Nelabai supratau apie kurią vietą pats rašai, bet aš turėjau omenyje visą srautą, kuris atvažiuoja nuo Marijampolės, ir turi daryti kilpą po tiltu, kad išvažiuoti link Klaipėdos/Rygos. PO tuo tiltu ir susikerta visas srautas, kuris važiuoja į Domeikavą... Vieni lėtėja, kiti greitėja...
tame bėda kad nesupranti, o komentuoji Apie tą pačia vietą ir kalbu, bus padaryta iš dabar esančios vienos juostos kuri yra ir lėtėjimo ir greitėjimo juosta, padarys dvi, vieną į Vilnių, kitą į Klaipėdą/Ryga ir bus panaikinta lėtėjimo juosta nuo Klaipėdos į Domeikavą. Skaityk/žiūrėk projektus.
Nesvarbu dėl ko, svarbu kad kamstis ten yra pastovus... Tokios reikšmės ir apkrovimo kelyje...
tai ir daro kažką, remontavo tiltus ant pietrytinio aplinkkelio, dabar platina Ateities gatvę. Kol vyko tiltų remontai ir dabar kol vyksta, tik dabar ir yra kamščiai iš tos pusės. Kol nevyksta darbai pietrytiniame aplinkkelyje, čia kamščių nėra.
tame bėda kad nesupranti, o komentuoji Apie tą pačia vietą ir kalbu, bus padaryta iš dabar esančios vienos juostos kuri yra ir lėtėjimo ir greitėjimo juosta, padarys dvi, vieną į Vilnių, kitą į Klaipėdą/Ryga ir bus panaikinta lėtėjimo juosta nuo Klaipėdos į Domeikavą. Skaityk/žiūrėk projektus.
Kaip atskiros 2 juostos padės išvengti srautų susikirtimo čia:
Pusė Kauno vakare grįžinėja į Sargėnus - Domeikavas, o Via Baltika srautas važiuoja A1 link Klaipėdos, Latvijos, Estijos...
„Megos“ valdytojos skundas dėl kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos nepriimtas
Teismas nepriėmė Kauno prekybos centro „Mega“ valdytojos ieškinio dėl numatomos magistralinio kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos Kaune – Islandijos prospekto – rekonstrukcijos.
Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmai pranešė pirmadienį atsisakę priimti Rakauskų šeimos netiesiogiai valdomos bendrovės „Baltic Shopping Centers“ skundą Kauno savivaldybės administracijai. Įmonė prašė pripažinti neteisėtu ir panaikinti Kauno valdžios liepos pradžios sprendimą pritarti kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda rekonstrukcijos projektiniams pasiūlymams.
Teismas nutarė, kad „Megos“ valdytoja nėra statybos dalyvė, o savivaldybės sprendimas, kol nėra išduotas statybos leidimas, jam nesukelia jokių teisinių pasekmių...
Važiuojant nuo Klaipėdos 80 km/h ribojimas nuo autostrados pabaigos iki posūkio link Giraitės, iš viso 800 m. Tiesa, šiuo metu vyksta sienelės statymas, tai ribojimas pratęstas darbų zonoj. Antras 80 km/h ribojimas prasideda ties nusukimu į Kauno centrą ir tęsiasi iki automagistralės pradžios, iš viso 1,2 km. Bendas A1 ilgis ties Kaunu 10,7 km. Nuo Vilniaus analogiškai ribojimai.
80 tarp ženklų "Greitkelis" ir "Automagistralė" abiem kryptimis. Konkrečiai, tarp dviejų apsisukimų A1 kelyje - vieno ties Giraite, o kito ties Orlenu Veterinarų g. rajone. 80 jau daug metų tarp automagistralės pradžios/pabaigos ir IX forto abiem kryptimis ir sienelės statymas ten tam jokios įtakos nedaro.
Taip pat prieš berods porą metų greitis buvo padidintas iki 90 km/h nuo berods 22 (ar 20) iki 6 val. ryto tarp "greitkelio" ženklų nuo Vilniaus pusės (to paties Orleno Veterinarų g.) ir sankryžos A1/A6 abiem kryptimis.
