O kaip bus su viadukais jungencius Mega, Kleboniskio misko parka, Briedziu taka ? Juk juos reiks dastatyt arba isviso rekonstruot.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Parašė Bendorys Rodyti pranešimąO kaip bus su viadukais jungencius Mega, Kleboniskio misko parka, Briedziu taka ? Juk juos reiks dastatyt arba isviso rekonstruot.
Paskutinis taisė PoDV; 2018.02.16, 13:34.
Comment
-
Spėju gali sutalpinti 8 juostas po viaduku, tik nebus kelkraščio. Pvz. viena juosta link Jonavos g., trys - link Klaipėdos. Panašiai Vilniaus kryptimi, tik gali skirtis likusių juostų išdėstymas, t.y. kaip bus atskiriami srautai. Įdomu būtų peržiūrėti brėžinius, ką pakeitė. Kaip suprantu nebebus visur paprasčiausio 3+3.
Comment
-
Dėl Megos ruožo, tai berods siūlo esamo tilto negriauti, o tiesiog nutiesti siaurą 1-2 juostų jungiamąjį kelią, taip pat nutiesiant antrą viaduką, kad tolygiau pasiskirstytų srautai. Jungiamojo kelio po Megos viaduku įrengimo darbai turėtų prasidėti šiais metais. Po visos rekonstrukcijos kai kur bus paliekami ruožai be kelkraščių.
Comment
-
Parašė Bendorys Rodyti pranešimąDviraciu takas turbut sioj vietoj butu tik svajonese
Per regia.lt pažiūrėjau, kelias neeina per jokią privačią teritoriją, tai tiesiog reikės išasfaltuoti
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKai sakai "turėtų" turi mintyje, kad numatyta projekte, ar turi mintyje "galėtų-reikėtų" reikšme?
Dviračių/pėsčiųjų tako trasa per Kleboniškio tiltą per Nerį: https://www.miestai.net/forumas/foru...44#post1288444
Pažymėtos geltonos trasos. Nenurodyta tik jungtis nuo tilto link Kuršių g., ją galbūt pasirūpins savivaldybė arba išasfaltuos LAKD. Ta prasme, geltona trasa nutrūksta eidama ties Panerių g. jungiamaisiais keliais, ji turėtų prasitęsti iki Kuršių g. dviračių tako.Paskutinis taisė PoDV; 2018.02.17, 15:54.
Comment
-
Laikinojoje sostinėje yra straipsnis apie planuojamus darbus. Internete šio straipsnio nėra, tai įdedu nuorodas į straipsnio nuotraukas:
https://www.dropbox.com/s/ht5nmuizte...82824.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/woyfx9o4iq...82850.jpg?dl=0
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vilius Rodyti pranešimąKuri sankryza yra Megos? Viadukas?
Va sita nesamone
Paskutinis taisė liutass; 2018.03.07, 14:44.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąLaikinojoje sostinėje yra straipsnis apie planuojamus darbus. Internete šio straipsnio nėra, tai įdedu nuorodas į straipsnio nuotraukas:
https://www.dropbox.com/s/ht5nmuizte...82824.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/woyfx9o4iq...82850.jpg?dl=0
1) dvieju juostu esamas Kleboniskio tiltas (eismas is Vilniaus i Klaipeda) bus rekonstruojamas, paliekant 2 juostas i Klaipedos puse Kaunui;
2) dvieju juostu esamas Kleboniskio tiltas (eismas is Klaipedos i Vilniu) bus nugriautas, ir vietoj jo bus statomas naujas 4 juostu eismo i abi puses tranzitiniam transportui;
3) salia sito is siaurines puses dar papildomai statomas naujas tiltas dvieju juostu i Vilniaus puse Kaunui.
Comment
-
3) salia sito is siaurines puses dar papildomai statomas naujas tiltas dvieju juostu i Vilniaus puse Kaunui.
Ne visai taip, kaip gali buti siaurinej pusej tiltas i Vilniu????
