Galit kas nors žemėlapyje parodyti, kurioje čia vietoje tiksliai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąGalit kas nors žemėlapyje parodyti, kurioje čia vietoje tiksliai?
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąGalit kas nors žemėlapyje parodyti, kurioje čia vietoje tiksliai?
Tiesiog sutvarkomas tas nenaudojamas asfalto plotelis skiriamojoje juostoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vaidast Rodyti pranešimąGal klystu, bet pasirode, kad apsisukimas daromas siek tiek anksciau bei daromos letejimo ir greitejimo juostos
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO čia jie dar daugiau problemų pridarys tiems, kas važiuoja tiesiai A1. tuo labiau, kad lėtėjimo juostos nėra. Kaip "genialu". Kai kokia nors fūra sugalvos apsisukti, užkiš net ir dalį pirmos pirmos juostos. Ar leis tik lengvosioms?Paskutinis taisė PoDV; 2018.10.25, 17:24.
- 1 patinka
Comment
-
LAKD pirkimas Nr. 406472.
Paskelbta 2018.10.30
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravima.
9. Darbų kiekis (apimtis):
9.1 Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos pasiūlymo kainos dalis – Valstybinės reikšmės magistralinio kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km rekonstravimas (toliau – Projektas Nr. 1), rekonstruojamo kelio ruožo ilgis – 1,32 km. Darbų kiekis detaliai nurodytas techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų 1 a priedas) ir darbų kiekių žiniaraščiuose (konkurso sąlygų 10 priedas). Maksimali kainos dalies pasiūlymo kaina – 20 452 740,00 Eur;
9.2 Kauno miesto savivaldybės administracijos pasiūlymo kainos dalis – Megos sankryžos, esančios kelio Nr. A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda 100,93 km, jungiamųjų kelių rekonstravimas (toliau – Projektas Nr. 2). Darbų kiekis detaliai nurodytas techniniame darbo projekte (konkurso sąlygų 1 b priedas) ir darbų kiekių žiniaraščiuose (konkurso sąlygų 10 priedas). Maksimali kainos dalies pasiūlymo kaina – 964 997,00 Eur.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=426648
- 3 patinka
Comment
-
BNS 2018.12.16
Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku
Transporto stovėjimo vietų aikštelė magistraliniame kelyje Vilnius-Kaunas-Klaipėda, greta Kauno prekybos centro „Mega“, įrengta be statybos leidimo, nustatė Valstybinė teritorijų planavimo ir statybos inspekcija. Kas tai padarė, inspektoriams nustatyti nepavyko.
Pasak inspekcijos atstovės spaudai Ligitos Luščiauskaitės, patikrinus teritoriją Islandijos plente, nustatyta, kad prie sklypo valstybinėje žemėje įrengtos dvi apie 1,2 tūkst. ir 228 kvadratinių metrų ploto asfaltbetonio dangos autobusų sustojimo aikštelės su trinkelių dangos pėsčiųjų takais. (...)
„Aikštelių statytojas nenustatytas. Sklypas daline nuosavybe priklauso bendrovei „Baltic shopping centers“, ji nurodė, kad už sklypo ribų aikštelių su takais netiesė ir nežino, kam jie priklauso. Kauno miesto savivaldybė ir bendrovė „Kauno autobusai“ informavo, kad neturi apie juos informacijos. Kai savavališkas statinys yra nesuformuotoje valstybinėje žemėje ir statytojo, savininko, valdytojo ar naudotojo nėra, savavališkos statybos aktas nesurašomas. Šiuo atveju patikrinimo akto kopija išsiųsta Nacionalinei žemės tarnybai ir miesto savivaldybei“, – teigė ji. (...)
Rugpjūčio pabaigoje Lietuvos automobilių kelių direkcija kreipėsi į Statybos inspekciją ir Nacionalinę žemės tarnybą, siekdama išsiaiškinti, kas galėjo įrengti automobilių stovėjimo vietų greta prekybos centro „Mega“. Tuomet Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas BNS sakė, kad aikštelės įrengtos valstybinėje žemėje tarp Šilainių viaduko ir Sargėnų sankryžos, „Megos“ pusėje. Jos aptiktos planuojant magistralinio kelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda atkarpos rekonstrukciją. Kelių direkcija apie galbūt neteisėtai įrengtas stovėjimo vietas greta prekybos centro pranešė tuomet, kai jo valdytoja kreipėsi į teismą dėl direkcijos planuojamos rekonstruoti magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda atkarpos, prašydama neteisėtais pripažinti ruožo rekonstrukcijos projektinius pasiūlymus.
Rugsėjo viduryje prekybos centro valdytoja ir Kelių direkcija dėl šio klausimo susitarė taikiai.
2016 metų rudenį prekybos centro valdytoja, įgyvendindama plėtros projektą, skelbė atidariusi naują 800 vietų daugiaaukštę automobilių stovėjimo aikštelę. Apie 23 tūkst. kvadratinių metrų ploto trijų aukštų statinys integruotas į prekybos centrą. „Baltic shopping centers“ skelbė atnaujinusi ir antžemines automobilių stovėjimo aikšteles, o iš viso prie centro yra 2,2 tūkst. automobilių stovėjimo vietų.
Magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas. Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai
https://www.miestai.net/forumas/foru...inkkelis?t=575
Regia.lt ir Maps.lt ortofoto nuotraukose dar nesimato rekonstruotos "Megos" su daugiaaukščiu parkingu.
Sklypų ribos iš www.regia.lt.
Naujesnė ortofoto iš www.maps.google
Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.
Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBNS 2018.12.16
Statybos inspekcija: aikštelės prie „Megos“ įrengtos be leidimo, kas statė – neaišku
<...>
Šiek tiek glumina Statybų inspekcijos bejėgiškumas bei valstybės institucijų patakavimas Megai.
Tikslinga būtų, kad į važiavimas į "Megą" būtų visiškai atskirtas nuo eismo tranzitiniame kelyje A1.
To kelio jo funkcija ne tik tarnauti "Megai" , o aptarnauti Kauno miesto ir Lietuvos transporto esimo poreikius.
O dėl atskirto įvažiavimo į Megą, tai pats prieš tai buvusiame pranešime pateikei medžiagą apie pirkimą įrengti atskirtas nuo tranzitinio srauto juostas nuvažiavimams/užvažiavimams. Juk viadukas ir keliai tarnauja ne tik Megos lankytojų ir savininkų poreikiams, bet ir Kauniečių, bei kitapus magistralės esančių gyvenviečių gyventojų poreikiams.
Comment
-
Neleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/
kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
Русский военный корабль, иди нахуй!
Comment
-
Parašė liux Rodyti pranešimąNeleistinai šalia „Megos“ atsiradusias stovėjimo aikšteles ketinama išardyti
https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/01/...nama-isardyti/
kol neprireikė kelio rekonstrukcijos, tol nepastebėjo pamestos didžiulės bešeimininkės aikštelės ak, kaip lietuviška
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=78869503
Comment
-
Pagaliau tapo aišku, kas rekonstruos ir iki kada žada baigti platinti ruožą (1,3 km). Tačiau neaišku, kada pradės darbus. Beje, žurnalistai jau "nutiesė" magistralę nuo sostinės iki pajūrio:
Magistralės prie Kauno virsmas į 8 juostų kelią prasideda: paaiškėjo, kiek tai kainuos
Automagistralės Vilnius–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių iki prekybos centro „Mega“ rekonstrukcijos konkursą laimėjo kelių statybos bendrovė „Fegda“, statybų kaina - 23,5 mln. eurų.
Lietuvos automobilių kelių direkcija sausio pabaigoje su „Fegda“ pasirašė dvi sutartis, nurodoma portale cvpp.lt.
Pagal ją „Fegda“ per metus – iki kitų metų vasario – 1,3 kilometro ruožą ruožą rekonstruos į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.
Tai jau antrasis „Fegdos“ laimėtas užsakymas šiame ruože – pernai gruodį su įmone pasirašyta 17,5 mln. eurų vertės sutartis dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos. Naujausiame konkurse taip pat dalyvavo viena didžiausių kelių ir tiltų statybos įmonių „Kauno tiltai“, o laimėtojas pasirinktas pagal ekonominio naudingumo kriterijų.
Be to, Kelių direkcija dar renkasi rangovą, kuris statys Sargėnų viaduką ir tiltą prie „Megos“ – paraiškos jam pateiktos vasarį. Maksimali projekto vertė siekia beveik 40 mln. eurų.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...inuos-9335173/
Comment
-
Speju, kad vel isivele klaida, negi 1.3 km kainuoja 23 mln., gal 13 km arba i ta suma ieina viadukas nuo zukausko gatves? Siaip nuo biruliskiu sankryzos iki neries tilto yra 3.6km.... Niekur nerandu pacio pirkimo, gal kas nuoroda imestu. Butu visiems idomu paziuret ka ten suplanave su tom astuoniom juostom ir tuo paciu matytusi rekonstruojamo ruozo ilgis.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKeista, kad greitis bus tik 110 km/h. Nedera su pastaruoju metu direkcijos keliamais tikslais.
Ties Mega greitkelis užsibaigtų, nes tranzitinės ir vietinės juostos ten trumpame ruože susijungia.Paskutinis taisė PoDV; 2019.02.23, 14:31.
Comment
-
Parašė abatareika Rodyti pranešimąSpeju, kad vel isivele klaida, negi 1.3 km kainuoja 23 mln., gal 13 km arba i ta suma ieina viadukas nuo zukausko gatves? Siaip nuo biruliskiu sankryzos iki neries tilto yra 3.6km.... Niekur nerandu pacio pirkimo, gal kas nuoroda imestu. Butu visiems idomu paziuret ka ten suplanave su tom astuoniom juostom ir tuo paciu matytusi rekonstruojamo ruozo ilgis.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
taip, kalbama apie 1,3 km ruožą nuo Kleboniškio tilto (patys tiltai neįeina) iki 9 forto mazgo (pats mazgas neįeina). pagrindinę kainą sudaro Megos viaduko rekonstrukcija ir letėjimo greitėjimo juostos link Panerių gatvės. Vyks lygegrečiai ir tilto statyba, bet jam paskelbtas kitas konkursas ir skirti kiti pinigai.
Comment
Comment