Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Čia neseniai pakeitė?

    Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
    Tai buvo pakeista šių metų pradžioje. Kas labiausiai nervina, tai ponai ir ponios, kurios vis dar galvoja, kad ten greitis 80 km/h ir ties radarais kala per stabdžius. Ir nėra ten jokių pakeistų ženklų, nes tiesiog nuėmė apribojimų ženklus, o kai jų nėra, greitis užmiestyje yra 90 km/h. Tiesa, gal per Kalėdas vel kažkas pasikeitė. Prisipažinisiu - tuo keliu pora dienų nevažiavau.
    Paskutinis taisė sigius; 2017.12.28, 10:04.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Čia neseniai pakeitė?

      Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
      80 jau kuris laikas nebėra.

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

        -80 kmh 2+2/3+3 kelyje yra atbaidantis veiksnys.
        -Giraitės apsisukimas yra labai blogai. Ten kiekvieną kartą avarinėms situacijoms artimi persirikiavimai
        -persirikiavimai greitėjimas->II juosta yra nesaugu (bet suprantu kauniečius, kuriems reikia į kitą miesto pusę ir A1 greičiausias būdas)
        -logistikos centrai prie Troleibusų parko padidins įsukančių ant 40 kmh srautą.
        -Mega su stovinčiu srautu yra žiauru. Iš stovinčios juostos sukantys į I juostą (nes atsibodo laukti) su pradiniu greičiu 20 kmh yra savižudžiai 80 kmh sraute.
        -degalinės su burgerių valgytojais
        -Iš Marijampolės įsukti į Vilnių yra ne pyragai
        -Kaune nėra AM ženklo, tad traktorius pirmoje juostoje A1 yra legalu

        IŠVADA
        Naujas Kauno apvažiavimas be jungčių būtų puiki išeitis. Net nesitiki kad taip europietiškai gali būti išspręsta šita knebeknė. Būtų kažkas naujo Lietuvoje. Galima lyginti su Vilniaus Vakariniu aplinkkeliu (kritikai sakytų nafik, yra Ukmergės gatvė).
        Ir ko verta ta tavo ISVADA?
        Visas ka tu isvardinai auksciau ir issisprestu padarius esamo kelio rekonstrukcija. Nutiesus nauja kelia nusiimtu tik nedidele dalis srauto, o visos problemos esamam kelyje kurios buvo taip ir toliau liks nepajudintos. Pagal tave tai sprendimas? (nepyk, bet speju tu ne kaunietis ir cia mazai turi reikalu ir tau tiesiog nusispjaut kas sitoj vietoj vyksta. Ir tau butu labai patogu i koki pajuri nulekt nauja pustuste autostrada...)
        Kad aiskiau butu:
        Pagal ES rekomendacijas jei srautas per para virsija 40tukst auto per para, kelias turetu buti 3+3. Imetu nuoruoda kad negalvotum kad is galvos traukiu skaicius

        http://lakd.lrv.lt/lt/atviri-duomeny...uomenys-2016-m

        Planuojamam rekonstruoti ruoze eismo intensyvumas yra 54 tukst, o uz trisdesimt km link Klaipedos jau tik apie 14tukst. Taip pat matosi, kad kekvienais metais eismo intensyvumas auga. Tikiuosi isvadas pasidarysi ir pats

        Comment


          Parašė sigius Rodyti pranešimą

          Tai buvo pakeista šių metų pradžioje. Kas labiausiai nervina, tai ponai ir ponios, kurios vis dar galvoja, kad ten greitis 80 km/h ir ties radarais kala per stabdžius. Ir nėra ten jokių pakeistų ženklų, nes tiesiog nuėmė apribojimų ženklus, o kai jų nėra, greitis užmiestyje yra 90 km/h. Tiesa, gal per Kalėdas vel kažkas pasikeitė. Prisipažinisiu - tuo keliu pora dienų nevažiavau.
          Nieko nepakeitė, jau labai ilgą laiką ten 90, tiesiog lietuviai važiuoja iš atminties tai dar nemažai važiuoja 80.

          Comment


            Pakeitė, jau senokai.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Čia neseniai pakeitė?

              Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
              Tas neseniai tikriausiai jau daugiau kaip metai atgal. Ir ne naujus ženklus sukabino, o tiesiog nukabino ribojimo ženklus, kurie neveikė ir nedarė jokio poveikio. Reikia žinoti ir KET, kad nesant ribojimų užmiestyje leidžiama važiuoti 90 km/h ir tokį dalyką, kad greičio ribojimas galioja iki artimiausios sankryžos arba tiek, kiek nurodyta po ženklu. Bei važinėti pagal realia situaciją kelyje, o ne pagal Street View ar iš atminties

              P.S. Street View pateikia vaizdus 2012 m. birželio mėn, tai nuo to laiko yra ir daugiau pasikeitimų
              Paskutinis taisė sleader; 2017.12.28, 19:29.

              Comment


                Parašė sigius Rodyti pranešimą

                Tai buvo pakeista šių metų pradžioje. Kas labiausiai nervina, tai ponai ir ponios, kurios vis dar galvoja, kad ten greitis 80 km/h ir ties radarais kala per stabdžius. Ir nėra ten jokių pakeistų ženklų, nes tiesiog nuėmė apribojimų ženklus, o kai jų nėra, greitis užmiestyje yra 90 km/h. Tiesa, gal per Kalėdas vel kažkas pasikeitė. Prisipažinisiu - tuo keliu pora dienų nevažiavau.
                Ir kas svarbiausia, kad kala per stabdžius pristabdydami ne iki "įsivaizduojamai leistinų" 80, o netgi iki 70 ar 60 km/h. Ir tai parodo koks žemas vairuotojų parengimo lygis pas mus, bei situaciją jog dauguma vairuodami net nesupranta koks leistinas greitis yra toje vietoje, o pristabdo dėl apsidraudimo.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                  Ir kas svarbiausia, kad kala per stabdžius pristabdydami ne iki "įsivaizduojamai leistinų" 80, o netgi iki 70 ar 60 km/h. Ir tai parodo koks žemas vairuotojų parengimo lygis pas mus, bei situaciją jog dauguma vairuodami net nesupranta koks leistinas greitis yra toje vietoje, o pristabdo dėl apsidraudimo.
                  Užtenka kartą kitą netyčia "nusifotkinti" ir atsiranda refleksas kalti per stabdžius ties visais inkilais. Manau natūralu.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Pacituotame mano komentare minėjau, kad kelio rekonstrukcija ir patobulinimas yra būtina sąlyga. Taigi visas išvardintas problemas įmanoma išspręsti, nes niekas ir nekalba apie 80 km/h greitį (tarp kitko, beveik visoje atkarpoje dabar leidžiama 90 km/h, išskyrus atkarpą ties Giraite). Vietoje apsisukimų privalo būti skirtingų lygių sankryžos, visiems gausiems įvažiavimams/išvažiavimams privalo būti nutiestos dubliuojančios eismo juostos šonuose, kurios nuo pagrindinio srauto būtų atskiros atitvarais ir tas leistų pagrindinį srautą paleisti netgi ir 130 km/h.
                    130 nebus mieste tokio dydžio. Tegu 100 būna ir gana.

                    PS
                    Kiekvienam sandėliui du lygiai yra nerealu.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Čia neseniai pakeitė?

                      Seniau būdavo 80km/h visą parą. Google Street View vis dar taip rodo. Kažkuriuo metu atsirado naktį 100km/h. Esu beveik tikras, kad per kalėdas irgi buvo tas pats. Bet gal ir pakeista, per mišrainėm užpiltas akis galiu ir nematyt naujų ženklų
                      Pakeista jau daugiau kaip pora mėnesių, tik daug kas važiuoja vadovaudamiesi įpročiais o ne kelio ženklais, tai ypač jaučiama ties fotoradarais, kai kas pristabdo iki 70 km/h ir kelia avarines situacijas bei kamščius. Aišku išsivysčiusiose užsienio valstybėse kurioms rūpi saugumas ir eismo gerinimas, apie bet kokius eismo pasikeitimus informuoja papildomi kelio ženklai, tarkim Dėmesio, pasikeitė leistinas greitis. Dėmesio pasikeitė kelio žymėjimas ir panašiai.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Aišku išsivysčiusiose užsienio valstybėse kurioms rūpi saugumas ir eismo gerinimas, apie bet kokius eismo pasikeitimus informuoja papildomi kelio ženklai, tarkim Dėmesio, pasikeitė leistinas greitis. Dėmesio pasikeitė kelio žymėjimas ir panašiai.
                        Vilniuje taip jau daro.
                        Bent vienoje srityje Vilnius lenkia "bebrus" (VI Automagistralė).

