Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi aiškiai parašyta: "Dabar Kleboniškio tiltą, kuris yra kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis, sudaro du atskiri tiltai. Prie jų šiaurinėje pusėje bus pastatytas naujas dviejų juostų tiltas, skirtas vietiniam eismui, vietoje 1964 metais statyto šiaurinio tilto – keturių juostų tiltas, skirtas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis tiltas bus rekonstruotas."
    https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...uru-221-926044

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Turbūt nori 3x3 arba 4x4, neatskiriant vietinio nuo tranzitinio. Kad vietinis srautas toliau nardytų skersai-išilgai.
      Prie Milano yra 6x6, ir visi važiuoja, ir ten niekas nebando tranzito kažkaip išskirt, nes tai neracionalu:
      https://www.google.it/maps/@45.55307...7i13312!8i6656
      As much power as necessary, as much freedom as possible

      Comment


        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

        Prie Milano yra 6x6, ir visi važiuoja, ir ten niekas nebando tranzito kažkaip išskirt, nes tai neracionalu:
        https://www.google.it/maps/@45.55307...7i13312!8i6656
        Nes čia automagistralė. Atkreipkite dėmesį, kad šiuo metu ties Kaunu kelias nėra nei automagistralė nei greitkelis, nes kažkodėl reikia, kad galėtų juo važiuoti traktoriai ar arklio traukiami vežimai. Todėl ir atskiriami srautai.

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

          Prie Milano yra 6x6, ir visi važiuoja, ir ten niekas nebando tranzito kažkaip išskirt, nes tai neracionalu:
          https://www.google.it/maps/@45.55307...7i13312!8i6656
          Milane reikėtų išskirti dešimtis kilometrų, kas tikrai yra neracionalu. Kaune žada išskirt tik 5 kilometrus, manau skirtumas gana nemažas.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Nes čia automagistralė. Atkreipkite dėmesį, kad šiuo metu ties Kaunu kelias nėra nei automagistralė nei greitkelis, nes kažkodėl reikia, kad galėtų juo važiuoti traktoriai ar arklio traukiami vežimai. Todėl ir atskiriami srautai.
            Jungiamojo kelio įrengimui pritarčiau dėl didelis įvažų ir nuovažų tankio, su staigiais posūkių kampais. Dar atsiras Ašigalio g. naujoji sankryža irgi su staigiais posūkiais. Net tam pavyzdy su Italijos A8 keliu, tie išvažiavimai nors irgi dažni, bet įvažos ir nuovažos ne tokių staigių posūkių. Dėl traktorių/arkliukų eismo: jei bus nutiesta jungiamoji Briedžių tako atkarpa, nemanau, kad reiktų leisti važiuot magistrale. Vienintelė atkarpa, kur logiška, kad galėtų važinėti lėtaeigis transportas, kartu su miesto autobusų maršrutais, tai tarp Jonavos g. ir Sargėnų sankryža.

            Comment


              Spėju, kodėl suvisam neuždraudžia lėtaeigio transporto eismo dabartinės (2x2 juostų profilio) būklės Islandijos pl. yra dėl to, kad Briedžių takas neturi kito patogaus susisiekimo kelio. Nutiesus jungiamąjį kelią nuo naujosios Ašigalio g. dviejų lygių sankryžos iki Circle K degalinės, lėtaeigis transportas galėtų būti uždraustas ir tose išorinėse magistralinėse juostose.

              Comment


                Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                Prie Milano yra 6x6, ir visi važiuoja, ir ten niekas nebando tranzito kažkaip išskirt, nes tai neracionalu:
                https://www.google.it/maps/@45.55307...7i13312!8i6656
                Kiekvienam atvejui visada galima rasti panašų pavyzdį ir į jį badyti pirštais. Nežiūrint kokios aplinkybės ir istorija nulėmė būtent tokį sprendimą. Kuo neracionalu atskirti tranzitą ir vidinį srautą?

                Comment


                  Parašė Miestai Rodyti pranešimą
                  Taigi aiškiai parašyta: "Dabar Kleboniškio tiltą, kuris yra kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda dalis, sudaro du atskiri tiltai. Prie jų šiaurinėje pusėje bus pastatytas naujas dviejų juostų tiltas, skirtas vietiniam eismui, vietoje 1964 metais statyto šiaurinio tilto – keturių juostų tiltas, skirtas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis tiltas bus rekonstruotas."
                  https://www.15min.lt/m/id/gazas/gatv...uru-221-926044
                  Ministerijos skaidrese sitas neminima

                  Comment


                    Lrytas.lt 2018.03.11
                    Kaunas atsikratys vieno nemalonaus rekordo, tačiau teks iškęsti tikrą pragarą

                    Islandijos plento ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią.
                    Atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 kilometrų per valandą, o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliktų jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį.

                    Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas 2 eismo juostų tiltas iš šiaurinės Alfonso Meškinio (Kleboniškio) tilto pusės. Vietoj dar 1964 metais statyto tilto planuojama 4 eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba.Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą tuo metu būtų nukreiptas naujuoju tiltu. Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio 2 eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.
                    Projekto vertė sieks 100 mln. eurų, o darbai turėtų užtrukti apie 5 metus.
                    (...)

                    "Norėjome sukurti šiuolaikišką, išskirtinę transporto organizavimo sistemą, kokios Lietuvoje dar nėra“, – kalbėjo TKTI Strateginių tyrimų skyriaus vyriausiasis inžinierius E.Morkūnas. (...)Projekto vadovas neabejoja, kad siūlomi sprendimai bus veiksmingi ir ilgam išvaduos eismo dalyvius nuo spūsčių.Nors šio kelio ir tiltų atnaujinimas bus sudėtingas kompleksinis projektas, E.Morkūnui atrodo realu jį atlikti per 5 metus.

