Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atrodo, kad šioje temoje nebuvo aptarti 2018.06.08 d. paskelbti kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 99,00 iki 101,79 km (Kauno šiaurinio aplinkkleio) projektiniai pasiūlymai

    Kauno m. savivaldybės puslapyje yra tik tokia viešinimo informacija
    Adresas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 99,00 iki 101,79 km
    Objekto pavadinimas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožo nuo 99,00 iki 101,79 km rekonstravimo projektas

    Suderinta projektinių pasiūlymų rengimo užduotis 2018-06-04
    Atsakingas seniūnijos architektas Jurgita ...

    Projektiniai pasiūlymai
    Paskelbimo data 2018-06-08
    Viešo susirinkimo data 2018-06-26

    Išvada dėl pritarimo projektiniams pasiūlymams
    Išvada Pritarta
    Išvados data 2018-07-09
    Išvados Nr. IS "Infostatyba"

    http://www.kaunas.lt/urbanistika/sta...ai-pasiulymai/
    Kol kas brėžinių rasti nepavyko.
    Pavyko rasti tik "Kelprojekto" 2018.05 mėn. aiškinamąjį raštą (12 puslapių)

    http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...ai_Tekstas.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2018.08.22, 13:56.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Dar netapo, tiesiog verslas kol kas gina savo interesus.
      O jų interesas už dyką gaut viadukų iš visų pusių, vedančių pas juos, kad visi keliai vestų į MEGĄ?

      Rekonstruojama sankryža neatrodo blogesnė nei dabartinė (šviesoforai kaip buvo, taip bus):



      https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1606878#post1606878
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą

        O jų interesas už dyką gaut viadukų iš visų pusių, vedančių pas juos, kad visi keliai vestų į MEGĄ?

        Rekonstruojama sankryža neatrodo blogesnė nei dabartinė (šviesoforai kaip buvo, taip bus):

        https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/654-a1-Šiaurinis-kauno-aplinkkelis?p=1606878#post1606878
        Tai vat, nelabai supratau, kur čia nebelieka Megos jungčių su A1? Viskas kaip ir tas pats... Ar tik nebus tas skundas tik pretekstas dėl kokių nors kitokių verslo interesų susikirtimo.
        Flickr

        Comment


          Veikiausiai norima, kad į Megą būtų galima patekti ne tik nuo šoninių jungiamųjų 2x2, bet ir nuo pagrindinių, tranzitinių juostų.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tai vat, nelabai supratau, kur čia nebelieka Megos jungčių su A1? Viskas kaip ir tas pats... Ar tik nebus tas skundas tik pretekstas dėl kokių nors kitokių verslo interesų susikirtimo.
            Luko seni projektai, Romo brėžiniuose matosi visiškai kitoks projektas su aiškiai atskirtais šalutiniais keliais, visiškai kitokiais nuvažiavimais į Panerių gatvę ir t.t., gaila kad kokybė prasta.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą
              Veikiausiai norima, kad į Megą būtų galima patekti ne tik nuo šoninių jungiamųjų 2x2, bet ir nuo pagrindinių, tranzitinių juostų.
              Bet kas norės važiuoti į Megą, juk galės rinktis važiuoti šoniniu keliu, o ne viduriniu? Tas atskyrimas realiai netrukdo patekti į Megą iš bet kokios krypties kaip ir dabar.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Bet kas norės važiuoti į Megą, juk galės rinktis važiuoti šoniniu keliu, o ne viduriniu? Tas atskyrimas realiai netrukdo patekti į Megą iš bet kokios krypties kaip ir dabar.
                Matyt galvoja, kad praras dalį tranzitinio srauto. Važiuodami iš Vilniaus į Pajūrį pamirš išsukt į šoninį kelią ir pravažiuos Megą. Kavenskiems gal irgi bus nebelygis važiuot Mega batono jei prisidės pora papildomų minučių. Šoniniam kely garantuotai leis tik varganus 70km/h jei ne mažiau...

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Veikiausiai norima, kad į Megą būtų galima patekti ne tik nuo šoninių jungiamųjų 2x2, bet ir nuo pagrindinių, tranzitinių juostų.
                  Norėti galima daug ko, bet visada yra ir techninės galimybės. Kaip galima padaryti išsukimą iš pagrindinių juostų, jeigu greta yra būtent išsukimuo skirtos juostos... Kaip turėtų atrodyti tokių juostų susikirtimas? Gal ten sankirtoje jie įsivaizduoja šviesoforo pastatymą?

                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Matyt galvoja, kad praras dalį tranzitinio srauto. Važiuodami iš Vilniaus į Pajūrį pamirš išsukt į šoninį kelią ir pravažiuos Megą. Kavenskiems gal irgi bus nebelygis važiuot Mega batono jei prisidės pora papildomų minučių. Šoniniam kely garantuotai leis tik varganus 70km/h jei ne mažiau...
                  Važiuodamas pro šalį prisimeni, kad norėjai į Mega, bet laiku nepasukai, tai pasuki link Vandžiogalos ir privažiuoji Megą iš kitos pusės. Kokios problemos?

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Važiuodamas pro šalį prisimeni, kad norėjai į Mega, bet laiku nepasukai, tai pasuki link Vandžiogalos ir privažiuoji Megą iš kitos pusės. Kokios problemos?
                    Megos savininkai turbūt skaičiuoja, kad nemaža dalis prašokusiųjų nusispjaus ir nuvažiuos toliau. O rykliukai liūdės be dėmesio. Pablevyzgot prieš projektą pigiau nei statyti milžinišką šviečiantį stendą ties išsukimu į privažiuojamąjį kelią.