                        Comment


                          Parašė abatareika Rodyti pranešimą

                          Ir ko verta ta tavo ISVADA?
                          Visas ka tu isvardinai auksciau ir issisprestu padarius esamo kelio rekonstrukcija. Nutiesus nauja kelia nusiimtu tik nedidele dalis srauto, o visos problemos esamam kelyje kurios buvo taip ir toliau liks nepajudintos. Pagal tave tai sprendimas? (nepyk, bet speju tu ne kaunietis ir cia mazai turi reikalu ir tau tiesiog nusispjaut kas sitoj vietoj vyksta. Ir tau butu labai patogu i koki pajuri nulekt nauja pustuste autostrada...)
                          Kad aiskiau butu:
                          Pagal ES rekomendacijas jei srautas per para virsija 40tukst auto per para, kelias turetu buti 3+3. Imetu nuoruoda kad negalvotum kad is galvos traukiu skaicius

                          http://lakd.lrv.lt/lt/atviri-duomeny...uomenys-2016-m

                          Planuojamam rekonstruoti ruoze eismo intensyvumas yra 54 tukst, o uz trisdesimt km link Klaipedos jau tik apie 14tukst. Taip pat matosi, kad kekvienais metais eismo intensyvumas auga. Tikiuosi isvadas pasidarysi ir pats
                          Na tai naujas kelias yra puiku. 14 000 atsimestų.

                          Dėl esamo kelio - jei greitis 80 kmh, tai kam avarinė juosta? Vietoj jos padarytų 3+3 - VIEN TIK perpiešę linijas.
                          Vilniuje Geležinio vilko g. neturi avarinės iš viso ir yra 80 km/h. Tūkstantmečio g. vietom avarinė juosta 2+2, vietom 3+3 be avarinės juostos.

                          Į mano asmenį prašyčiau nesitelkti (smagu ar nesmagu lėkti prie jūros).
                          Visgi vilktis kamščiu nėra normalu, kai galima tą išspręsti. Tegu tas kamštis 3 dienas savaitėje.

                          Comment


                            Kamštis pagrinde formuojasi, nes tiltas per Nerį yra siauras, nėra kur nupiešti normalių greitėjimų/lėtėjimo juostų. Šalia Megos ir IX forto viadukai. Gaunasi grūstis. 3+3 galbūt išspręstų. Gal net 2+2+2+2 padėtų ties tiltu ir Mega

                            Comment


                              Tai rekonstrukcijoj numatyta, kad per Neri bus 4 juostos i viena puse, tik dar sprendzia ar 4+4, ar 2+2+2+2. Man antras variantas labiau priimtinas (speju ir pigesnis ir del to bandymus su tiltais dare) , nes 2+2 jau stovi ir rekonstrukcijos metu jais butu galima naudotis.

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                Na tai naujas kelias yra puiku. 14 000 atsimestų.

                                Dėl esamo kelio - jei greitis 80 kmh, tai kam avarinė juosta? Vietoj jos padarytų 3+3 - VIEN TIK perpiešę linijas.
                                Vilniuje Geležinio vilko g. neturi avarinės iš viso ir yra 80 km/h. Tūkstantmečio g. vietom avarinė juosta 2+2, vietom 3+3 be avarinės juostos.

                                Į mano asmenį prašyčiau nesitelkti (smagu ar nesmagu lėkti prie jūros).
                                Visgi vilktis kamščiu nėra normalu, kai galima tą išspręsti. Tegu tas kamštis 3 dienas savaitėje.
                                Paprasta matematika, 14000 atsimeta ir liekam su 40000 - skaicius,kuris kasmet auga ir nuo kurio vistiek reikia 3+3.
                                Siaip tai jau zeme yra ispirkta visuomenes poreikiams ir sklypai suformuoti viadukams ir nuovazoms, tiek pinigu i bala....

