Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    ten toje vietoje staigus posūkis, įkalnė, tad ne greičio ten kamera tikrai

    Comment


      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      pakabino kamerą kažkokią naglą ant stulpo, kylant nuo lapių kelio ant A1 prie megos. Tai arba registruos visus, kurie ten kerta pastoviai ne į temą esančią ištisinę liniją, arba dar toliau vykdo "stebėjimus ir skaičiavimus"
      O gal čia ta draudimo kamera, kur stebi neapsidraudusius vairuotojus?

      Comment


        Ten vyksta srautų matavimo II etapas, kadangi atliekant ankstesnius matavimus mieste buvo uždaryta ne viena gatvė (Varnių g., pravažiavimas pro Rokų tiltą). Bus atliekami pakartotiniai tyrimai visuose įvažiavimuose ir išvažiavimuose Islandijos pl., siekiant pilnai išsiaiškinti srautus, jų kryptis ir pan. Ankstesnė tyrimų medžiaga taip pat bus naudinga palyginimui, kaip keičiasi situacija dėl remontų, gatvių uždarymo įtakos Kauno gatvėse.
        Paskutinis taisė miestietis; 2017.09.28, 10:18.

        Comment


          Parašė miestietis Rodyti pranešimą
          Ten vyksta srautų matavimo II etapas, kadangi atliekant ankstesnius matavimus mieste buvo uždaryta ne viena gatvė (Varnių g., pravažiavimas pro Rokų tiltą). Bus atliekami pakartotiniai tyrimai visuose įvažiavimuose ir išvažiavimuose Islandijos pl., siekiant pilnai išsiaiškinti srautus, jų kryptis ir pan. Ankstesnė tyrimų medžiaga taip pat bus naudinga palyginimui, kaip keičiasi situacija dėl remontų, gatvių uždarymo įtakos Kauno gatvėse.
          Na, ir be to, labaaaai logiška srautus fiksuot vasarą, kai eimsas daug mažesnio intensyvumo

          Comment


            Kazka parase, bet nieko neparase:
            Naujovės ties Kaunu vairuotojams pagelbės po Naujųjų

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=75966507

            Comment


              Durniukai ten ta projekta daro, rezultatas mazdaug jau aiskus

              Comment


                Parašė miestietis Rodyti pranešimą
                Ten vyksta srautų matavimo II etapas, kadangi atliekant ankstesnius matavimus mieste buvo uždaryta ne viena gatvė (Varnių g., pravažiavimas pro Rokų tiltą). Bus atliekami pakartotiniai tyrimai visuose įvažiavimuose ir išvažiavimuose Islandijos pl., siekiant pilnai išsiaiškinti srautus, jų kryptis ir pan. Ankstesnė tyrimų medžiaga taip pat bus naudinga palyginimui, kaip keičiasi situacija dėl remontų, gatvių uždarymo įtakos Kauno gatvėse.
                Ką ten matuot ir ką daryt su matavimo rezultatais, jei ir beto visiems aišku, kad tai probleminė vieta. Srautų dinamiką prognozuot neįmanoma, pastatys porą verslo centrų, didelių įstaigų ar "Megų" ir viskas pasikeis kardinaliai. Matuot esamus srautus ir iš jų burt ateitį tai kaip mest kauliuką, bus taip pat tikslu ir neiko nekainuos. Eilinis pinigų metimas į balą, bet gal toks ir yra tikslas....

                Daug panašiau į paprasčiausią gumos tempimą (tik dėl ko?), vietoje realių darbų. Priminsiu, ta atkarpa jau "tvarkoma" 10 metų.

                ps. Dėl to naujo Kėdainių tilto tai tikrai srautus galėtų pamatuot kiek iš Vilijampolės/Šilainių varo į Aleksotą - mano nuojauta sako, kad mažai... nenustebčiau, jei ta patį jaučia ir tilto planuotojai, todėl ir nematuoja, nes visas užsakymas nuplauks ))
                Paskutinis taisė myhorsegallery; 2017.10.07, 00:47.
                As much power as necessary, as much freedom as possible

                Comment


                  matuoja, nes direktoriam reikia pinigu savo vaiku pramogom

                  Comment


                    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                    Ką ten matuot ir ką daryt su matavimo rezultatais, jei ir beto visiems aišku, kad tai probleminė vieta.
                    AŠ nežinau, bet spėju, kad vykdant tokius projektus reikia oficialiai pagrįsti ir pateikti skaičius projekte, o ne tik įrašyti "ir taip viskas aišku".


                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      AŠ nežinau, bet spėju, kad vykdant tokius projektus reikia oficialiai pagrįsti ir pateikti skaičius projekte, o ne tik įrašyti "ir taip viskas aišku".
                      Būtent, ar kas nors girdėjot, kad būtų kas ką matavę dėl Kėdainių tilto? O eismas magistraliniuose matuojamas pastoviai, prie visų kelių stovi pilkos dėžutės, ir srautas ties Kaunu A1 žinomas puikiausiai.

                      As much power as necessary, as much freedom as possible

                      Comment


                        Šiaip tai rašė, kad čia matuojami srautai su automobilių numeriais. Kad išsiaiškinti iš kurių miesto dalių ar greitkelių atsiranda apkrovimas. Nes gan akivaizdu, kad miestiečiai kalti, jei kemšasi darbo pradžioje ir pabaigoje.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Šiaip tai rašė, kad čia matuojami srautai su automobilių numeriais. Kad išsiaiškinti iš kurių miesto dalių ar greitkelių atsiranda apkrovimas. Nes gan akivaizdu, kad miestiečiai kalti, jei kemšasi darbo pradžioje ir pabaigoje.
                          Miestiečiai KALTI kad naudojasi viešąja kelių infrastruktūra???? Kuriam teisės akte nurodyta kad Kauno miesto gyventojas negali naudotis A1 magistraliniu keliu? Čia kas? Saudo Arabija???

