          O ar kas matęs detalius brėžinius ? Delfi straipsnyje ten tik esamos situacijos konstatacija, bet ne kaip bus sprendžiama:
          https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80595001

          Prieš kelias savaites pats pravažiavau tuo apvažiavimu, net įdomu pasidarė kaip spręsti planuoja pagal pažadą 2 (tranzitas) + 2 (vidiniai). Pridedant po dvi juostas iš abiejų kelio pusių, bent keliose vietose įvažiuojama būtų į visai naujų namų kvartalus ir net į dabar statomus namus. Garsioji Tėvynė neišvengiamai turės būti nugriauta. Abu viadukai nugriauti. Nebeaiški situacija su Pruszynski sandėliu ir tuo visai nauju logistikos centru tik pernai pastatytu (ar atstumas nuo naujo kelio ;ieka pakankamas). Ir tas naujas išvažiavimas iš Šiaurės pr. turėtų bųti griaunamas, nes ten niekaip nepaplatinsi kelio ...

          Comment


            Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą

            O ar kas matęs detalius brėžinius ? Delfi straipsnyje ten tik esamos situacijos konstatacija, bet ne kaip bus sprendžiama:
            https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80595001

            Prieš kelias savaites pats pravažiavau tuo apvažiavimu, net įdomu pasidarė kaip spręsti planuoja pagal pažadą 2 (tranzitas) + 2 (vidiniai). Pridedant po dvi juostas iš abiejų kelio pusių, bent keliose vietose įvažiuojama būtų į visai naujų namų kvartalus ir net į dabar statomus namus. Garsioji Tėvynė neišvengiamai turės būti nugriauta. Abu viadukai nugriauti. Nebeaiški situacija su Pruszynski sandėliu ir tuo visai nauju logistikos centru tik pernai pastatytu (ar atstumas nuo naujo kelio ;ieka pakankamas). Ir tas naujas išvažiavimas iš Šiaurės pr. turėtų bųti griaunamas, nes ten niekaip nepaplatinsi kelio ...
            Žalia skiriamoji veja yra gana plati, kad joje tilptų didžioji dalis trečiojo kelio. Kaip atrodytų sprendiniai aš galiu tik spėliot, nes taip pat dar neesu jų matęs, išskyrus atkarpą tarp Sargėnų ir Jonavos gatvės.

            Spėju, kad tam tikrose tranzitinių juostų atkarpose nebus normalaus kelkraščio, panašiai kaip tiltas per Nerį, iš karto aptvaras ir vietinės juostos prasideda. Tokiu būdu dar galėtų sutilpti juostos ir nereiktų nieko griauti. Juolab, kad apšvietimo stulpų vietos taip parinktos, kad nebūtų stulpų tarp tranzitinių ir vietinių juostų, nors taip labiau apsimokėtų, nes užtektų stulpų eilių tik dviejose vietose, o dabar reikės statyt stulpus trejose vietose, šonuose ir per vidurį.

            Comment


              Kažkas susirado 2019 m. pradžioje įsteigtos Transporto kompetencijos agentūros (buv. TKTI) prezentaciją ir uždėjo klikbaitinę antraštę su dvitaškiu. Šiek tiek keista, kad "kompetencijų agentūros" specialistai kelyje A1 uždėjo žymėjimą A14. 6 numeriu pažymėta "Petrašiūnų" sankryža, o įdėta Biruliškių sankryža su keliu A6.

              Įdedu skaidres su dabartinės būklės brėžiniais. Bus istorijai.

              Delfi.lt 2019.03.13
              Planuoja Kauno Islandijos pl. rekonstrukciją: tokio sprendinio Lietuvoje dar nebuvo










              https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=80595001

              Comment


                Kas dėl paskutinio paveiksliuko, tai iliustracija su A14 Autostrada Adriatica.

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Belibirda ten gausis. Brangus projektas su labai abejotina nauda.
                  Kodėl abejotina? 8 juostos vietoje 4 gana akivaizdi nauda, ko dar reikia?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Kodėl abejotina? 8 juostos vietoje 4 gana akivaizdi nauda, ko dar reikia?
                    Nepaisant didžiulių investicijų nesigaus ten jokio vietinių ir tranzitinio eismo atskyrimo.
                    Kol nebus tikro A1 aplinkkelio nuo Palemono iki Babtų ar Sitkūnų (su tiltu per Nerį ties Lapėmis), tol persikirs tranzitiniai ir miesto srautai.