                                Comment


                                  Galimas variantas:
                                  • Biruliškių sankryža - Jonavos gatvės sankryža: 3+3.
                                  • Jonavos gatvės sankryža - Sargėnų sankryža: 2+2+2+2
                                  Variantas su 2+2+2+2 nukrautų įsiliejančius/nuvažiuojančius srautus. Tačiau (aišku) gali netolygiai paskirstyti srautai juostose. Pvz. jungiamieji keliai apkrauti, o vidinis kelias - laisvas. Jungiamuosiuose keliuose - default 90 km/h (kintamos informacijos ženklai), o vidiniam kelyje - 100+ km/h (irgi kintami ženklai).

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    Pakeista jau daugiau kaip pora mėnesių, tik daug kas važiuoja vadovaudamiesi įpročiais o ne kelio ženklais, tai ypač jaučiama ties fotoradarais, kai kas pristabdo iki 70 km/h ir kelia avarines situacijas bei kamščius. Aišku išsivysčiusiose užsienio valstybėse kurioms rūpi saugumas ir eismo gerinimas, apie bet kokius eismo pasikeitimus informuoja papildomi kelio ženklai, tarkim Dėmesio, pasikeitė leistinas greitis. Dėmesio pasikeitė kelio žymėjimas ir panašiai.
                                    Šiandien kaip tik vėl pro ten teko važiuoti. Įdėmiai stebėjau ženklus Nuo Vilniaus prieš Muravą/Savanorių stovi 80km/h dieną. Dubliuojančio ženklo ties kabaku už dobilo lyg ir nebėra. Matyt iki šiol pamatydavau pirmą ženklą, primestdavau, kad viskas kaip seniau ir pasąmonėje įvažiavimų neužskaitydavau kaip sankryžų kurios baigia ano ženklo galiojimą.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                      Na tai naujas kelias yra puiku. 14 000 atsimestų.
                                      Ne tik 14k atsimestų, bet ir įpūstų gyvybės tam Kauno rajono kampui. Per 10 metų tie 14k turbūt padvigubėtų jei ne patrigubėtų.

                                      Comment


                                        Parašė abatareika Rodyti pranešimą

                                        Paprasta matematika, 14000 atsimeta ir liekam su 40000 - skaicius,kuris kasmet auga ir nuo kurio vistiek reikia 3+3.
                                        Siaip tai jau zeme yra ispirkta visuomenes poreikiams ir sklypai suformuoti viadukams ir nuovazoms, tiek pinigu i bala....
                                        Geriau tegu nutiesia "antrąjį kelią" kol ten namų nepristatė. Tie 14000 penktadienį virsta dvigubu ar trigubu skaičiumi.

                                        Akivaizdu, kad dabartinė A1 dalis vis labiau vidinė Kauno gatvė. Kai yra porekis greitai rytai-vakarai pavažiuoti. Reikia jai 3+3, bet su ateitimi galėtų atsirasti ir šviesoforai, ir perėjos (šviesaforinės). Nes daugėjant gyvybės reikės VT, reikės stotelių. O tada 70 bus max greitis.

                                        PS
                                        Gyvas pavyzdys - stotelės ir perėjos Minsko plente (Vakarinio ir Tūkstanmečio g. tęsinys) Vilniuje. Buvo sandėliai, bazės, dabar VT, mažas greitis ir t.t.
                                        Paskutinis taisė Fulgur; 2017.12.29, 22:51.

                                        Comment


                                          Parašė abatareika Rodyti pranešimą

                                          Toks naujas aplinkelis yra visiska nesamone.
                                          „Savaitraštis Kaunui“ 2016 m. lapkričio 12 d. 13:52
                                          Brėžiami nauji Kauno šiaurinio aplinkkelio kontūrai
                                          https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=72830102
                                          Tas straipsnis - metų senumo. Susisiekimo ministerija iškart po Seimo rinkimų "turėjo nuomonę".
                                          Atrodo, kad gal 15 metų ministerija ir Kelių direkcija ir turi tik veiną nuomonę ir argumentus - kaip nieko nedaryti, tik statyti naujus "inkilus" ir ir guldyti ant asfalto "gulinčius policininkus".
                                          Reikėtų palaukti, kol ta vieta visiškai užsikimš ar Kleboniškio tiltas neatlaikęs krūvio pradės byrėti - gal tuomet bus ieškoma sprendimų kaip atskirti vietinį ir tranzitinį srautus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X