Siaip kaip skaiciau, tai - pirmiausia statys dvieju juostu tilta (siaurinej pusej) i Klaipeda (cia kad eismas nesustotu ir liktu 2+2) Tada griaus esama tilta i klaipeda ir vietoj jo (jau tarp dvieju tiltu) statys 4 juostu tilta tranzitui
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai supratau taip:
1) dvieju juostu esamas Kleboniskio tiltas (eismas is Vilniaus i Klaipeda) bus rekonstruojamas, paliekant 2 juostas i Klaipedos puse Kaunui;
2) dvieju juostu esamas Kleboniskio tiltas (eismas is Klaipedos i Vilniu) bus nugriautas, ir vietoj jo bus statomas naujas 4 juostu eismo i abi puses tranzitiniam transportui;
3) salia sito is siaurines puses dar papildomai statomas naujas tiltas dvieju juostu i Vilniaus puse Kaunui.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.09, 09:27.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDelfi straipsnyje yra schema, griaunamas senesnis šiaurinis tiltas ir vietoje jo naujas 2x2 juostų tiltas:
Defi.lt 2018.03.09 08:46
Atskleidė grandiozinį A1 magistralės rekonstrukcijos planą
Pirmiausia planuojama pastatyti naują, dviejų eismo juostų tiltą nuo Kleboniškio pusės. Tuomet viduryje atsidursiantis seniausias tiltas būtų dalinai griaunamas, o jo vietoje statomas visiškai naujas keturių eismo juostų tiltas.
Pagal šį planą, į tranzitinį kelią būtų galima įvažiuoti ties Palemonu, ties Muravos sankryža ir ties A1 bei “Via Balticos” (Sargėnų) sankryža. Visi kiti posūkiai į Kauną būtų uždaryti.
Planuojama, kad pirmojo etapo, kuriame numatyta tiltų statyba ir rekonstrukcija, darbai bus atlikti per penkerius metus. Tai reiškia, kad vienas tiltas bus dalinai nugriautas, o pastatyti du nauji iki 2023 metų. (...)
Tiesa, išgirdę grandiozinį planą Kauno savivaldybės vadovai rankomis neploja. (...)
„Šis tiltas būtų skirtas tranzitiniam transportui pravažiuoti. Visa tai geriau, nei nieko, bet jie visiškai neturi srautų skaičiavimo ir kaip jie išsidėstys. Visi žino, kad šioje vietoje tranzitinio transporto yra tik 25 proc. Tai ar tikrai reikia taip daryti, kad 25 proc. transporto atiduoti keturias juostas, o kitiems 75 proc. - taip pat keturias juostas. Taip, tai geriau nei nieko, bet tikrai ne pats geriausias sprendimas”, - teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius.
„Manau, kad niekas negalės įrodyti, kad tai geriausias sprendimas. Reikia naudos ir kaštų metodu pagrįsti, kad tai yra geras sprendimas. Srautus suskaičiavo, bet jų neįkėlė į skaičiavimus. Projekto nėra. Yra tik „Power Pointo“ lygio prezentacija, bet srautai yra neįkelti ir jie nusprendė, kad šis sprendinys yra geriausias. Kaip tą nusprendė – sunku pasakyti“, - stebėjosi G. Petrauskas.
Susisiekimo ministerija pateikia kiek kitokius skaičius. Teigiama, kad tranzitinis srautas sudaro kur kas didesnę dalį.
„Tranzito dalis svyruoja nuo 30 iki 40 proc. Šis dydis nuolat kinta, bet iki 25 procentų nesumažėja, buvo atlikti tyrimai. Reikia paminėti, kad šioje vietoje susikerta dviejų šalių interesai – yra miesto interesai, yra valstybiniai interesai. Problemai išspręsti reikia išskirstyti srautus ir taip išspręsti tiek Kauno miesto, tiek valstybinį klausimą. Buvo parinkti sprendiniai, kurie padalintų transporto srautus nuo Biruliškių sankryžos iki sankirtos su „Via Baltica“. Tranzitas važiuotų netrikdomai 110 km/val. greičiu. Kitomis atskirtomis juostomis judėtų Kauno miesto transportas“,
Vietinis transportas labai dažnai kardinaliai keičia važiavimo kryptį – įvažiuoja, išvažiuoja, rikiuojasi. Dėl šių veiksmų vyksta dažni stabdymai ir kyla visos problemos, susidaro spūstys. Tranzitinio srauto nemažą dalį sudaro sunkiasvoris transportas. Buvo atliktas viso ruožo – nuo Palemono iki Giraitės – modeliavimas, parengtas programinis modelis. Yra parengti du variantai – su dabartiniais srautais ir su srautų padidėjimais. Skaičiuojame, kad 2030 metais srautai padidės pusantro karto. Įdomu, kad ES juda visai kita kryptimi ir skaičiuojame, kad ES automobilių skaičius mažės. Mes kol kas judame kita linkme, todėl atlikome modeliavimą ir pagal jį visos problemos buvo išspręstos“,
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/atskleide-grandiozini-a1-magistrales-rekonstrukcijos-plana.d?id=77375779
Comment
Comment