                          Comment


                            Su numeriais srautas žymiai informatyvesnis ypač jei gali su Regitra susieti.

                            LAKD dėžutės sumuoja mašinų skaičių, kas svarbu priežiūrai ir atnaujinimui. Bet tai netinka atsakyti į klausimą "kur kelią tiesti".

                            Comment


                              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                              Miestiečiai KALTI kad naudojasi viešąja kelių infrastruktūra???? Kuriam teisės akte nurodyta kad Kauno miesto gyventojas negali naudotis A1 magistraliniu keliu? Čia kas? Saudo Arabija???
                              Jei Jums palengvės galiu "miestiečiai kalti" pakeisti į "miestiečių dėka" Bet esmės tai nekeičia.

                              Comment


                                Bet kazkaip Vilniuje, kad vilnieciai naudojasi aplinkeliais , tai niekas problemu nekelia. Ir aplamai, aplinkeliai tam ir daromi , kad is centro masinas istrauktu ir miesta atlaisvintu.Del tos priezasties jie daugelyje saliu kaip ir pas mus yra nemokami (cia apie tuos kuriems lipdukai ant stiklo reikalingi) Siaurinis aplinkelis sekmingai savo funkcija ir atlieka (tiksliau jau sunkiai, nes tiesiog reikia platint )

                                Comment


                                  Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                                  Bet kazkaip Vilniuje, kad vilnieciai naudojasi aplinkeliais , tai niekas problemu nekelia. Ir aplamai, aplinkeliai tam ir daromi , kad is centro masinas istrauktu ir miesta atlaisvintu.Del tos priezasties jie daugelyje saliu kaip ir pas mus yra nemokami (cia apie tuos kuriems lipdukai ant stiklo reikalingi) Siaurinis aplinkelis sekmingai savo funkcija ir atlieka (tiksliau jau sunkiai, nes tiesiog reikia platint )
                                  Kuo pavirstų greitkelis, jei Elektrėnai pradėtų jame daryti kamštį važiuodami iš vienos miesto dalies į kitą? Platintumėte greitkelį, kad tilptų visi įsukantys ir išsukantys, ar statytumėte dubliuojančią gatvę vietiniams?

                                  Comment


                                    Konkretus pavyzdys kas daroma yra Grigiškės. Viena iš dabartinės rekonstrukcijos priežasčių ir yra Grigiškių vietinį eismą nuimti nuo A1.

                                    Dėl Vilniaus vakarinio aplinkelio irgi yra daug nuomonių, kad dabar tai ne aplinkelis, o defacto miesto gatvė. Ir ilgainiui reikės tolimesnio aplinkelio, kuris iš tiesų būtų aplinkelis, o ne miesto gatvė.

                                    Comment


                                      Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                                      Bet kazkaip Vilniuje, kad vilnieciai naudojasi aplinkeliais , tai niekas problemu nekelia. Ir aplamai, aplinkeliai tam ir daromi , kad is centro masinas istrauktu ir miesta atlaisvintu.Del tos priezasties jie daugelyje saliu kaip ir pas mus yra nemokami (cia apie tuos kuriems lipdukai ant stiklo reikalingi) Siaurinis aplinkelis sekmingai savo funkcija ir atlieka (tiksliau jau sunkiai, nes tiesiog reikia platint )
                                      Nesuprantama, kas nekelia problemų? Tikri aplinkkeliai miesto vidiniam susisiekimui iš viso neturėtų būti naudojami.

                                      Comment


                                        Tai kodel aplinkeliai yra nemokami krovininiam transportui? (Krovininis, tai ne tik sunkvezimis, bet ir busikai, kablukai ar net lengvosios, kuriu tech pase irasyta krovininis).Nors viena svaru argumenta parasyk. Niekas nesigincija kad jie pastatyti ir tam kad tranzitas per miesta nevaziuotu, bet ir taip pat kad naudotusi miestieciai vaziuojantys is vieno miesto galo i kita, svarbu ne per centra. Speju Vilniuje, tai ir buvo didziausias argumentas aplinkelio statybai, turint galvoje Vilniaus kamscius. Ir viskas cia teisingai, nes pvz europoj sakykim autostrada, 2 juostos i viena puse,privaziavus koki miesta tampa aplikeliu ir jau yra 3 ar net 4 juostos. Jos ir skirtos isiliejanciam miesti srautui kompensuoti. Visa tai ir yra suplanuota kaune, tik kazko vis tempia...

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Nesuprantama, kas nekelia problemų? Tikri aplinkkeliai miesto vidiniam susisiekimui iš viso neturėtų būti naudojami.
                                          Tai pvz. iš Savanorių pr. namo į pilaitę ar perkūnkiemį pagal jus reiktų važiuoti per Laisvės pr., bet jei namai Ukmergėje, tada jau galima per aplinkkelį?

                                          Parašė abatareika Rodyti pranešimą
                                          Tai kodel aplinkeliai yra nemokami krovininiam transportui? (Krovininis, tai ne tik sunkvezimis, bet ir busikai, kablukai ar net lengvosios, kuriu tech pase irasyta krovininis).Nors viena svaru argumenta parasyk.
                                          Gal tam, kad nevažiuotų miesto gatvėmis?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X