                    Dar reikėtų alternatyvios 139 keliui trasos, bet niekas nesiruošia statyti naujo tilo kur nors ties Darsūniškiu. Bus gerai, jei bent panaikins Amalių sankryžą
                    Bet čia jau iš fantazijų srities.

                    Lauksime, kada pradės įgyvendinti tai ką sugalvojo šitoje vietoje.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Nepaisant didžiulių investicijų nesigaus ten jokio vietinių ir tranzitinio eismo atskyrimo.
                      Ar tai yra blogai? Esmė, kad kelias praplatės dvigubai. Beto naujo aplinkkelio statyba nieko neišspręstų, o kainuotų kosmosą, nes važiuojančių Vilnius - Klaipėda pro čia yra mažuma, pagrindinis srautas vietinis ir tranzitinis nuo Karmėlavos link Marijampolės.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Ar tai yra blogai? Esmė, kad kelias praplatės dvigubai. Beto naujo aplinkkelio statyba nieko neišspręstų, o kainuotų kosmosą, nes važiuojančių Vilnius - Klaipėda pro čia yra mažuma, pagrindinis srautas vietinis ir tranzitinis nuo Karmėlavos link Marijampolės.
                        Plius nepamirškit, kad iš Vilniaus į Lenkiją po kelių metų visai smagiau gali būti lėkt pro Kauną, ir šitas kelias tarnauja ir tarnaus įsiliejimui ir į kelią link Varšuvos

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Kodėl abejotina? 8 juostos vietoje 4 gana akivaizdi nauda, ko dar reikia?
                          Sugrus daugiau juostu i santykinai neka didesni plota.

                          Comment


                            Kamsciai nedings, nes tas pats automobiliu srautas per ta pati ploto vieneta vaziuos. Gal tik avariju atveju bus siek tiek daugiau vietos apvaziuoti.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Kamsciai nedings, nes tas pats automobiliu srautas per ta pati ploto vieneta vaziuos. Gal tik avariju atveju bus siek tiek daugiau vietos apvaziuoti.
                              Ne tą patį, jeigu juostų bus dvigubai daugiau, reiškia ir pralaidumas bus dvigubai didesnis, nelabai įsivaizduoju, kur ten kamščiai galės būti, kai nuties 8 juostų kelią bet jokių šviesoforų.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                Sugrus daugiau juostu i santykinai neka didesni plota.
                                Na kur gi jau. Net tiltai bus trys.
                                Nors "miesto" juostose kamščiai kartais gali likti, bet tai jau bendros miesto ir kelių tinklo planavimo problemos.

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  Kamsciai nedings, nes tas pats automobiliu srautas per ta pati ploto vieneta vaziuos. Gal tik avariju atveju bus siek tiek daugiau vietos apvaziuoti.
                                  Bet keliuose ploto vienetas yra juosta, o ne asfalto kvadratinis metras. Apart avarijos atveju - tada daugiau ploto geriau.

                                  Comment


                                    Faktas, kad žaliosios vejos vietoje atsiras juostos tranzitui. Pagal tą foto iš adriatica autostrados matyti, kad ten viskas itin kompaktiška, neabejotinai kažkiek siaurės juostos, nes dabar plotą kelias užima didelį, o naudos jokios - tiek iš tos pievos per vidurį, tiek iš tų plačių kelkraščių.

                                    Comment


                                      Kamščių neturėtų būti, nes dabar kamščiai atsiranda grynai dėl avarijų, kai aklinai užtveriamas kelias. Labiausiai probleminės vietos yra Jonavos gatvės įsiliejimas į tiltą ir Megos sankryža.

                                      Projektui pritariu.

                                      Comment


                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        Faktas, kad žaliosios vejos vietoje atsiras juostos tranzitui. Pagal tą foto iš adriatica autostrados matyti, kad ten viskas itin kompaktiška, neabejotinai kažkiek siaurės juostos, nes dabar plotą kelias užima didelį, o naudos jokios - tiek iš tos pievos per vidurį, tiek iš tų plačių kelkraščių.
                                        Pačios juostos gal ir nesiaurės (bent jau taip tikiuosi ir bent jau 110 km/h tranzitinėse juostose), bet juostas skiriančių elementų pločiai sumažės.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                          Kamščių neturėtų būti, nes dabar kamščiai atsiranda grynai dėl avarijų, kai aklinai užtveriamas kelias. Labiausiai probleminės vietos yra Jonavos gatvės įsiliejimas į tiltą ir Megos sankryža.

                                          Projektui pritariu.
                                          Del to yra butinas senai numatytas tiltas nuo Silainiu kalno i Siaures pr. Tas is esmes nukrautu aplinkeli.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X