Ne vien tik žuvusieji ar sužeisti yra kriterijus. Įvyksta daug avarijų, kur žmonės nenukenčia. Ir šiaip yra vietų, kur avaringų situacijų susidarymo tikimybė yra didelė, be to kai kuriose vietose kai kurie mėgsta pasiardyti. Realiai A1 greitis yra viršijamas ne 5-10 km/h, o 20-30 km/h. Tarkim, A1 prie Kauno. Ten greitis visur 80. Realus gi greitis bent apie pusės važiuojančių yra 100.
A1 įvyksta labai mažai avarijų, ypač atsižvelgiant į srautą, tiek automobilių tiek sunkvežimių. Beto kelias saugus, visur atitvarai, nebėra apsisukimų ir pan. Jau dabar greitį būtų galima padaryti 140. Kur kas nesaugesni yra 1x1 intensyviausi keliai, Via Baltica, Vilnius - Trakai, Druskininkai, Utena, Kaunas - Prienai, Šiauliai - Palanga ir pan. Plius avarijos ir žūtys dažniausiai būna ne tik dėl greičio, o neatsargaus lenkimo ir žioplumo išvažiuojant į priešpriešinę juostą, ar skersai kertant pagrindinį kelią iš kokio šunkelio, kas autostradose nėra problema.
Yra įvažiavus į A1. Važiuojant nuo Vilniaus, kai baigiasis greitkelis, yra ženklas 80. Paskui jis pakartojamas berods prieš ar už neveikiančio greičio matuoklio. Paskui pakartojamas už A1/A7 sankryžos.
Tamsta prieš rašydamas ir klaidindamas kitus, galėtų pasikartoti KET. Konkrečiai nuo kur iki kur galioja greičio ribojimai.
Jeigu nėra greičio ribojimo ženklo už kelių susikirtimo (sankryžos), tai ten greičio ribojimo ženklo galiojimo zona baigiasi.
Kelias A7 yra Marijampolė-Kybartai, kur ir kaip jis ties Kaunu kertasi su A1???
A6, suklydau.
Dėl ženklo - yra 80 km/h ženklas Klaipėdos link už juostos nuo A6 prie A1 prisišliejimo. 80 km/h yra visame ruože ties Kaunu tarp greitkelio link Vilniaus ir automagistralės link Klaipėdos. O tarp A1/A6 sankryžos ir greitkelio į Vilnių abiem kryptimis greitis iki 80 ribojamas tik nuo ryto iki vakaro, naktį ten 90. Taip pat nuo Klaipėdos Kauno link pasibaigus automagistralei, berods ženklas 80 stovi tik už kelių šimtų metrų. Formaliai tie keli šimtai metrų yra 90, bet tai smulkmena.
A6, suklydau.
Dėl ženklo - yra 80 km/h ženklas Klaipėdos link už juostos nuo A6 prie A1 prisišliejimo. 80 km/h yra visame ruože ties Kaunu tarp greitkelio link Vilniaus ir automagistralės link Klaipėdos. O tarp A1/A6 sankryžos ir greitkelio į Vilnių abiem kryptimis greitis iki 80 ribojamas tik nuo ryto iki vakaro, naktį ten 90. Taip pat nuo Klaipėdos Kauno link pasibaigus automagistralei, berods ženklas 80 stovi tik už kelių šimtų metrų. Formaliai tie keli šimtai metrų yra 90, bet tai smulkmena.
Nuo A6 link Klaipėdos seniai tų 80 ženklų nėra. Kuriame amžiuje gyvenat? Tik už Megos atkarpa likusi.
Jeigu kažkam yra neegzistuojantys ribojimai, tai jis gali pagal juos ir važiuoti. Tik tegul būna malonus ir važiuoja pirma juosta, o ne išlindęs į antrą stabdo eismą besivilkdamas lėčiau nei leistina.