                    Comment


                      Tai anksčiau buvo nuo 94km iki 107km, dabar liko nuo 99km iki 101,79. Giraitės apsisukimas, Muravos sankryža ir toliau jau pamiršta?

                      Comment


                        Turbūt suskaidė į dalis. Bet kokiu atveju tiltų perstatymas yra darbas nr. 1.

                        Comment


                          Po truputi lenda galai kodėl Mega nenori A1 rekonstrukcijos?

                          „Senukų prekybos centro“ akcininkų Rakauskų šeimos netiesiogiai valdomam Kauno prekybos centrui „Mega“ per teismus bandant stabdyti Islandijos plento rekonstrukcijos projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija bando aiškintis, kas įrengė automobilių stovėjimo aikštelę šalia magistralinio kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda, greta „Megos“. Kelių direkcijos laikinasis vadovas sako, jog aikštelė yra neteisėta, nes automobilių vietos įrengtos valstybinio kelio žemėje.
                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1020292?copied

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                            Po truputi lenda galai kodėl Mega nenori A1 rekonstrukcijos?



                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1020292?copied
                            Pažiūrėjus palydovinę nuotrauką, matosi įrengta žvyruota stovėjimo aikštelė arčiau magistralės.

                            Tačiau didžiausia problema čia turbūt bus bendrovei UAB "Kauno autobusai", nes būtent autobusų stotelių išsikišimai ir aikštelės pateko į valstybinės žemės ribas. Ir būtent dėl tų stotelių turėtų vykti ginčas. Jei norės panaikinti šias aikšteles, turės keisti maršrutų tvarkaraščius, nes neliks kur jiems stovėti.
                            Paskutinis taisė PoDV; 2018.08.27, 13:23.

                            Comment


                              Kelių direkcija: Islandijos plento rekonstrukcijos planas nebus keičiamas

                              Lietuvos automobilių kelių direkcijos suplanuotos magistralinio kelio Vilnius–Klaipėda atkarpos Kaune – Islandijos plento – rekonstrukcijos planas nebus keičiamas, kaip to nori patogesnio privažiavimo siekiantis Kauno prekybos centras „Mega“, sako laikinasis direkcijos vadovas.

                              Vitalijus Andrejevas pirmadienį pranešė, kad direkcija atmetė verslininkų pasiūlytą taikos sutartį. Jis tikisi, kad „Megos“ valdytoja atsiims ieškinį, kuriuo siekia sustabdyti plento rekonstrukcijos darbus.

                              „Direkcija nesutiko su taikos sutarties pasirašymu, tačiau sutinka pateikti tam tikras deklaracijas, kaip toliau bus plėtojamas šis mazgas iki Sargėnų. Mes nuo visuomenės nieko neslepiame, norime, kad visuomenė patektų ir pas save į namus ir į tą patį prekybos centrą, neiškiriant nė vieno objekto. Tą mes padarysime, o tada „Megos“ atstovai spręs ieškinio atsiėmimo iš teismo klausimą“, – po susitikimo su „Megos“ valdytojos „Baltic shopping centers“ atstovais pas Seimo pirmininką Viktorą Prenckietį pirmadienį žurnalistams sakė V. Andrejevas.

                              Pasak jo, direkcijos žiniomis, teismas įmonės ieškinio dar nėra priėmęs, svarsto, ar pradėti bylos nagrinėjimą...
                              ...Bendrovė nori, kad autpomobiliai galėtų tiesiogiai patekti prie „Megos“ iš rekonstruojamo plento tranzitinės dalies – vairuotojai iš greitųjų juostų, kirsdami kitas keturias juostas, nusuktų į Vytėnų–Šilainių sankryžą – link „Megos“.

                              Kelių direkcija tokiam scenarijui nepritaria. „Tai prieštarauja ir logikai, ir eismo saugumui, ir kelių techniniam reglamentui“, – sakė V. Andrejevas...
                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=78908077
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Užgrobė žemę parkingui ir dar pretenzijas reiškia? Ieškinį dėl žalos "Megai" reikia pateikti, kad vilkina rekonstrukciją neteisėtais reikalavimais.

                                Comment


                                  Jei taip žūt būt reikia, Mega galėtų savo lėšomis pastatyti atsišakojimą-viaduką iš vidinių juostų į išorę.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Jei taip žūt būt reikia, Mega galėtų savo lėšomis pastatyti atsišakojimą-viaduką iš vidinių juostų į išorę.
                                    Su tiesioginiu tuneliniu įvažiavimu į prabangų dviaukštį požeminį parkingą...

                                    Comment


                                      Radau ir brėžinius.



                                      http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo..._Breziniai.pdf
                                      Paskutinis taisė Kibas; 2018.08.28, 14:48.

                                      Comment


                                        Ar gerai suprantu, kad iš Megos į Klaipėdą bus galima išvažiuoti tik jau už nusukimo į Marijampolę? T.y. kažkur ties 9 fortu.

                                        Comment


                                          Visas Via Baltika srautas taip ir lieka sukirstas su Sargėnų-Domeikavos srautu... Kamštis ir toliau stovės
                                          Mano blogas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X