                    Darbai būtų išskaidyti į 2–3 etapus. Konkursą juos atlikti skelbs Lietuvos automobilių kelių direkcija.Instituto ekspertas neabejoja, kad sudėtingiausia dalis bus tilto statyba. Tik ją užbaigus bus galima imtis kitų dviejų tiltų: senesnis būtų perstatytas, naujesnis – atnaujintas.„Visiškai sustabdžius eismą kuriuo nors esamu tiltu susidarytų sunkiai įsivaizduojamos spūstys“, – įsitikinęs E.Morkūnas.

                    https://auto.lrytas.lt/naujienos/201...agara-4862656/

                    Comment


                      Man kyla klausimas, kur ir kaip bus pastatyti jungiamieji keliai. Reportažuose apie tai nė žodžio.

                      Comment


                        manau reportažuose įsivėlusi klaida apie naujo 4 juostų tilto statybą. "Atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui..." reiškia tranzitui 2 juostos į vieną pusę, 2 juostos į kitą. kyla klausimas: kam klaipėdos kryptimi 4 juostų tiltas? manau visiems turi būti aišku, kad galutinis rezultatas 4 tiltai po 2 juostas.
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          Neaisku. Pagal plana bus 3 tiltai. 2+2x2+2

                          Comment


                            pagal spalvotą paveiksliuką, aiškiai matau 4 tiltus - raudoną, 2 geltonus ir žalią. nors gali tilpti ir į 3, tada vidurinis 4 juostų tranzitui.
                            Paskutinis taisė nepolitikas; 2018.03.12, 16:55. Priežastis: patvirtinau nepagalvojęs
                            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                            Comment


                              Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                              pagal spalvotą paveiksliuką, aiškiai matau 4 tiltus - raudoną, 2 geltonus ir žalią. nors gali tilpti ir į 3, tada vidurinis 4 juostų tranzitui.
                              Geltonas tiltas bus vienas, tik pažymėta dviguba linija, kadangi keturios juostos.

                              Comment


                                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                pagal spalvotą paveiksliuką, aiškiai matau 4 tiltus - raudoną, 2 geltonus ir žalią. nors gali tilpti ir į 3, tada vidurinis 4 juostų tranzitui.
                                Geltonas vidurinis bus vienas tiltas 4 juostų, po 2 kiekviena kryptimi, prieš ir už tilto srautas kaip suprantu nebus atskirtas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Dar taip nebuvo, kad trijų tiltų schemą be didelių paaiškinimų bandoma iššifruoti per tris puslapius diskusijų.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2018.03.13, 12:30.

                                  Comment


                                    Klerkai pasistenge su tuo piesinuku

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Kuo neracionalu atskirti tranzitą ir vidinį srautą?
                                      Kalbant konkrečiai apie A1 ties Mega, neracionalu todėl, kad bus dideli srautų netolygumai, lemiantys kamščius viename tilte, ir tuščią kelią kitame tilte. Juos sujungus, kamščių nebūtų nei viename.

                                      Įsivaizduokit ne autostradą 2x2, o 4 atskirtas eismo juostas, 2 į vieną pusę, 2 - į kitą. Kaip sklandžiai eismas vyktų tokiu atveju (retorinis ?)

                                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                                      Comment


                                        Aš šiaip esu už atskyrimą, bet taip pat manau, jog turėtų būti vietos (gerai suplanuotos, kur būtų mažiausi greičio skirtumai tarp srautų), kur srautai galėtų maišytis miesto ribose, o ne būtų visiškai atskirti tarp įvažiavimo ir išvažiavimo. Būtų daug efektyviau, miestiečiai irgi galėtų naudotis greitomis juostomis, kurių vien tranzitinis eismas tikrai neužpildytų, taip pat būtų išsaugotas padidintas saugumas ir avarijų atveju pavyktų geriau išvengti pilno kelio blokavimo.

                                        Comment


                                          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                                          Kalbant konkrečiai apie A1 ties Mega, neracionalu todėl, kad bus dideli srautų netolygumai, lemiantys kamščius viename tilte, ir tuščią kelią kitame tilte. Juos sujungus, kamščių nebūtų nei viename.

                                          Įsivaizduokit ne autostradą 2x2, o 4 atskirtas eismo juostas, 2 į vieną pusę, 2 - į kitą. Kaip sklandžiai eismas vyktų tokiu atveju (retorinis ?)
                                          Į kurią pusę netolygumai? Tranzitinis ir dalis Kauno srauto (ypač priemiestinio) važiuos tranzitiniu tiltu. Miesto srautas važiuos išoriniais. Pvz nuo savanorių galo prie IX forto važiuojantis kaunietis važiuotų kaip tranzitinis. Tai pridės daug saugumo dėl to, kad mažiau maišysis lėtesnis miesto srautas su tranzitiniu. Mažiau rykiavimosi pirmyn atgal ir t.t.

                                          Beje, kai kur būtent taip ir daro kaip tavo "blogame" pavyzdyje. Kai kur autostrados pavienėm atkarpom atskiriamos ir pvz 3+3 pavirsta į po vieną juostą sunkvežimiams ir po dvi lengvam transportui. Teko matyti Vokietijoje tokių sprendimų. Visai geras būdas užtikrinti, kad furistai įkalnėse nesudarinėtų kamščių. Taip ir čia - kad vietinis srautas nešokinėtų per juostas norėdami laimėti porą sekundžių, uždarys atskirai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X