Yra ženklai. Aš irgi važinėju ir nereikia čia man sekti pasakų. Galėtų būti 90 tarp A1/A6 ir pėsčiųjų tilto (to, kuris arčiau Neries). Bet ir tai neseniai padarė naują išvažiavimą iš Kauno Vilniaus link ir atitinkamai, įvažiavimą, tai bent jau laikinai ties ta vieta irgi turėtų būti 80.
Imesk foto tu zenklu, va tokie durneliai kaip tu ir vaziuoja ant 80 o paskui prie fotiko kala per stabdzius, ten 80 zenklo senai nebera, jei atvaziuoji nuo karmelavos isilieji prie tevynes i magistrale kur tu matai ten 80 zenkla? Ten fotikas prie 100 net neisijungia kam ten stabdyt ir daryt kamsti
Imesk foto tu zenklu, va tokie durneliai kaip tu ir vaziuoja ant 80 o paskui prie fotiko kala per stabdzius, ten 80 zenklo senai nebera, jei atvaziuoji nuo karmelavos isilieji prie tevynes i magistrale kur tu matai ten 80 zenkla? Ten fotikas prie 100 net neisijungia kam ten stabdyt ir daryt kamsti
Imesk foto tu zenklu, va tokie durneliai kaip tu ir vaziuoja ant 80 o paskui prie fotiko kala per stabdzius, ten 80 zenklo senai nebera, jei atvaziuoji nuo karmelavos isilieji prie tevynes i magistrale kur tu matai ten 80 zenkla? Ten fotikas prie 100 net neisijungia kam ten stabdyt ir daryt kamsti
Va dėl tokių durnelių kaip tu ir statomi radarai, nes jei nieko nebūtų, tai skraidytų ant 120, nors ženklas ir 80.
A1 esi ne tik trolis, bet dar ir aklas. ir KET nemoki, reiškia nusikaltėlis. Nuimti tie 80 ženklai jau prieš du metus.
Bijoti nėra ko – greičio ribojimas toje vietoje tikrai pasikeitė, ir jau daug seniau nei prieš mėnesį. Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Evaldas Tamariūnas sakė, kad iki 80 km/h greitį ribojantys kelio ženklai nuimti nuo šių metų pradžios, o dabar aptariamame ruože leidžiamas greitis – 90 km/h. „Nutarta, kad toje vietoje yra per daug ribojančios informacijos. Vairuotojas mato tai 90 km/h, tai 80 km/h, tai 130 km/h. 10 km/h skirtumas didelės įtakos neturi, tačiau ši korekcija leido sumažinti bereikšmės vizualinės informacijos kiekį“, – situaciją aiškino E. Tamariūnas.
A1 esi ne tik trolis, bet dar ir aklas. ir KET nemoki, reiškia nusikaltėlis. Nuimti tie 80 ženklai jau prieš du metus.
Bijoti nėra ko – greičio ribojimas toje vietoje tikrai pasikeitė, ir jau daug seniau nei prieš mėnesį. Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Evaldas Tamariūnas sakė, kad iki 80 km/h greitį ribojantys kelio ženklai nuimti nuo šių metų pradžios, o dabar aptariamame ruože leidžiamas greitis – 90 km/h. „Nutarta, kad toje vietoje yra per daug ribojančios informacijos. Vairuotojas mato tai 90 km/h, tai 80 km/h, tai 130 km/h. 10 km/h skirtumas didelės įtakos neturi, tačiau ši korekcija leido sumažinti bereikšmės vizualinės informacijos kiekį“, – situaciją aiškino E. Tamariūnas.
Prieš du metus ženklai tikrai buvo. Ką patvirtiną ir citata. Gal tik tada buvo greitis naktį padidintas iki 90 km/h, pakabinus po 80 ženklais lenteles su galiojimo laiku. O kuris nusikaltėlis iš mūsų, kuris ne, patvirtins Maskvos teismas.
Melagis ir tas Tamariūnas, nes nebuvo jokios ženklų kaitos. Buvo viskas labai aišku - ties Giraite prasideda/baigiasi automagistralė, o ties Orlenu (ties Veterinarų g.) prasideda/baigiasi greitkelis, o tarpe jų - ruožas su 80.
Comment